facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Medal of Honor (2010)
Ревю | 22.10.2010 | автор: Иво Цеков


оценка:
Производител:
Danger Close/DICE
Издател:
Electronic Arts
Жанр:
Шутър
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
79.95 лв.
купи играта »

плюсове

Ефектни, макар и скриптирани сцени

Афганистан изглежда красиво

Много добро озвучение и аудио ефекти

минуси

Къса сингъл кампания

Поорязан мултиплейър

Някои неприятни бъгове

Тежката артилерия от игри тази есен продължава с Medal of Honor – новото лице на старата поредица, което предизвика повече дебати по историята си, отколкото по геймплея. Но ето, че играта на Danger Close и DICE вече е тук и въоръжени с копие, любезно предоставено ни от „Пулсар”, навлизаме в дебрите на афганските планини, за да видим кой точно ще излезе победител в тази битка.
 
Хайп – приятел или враг

Обикновено хайпът е мерилото, с което се измерва доколко една игра е очаквана и с потенциал за хит. В случая с Medal of Honor обаче нещата сякаш излязоха извън контрол, още когато стана ясно, че играта ще зареже традиционната и (вече) политически коректна територия на Втората световна война, за да се впусне в един съвременен конфликт, този в Афганистан. Различни псевдо разбирачи и пазители на морала веднага захапаха автори и издатели за това, че си позволяват да си правят шега с една сериозна криза, която се развива и в момента.

А след това и талибаните нанесоха истински удар по американската гейм индустрия, без дори да са изхабили един патрон от своите Калашници. Причината, както всички знаете е, че авторите решиха да нарекат един от двата лагера в мултиплейър режима на играта като „талибани”, с което предизвикаха гнева дори на Пентагона. Военното министерство обяви, че няма да толерира притежанието на Medal of Honor в своите бази и дори когато ЕА направи стъпка назад и прие неутралното наименование „Opposing force”, горчивият вкус в устата остана.

Абстрахирайки се от евтините опити за популярност ала Джак Томпсън, всъщност е похвално, че Danger Close хвана бика за рогата, а не заложи на измислен сценарии, като научната фантастика, която видяхме миналата есен в Modern Warfare 2. Да работиш с такава деликатна материя не е лесно и за чест на студиото трябва да кажем, че успя да отстои позицията си.

Напред към играта

В днешно време не е лесно да изкараш на пазара съвременен шутър, без той автоматично да бъде сравнен с поредицата Call of Duty. Хитрите лисици в ЕА добре знаят това и заложиха на интересен ход – игра с два енджина и от две студия, така че да разширят максимално потенциала й за успех. Така сингъл режима бе поверен на Danger Close (бившето EA Los Angeles), с мултито се заеха шведите от DICЕ. Естествено всяко студио използва собствен енджин (поредната модификация на Unreal 3 и Frostbyte 2) и се справя със задачата по характерния си начин. Резултатът от този находчив, но и може би прекалено оптимистичен ход, не е обезкуражаващ, но проблемите пред играта не са малко.

В сингъл режима ще имате възможност да проследите от близо няколко операции на т.нар. Tier 1 или подразделение за специални операции, в което участват някои от най-добрите американски бойци. На пръв поглед това звучи вълнуващо, но трябва да имате предвид, че противно на холивудската логика, специалните операции не винаги са толкова зрелищни. За тези 6-7 часа, които са достатъчни, за да видите края на Medal of Honor, ще поемете контрол над няколко различни бойци и ще видите Афганистан от различни гледни точки. Практическият резултат от тази виртуална шизофрения е, че просто няма как да се очаровате от историята. Тя е по-земна от Modern Warfare 2, но не предполага да я следите със затаен дъх. Няколко сцени ще ви направят впечатление, макар че в играта няма изненадващи обрати, защото от самото начало е ясно кои са лошите.

Геймплей като геймплей

Medal of Honor се държи като стандартен шутър от първо лице – движите се с WASD, можете да клякате и да се просвате на земята, както и да надничате наляво и надясно. Имате две основни оръжия и пистолет, както и няколко гранати. Не е възможно да тичате и да презареждате едновременно, точно както в MW2. Нищо наистина ново, казах ви.

