facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Metro 2033
Ревю | 21.03.2010 | автор: Иво Цеков


оценка:
Производител:
4A Games
Издател:
THQ
Жанр:
Сървайвъл хорър, Шутър
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Съчетава различни геймплей елементи

Страхотна графика и атмосфера

Отлично допълва едноименния роман

минуси

Слабо озвучение

Битките имат някои проблеми

Тежки системни изисквания

Още преди излизането си Metro 2033 почти неволно привлече множество сравнения с друга подобна игра, поредицата S.T.A.L.K.E.R. На пръв поглед действително има някои прилики: и двете заглавия са украински (при това хора от екипа на първия S.T.A.L.K.E.R. са основатели на 4A Games), представляват шутър в постапокалиптична атмосфера и имат нечовешки хардуерни изисквания. И това е. Оттук насетне Metro 2033 поема по свой собствен път, начертан от руския писател Дмитрий Глуховски в неговия суперуспешен едноименен роман.

В началото бе писаното слово

Създаването на игра по книга е относително по-рядко явление, отколкото до болка коментираната тема за игрите по филми. Ако се съди по качествата на Metro 2033, студията трябва по-смело да се заемат с такива предизвикателства, защото потенциалът в такива игри наистина е голям.

Историята ни пренася в 2033 г., когато руската столица е в развалини в резултат на ядрен апокалипсис. Малцината оцелели са намерили убежище в безкрайните тунели на московското метро, където се опитват да запазят своето общество. Светът на Metro 2033 е разделен на различни станции, обитавани от отделни фракции със своите особености. В една от тях започва и приключението на главния герой Всъщност най-хубавото е, че романът и играта не са свързани до степен, която да не позволява да вникнете във виртуалното приключение, ако преди това не сте чели книгата. Ако играта ви хареса, просто потърсете романа след това и така ще получите още по-пълна представа за случващото си.

Следваща спирка: неизвестна

В играта поемате контрола над Артьом, младеж, който е роден съвсем малко преди ядрения апокалипсис, но е прекарал целия си съзнателен живот в подземията. Воден от жажда за приключения и следвайки дадено от него обещание, Артьом напуска относителния уют на своята станция, за да се впусне в опасно пътуване из катакомбите.

По пътя си той среща най-различни персонажи, всеки със собствена история и подбуди, които му помагат да достигне целта си. Враговете обаче са не по-малко интересни. Необитаваните подземия са дом на най-различни мутанти, а наоколо бродят и по-страшни чудовища. Освен това обаче периодично ще се натъквате на още по-необичайни явления, като призраците на хора, загинали в метрото, които са осъдени да бродят на едно и също място. Говорейки за това, което ви чака из нивата, трябва да споменем още една разлика със S.T.A.L.K.E.R. – тук те са почти линейни, за разлика от отворения свят на играта на GSC Game World. Възможно е да се отклоните за малко, влизайки в страничен тунел или изследвайки някоя шахта, но освен някой ценен предмет, няма какво друго да откриете там.

Криза на идентичността? 

В основата си Metro 2033 е шутър от първо лице и по това не може да има спор. Играта използва популярна шутър механика като петна кръв по екрана при влошено здраве, приклякане и усъвършенстване на арсенала от оръжия, а престрелките са преобладаващия начин за справяне с враговете. Хубавото обаче е, че в 4A Games успешно са се опитали да вмъкнат най-различни елементи от други жанрове, които обогатяват геймплея. Отново за разлика от S.T.A.L.K.E.R. обаче, тук ролевият елемент е съвсем слабо застъпен.

Най-напред, потискащата атмосфера на подземията, а и на скования в лед град, когато излезете на повърхността, чудовищата и ограничените ресурси навяват впечатления за сървайвъл хорър. Играта не може да ви стресне по начин, по който правят това някои други заглавия, но пък ударението е поставено върху оскъдните ресурси и тяхното набавяне и използване. Валутата в постапокалиптичния свят е не друго, а патрони, които датират отпреди ядрения взрив. Те са толкова ценни и редки, че се използват за разменна монета в различните станции, които може да посетите. Срещу тях може постоянно да подобрявате оръжията си, като по този начин се сдобиете с оптически мерник на автомата или автоматична помпа.

Не по-малко необходими са филтрите за противогази, които използвате при излизането на повърхността или при преминаване през обгазени тунели. Когато пък сложите противогаза, не забравяйте да поглеждате и към часовника на ръката си, който отмерва оставащото време, през което филтърът е годен за използване. Навигацията в мрачните тунели не би била същата без използването на вездесъщото фенерче. За да ви послужи в напрегнат момент обаче, трябва да го зареждате чрез портативен генератор всеки път, когато се намирате до постоянен източник на светлина.

