facebook facebook
 
 
 
   
 
Mаss Effect 3: още по-предизвикателна
30.12.2011

Доста фенове на епичната космическа сага Mass Effect се притесняват, че нейният завършек ще бъде още по-опростен от предните части. Нищо подобно, твърди канадското студио BioWare, според което Mass Effect 3 всъщност ще предложи на геймърите, влезли в кожата на господин или госпожица Шепърд още по-голямо предизвикателство.

"Нивото на трудност Veteran от предните две части ще съответства на нивото Normal в Mass Effect 3", твърди студиото. Според канадците това не само ще накара геймърите да бъдат по-съсредоточени и ангажирани в играта, но ще ги окуражи да пробват и новия режим Galaxy at War.

Макар и незадължителен, Galaxy at War представлява онлайн ко-оп режим, който според BioWare ще помогне на играчите да постигнат "добрия" край като повиши техния Readiness Rating - стойност, която определя какъв край ще получи приключението.

А какво ще стане, ако играчите все пак не успеят да се справят с повишената трудност?

"Ако загубите играта първия път, винаги може да се върнете към предишни сейвове, за да съберете повече ресурси. Освен това мултиплейърът постоянно ще ви помага да преодолеете изоставането си в сингъл кампанията". 

напиши коментар
 


220 мнения
профил »
3oHaTa каза на 30.12.2011, 11:25 ч. :

И пак не разбрах ... Сега Co-op'а как ще бъде в стил аз и приятеля или приятелите ми превъртяваме играта заедно или аз си играя а те ми помагат като не им се променя storyline'а на техния Шепърд ?

806 мнения
профил »
pi4aama каза на 31.12.2011, 09:35 ч. :

Ако взимаш решения в co-op те ще ефектират на сингъла .Аз така си го разбирам.

748 мнения
профил »
rosniak каза на 30.12.2011, 13:04 ч. :

Добре е.

924 мнения
профил »
SvRomanov каза на 30.12.2011, 14:26 ч. :

"Играта няма да е опростена защото й вдигаме трудността".Желязна логика , браво Байоуеър.Играта ще е същата рядка опростена боза като 2-ката , пак 2х3 метра локации , пак липса на рпг елементи , липса на инвентар и луут , безумни системи за ъпгрейд , качване на нива и трупане на пари.Все повече екшън и все по-малко всичко останало.Този път поне няма да се наложи да превръщаме Нормандия в мобилна версия на "Кремиковци" и да копаем за руда.Може би в 3-ката ще садим овошки и ще отворим плод-зеленчук в Цитаделата , знае ли човек.А каква поредица можеше да стане ако бяха доразвили единицата , вместо да се мъчат да дръпнат феновете на Gears of War...Жалко.

321 мнения
профил »
X-ray каза на 30.12.2011, 23:10 ч. :

Първо - не мога да ти опиша колко си тъп.
Второ - хората казаха вече - ще има луут, инвентар и минирането минава на заден план.
Трето - връщат РПГ елементите.

След ДА2 не мисля, че пак ще спрат да слушат феновете.

248 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 31.12.2011, 00:16 ч. :
Редактиран на 31.12.2011, 00:17 ч.

Абе шефе, Кремиковци не е мина...

924 мнения
профил »
SvRomanov каза на 31.12.2011, 01:23 ч. :

Първо , защо съм тъп , защото казвам истината ли ?Ти ли си "умния" дето си затваряш заблудените очи за явни недостатъци и издънки ?Двойката си е в най-добрия случай една игра средно качество и нищо повече.
Второ , научи се какво е значението на думите , които използваш.Миниране ?!?!??!
Трето , ако поне малко разбираше от маркетинг щеше да ти е пределно ясно че Байоуеър ще направят 3-ката максимално близка до 2-рата част , която се продаде много добре.Интереса клати феса , пич.
И ще те помоля занапред да не даваш квалификации за хора , който са много над твоето ниво , фенбойче захлюпено.Тя гейм индустията затова е на това дередже , заради такива като тебе дето си мислят че всичко що лъщи е злато.