Или не съвсем. Едно от малкото геймплей нововъведения е възможността да попълните мунициите си от вашите партньори в спецотряда. За целта, когато наближите края на патроните си, трябва да се приближите до някой от бойците и с клавиша F да поискате презареждане. Алтернативно може да събирате оръжията на падналите врагове, които се срещат често, но в такъв случай колегите ви няма да могат да ви предложат от своите куршуми. Простичко, но ефектно и ви кара да се замислите за малко.

Извън това в голяма част от времето, прекарано в сингъла на Medal of Honor, изпитвах чувството за дежавю. Макар и да звучи светотатствено, начинът на игра доста напомня на оригиналната CoD 4: Modern Warfare. Цялата кампания е построена върху скриптирани събития, които не ви позволяват много свобода, но на вас това някак си не ви пречи, защото сте прекалено унесени в играта, за да разберете, че през цялото време някой деликатно, но твърдо, ви води за ръка по точно определен път. Имате задължителната за всеки шутър снайпер мисия, възможност да се повозите на няколко превозни средства, както и да се качите на вече легендарния AC-130.

Всичко това не значи, че Medal of Honor е лоша игра. Напротив, геймплеят е бърз, престрелките динамични, а на екрана се появява и иконка всеки път, когато регистрирате хедшот. Въпреки че в играта липсва системата за разрушения Destruction 2.0, позната ни от Bad Company 2, някои прикрития могат да се унищожат при концентрирана стрелба, което привнася известен тактически елемент. 

Афганистан е красиво място... с Unreal

Въпреки че е поостарял и доста поизтъркан, Unreal 3 е приложен изключително сполучливо в играта. Всяка една сцена – от широките открити пространства през заснежените планини до сгушените под тях селца – е пресъздадена особено добре. На 1920х1080 и с всички детайли на максимум, Medal of Honor изглежда много добре.

Особено внимание е отделено на озвучаването. Както говора, така и звуковите ефекти на оръжията са изпипани отлично и ако имате възможност в даден момент да дадете единичен изстрел, без да има допълнителна какафония, ще чуете как той постепенно отеква в далечината.

Бъгове?

Една от основните критики към всички версии на играта, както РС, така и конзолни, е свързана с няколко особено неприятни бъга. Някои от тях изглеждат по-скоро досадни и са свързани с неумението на вашите колеги от отряда да намерят пътя или да се придвижат през отворена врата. Други обаче са по-сериозни и се налага да се върнете към последния си чекпойнт, което „изяжда” десетина минути игра.

При моето изиграване се натъкнах на бъгове предимно от първия вид, но във всеки един случай подобни изживявания са неприятни. Наистина е изненадващо, че Danger Close са оставили такива технически неточности да се промъкнат до крайната версия на играта, особено с претенциите за ААА заглавие. Надяваме се това да се оправи с бърз пач.

Както вече бе споменато, сингъл кампанията на МоН е доста къса и на нормална трудност може да бъде мината за около 7 часа. След това едва ли ще намерите причина да се върнете отново към нея, но за сметка на това може да опитате т.нар. Tier 1 Mode, където пак личи вдъхновението от CoD 4: Modern Warfare. Този режим представлява аркадно преиграване на всяка една мисия на висока трудност. Имате определено време, за да я минете, а различни изпълнения като хедшот и удар с нож временно „замразяват” таймера.

В заключение сама по себе си Medal of Honor е добро заглавие, което не допринася с нищо ново за FPS жанра, но с ефектната си скриптирана кампания копира доста добре Call of Duty. Проблемът, който пречи на играта е, че тя до голяма степен е жертва на хайпа и предимно негативната реакция, която се породи още преди излизането й. Освен това техническите бъгове, които не са изчистени, просто не подхождат на заглавие от такъв калибър. С други думи, добре, но можеше и повече. 


Време е за мултиплейър

Няма какво да се лъжем – по-голямата част от геймърите ще посегнат към Medal of Honor именно заради мултиплейъра, както стана с Modern Warfare 2 и Bad Company 2 преди това. Той е поверен на шведското студио DICE и ако се съди по огромния рекламен надпис на гърба на кутийката, на него се възлагат големи надежди.