Без да го обявява никъде, играта използва и известен стелт елемент в геймплея. Поне няколко пъти може да попаднете в ситуация, в която продължаването напред би трябвало да стане само през една дузина трупове. Такива моменти обаче могат да бъдат изиграни и с предпазлива игра, която залага на промъкването в сенките и следенето на движенията на врага. За разлика от Cryostasis: Sleep of Reason, където светлината бе източник на живот, тук трябва да се стремите към изгасването на всяка една лампа около вас, съвсем като при стелт игрите. В такива случаи заглушителите на оръжията са безценни, а задължително трябва да се допитвате и до индикатора на китката ви, който показва доколко добре сте скрити за враговете. 

Апокалипсис в ярки краски

Както вече стана дума, презентацията на играта е безспорно сред нейните силни страни. В графично отношение Metro 2033 изглежда особено впечатляващо, като внимание е отделено и на най-дребните детайли и ефекти. „Виновник” в случая е енджина 4A, който пресъздава блестящо атмосферата, стега да имате необходимия хардуер, за да му се насладите. Изискването за „колкото може повече RAM”, посочено в играта, е красноречиво. Metro 2033 поддържа новия DirectX 11, но той е използван само при лицата на героите; останалата част от средата се изобразява с помощта на DX10 или 9. Любопитно е, че около 4A енджина вече възникна и полемика, що се отнася до неговата оригиналност. Авторите на играта закономерно твърдят, че той е тяхно собствено творение, докато от GSC Game World пък настояват, че има сериозни заемки от техния X-Ray енджин. По този въпрос не можем да се изкажем, но с тежката си за добро или зло графика Metro 2033 напомня на игри като Cryostasis: Sleep of Reason, White Gold: Trouble in Paradise и поредицата S.T.A.L.K.E.R.

Автентичността на живота през 2033 г. се среща на всяка крачка в играта. На оживените метростанции например може да чуете най-различни диалози и да се заслушате в историите, които те разказват. Това е двояко, защото макар че създава атмосфера, понякога действа разсейващо, защото пречи да чуете важната реч или просто да се съсредоточите. Тъмните тунели обаче са съвсем друга история – в тях може да се натъкнете на трупове на хора, да станете свидетели на странни паранормални ефекти или просто да се заслушате в далечния рев на някое чудовище. Metro 2033 не е хорър игра в същинския смисъл на думата, но някои моменти в нея са доста близо до жанра.

В заключение отново трябва да изтъкнем, че своеобразният експеримент за гейм адаптация по съвременен роман се е получил почти напълно. Metro 2033 съчетава динамичен геймплей, интересна история и страхотна атмосфера, които са в състояние да запленят всеки геймър. Играта няма мултиплейър, но ако обещанията за DLC пакет и филм се материализират скоро, Metro 2033 може да бъде една от най-добрите игри на тази година. 


Критика в каре

Въпреки своя чар, Metro 2023 страда от малки, но за жалост забележими проблеми. На първо място са недоизпипаните престрелки. Оръжията имат сравнително висок откат, понякога дори и няколко пълнителя не са ефективни, а трябва да добавим и ниския интелект на човешките противници. Освен това чудовищата имат гадния навик да се появят непосредствено пред вас и отдолу, така че е трудно да ги уцелите в първия момент. В техническо отношение на иначе невероятната визия също има какво да се желае. Освен някои графични аномалии, лицата на хората изглеждат леко зомбирани и неестествени, което е наистина неоправдано за игра с толкова много диалог. Споменавайки разговорите, гласовете на Артьом и на някои от останалите герои са озвучени по крайно дразнещ начин.
 
системни изисквания
OS: Win XP/Vista/7; CPU: 3.0 GHz dual core CPU; 2 GB RAM; видео: GeForce GTX 260 или по-добра
напиши коментар
 

192 мнения
профил »
toptony каза на 21.03.2010, 11:50 ?. :

Добра статия. Аз лично се изкефих максимално на играта точно поради нещата описани в статията - стелт елемента, елементите на хорор който ги има но не са прекалено много, цялостностното развитие на действието е като във филм.Само едно нещо ме изнерви нивото с онези отвратителни сфери гърмящи във фонтан от помия.

