facebook facebook
 
 
 
   
 
Next-gen калинка
09.03.2012

Това е калинка.

Но не каква да е, а потенциален прототип на графика от следващото конзолно поколение.

Тази без съмнение детайлна картинка може да бъде представителна за начина, по който ще изглежда графиката в PlayStation 4 и XBOX720. Това твърди списание PSM3, което се опитва да създаде прототип на визуалните възможности на следващото поколение геймърски хардуер.

За целта списанието прибягва до услугите на художника Майк Смит от Codemasters и дизайнера Дънкан Харис, които трябва да отговорят на въпроса на какво ще са способни PS4 и XBOX720 в графично отношение. Става въпрос за визия, мащаби, светлинни ефекти, пейзажи и изкуствен интелект.

Смит и Харис се обединяват около твърдението, че следващото конзолно поколение ще предостави на разработчиците "шест пъти по-мощни системи".

"Вземете за сравнение визуалните постижения във филмите на Pixar например. На този етап сме все още далече от това, което правят те, но ако получим необходимите инструменти за да работим, художниците и арт директорите направо ще пощуреят", твърди Майк Смит.

По-нататък двамата специалисти изказват мнение, че за новата си конзола Sony ще се откаже от своя досегашен Cell процесор в полза на графичен чип, разработен от AMD. 

напиши коментар
 


379 мнения
профил »
thewhitestig каза на 10.03.2012, 11:35 ч. :

старовини

12 мнения
профил »
Morty каза на 12.03.2012, 05:51 ч. :

Новини Старовини?
Нови Старови?

wut

139 мнения
профил »
davion100 каза на 10.03.2012, 11:49 ч. :

lol

1111 мнения
профил »
vanmx каза на 10.03.2012, 12:29 ч. :

С такива картинки и PS2-ката рекламираха преди 10 години...

379 мнения
профил »
thewhitestig каза на 10.03.2012, 13:51 ч. :

Идеята е че детайлите на една игра ще са толкова големи, че даже калинките ще са висококачествени и добре моделирани. Представи си примерно една open world игра при която даже грапавините на цимента ще са реална геометрия, а не просто текстура.

109 мнения
профил »
Windson7 каза на 10.03.2012, 18:32 ч. :

Чувал ли си за "tessellation"? Има го откакто излезе ДайректЕкс 11.

1220 мнения
профил »
vasito каза на 10.03.2012, 15:00 ч. :

да бе верно ли тва означава? Копелеее

1111 мнения
профил »
vanmx каза на 10.03.2012, 15:52 ч. :

Всичко това е хайп генератор. Никога рекламите не съответстват на действителността.

679 мнения
профил »
torrin каза на 10.03.2012, 15:57 ч. :

големи глупости, също и това за 6-пъти по мошния хардуер
ако погледнем какъв е текущия хардуер на конзолите за всеки с леки познания към хардуера ще е ясно че няма как да стане, със сигурност не и на разумна цена.
и преди някой да е казал - повече ядра на процесор не означава автоматически повишение на производителността толкова пъти колкото са повече ядрата

117 мнения
профил »
Splendid каза на 10.03.2012, 16:21 ч. :

Големи глупости говориш ти, приятел.
Няма нищо чудно в това ако е 6 пъти по мощни конзолите. То в момента хардуера им е много много стар. 6 пъти по мощни са в момента една 6670 на ати от това в конзолата. Както виждаш даже е малко...

151 мнения
профил »
StubbsZombie каза на 10.03.2012, 16:34 ч. :
Редактиран на 10.03.2012, 16:34 ч.

И какво и е next gen-ното на тази калинка?
И днес има графични енджини, които не само са съвместими с XBOX360/PS3/PC, но и позволяват страхотно "изрисуване" на всеки детайл.
Въпрос на избор е вече, дали разработчика да се съсредоточи върху калинките или други, по-важни елементи на една игра. Защото ще си купите една игра основно заради геймплея и историята, а не заради високорезолюционните калинки по листата.