Още с първата игра ще видите, че шведите са използвали своя енджин Frostbyte 2, познат от Bad Company 2, и това сякаш се превръща в лошата карма за играта. Не е нужно да сте гадатели, за да разберете, че мултиплейъра в Medal of Honor ще бъде непрекъснато и както с повод, така и без повод, сравняван с този в Bad Company 2. На първо място, двата режима изглеждат почти идентично и бързо ще открием директни заемки от дизайна и оръжията в ВС2. Лошото е, че за разлика от тези прилики, самата структура на мултиплейъра тук изглежда като поорязан вариант на това, което видяхме в ВС2.

Класовете в играта са само 3 – Rifleman, Special Ops и Sniper, което значи край на тичането напред-назад с дефибрилатор или поправянето на танкове в движение. Безспорно премахването на тези два класа ще ускори играта, тъй като няма как да съживявате съотборниците си например, но феновете на Medic и Engineer сигурно ще бъдат разочаровани.

Мултиплейърът се развива по стандартния начин като печелите точки за убити противници и изпълнени цели. Натрупаните точки ви позволяват да повишите нивото на всеки един от класовете, с който играете, а това на свой ред дава нови оръжия и екипировка. Проблемът е, че максималното ниво, до което може да развиете всеки един клас, е едва 14 (доста по-малко от 50 в Bad Company 2, а за Modern Warfare 2 да не говорим) и въпросът е дали няма да ви стане скучно, когато го достигнете.

Очевидно DICE са се вдъхновили от колегите си от Infinity Ward, защото тук можем да видим еквивалента на kill streaks, който се нарича support actions. Това, което е интересно при тях е, че всяко ниво на класа ви има т.нар. offensive и defensive actions. Като правило първите вървят повече, ако обичате да играете за себе си, а вторите помагат на целия отбор. Идеята е интересна и несъмнено ви кара да мислите за съотборниците си. За новаци в подобен тип игри най-приемлив изглежда Rifleman, който е някъде по средата. Тук липсват познатите от MW2 perks, което значи, че всички противници са равни пред силата на куршумите ви.

Началната екипировка и въоръжение са доста ограничени и неминуемо ще трябва да заделите няколко часа, само за да натрупате така необходимите ви точки. Дотогава ще трябва да се примирите с по-добре въоръжените ви противници, които имат летящ старт в мултиплейъра, и в резултат на това ще умирате доста и често. Споунването в базата изглежда проблематично и със сигурност ще даде възможност на някои кампери да натрупат по-висок резултат. Доказателство за това е фактът, че снайперите отново изглеждат най-предпочитания клас и обикновено водят в класирането в края на играта. Липсата на killcam, колкото и да бе недолюбвана в Bad Company 2, няма да ви помогне да локализирате невидимия стрелец.

Самите карти представляват опит за намиране на златната среда между малките и свръх динамични терени на Modern Warfare 2 и отворените пространства на Bad Company 2. Те са разнообразни и включват различни елементи от бойното поле – от широки пространства и планински местности, до затворени терени и градски условия.

Medal of Honor има четири мултиплейър режима - Combat Mission, Objective Raid, Sector Control и Team Raid. В първия американците имат за задача да завладеят пет точки, докато тали... пардон, Opposing force трябва да ги защитава. Raid е сходен като идея, но при него янките трябва да предотвратят падането на две контролни точки.

Sector Control е модифицирана версия на стария режим Conquest, познат ни от серията Battlefield. При него двата отбора печелят точки като завладеят и задържат за по-дълго време позиции, разпръснати по картата.

И накрая, както се досещате, Team Assault е МоН версията на класическия Team Deathmatch. И четирите режима са интересни по своему, но ветераните в жанра най-вероятно ще предпочетат Sector Control или Combat Mission.