11 мнения
профил »
Smokekiller каза на 21.03.2010, 12:01 ?. :
Редактиран на 21.03.2010, 12:01 ?.

Относно критиката написана най-отдолу за играта, че лицата на персонажите изглеждали неестествени и леко зомбирани...Според мене точно така трябва да си изглеждат персонажите. Повече от 20 години престой в пълен мрак и страх е нормално хората да не изглеждат "нормално".Мъртво бледи по простота причина ,че рядко излизат на слънчева светлина и кожата ,въобще не може да се снабди с витамин д , както и излишъка от меланин (който с прости думи, прави тена с цел защита от слънчевите лъчи) и кожата избелява. За мене това даже е + към играта.

35 мнения
профил »
johnyman каза на 21.03.2010, 14:21 ?. :

Като се замисля, има логика в това. Въпреки всичко, можеше и да ги докарат по-различно/реалистично. (:

74 мнения
профил »
scream1332 каза на 21.03.2010, 18:45 ?. :

Някой си е научил урока по биологияяяяяяя... БРАВО! Игратаааа... страшна е... брао брао... много е яка...

165 мнения
профил »
Sem каза на 21.03.2010, 12:32 ?. :
Редактиран на 21.03.2010, 12:56 ?.

Абе каква страхотна графика,вие луди ли сте?Сигурно е по-зле от BFBC на абселютния минимум.Освен това играта е адски недоизпипана и пълна с дребни бъгчета и бъгове.Единствено сюжета и е интересен на тази игра.
А към критиката бих добавил тоталната лишеност от смисъл да се купуват оръжия,а и патрони също,защото имате шанса да се скатавате доста често като сте с екип,а и на всяка крачка има трупове с амуниции.А да си харчите парите за медицински глезотийки е най-голямата глупост.
Въобще това с купуването е добро като идея,но зле осъществено.Просто си личи,че са се опитали да приложат идеи от тук,от там,както това с пазаруването,така и с куестовете,а и дори са се опитали да въведат елемент и с избор от решения,но в крайна сметка нищичко не им се е получило.
Остава надеждата,че ще има втора част и дано тогава се постараят малко повече.Току виж съм си я купил.

ПП:А този стелт така и не видях смисъл да го използвам през цялата игра.

192 мнения
профил »
toptony каза на 21.03.2010, 15:49 ?. :
Редактиран на 21.03.2010, 15:50 ?.

Да да половината нива могат да се минат на стелт без да вдигнеш всичко под тревога каде с промъкване каде с убиване с ножове и т.н. Става дума за нивата с хора но и при нивата където преобладават чудовища съм се промъквал. Което за фенове на стелт игрите е повече от супер измислено и направено.

84 мнения
профил »
shneevais каза на 26.03.2010, 14:25 ?. :

еми 4ети си кни6ката и са радваи

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 12.05.2014, 08:52 ?. :

Не мога да те разбера, играта има адски добра графика. Осветлението, повечето текстури и специални ефекти, и досега са си много добри.

268 мнения
профил »
Минотавъра каза на 21.03.2010, 12:36 ?. :
Редактиран на 21.03.2010, 12:36 ?.

Ако не друго, то поне концепцията е оригинална. В днешно време нещо оригинално рядко се вижда и само затова ще пробвам играта.

Допълнителен плюс е наличието на стелт, в контраст с "blow the shit out of 'em" геймплей-стил, който е много популярен напоследък.

490 мнения
профил »
BlindGuardian каза на 21.03.2010, 12:53 ?. :

Пиши на кирилица.

165 мнения
профил »
Sem каза на 21.03.2010, 12:59 ?. :

Еми.....много,много повече очаквах и явно заради разочарованието си се изказах толкова крайно.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 21.03.2010, 13:26 ?. :

Всичко в тази игра ме зарадва въпреки досадните "минуси": геймплей, левъл дизайн, оръжията (господи, оръжията) въобще от всякъде блика оригиналсност и творческа мисъл. В играта има доста забавни "закачки". Например "проститутката" Ники, книгата на Арьом (Метро 2033), "Пикник край пътя" в библиотеката и различни свежарски лафове като - "Абе, някой пръдна ли? - Има ли значение, всички сме с противогази!" - въобще една оригинална игрица. Озвчунието и ИИто са минусите според мен, останалото е приемливо. Ако искате да усетите хорър, играйте на най-висока трудност. Най-неприятното от всичко обаче е липсата на какъвто и да е "сейв мениджър".

П.П. Има тайпо в края на трети абзац и малко недоразумение в текста под 16ти скрийн, а иначе - добра статия за една добра игра!