117 мнения
профил »
Splendid каза на 11.03.2012, 14:11 ч. :

От 1 шот и то само с калинка на него не можеш съдиш много. Както казаха идеята е че ще има детайли. А нали се сещаш че ако сега се опитат да нарпавят енжън с детайли както описа ти, то на други места по енджъна ще издишат разработчиците - я текстури, шейдъри, теселация и т.н. а всичко това ще го има и то по-добре в следващото поколение

377 мнения
профил »
gua543 каза на 10.03.2012, 17:52 ч. :

CryEngine 3 без проблеми го постига това. Само да кажа на умните типове тука че Crysis 2 въобще не показва максималните възможности на енджина така че не ми тролете под коментара.

83 мнения
профил »
skeptik каза на 10.03.2012, 18:46 ч. :

С тия графики бая време ще им трябва да задминат РС в графиката .

508 мнения
профил »
Ragnarous каза на 10.03.2012, 22:42 ч. :

Аз виждам блърната графика и калинката на фокус. Калинката, нескопосано направена. Листото / тревичката на която стои - без детайли. Кое му е next-gen-a?

http://bgchaos.com/wp-content/uploads/Origin/Cell /Adalia_bipunctata_big.jpg

Това трябва да е next-gen. Всичко останало е графичен пач на сегашното.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 10.03.2012, 23:47 ч. :

Тоя па експерт олигофрен. 3д калинката изглежда по-добре от истинската коята показа некадърник. Намери по-добра снимка за да се мериш с 3д то. Ебаси бездарника си ти.

106 мнения
профил »
zamunda68 каза на 11.03.2012, 09:58 ч. :

Не знам дали някои от Вас са се замисляли , но на мен това лично не ми харесва . Ще кажете , че безпочвено критикувам , но ще се обосновя . Високата детейлност на определен 3D обект зависи от няколко фактора , един от тях е текстурите да са с висока резолюция . Това не би говорило много на повечето от вас , но ще го обясня по най - простия начин :
За предмети като вази , маси , колони и т.н. няма реална нужда от висока резолюция на текстура , поради простата причина , че тези предмети не са един и два , а например са 1000 , като всеки от тях представлява обект , който трябва да бъде зареден от PC-то , всеки път щом завъртите мишката в неговата посока . Сега представете си това и го омножете с 1000 . Не ви говори нищо ? Не се притеснявайте - това означа 1000 пъти по - голямо натоварване , което би натоварвало PC-то Ви излишно . Но тъй , като става въпрос за конзоли ( които от своя страна нямат нужда от ъпгрейд ) нещата не се премислят по този начин - " FUCK DA PC'S" , така излиза !

117 мнения
профил »
Splendid каза на 11.03.2012, 14:15 ч. :

Статичните обекти или тези с малки размери не натоварват чак толкова колкото си мислиш. Прост пример е че има десетки игри със стотици хиляди движещи се обекти по картата - я човечета, топки тревички и какво ли не. ПС-то се е справяло и ще се справи.

508 мнения
профил »
Ragnarous каза на 11.03.2012, 11:16 ч. :

"иддйотят" или както ти е името. Живей си в игрите и не ме занимавай.

111 мнения
профил »
ENPAC 345 каза на 18.03.2012, 09:09 ч. :

Кво се кефите бе ...пак ще ви пробутват морално остарял хардуер , като невиждана до сега конфигурация, и като си подкарате игрите на плазмата с 1280х720 ще точите лиги пред огромният екран (с ниска резолюция) ....благодарение на лаици като вас , производителите на конзоли/кашони си пробутват успешно и най скалъпените маркетингови измишльотини ....
напиши коментар
 
НАЙ-ЧЕТЕНО ПРЕЗ СЕДМИЦАТА
Завръщането на една легенда! 1710
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 1675
Петото "яйце", награди и регламент 1648
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 1639
The Division за PC няма да е прост порт 1620
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 1620
Слух за изискванията на АС: Unity 1614
Blizzard също прави разпродажба на игри 1607
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 1583
НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122