facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
League of Legends - PCM2.0
Ревю | 02.07.2014 | автор: PCM 2.0


оценка:
Производител:
Riot Games
Издател:
Riot Games
Жанр:
Стратегия в реално време
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Ефектът "само още една игра и лягам..."

Лесно се научава, трудно се усъвършенства

Разнообразие от режими и карти

минуси

След пачове доста шампиони биват жестоко нърфнати

В по-дълга игра е твърде лесно да се направи Backdoor

League of Legends се оказа неочакван хит в MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) жанра. След като години наред DotA почти ексклузивно запълваше тази ниша, малкото инди студио Riot Games бе сформирано през 2006 година, а две години по-късно обявиха първата си игра - League of Legends. На 27 октомври 2009 заглавието е официално готово. Разчитайки на F2P модела и микротранзакциите, в последствие играта придоби широка популярност, а студиото се разшири, като към него се присъединиха и някои свързани с DotA сцената хора - един от дизайнерите на DotA: Allstars, например. Популярността на играта доведе и до огромни турнири, по-известните от които съпътстват всеки нов сезон на играта (наградният фонд на последния стигна малко над 2 милиона долара), а от 2011-а е една от постоянните дисциплини в шведския турнир DreamHack .

Как се случват нещата?

Играта като всеки представител на жанра MOBA се базира на една (сравнително) квадратна карта с 3 пътeки, с кули по протежението им и множество по-малки пътечки между тях. През определен период от време, върволица от мозъчно фалирали фентъзи войничета, наречени minion-и, принадлежащи към някои от двата противопоставящи се един на друг отбора, тръгват по основните пътеки. За героите в играта, един от които управлявате вие, те са извор на пари (стига да успеете да нанесете фаталния за тях последен удар) и точки опит. Когато съборите някоя от специалните сгради, наречени inhibitor-и, към вашите собствени minion-и се присъединяват по-мощни, които помагат на малките. Ако се забавите твърде много с унищожаването на оставащата сволоч, противниковият inhibitor ще се възстанови и ще изгубите тези иначе полезни сладури, докато не повторите процеса.

Вдигането на нива ви дава точки, които разпределяте между четири уникални за избрания от вас шампион (така се наричат персонажите в LoL) умения, а парите подобно на други игри от жанра, служат за закупуване на предмети. Двата враждуващи отбора се състоят от по 5 души, започват играта в два противоположни ъгъла на картата и целта на всеки от тях е простичка - да стигнат до Nexus-a (еквивалентът на "трона" и "дървото" от DotA) на другия отбор и да го направят на пух и прах. Играта може да бъде спечелена също и ако минимум четирима представители на противниковия отбор гласуват да се предадат. В сравнение с картата в DotA 2, LoL е по-скромна - разполагаме с по-малко територия, а „мобовете" са една идея по-малко неутрални. Това е основната разлика в геймплея на двете заглавия - докато класическата DotA се старае да балансира между битките между герои и убиването на minion-и, LoL залага повече на по-честите и масови мелета с фокус върху PvP битките. Други основни разлики са, че при LoL няма смяна на ден и нощ, а и във визуално отношение се залага на по-шареното.

Режими и вариации

В стандартния (класическият 5 на 5) режим ще имате възможност да изберете с кои шампиони да играе всеки от двата отбора. Начините за това са три - в Blind Pick, всички едновременно избират персонаж, като не виждат тези на противниците. Според статистиката, това е режимът за слаби и среднодобри играчи. При Draft Pick нещата работят другояче - в чата всеки казва каква роля желае да изпълнява и двата отбора се редуват да отхвърлят шампиони, срещу които не искат да се изправят. В Ranked не ви съветвам да се пробвате, докато не поиграете сериозно и не натрупате повечко опит. Най-малкото защото ще отнесете доста негативни думи по ваш адрес. В този режим се трупат т. нар. League Points, които определят в коя от петте възможни "дивизии" сте - Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond.