Най-важното условие за успеха на онлайн игрите и шутърите в частност безспорно е способността на авторите да ги захранват в перспектива. За момента сървърите в МоН се радват на определен интерес и не е трудно да намерите игра по вашия вкус. Не бива обаче да забравяме, че след по-малко от месец на пазара излиза CoD: Black Ops и е възможно това да има отрицателен ефект върху потребителите. Ако DICE успее да предложи някои интересни решения с течение на времето, мултиплейърът на Medal of Honor може да бъде приятна алтернатива. Ако не, доста вероятно е интересът към него да отмре след няколко месеца, въпреки наличието на dedicated servers. Освен това DICE също е в деликатна позиция, защото ресурсите на студиото се разкъсват. Ще съумеят ли шведите да поддържат хитовата Bad Company 2, която е онлайн едва от 8 месеца, да добавят по нещо ново в Medal of Honor и да работят по следващите си проекти? Само бъдещето ще покаже.

 
системни изисквания
OS: Win XP, Vista, 7; CPU: Core 2 Duo 3 GHz или Athlon X2; 2 GB RAM; видео: GeForce 7800 или ATI X1900
напиши коментар
 

227 мнения
профил »
Brakedown3 каза на 22.10.2010, 19:43 ?. :

"Вьжното е да има мулти, та да биеме CoD"
Тъпаци. Плащаш и за какво? За да се опразнят сървърите на 2рия месец и да си останеш само с 3те часа сингъл

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 22.10.2010, 21:18 ?. :

"Вьжното е да има мулти, та да биеме CoD"
Охооо скоро това няма да стане. :)

174 мнения
профил »
ClyNe каза на 22.10.2010, 19:57 ?. :

Мммм след Call of Duty това е по-доброто , наистина добра игра със страхотна динамична атмосфера , единствената ми критика е от към графиката на околната среда но като цяло е добра :p

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 22.10.2010, 20:29 ?. :
Редактиран на 22.10.2010, 20:29 ?.

Хареса ми статията! Чудя се дали да дам шанс на мултито на играта, но това което ме мъчи е дали наистина след като излезе CoD ще се поопразнят сървърите като цяло.

44 мнения
профил »
hahooh каза на 22.10.2010, 21:43 ?. :

Мен лично играта ме разочарова.

431 мнения
профил »
ValioLorda каза на 22.10.2010, 21:47 ?. :

На мен играта много ми харесва и все пак чакам CoD 7.

949 мнения
профил »
Serious Sam каза на 07.06.2014, 15:41 ?. :

Няколко години по-късно - чакаме CoD 11.

240 мнения
профил »
cobra11ben каза на 22.10.2010, 22:49 ?. :

Как ще е 7 часа играта бе?! То да беше 7 часа щеше да е манна небесна...
То нема и 3 часа геймплей...

92 мнения
профил »
Въртолета каза на 22.10.2010, 22:53 ?. :

Лесно е на eazy.

335 мнения
профил »
GreeN каза на 22.10.2010, 23:31 ?. :

Искарват пачове , и ДЛЦ-та . Сега идва ДЛЦ безплатно с няколко нови карти и два нови вида на игра , както и преработени карти . За без пари си е супер , а и след време нещата може да са по-добре . Макар , че BC2 според мен все още си е по-добрата .

332 мнения
профил »
Koshmar каза на 23.10.2010, 08:07 ?. :

Много съм разочарован :(. Сега надеждата ми е Блак Опс да измие гадния вкус :).

60 мнения
профил »
Vindicator каза на 23.10.2010, 13:04 ?. :

1. Сингълът на MoH е не повече от 4 часа някъде.

2. Иво, научи разлика между куршум и патрон. Съекипниците не ти дават куршуми, защото няма какво да правиш с тях освен да замеряш талибаните. Дават ти патрони.

3. Въобще не се качваме на AC-130 (както в CoD4). Само го насочваме от земята. Незнам какво те е подвело. На едно място насочваме AC-130 да удари по един конвой (AC-130 е над нас и се вижда как стреля). На други места AC-130 е над нас и си стреля сам без да го насочваме. На една мисия от кулата на летището насочваме с лазер артилерия, Helllfire ракети на Апачита, minigun откоси на A-10 и една голяма бомба. И общо взето това са основните неща. Между мисиите дават раздвижен образ от високо, но това е гледната точка на UAV Predator, а и е просто вместо loading screen. Имаме и мисията в която сме gunner на хеликоптер Апачи, но не вярвам това да те е подвело. На AC-130 не се качваме в MoH. Два пъти я превъртях вече и няма как да пропусна нещо подобно - AC-130 ми е любимата мисия в CoD4 и особено в Special Ops co-op mode-ът на MW2.