321 мнения
профил »
X-ray каза на 31.12.2011, 02:16 ч. :

Двойката имаше недостатъци(както и единицата) ама чак пък средно ниво?!? Понеже очевидно ти е неизвестно да ти кажа - системата с ресурсите и орязването на РПГ елементите беше критикувана и едно от обещанията беше да оправят тия неща. В първата игра оплакванията бяха за прегряването на оръжията и меко казано тъпото изследване с Мейко.

213 мнения
профил »
Стойчо каза на 31.12.2011, 07:47 ч. :

Човекът ти казва истината. RPG елементите се завръщат. Ако наистина си толкова умен, спри да спориш с официалната информация, повтаряйки глупост, в която очевидно само ти си вярваш.

192 мнения
профил »
toptony каза на 31.12.2011, 08:41 ч. :

Съгласен съм с SvRomanov до там че опростеност/комплексност е нещо различно от трудност....поне за мене.

924 мнения
профил »
SvRomanov каза на 31.12.2011, 09:49 ч. :

X-Ray , недостатъците й бяха прекалено големи за игра с такива претенции.Играта се дъни тотално на ниво геймплей, ако това е RPG значи Dead Space трябва да я обявим за RPG икона.2-ката приличаше повече на Gears of War , отколкото на единицата , ебати...Основната сюжетна линия е безумно дебилна.Хайде да не изброявам всички недостатъци че няма да ми стигне мястото.Да имаш толкова стабилна игра като единицата за основа и да направиш 2-ката толкова посредствена си е чист провал за мен.На Байоуейр не им вярвам грам след МЕ2 и ДА2.

3 мнения
профил »
Dahell каза на 31.12.2011, 11:44 ч. :

Нещата изглеждат такива каквито си ги направим. Много ясно че играта е на средно ниво, като я гледате на такава. Не било RPG, кой други жанр игра има 20-40 хил. реплики в диалозите ? Шутъри? Че е опростено RPG с цел да привлече повече фенове и печалба , така е , но това не пречи на играта ама никак. Лично тази по-лека RPG система с тип GOW gameplay си е супер. Не искам тонове излишни предмети, чудесий, 500 таланти, умения и т.н като в първата част, повечето от тях безполезни. А и чистите, класически RPG игри, повече им допада fantasy стилът, не sci-fi. Системата в 2-ката е чудесно съкратена и изчистена.. Да, ужас. Историята не е уникална, но интересна, дълга и като такъв тип история се връзва чудесно в играта.
Сега аз ако бях на вашето място , директно си купувам билет и хоп до Edmonton/ Canada, за да врътна едно конско на Bioware, колко зле им е играта и да ги поуча малко.. тц, тц

122 мнения
профил »
->Изход<- каза на 31.12.2011, 13:14 ч. :

Stun Damage яко си прост. Ако си над 12 годинки трябва сериозно да се замислиш да не би да изоставаш от връстниците си и да имаш нужда от помощ.
"спри да спориш с официалната информация" и "RPG елементите се завръщат"?! Хахахахах.

"Официалната информация" се нарича маркетинг. Ако следващото поколение наистина е толкова тъпо, че да вярва на всичко, казано в рекламите...еми вие сте потребители-мечта-тъпи, наивни и тъпи.

РПГ елементите се завръщали....Как нещо, което никога не го е имало, може да се завърне бе, бунак? Спри да мислиш с гъза си. МЕ 1 беше шутър с (минимална) скил система, МЕ2 беше дебилен 3рд пърсън шутър с целева аудитория конзолни фенчета и болни хора, които обсъждат какъв вкус имат телесните течности на Тали. Първите искат повече пуцане и регенериращи се hp, а вторите нямат проблем с нищо стига да не им пипат романс опциите и всички да са би/хомосексуални. В тия посоки са промените просто защото това е целевата аудитория. Ти към коя от двете групи спадаш?

X-ray, дете тъпо, верно заради кретенчета като тебе боклуци като МЕ2 минават за средняшки на фона на останалата боза, макар и да са пълни боклуци. Mako-то беше най-интересната част от МЕ1, след като го махнаха смисъл да се играят другите части няма. за кое да играя МЕ2-линейността, безкрайните скриптове и романса с Jack ли? Хахаха.