Освен класическия, има и 4 други режима - Dominion, който се играе на кръгла карта, а целта на отбора ви е да превземе по-голямата част от 5-те налични кули. Twisted Treeline е подобен на 5 на 5 режима, е но предвиден за отбори от по 3-ма души и се играе на по-малка карта. ARAM е режим, прозилязъл от custom мачовете. В него, отборите се бият само по централната пътека и нямат право да се връщат до базата си за регенерация или за закупуване на предмети, докато не умрат. Накрая, но не по важност е Co-op vs AI, в който играете срещу ботове... всеки, който натрупа поне месец стаж в LoL може да им свети маслото, но този режим се ползва масово за изпробване на нов герой, без да си навлечете нечий гняв в „истинска" игра.

Тънкият момент

Докато играете, получавате Influence Points. Тяхното приложение е най-вече отключване на нови герои. Освен за това, те служат и за покупката на руни - нещо, без което никой champion build не може да се смята за завършен. Те представляват малки перманентни бонуси, които са активни през цялата игра. Има няколко типа, с по няколко слота и в магазина на играта можете да избере какви бонуси искате да си "сглобите". Има ги също и т.нар. masteries, които ви дават 30 точки за разпределяне между основните ви показатели и също добавят малки бонуси към уменията ви.

Освен Influence Points, има и друга „валута", наречена Riot Points, която се купува с реални пари. Именно от там Riot Games си вадят хляба (не сте забравили, че играта е free-to-play, нали?). Тези точки имат редица приложения - отключване на допълнителни скинове, закупуване на герои, буустове за IP след всяка игра и чисти козметични добавки за всеки от шампионите. Хубавото на играта е, че в никакъв момент не започва да ви досажда с реклами да си купувате каквото и да било, а всичко се свежда до правото на избор.

Легендата гласи...

Шампионите, освен собствената си история, са участници и в глобална такава. Накратко, в света Runterra има две основни враждуващи фракции - Demacia и Noxus. Кръвопролитните войни между тях довеждат до заплахата от тотална разруха на единственият континент в игровия свят. За да се избегне това, бива създадена Лигата на легендите - инструмент, чрез който политическите разногласия да се разрешават на арени, наречени Fields of Justice. Въпросните са четири - Summoner's Rift, Crystal Scar, Howling Abyss и Twisted Treeline (съответно всяка от тях е карта за различен режим в играта). Други по-малки фракции (като Ionia и Piltover) взимат участие в тези конфликти и така постепенно се формира цяла плеяда от шампиони - от момиченце,което умее да призовава огнена мечка на помощ, през плашило, което пие кръвта ви и по този начин възстановя своята, до робот с глуповато лице, който въпреки това знае какво да прави с вас, ако му паднете. Всеки няколко седмици, Riot пускат нов шампион, чиято история е написана така, че да се връзва с другите герои и глобалната сюжетна нишка.

Графика, звук и... заслужава ли си?

Както споменах по-горе, графиката е шарена, героите са разнообразни, като Riot обновяват от време на време някои от тях. Музиката е приятна, но когато имате 500+ игри, вече ще ви е поомръзнала. Но на въпроса: по-добра ли е LoL от DotA 2? Зависи. Заглавието на Riot се фокусира повече върху битките между героите и е една идея по-лесна, което я прави чудесен избор за по-млади геймъри и новаци в жанра. Има някои малки кусури, които понякога съсипват добри мачове, но Riot редовно я балансират и следят за спортсменския дух, доколкото е възможно. Едно от най-често срещаните такива явления е т.нар. Backdoor - един играч да нахълта незабелязан в противниковата база и да започне да руши сгради, докато съотборниците му активно се мелят с шампионите от другия отбор по средата на картата. Въпреки всичко, играта е зарибяваща - а именно това е първото изискване за да обявим една игра за добра, нали така? Ако не сте пробвали жанра, а имате желание - горещо ви препоръчвам LoL!