223 мнения
профил »
Маце Борко каза на 21.03.2010, 14:07 ?. :

Господин Цеков, добър материал. Искам само да ви обърна внимание за графата с плюсовете и минусите към ревютата, както на вас, така и на всички останали автори: безсмислено е слагането на нещо от типа "тежки системни изисквания" или подобна изрично посочена информация - все пак всеки може да плъзне поглед надолу до края на ревюто и да се осведоми за изискванията.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 21.03.2010, 15:41 ?. :

Играта е приемлива. Историята обаче нещо ми куца - оцелели са в метрото след ядрена война, интересно как - садили са домати в цимента и пшеница по тавана или кво :) Години наред вегетарианство? :) Не спрях да мисля за това, докато играех. Така и не можах да взема играта насериозно, да се вглъбя в нея. Не че във Фолаут 3 примерно има градини с чушки във Vault 101, но там хай тек атмосферата пази геймъра от ненужни въпроси :)

350 мнения
профил »
Ghost_Leader каза на 21.03.2010, 15:49 ?. :

Предполагам,че е имало някакво предупреждение преди да паднат бомбите и хората най-близо до метро станциите са взели каквото могат,а след това са се скрили там.Не би било логично да тръгнеш към метрото без да вземеш неща от първа необходимост.Това е моето предположение.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 21.03.2010, 16:07 ?. :

Тая линия на мислене е грешна, въпреки че аз я започвам, защото само може да убива кефа :) Няма неща от първа необходимост, които да могат да поддържат живота на който и да е години наред в някакво изтърбушено метро :)

5 мнения
профил »
tman каза на 24.05.2010, 16:20 ?. :

Прочети книгата и ще видиш как.

178 мнения
профил »
Dveidve каза на 18.02.2012, 15:27 ?. :

Оцелявали са, като са се хранели с прасета и кокошки и са пиели чай от стрити гъби.В книгата го пише.

192 мнения
профил »
toptony каза на 21.03.2010, 15:55 ?. :

Еми то има роман там може и да пише :P Аз възнамерявам да го прочета.

323 мнения
профил »
Ic3S каза на 21.03.2010, 17:04 ?. :

Добра статия и прилична оценка. Засега малко съм играл играта, но скоро мисля да я изиграя докрай. Много добра атмосфера и супер графика (на high с 40-50 фпс) и все намирам някакви екстри, като за един куршум можеш да смениш музиката в бара или да попушиш малко и да се замаиш :D. Имам чувството обаче че всеки момент патроните ми ще свършват, уж намирам тайни места и трупове ама пак свършват.

11 мнения
профил »
Smokekiller каза на 21.03.2010, 17:37 ?. :

Еми точно това е целта...да нямаш толкова много патрони и да пестиш патроните. Все пак единствената фабрика за оръжия и муниции в метрото беше armory station или нещо такова.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 21.03.2010, 18:01 ?. :

И на мен не ми допадна играта... Стигнах до 4тата част и я изтрих. Битките и оръжията куцат определено и при все, че трябва да пестиш патрони тези проблеми често изведнъж ти костват save-a. Графиката и атмосферата обаче са връх. За момент просто си представих, че играя някой нов Half- Life и поизтръпнах от кеф! Идеите с часовника, противогаза и "картата" са точно на мястото и са перфектни! Много студия трябва да се замислят като правят HUD как го правят. ТОВА му е готиното- интерактивното, а не няква цифра, дето да брои колко кръв имам или стрелкичка за посока. Гадовете ми бяха скучни. Особено както се каза в статията като ти ги пуска в краката и с тоя откат на моменти прайш заря вместо да трепеш, а на тях патроните за юмруци и хапане не им свършват... Абе готина игра, но не съвсем... не съвсем. Още трябваше и щеше да е бижу!

587 мнения
профил »
dumbass каза на 21.03.2010, 19:35 ?. :

Незнам хора докато не я играя в някой френд или в зала не мога да кажа за играта освен че изглежда много добре препоръчвам ви също така и книгата.

2 мнения
профил »
LongJohn94 каза на 22.03.2010, 18:01 ?. :

Играта много ми хареса, от няколко дни не съм спрял да играя. Само от аудиото не съм много доволен, но не е болка за умиране. А за тези, които са пропуснали книгата, препоръчвам да я прочетат преди да започнат с играта, защото иначе не се разбира много от историята.