4. Плюс още някои неща, но не искам да ставам дребнав.

5. Иначе като цяло ревюто е добро. Аз не съм хейтър, просто има някои фрапиращи неточности, но като цяло е качествен текст. Поздрави.

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 23.10.2010, 13:35 ?. :

Ако тази кампания е кратка, то на COD MW 2, каква е ? Един приятел я врътна за 4 часа 1вият път и след това се научи за по 2 часа и половина

323 мнения
профил »
Ic3S каза на 23.10.2010, 13:55 ?. :

Тоя твой приятел я е играл на easy. Аз първоначално на нормалното го минах за 5 часа и половина, а после вместо да си губя времето си я пуснах на hard и я минах за 7-7 часа и половина.

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 23.10.2010, 14:01 ?. :

не го е играл на ЕАSY

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 23.10.2010, 16:28 ?. :

Играта е по-добра от Modern Warfare 2 според мен, да видим Black ops

1716 мнения
профил »
Danivanov каза на 23.10.2010, 17:21 ?. :

Call of Duty и Medal of Honor винаги са се копирали една друга прекалено много. И двете поредици са си добри. Аз поне не мога да кажа кое е по-добро... та те са си еднакви като замисъл и идея.
Традицията си се запазва. Прекалено много прилика с Modern Warfare... SAD.

8 мнения
профил »
sashovec каза на 23.10.2010, 17:34 ?. :

Не ми хареса много. Видяло се е че в студиото никой не е играл Need For Speed защото талива бугави ATV-та не бях виждал!
Инaче не Call of Duty Modern Warfare 2 я бие ами дори и Call of Duty 4!
И не разбрай защо в мисията когато карах хеликоптер(всъщносъ само стрелях :( ) трябваше да задържам '4' като хеликоптера изтрелва 5 тона ракети директно?

88 мнения
профил »
Nerozavar каза на 23.10.2010, 19:23 ?. :

Да направим тогава следното: Пускаме на тая боза най-добрата и мисия и след това играем която и да е от Modern 1 и 2 и ако някой ми каже, че това недоклатено създание може да бие "най-слабата" мисия на Modern-а е готов за освидетелстване. То няма един показател на тва извращение което поне да достигне нивото на Call. Чакам мнения :)

244 мнения
профил »
angelsx каза на 23.10.2010, 22:31 ?. :

+1

81 мнения
профил »
любчо каза на 23.10.2010, 23:17 ?. :

Очакванията ми за тази игра бяха големи , но като е играх някак си го нямаше екшъна.... От към ефекти и др. са се постарали , но в тая игра и липсват някои неща...... Call of duty е много по-добра !

247 мнения
профил »
ivaillo.asenov каза на 24.10.2010, 10:24 ?. :

Бъговете бяха изнервящи

44 мнения
профил »
am1449 каза на 24.10.2010, 13:17 ?. :

очаквах МНОГО от играта , но яко се разочаровах
1. много кратка
2. No Destruction (1.5 or 2.0)

412 мнения
профил »
Serious Sam 1.0 каза на 24.10.2010, 21:50 ?. :

Извинявам се, но по отношение на енджините не съм съгласен - развитието им напредна толкова че един енджин на няколко години, като Unreal 3 изобщо не изглежда вехт. Направете си равносметка с Quake 2 енджина - Quake 2 излиза след около година и малко след първия трус, а изглежда в епохи по-напред от Quake 1. Естествено, на следващата година излиза Unreal с нереалистичния си енджин, който направо прави Quake 2 изглежда направо като праисторически. Да не говорим за игрите две години по-късно - доминирани основно от Quake 3 и Unreal енджини, изглеждаха със светлинни години напред в това отношение. Някъде 2004 настъпи един технологичен прелом в гейм индустрията - пътят беше открит от Id Tech 4, SOURCE и CryEngine. От там насетне, забелязвам как със всяка изминала година, първоначално направо чудовищната пропаст, между визиите на игрите в началото и края на една година постепенно става вече съвсем незабележима. Днес като че ли повече се акцентира в доизкусуряване на детайлите... А драстичните визуални пропасти - те са просто сантиментален спомен от миналото. Впрочем, на някой да му се цъка Quake 2? :)

784 мнения
профил »
veluvian каза на 24.10.2010, 22:49 ?. :
Редактиран на 24.10.2010, 22:53 ?.