-----------------------------------------------------------

В дебрите на МОВА игрите ни заведе Константин Иванович. Това е поредната статия, която публикуваме като част от новата PC Mania 2.0.

Искаш да публикуваме и твоята статия? Възможно е! Всички подробности ще намериш в обновените правила тук. 

 
системни изисквания
Процесор: 2.0 GHz; RAM: 1 GB (WinXP), 2 GB (Win Vista, 7), GPU: DirectX 9.0c съвместима, с Shader 2.0; HDD: 8 GB, Windows XP SP2, Vista, 7
напиши коментар
 

136 мнения
профил »
The EnglishMan каза на 02.07.2014, 08:59 ?. :
Редактиран на 02.07.2014, 11:08 ?.

Играта наистина става г/д, ама хората които я играят те карат просто да си я изтриеш след 1 игра.Я къде някой ще insta lock-не (избира герой без нито да е казал коя линия ще го играe), я някой ще се намери да наяде целият им отбор, я пък друг ще ти ядосва отбора цяла игра .. тъпа работа се получава така.Просто с такива лапетии не си струва да се играе, предпочитам с руснаците, отколкото с децата, които освен да псуват, feed-ват и тролят друго не правят.

1696 мнения
профил »
Sentry каза на 02.07.2014, 10:19 ?. :

Welcome to the internet!

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 02.07.2014, 11:19 ?. :

то, като цяло в лигата избирането на герой си е почти директно избиране на лейн. особено с тази строга мета...
а фийдването е нормално поне до достигане на ранкед. все пак хората се учат да играят. не си единствен на терена.
ако не проявиш разбиране не помагаш за подобряването на къмюнитито.
и пак твърдя, че в дота положението е доста по-плачевно.

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 02.07.2014, 11:26 ?. :

Затова се събирате 3-4 човека дето се знаете и играете заедно.

136 мнения
профил »
The EnglishMan каза на 02.07.2014, 11:42 ?. :

Baron, я ми обясни как се проявява разбиране в следната ситуация : (превкл. на английски, че ми сменя бавно езиците а откачам); 2 middlers insta lock, top feeds all the game, bot is 1 middler and 1 adc and mid fails;всички флеймват цяла игра, всеки вика репорт тоя, репорт другия, ама и те не знаят защо.Айде обясни ми как се проявява разбиране в тази ситуация, вярно не е ранкед, ама като не знаят как се играе да отидат да играят с ботове на intermediate..а в дотата не е чак толкова зле, защото крайностите са едни : или със сигурност падаш, или със сигурност биеш, а при лигата тия като натискат в базата ти и са ултра фийднати ти най нормално си пускаш сърендър, който излиза с резултат 1/4 епа извинявай ама те през 2 мин умират защо пък да не се предадеш най-накрая .. braindeads

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 02.07.2014, 11:49 ?. :

ми, като са избрали 2 керита и 3 съпорта, какъв е смисъла да съобщават кой на какъв лейн е? :D
гледай, има много издънки, ама се получават често и супер игри. пък и е най-добре да си цъкате верно двама-трима, още по-добре фул тим по възможност с войс чат.

143 мнения
профил »
wannabe каза на 02.07.2014, 13:28 ?. :

За тва играеш в EUW просто, там е много по-добре. А и честно казано предпочитам да играя с кактус в отбора си вместо с руснак

136 мнения
профил »
The EnglishMan каза на 02.07.2014, 16:18 ?. :

Бях в EUW сега съм в нордик все едно и също положение, все деца, тролове, инста локъри .. една и съща история.На ранкъд поне влизат по-читави хорица в нордика.(Ако видите човек с име завършващо на PL пишете /ff @ 20m.)

50 мнения
профил »
австриискиа дънер каза на 02.07.2014, 21:23 ?. :

Стига EUW да не е съборено както всяка седмица ...