90 мнения
профил »
adolf_aihman каза на 22.03.2010, 20:36 ?. :

Някой може ли да ми помогне,стигнах до тунелчето където Burbon беше отвлечен от бандитите и като сляза колкото и да трепа бандити накрая ме убиват защото са много,някой знае ли откъде точно трябва да мина?

П.С.Знам че тук не му е мястото но просто много здраво запецнах там.

Ontopic:Играта е СТРАХОТНА!Бих и дал пълно 6,сега като я врътна ще си купя и книгата да прочета,тая игра ме увлече като СТАЛКЕР.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 22.03.2010, 22:50 ?. :

"но като се има предвид, че е доста счупен тоя елемент"

Позволете да възразя другарю! =)

Стелт елемента е направен по-добре от "директният подход". Просто си иска опит в стелт игрите... това е =Р

Говорейки за това, не ви ли прилича прекалено много на стелт системата от "Сплинтър сел"?

114 мнения
профил »
Nonemed каза на 23.03.2010, 15:53 ?. :

Аз го минах на пълен стелт, минаваш от лявата шахта, с ножчета убиваш патрол ако мине от там и човека накрая, през цялото време си приклекнал, ако минеш от ляво има една стая с обърнат с гръб към тебе човек, който пада мъртъв преди да си му направил каквото и да е (после разбираш защо), изгасяш лампите и изчакваш разговора на 3мата които ще са ти от дясно, един от тях ще отиде към кухнята (може да се убие за патрони с ножче, но не преди да си загасил лампата), от дясно има switch, който неразбрах какво точно гаси ама го използвах. После продължаваш клекнал към целта си през един по дълъг коридор където имаш два вариянта... ако продължиш до края където в ляво ще има дупка в пода, един от седящите гардове пак умира мистериозно, но този път другите виждат и се алармират, аз по рано прескочих едни торби със шишове и успях да убия 2ма с ножчета/пистолет (със заглушител) преди да ме забележат другите, избиваш останалите 2-3ма и си готов.

За играта е много приятен стелт елемента, малко по-труден ама според мен е добре направен. Освен минусите, които изпитах в пълен ефект (тея мутанти като ти се заврат в краката), досега беше приятно изкарване.

30 мнения
профил »
SEcurityW0rm каза на 23.03.2010, 13:11 ?. :

хехе,ще ъпдейтавам арматурното желязо за да подкара :)

27 мнения
профил »
datacenter каза на 24.03.2010, 15:03 ?. :

Играх я и останах неприятно изненадан... не разбирам за каква оригиналност говорите... поредната пост апокалиптична игра с стандартен FSP gameplay. Прилична графика, която подчертава изтърканата атмосфера до умопомрачение... оръжията не са кой знае какво и като визия и като идея и като реализация в самия gameplay-a.

Мерсим за фенбойщината....

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 24.03.2010, 18:05 ?. :
Редактиран на 24.03.2010, 18:10 ?.

Първо бих желал да ми обясниш какво значи "фенбойщина".

Второ, нима неща като дизайн на нивата, персонажите и оръжията нямат значение за теб? Явно не! Щом правиш такива изказвания "поредната", "стандартен" и пр.

Трето, изтъквай конкретни причини за това от какво не си доволен, така хората ще те вземат малко по-сериозно. За мен поста ти е повърхностен и хейтърски (не случайно използвам тази дума). Вярно играта има маса неостатъци, но пък нещата, които предлага не са никак малко. В стремежа си да я напрвят различна от Столкър са се отказали от някои "свободи", което води до редица минуси, но пак казвам и това което имаме не е малко... никак.


27 мнения
профил »
datacenter каза на 26.03.2010, 13:41 ?. :

фенбойщина... google it, dam it :)

Кое не е конкретна причина?!?
- атмосфера
- оръжия
- gameplay

Както казах, напоследък темата за пост апокалиптичните сюжети е доста преекспонирана. Играта в голямата си част е линейна и не предоставя нищо ново като преживяване, нищо забележително или изключително... което я прави поредната излязла и забравена игра.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 26.03.2010, 14:48 ?. :

"фенбойщина... google it, dam it :)" - въпросът ми остава

- атмосфера е общо казано - кое от атмосферата? Осветление? Дизайн? Пространство? Персонажи?
- оръжия - сякаш има само 1-2, които се срещат във всяка втора игра? Отново дизайн? Приложение/функционалност? Разнообразие?
- геймплей - кой аспект от геймплея? Стелт? Директен подход? Линейност?

това имам в предвид под контретни причини, а не това което ти си посочил...