679 мнения
профил »
torrin каза на 31.12.2011, 07:04 ч. :

сигурно са тръгнали в посоката на dragon age2 и като са видяли колко лошо се приема вече са били доста напред в разработката и няма как да почнат наново и сега се опитват да спасят положението с изкуствено повишаване на трудноста

129 мнения
профил »
ivo333 каза на 31.12.2011, 09:23 ч. :

Трябва да си пълен глупак да вярваш на Био след DA2
Mass Effect може да ми е една от любимите поредици, но след двете издънки с SWTOR и DA2 не им имам много доверие.

203 мнения
профил »
Stunkata8 каза на 31.12.2011, 09:56 ч. :

Тук явно всички са играли играта...

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 31.12.2011, 10:02 ч. :

Защото е забранено човек да изказва предположенията и очакванията си...

748 мнения
профил »
rosniak каза на 31.12.2011, 10:23 ч. :
Редактиран на 31.12.2011, 10:47 ч.

Ами не. Просто сме българи....

1140 мнения
профил »
Slesher каза на 31.12.2011, 12:26 ч. :

Ами не. Просто сме хора...и я виж ти! Хората имат право да говорят каквото искат и да изказват задоволство, недоволство или общо взето всичко, което искат. Но не, "просто сме българи" е лесното обяснение на слабоумен водещ от долнопробна телевизия и всъщност на повечето хора (което не изключва "слабоумен").

748 мнения
профил »
rosniak каза на 31.12.2011, 12:33 ч. :

Не- на stunkata, че някой е играл ME3.
Не и на теб slesher, защото не е забранено човек да казва какво мисли и да че е позволено.
Мисълта ми с това "Просто сме българи." е следната - българина винаги е готов да оплюе даден продукт без да го е опитал(ако е хране/алкохол) гледал(ако е филм), играл ( играл, ако е игра). Същото виждаш и тук- гледали сигурно един трейлър от преди 1 година вече вадят заключения за цялата игра "Оо то ME3 ще бъде същата като ME2, същите коридори, същото сканиране за ресурси" и така нататъка. А някои от тия хора даже няма и да изтеглят играта.

129 мнения
профил »
ivo333 каза на 31.12.2011, 21:41 ч. :

Тоя пък с тея найзустени реклики от типа на "защото сме българи".

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 31.12.2011, 10:01 ч. :

Незнам къф ви е проблема. DA2 е единствения fail на BioWare. Всички други игри са изпипани, с много добра история, а SWTOR си е перфектна.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 31.12.2011, 10:21 ч. :

за TOR още нищо не се знае, не е играна достатъчно от никой.
До месец, два, три ще разберем дали е добра, а след 6 месеца колко е добра.

122 мнения
профил »
->Изход<- каза на 31.12.2011, 13:16 ч. :

Dragon Age 2 единствения фейл на Bioware? Май забравяш Neverwinter Nights, Star Wars: Knights of the Old Republic, Jade Empire, Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood, Mass Effect Galaxy и Mass Effect 2. Хахахаха.

348 мнения
профил »
dprime каза на 31.12.2011, 14:27 ч. :
Редактиран на 31.12.2011, 14:28 ч.

Оплаших се!@Изход,не стряскай така,моля те!

322 мнения
профил »
GiantR15 каза на 31.12.2011, 15:19 ч. :
Редактиран на 31.12.2011, 15:27 ч.

Jade Empire бе много добре. А Втория Масс ефект бе също много добра игра.

И двата Neverwinter-а си бяха превъзходни игри.

А KOTOR си бе перфектна игрица. А тоя Масс Ефект Галакси е няква портабъл простотиика същото се отнася за Соник Игрицата.

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 31.12.2011, 15:41 ч. :

Mass Effect Galaxies- игричка за мобилни телефони, която не е правена от BioWare.

Sonic едиквоси- за първи път чувам за тази игра.

715 мнения
профил »
Sonic The Hedgehog каза на 31.12.2011, 15:54 ч. :
Редактиран на 31.12.2011, 16:03 ч.

Май не само аз в целия сайт знам за Sonic Chronicles... а и тя не е толкова лоша за мен.