Ами първо ми направи впечатление, че (а и заради енджина вероятно) в сингъла си се държи чудесно играта и спокойно си вдигам детайлите. Не е лоша MoH, но разбира се сравненията с конкурентите винаги ще ги има. Все още съм я започнал, но като динамика е някак малко трудно да достигне CoD4, да, Modern Warfare 2 още не съм я играл, но дори и четворката ми се струва конкурентноспособна на сегашните игри. По някои неща и отстъпва и на Battlefield Bad Comnapy 2, но смятам, че оценката в статията е справедлива. Чак пък разочароваща според много фенове - не бих казал, няма такова нещо и трябва да се пробва. Бъгчетата все още дразнят тук там.
В една друга статия на друг БГ сайт прочетох, че оръжията не били добре озвучени - не е така, звукът е страхотен. Но и има неща, които доста се разминават от реализма - бързото и нереално зареждане на оръжията, все едно 5 годишно дете надува балон, досадното бавно гърмене на гранатите. Тези минусчета определено трябва да се оправят! Ако не са те - MoH за мен би имал оценка само от 5 и нагоре!

60 мнения
профил »
Vindicator каза на 25.10.2010, 09:10 ?. :
Редактиран на 25.10.2010, 09:11 ?.

Много е просто. Големите скокове на енджините едно време бяха, защото и технологията правеше големи и постоянни еволюционни скокове. Докато последните години няма големи скокове, защото си циклим на DirectX 9, заради последното поколение конзоли, което е закотвено на DirectX 9. За справка DirectX 1 се появява 1995 г. а Direct X 9 излиза 2002 г. това са 7 години в които всяка година излизаше нова версия и дори по две версии на година. Докато от 2002 г. до 2006 г. цели 4 години нямаше нов DirectX, a отделно от това DirectX 10 и 11 не представляваха толкова качествен скок както преди, а също така като цяло все още 8 години от излизането на DirectX 9, конзолите продължават да държат гейм-дивелъпинга и технологичния напредък на ниво DirectX 9 като базова разработка. Следващия голям технологичен скок ще е с този DirectX, който дойде със следващото поколение конзолен хардуер. За добро или за лошо това няма да е съвсем скоро.

412 мнения
профил »
Serious Sam 1.0 каза на 25.10.2010, 10:29 ?. :

Не бих казал. самото развитие на енджините рано или късно ще стигне до там, че повече просто няма накъде по отношение на детайлността. Иначе от друга страна като се замисля - наистина имаше голям скок в DX. Абе - носталгия.
Впрочем Pain енджина изобщо не ми изглежда стар, дори шест години след като излезе.

556 мнения
профил »
ciborg каза на 26.10.2010, 23:17 ?. :

Току що я изиграх. Историята на играта е супер, геймплеят е качествен. Към края на играта ми се наложи да връщам чекпойнт, заради гадни бъгове, но се понася. Въпреки доста ограниченото ми време за игра (поради което MoH ми беше занимавка за около седмица, пак ми се стори адски кратка. Иначе краят е гаден. :-(

137 мнения
профил »
CryEngine3.5 каза на 30.10.2010, 00:02 ?. :