Има едно ММО, два шутъра и Фолаут това ли е преекспониране на постапокалипсиса? Какво да кажем за "Модерното воюване" тогава? Гигаекспониране?

14 мнения
профил »
qfkata каза на 24.03.2010, 15:50 ?. :

Лично мен много ме изкефи! Атмосферата си я бива а пък и геймплея не е лош. Много е добре и със този стелт елемент. Много хубава статия!

12 мнения
профил »
madcrack каза на 26.03.2010, 21:35 ?. :

Играта е много добра,графиката е невероятна
направо"мачка ора"

718 мнения
профил »
Drecher каза на 28.03.2010, 18:46 ?. :
Редактиран на 28.03.2010, 18:47 ?.

Колко от вас достигнаха до алтернативния край ?

4 мнения
профил »
parola каза на 31.03.2010, 22:02 ?. :

Аз достигнах,но все пак избрах да ги убия.

380 мнения
профил »
des каза на 08.06.2010, 22:36 ?. :

Аз изчетох и двете книги, а колкото до играта. В началото много прилича на книгата и в един момент (когато сте с Бърбрън) играта вече почва да се движи по съвсем друг сценарий...егати!

30 мнения
профил »
turok каза на 16.06.2010, 17:22 ?. :

Как да спасим черните?
(Сори че е на английски)
Here's a list of things you need to do to get this ending:

1. Chapter 1 Exhibition Station
A man will ask for a couple of bullets to buy some medicine for his son, give him the money.

2. Chapter 2 Riga Station
There are beggars on the platform and near the prostitute. Give a bullet to at least one of them.

3. Chapter 2 Market Station
Between the ammo exchange and the bar where Burbon is there will be a poor guy telling a story to a child, give him a bullet.

4. Chapter 2 Dead City 1
Turn right at the end of the level. You'll find a hideout with a cassette recorder. Listen to the message.

5. Chapter 4 Front Lines
Listen to the three soldiers at the red army command post. You must also save three red soldiers from fascist captivity or finish the level without killing anyone (it's impossible to do both).

6. Chapter 4 Depot
After Pavel dies, explore the train and its inhabitans.

7. Chapter 4 Defense
Take the tape from the dying captain.

8. Chapter 4 Child
After saving Sasha, refuse to take the ammo as a reward.

9. Chapter 4 Outpost
Send the S.O.S. signal using the transmitter on the roof of the Nazi outpost.

10. Chapter 4 Black Station
Listen to the first two nazi guards. Finish the level without killing anyone.


83 мнения
профил »
BrakeDown2 каза на 09.07.2010, 13:11 ?. :

Страхотна игра но има какво да се желае- на места е просто ПРЕКАЛЕНО тъмно, не добавя към атмосферата а само пречи да се види какво аджеба става, презареждането много ме дразни, незнам защо героя трябва да си запречва зрението с оръжията по най дразнещия начин

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 26.07.2010, 01:45 ?. :

Единственото нещо,което ме подразни в играта е как гадовете ми се пъхат в краката и не мога да ги нацеля.Гадния откат на оръжията е оправдан донякъде,защото все пак не може да се очаква голямо качество от ръчно произведени оръжия в метро.

53 мнения
профил »
isopropophlex каза на 03.02.2011, 10:28 ?. :

Историята на играта е интересна ... преди доста години имаше една стара игра Clive Barker's Undying от един доста добър писател с невероятен сюжет, атмосфера и заплетена история... мога да кажа, че в днешно време на фона на добре направени в графично отношение игри все повече се губи от липсата на запомняща се история... добра идея е да се привлече някой добър писател... това определено ще подейства като глътка свеж въздух за без това и изчерпаните идеи, които ни се пробутват отново и отново в друга опаковка
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Metro 2033

новини:
Историята служи за пример за недостатъците на приетия миналата година в Канада закон за монетизация на нарушенията на авторските права.
Deep Silver официално потвърдиха, че слуховете за обновена версия на Metro 2033 за конзоли от новото поколение са верни
Страницата на THQ във Facebook предлага една доста любопитна промоция - ако я харесате, ще получите безплатно дигитално копие на Metro 2033.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Metro: Last Light 61
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Dead Space 2 101
Dead Space 3 80
Alan Wake 73
Metro: Last Light 61
Alien: Isolation - ВИДЕО РЕВЮ 50
Dying Light 33
Don't Starve 32
Resident Evil 5 31
The Walking Dead: Survival Instinct 29
The Walking Dead 22