Не съм запознат със Mass Effect, но един ден ще ги пробвам игрите, стига да ми тръгнат на лаптопа. Изглеждат ми интересни! :)

203 мнения
профил »
Stunkata8 каза на 31.12.2011, 14:42 ч. :

Roshiak-а го писа правилно. Просто ми омръзна на всяка тема всичките "предложения" да са точно оплюване (не се обръщам към никой, просто чета коментарите и винаги е някак си негативна обстановката).
Dragon Age не съм играл, но съм наясно с недоволството към 2ката, която предлага твърде много еднообразие доколкото съм успял да разбера (и сигурно и други проблеми). Така или иначе ще има недоволни и при ME3 на някой ще му се стори много екшъна на друг прекалено много rpg или мулти и така, просто малко по-човешки подходете - не ви харесва, нямате доверие и всичко окей, но не е нужно постоянно оплюване и обиждане!
С нищо лично против абсолютно никого не го пиша това!

Приятно посрещане на новата година!

Дано и догодина да имаме още повече добри игри, които да коментираме!!!

466 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 31.12.2011, 17:34 ч. :

Кой каквото иска да си говори,но Мас Ефекта е една от най-епичните игри.Била средно ниво?!Що за глупости.Значи на хардкор РПГ феновете,ще им кажа,че Мас Ефекта никога не е била обявявана за класическо РПГ.Винаги е била балансирана откъм екшън и РПГ елементи.За това и когато си избирате трудност пише,примерно ако е на Ветеран,че е препоръчителна за хора имащи опит в шутърите и РПГ-тата.За мен е невероятна.Просто не съм играл по-добра игра.А за класическите РПГ фенове има мноооого други страхотни заглавия.Разбира се това си е мое мнение и не ангажирам никого с него.

321 мнения
профил »
X-ray каза на 31.12.2011, 17:58 ч. :

+1 специално на мен РПГ и екшън са ми любими жанрове и като ги смесиш става още по-яко.

107 мнения
профил »
JaddF каза на 01.01.2012, 22:24 ч. :
Редактиран на 01.01.2012, 22:28 ч.

Мас ефект 1 наистина е много добро заглавие . Ако трябва да го цепим на процентно съдържание м/у ФПС и РПГ бих казал 40% към 60%. Има доста странични куестове изразени в обикаляне по планетите изпълнявайки дадени мисии на самата повърхност, събиране на разни артефакти , останки от минали епохи и обогатяване на кодекса. Интересна главна история , обгърната в гигантската галактика с всичките й настоящи и изчезнали раси . Има си кинографските клипове, допълнени с патаклама в доста от мисиите. Да не говорим за инвентара и различните типове оръжия , боеприпаси и ъпгрейдите за тях.

Мас ефект 2 вече се различава от единицата. Според мен от към проценти този път ФПС взима надмощие. Просто се усеща как РПГ елемента е оставен по настрана. Самите странични мисии са сравнително елементарни и са повече избиване на врагове без кой знае колко интересна допълнителна история . В следствие на липсата на инвентар и доста осакатената версия на ъпгрейдване на оръжията и прочие, РПГ страната бива доста орязана. Опитали са се с това планетно миньорство и разните ресурси да запълнят дупката , но просто няма как. Лично за мен играта така повече ми харесва , тъй като обичам да се набляга на главната история и да има малко повече динамика и екшън.

В случая ако съдим по експертните оценки в метакритик , а също и на тези на потребителите , втората част на поредицата е доста по-харесвана и възприемана , с което честно да си кажа съм съгласен. Бойната система е къде , къде по-интуитивна и готина за употреба. Лесно се борави със специалните умения и оръжия. Вярно и тя си има своите минуси , но е по-нормална от тази на първата част.

Аз лично съм фен на този тип игри , в които ФПС се смесва с РПГ елемнта - Deus-ex Human Revolution , Borderlands , Fallout 3 (не толкова), STALKER, RAGE. За die hard феновете на РПГ-та , определено поредицата няма да им се хареса тъй като е твърде динамична и жива . Като Ви се играе скучно РПГ с 200+ часа изпълнение на куестове и вдигане на нива - Bethesda е вашия издател = Fallout 3 и TES поредицата с най-новото отроче - Скайрим :)

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 02.01.2012, 21:42 ч. :
Редактиран на 02.01.2012, 22:04 ч.