90 мнения
профил »
Slackers каза на 13.07.2014, 14:08 ?. :

За това си цъкам Smite..Вие ми се нервите с Лигата.....Най-тъжното е че и тя стана с комерсиална цел...

1074 мнения
профил »
Deroni76 каза на 02.07.2014, 10:55 ?. :

Terrible Community Simulator 2014.

136 мнения
профил »
The EnglishMan каза на 02.07.2014, 11:08 ?. :

Kindergarden Simulator more likely

944 мнения
профил »
Serious Sam каза на 02.07.2014, 11:19 ?. :

"След като години наред DotA почти ексклузивно запълваше тази ниша"

Ся, аз не съм фен на ДотА, ама... Тя не просто запълваше тая ниша, тя я създаде.
Дота, подобно на CS, успя да придобие популярност, далеч по-голяма от играта, за която е създадена и дори да я превърне в някакъв по-скоро ненужен придатък към себе си. Както стана с първия Half-Life.

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 02.07.2014, 11:30 ?. :

Ами Aeon of Strife?

944 мнения
профил »
Serious Sam каза на 02.07.2014, 11:44 ?. :

Стоях и чаках някой да изпраска това... Играл съм AoS и мога да кажа, че е просто една от безбройно многото средняшки, неинтригуващи UMS карти. Има тонове, и тонове карти, в които ти се дава някаква единица /герой/ с по-силни статистики и трябва да мелиш наред прииждащите вълни от врагове. Било то поради технически ограничения, било то по други причини StarCraft: Broodwar не можа да създаде нещо по-голямо от самата нея.

Със същия успех можеш да наречеш WC3 - SC клонинг. Не съм съгласен че AoS е някакв предшественик на дота. Сходни идеи могат да се открият в сума други Def UMS сценарии, разликата между които е предимно в layout-a на картата.
Имаше една - Protect Slim Shady мисля, че се казваше - тя е абсолютен култ.

Други култови UMS карти за които се сещам са LurkerDef, която изисква доста тактика и мисъл, за да победиш другите играчи, ZoneControl, която е невероятен фън, Evolves и моята любима 666 defense

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 02.07.2014, 11:55 ?. :

Благодарско за инфото. Аз избягвам да коментирам темата, тъй като жанра ми е непознат, но току-виж понауча нещичко от вас :)

6 мнения
профил »
OpenWorldGames каза на 02.07.2014, 12:10 ?. :
Редактиран на 02.07.2014, 12:11 ?.

То фактът, че я създаде, не пречи на това, че си я запълваше толкова време, та и ти си прав. ;)
Иначе благодарско на Каролев за бързите отговори. Имаш виртуална бира, а ако някой ден екипът излезе на да се порадва на славата си - защо не е и истинска.

944 мнения
профил »
Serious Sam каза на 02.07.2014, 14:58 ?. :

Е чак пък жанр... Не беше. А сега по-скоро бих ги отнесъл към някой подтип на реалновремевите тактически стратегии.

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 02.07.2014, 11:28 ?. :

Искам да поправя автора, че Нексуса и Фонтана не са равнозначни. Еквиваленти на Нексуса са Трона и Дървото.

6 мнения
профил »
OpenWorldGames каза на 02.07.2014, 14:08 ?. :

Омг, какъв фонтан ме е гонел, прав си, даже за всеки случай пак отворих картата на дота да съм сигурен. Дидо, може ли да коригираш това в скобите на "известни в DotA като "трона" и "дървото". Благодарско за бързата поправка бтв ;)

219 мнения
профил »
TheAlpha534 каза на 02.07.2014, 14:55 ?. :

Ревю за Rise of the Dark Spark плс? :D

271 мнения
профил »
Demon II каза на 02.07.2014, 20:50 ?. :

https://www.youtube.com/watch?v=ss-SUz3163U

77 мнения
профил »
ROTHENE каза на 03.07.2014, 00:11 ?. :

GOTY!!!!111111111111111

136 мнения
профил »
The EnglishMan каза на 03.07.2014, 08:51 ?. :
Редактиран на 03.07.2014, 08:51 ?.

kill yourself!!!!!!!!!11111

77 мнения
профил »
ROTHENE каза на 03.07.2014, 16:36 ?. :

omg noob pls report you fu mom whore cunt fit me irl 1v1 scrub fu reported

136 мнения
профил »
The EnglishMan каза на 06.07.2014, 12:37 ?. :

LoL in one "sentence".