В историята не се вслушвах много честно казано. Геймплея обаче е много добър. Не е еднотипен , във всяка мисия има различна цел , извършват се много действия и по нататък се поема контрол над най-различни военни машини.Най-лошото е че всичко това е супер кратко и по малко.Превъртях я за общо 8 часа на хард от първия път , при положение ,че не съм ветеран във шутърите (имам към 4-5 шутъра общо през целия ми геймърски опит) . Графиката е доста хубава и красива. Детайлите в хората уръжията и каманаците бяха големи.Но околната среда е много зле.Особено въртолетите , танковете и дърветата са супер грозни и пълни със размазани текстури.
За Ъндриал енджин 3 си е голямо постижение все пак. Но определено ако почнете да я играете няма въобще да обърнете внимание на графиката.
Реално играта е направена предимно заради мултито като всички други.Нормално е защото мултито е най-интересно тъй като играете срещу реални хора.Само за сингала не си струва да се купи от никой , защото е кратак , но мисля , че мултито си струва , както и във повечето игри. Тук идва въпроса обаче на коя игра да заложите: Батълфилд , Медал Ъф Онър или Кал Ъф Дюти.Като цяло играта не е нищо ново , а по скоро наподобява на другите две , такаче може би повечето хора няма да я предпочетат.

17 мнения
профил »
crazyair каза на 01.11.2010, 12:44 ?. :

Боза,ЕA отново ме разочароваха

533 мнения
профил »
doggymien4o каза на 01.11.2010, 13:16 ?. :

Слаба игра. Превъртях я на Hard и умрях само два пъти. Мултито го играх час-два, скука.

34 мнения
профил »
Baraban4oSKT каза на 17.09.2011, 21:47 ?. :
Редактиран на 18.09.2011, 07:23 ?.

Копирала CоD бля бля бля... Само дето MоH е правена по реална история за събитията по време на операция "Анаконда" през 2004 година ,когато C-130 отправя приятелски огън и убива дузина бойци от TFR(Task Force Rabel).След тази случка US не прекратява мисията ,а праща AFO(Tier 1) бойците както и рейнджърите да премахнат от "Токур Гxар" талибаните и чеченците.Уви един от Чинук-овете е улучен от РПГ и Рабит - Сержант Нейл Роджърс пада от хеликоптера.Командването прекратява мисията ,но един Чинук не приема заповедите и се връща за Rabbit - Нейл Роджърс.Улучват и вторият Чинук и той се разбива във върховете на Токур Гхар.Общо 9 загинали ,а в края на мисията се оказва ,че Нейл Роджйрс - Rabbit от играта е загинал! Общо взето ако сте разни лапета търсещи екшън на макс и нон-стоп престрелки си играйте COD. Ако пък си имате и елементарни познания в историята на конфликта в Афганистан и сте чели книгата за Операция Анаконда(Купил съм я!) и знаете реалната история ще си замълчите за бъговете и "кратката" кампания ,просто защото играта има такава атмосфера ,която те кара да я играеш и играеш.. Лошо е когато говорите глупости и как кампанията е копирана от CоD ,след като играта е по реални събития.Най-малкото се подигравате с загиналите US войници там!

п.п. Явно и писалите статията си нямат и на идея за историята съдейки по заглавиeто на 5-тата снимка.Средна работа хах...
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Medal of Honor (2010)

Превю:
Възобновявайки легендарната поредица, EA се цели наистина във върха. Новият Medal of Honor изглежда като адски професионално изпипана игра. Вижте защо.

Тактика:
Втората част на гайда е вече тук с най-важното за режимите на игра и всичко, което характеризира отделните класове в мултиплейъра на Medal of Honor.

новини:
Продуцентът на шутъра на Danger Close Грег Гуудрич обяви в своя блог, че студиото действително работи по продължение на играта от миналата есен.
Дъщерното студио на ЕА пусна обява, с която търси двама специалисти, чиято задача е да работят по все още необявен мащабен проект за военен шутър.
Английската компания Codemasters определи игри като новия Medal of Honor за неподходящи и проява на лош вкус, тъй като там умират английски войници.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Medal of Honor: Airborne 3
Medal of Honor: Vanguard 1
Medal of Honor: Allied Assault
Medal of Honor: Underground
Medal of Honor: Frontline
Medal of Honor: Spearhead
Medal of Honor Allied Assault: Breakthrough
Medal of Honor: Pacific Assault
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Duke Nukem Forever 280
Crysis 2 200
Call of Duty: Modern Warfare 2 139
Battlefield 3 133
Call of Duty: Modern Warfare 3 121
RAGE 98
Crysis 3 74
Call of Duty: Black Ops: сингъл и кооп 74
Call of Duty: Ghosts 70
Bulletstorm 69