Mas Efffect 1 и направих спийдрън на петото си превъртане- 5 часа и 15 минути е централната мисия. Не знам какво чак толкова РПГ намирате в нея - 90% от играта е обикаляне с МАКО и люта престрелка. Само в Цитаделата в началото има един час калсически РПГ куести и оттам нататък влизаме в релсата на коридорестия шутър. Всички "мисии" са по един и същи тертип - 2-3 лафа за начало --стрелба, стрелба, стрелба и пак стрелба - 2-3 лафа и филмче за край на мисията и после следващата.
Двойката от друга страна няма как да го направиш този спийд рън - трябва да се набират персонажи. б.т.в. самите персонажи в двойката (един сигурен РПГ елемент ) са в пъти по-равити от тези в единицата и това че имаш специални мисии за всеки те привързва към тях, да не говорим за това че са два пъти повече от единицата.

Иначе самите мисии са същите - няколко лаф, стрелба , стрелба, стрелба, стрелба - филмче и няколко лафа.

В двойката поне има 4 различни хъба в които може да обикаляш и това е доста по РПГ и убедително от единицата.

Инвентара добре че го махнаха - беше адски тъп , ама адски - какъв е смисъла да имаш хиляди оръжия когато всеки от хората си има по едно основно оръжие а всичките хиляди които са ти в инвентара се различават само по щета и точност, а за това че в момента в който си купиш спектърско оръжия (което става много бързо) всичко останало се обезмисля. Като ще правят инвентар поне да го направят смислен с по-малко предмети но всеки да е с уникални предимства и недостатъци, а не броните да се различават само по един показател защита така че и сомалиец да може да си избира най-добрата без да мисли.


Аз лично много повече се кефя на двойката - лют екшън съчетан със сюжет, разговори с персонажите и мотаене из разни места като Тучанка и Омега в които да си лафиш с обитателите или само да ги гледаш. В стандартните екшъни такива работи няма - там е само сеч, а мен ме кефи да си говоря с хората и да си обикалям мирно.




251 мнения
профил »
Usuario каза на 03.01.2012, 11:05 ч. :

Mass effect поредицата е много добър продукт.Играл съм само първата част.В крайна сметка обаче не успях да остана изненадан от нея като новости,геймплей и т.н.Стойностно РПГ с редица възможности,но сравнето го примерно с The Witcher,която до този момент има само 2 части/ако не броим подобрената/-от отлично към епично.Можете ли да кажете същото за първите два Mass effect-a?

466 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 09.02.2012, 21:24 ч. :

Със сигурност Ефекта е по-добра игра.Според мен де.Започвал съм Вещера точно 3 пъти.Все да й дам шанс,да видя какво толкова аджеба й харесват.И все не успявам да се впечатля от тази толкова "страхотна" игра.Страхотна графика и добр история,но след няколко часа ми писва.Не мога да го обясня,но е факт.Ефекта съм го превъртал 10 или 11 пъти (само втората първата съм я минавал 5) и пак не ми е омръзнала.Просто като я играя все едно съм наистина в кожата на Шепърд.Но това си е мое мнени е и не го налагам на друг. :)

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 03.01.2012, 13:03 ч. :

Ще го кажем щом искаш :)

напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Mass Effect 3

новини:
Извън двата избора по подразбиране Джон и Джейн, най-предпочитаното женско име на героиня е Сара докато в мъжкия си вариант Шепърд се нарича най-вече Джак.
Отговаpяйки на въпpос в Twitter относно възможността за next-gen пpеиздаване, служител на BioWare pазкpива, че студиото го е "обсъждало вътpешно".
След като бе част от екипите, създали Gears of War 3 и Gears of War: Judgment, Крис Уин ще работи по следващата Mass Effect игра.

Ревю:
Няма надежда за никого. Милиони умряха в деня на инвазията. А най-трудното тепърва предстои – обратното превземане на планетата Земя.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122
Blizzard също прави разпродажба на игри 122