136 мнения
профил »
JaisonNo-2 каза на 03.07.2014, 15:13 ?. :

Може и без тези минуси. Този Backdoor може да се избегне с лардове и постоянно гледане по миникартата, а относно нърфовете - те не само добавят баланс към играта, но и играчите ще започнат да избират други герои, с които да цъкат вместо да се кисне с все едни и същи. Но си е наистина дразнещо, че всеки път, когато излезне нов герой той е нарочно направен да е много силен след което получава нърф след седмица-две. Иначе играта си кърти. За тези, които само се оплакват, че играчите са некви деца и слаби, да направят повече победи и да си вдигнат своето "ело". Колкото по-нагоре се издигате, толкова по-сериозни стават играчите. Мислех, че това е проста логика...

136 мнения
профил »
The EnglishMan каза на 03.07.2014, 16:11 ?. :

elo hell lqlqllqq

321 мнения
профил »
GiantR15 каза на 03.07.2014, 16:53 ?. :

Брат, тия минуси са бахти извадените от кучи къз. Това което му викаш бакдор си е най-често просто бутане с минионите. То ако ТОВА ти е проблема, дото с тия плъхове ще я намразиш.

А ако говориш за ония дето бутат СЛЕД като е паднала кулата и одят на инхиба, е то това си е просто твоя грешка че си допунал.

Е за нърфовете тука е въпрос на вкус, ама повечето от тях са си напълно оправдани. Нима новото Нидале е по-лощо от старото. Като цяло ако има някой прекалено силен герой се маха, както си му е реда. Рядко няма време да узреят нърфовете.

136 мнения
профил »
The EnglishMan каза на 03.07.2014, 17:00 ?. :

Дариус се задържа доста време .. мастър бот-а и той .. гледам още не са нерфнати.Сега ще питаш кое им е ОП-то;Ем дариус му трябва 1 АД айтъм 1 танк айтъм и просто енеми тиймъ е ГГ - демидж нереален, трудно се гътка .. остави ти тази работа;Мастър Бот-а и той така сложиш 1 атак спийд айтъм, сложиш 1 атак демидж и пак сте ГГ .. просто са герои, които като ирелиата през патч трябва да се нърф-ват.

85 мнения
профил »
Facepalm каза на 03.07.2014, 18:27 ?. :
Редактиран на 03.07.2014, 18:30 ?.

PCMania, разбирам че не сте навътре с този жанр, но давайте ревютата които ще пускате на поне един човек който е запознат с играта да погледне дали няма грешки.

"Когато съборите някоя от специалните сгради, наречени inhibitor-и, от които въпросните се „раждат", вашите собствени такива здания започват да пускат по-мощни същества"
Nexus-а ражда minions, не inhibitor-ите.

"петте възможни "дивизии" сте - Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond"
Дивизиите са шест, изпусната е най-престижната - Challenger.

Горните две неща ги знаят и хора които не играят LoL, така че ми е странно да ги сбърка човек който е тръгнал да прави ревю. Има и други по-дребни кусури - "На края" се пише слято, "Runterra" трябва да е Runeterra, плашилото по-скоро не ти "пие" кръвта ами ти източва/изсмуква жизнените сили, успешен surrender става при 70% съгласни (а не 4 човека, макар че най-често така се случва) и т.н.

Минусите на играта не са добре описани. За първи път чувам някой да се оплаква че backdoors са прекалено лесни, никой друг не го има за проблем, че и чак пък да бъде единия от общо два написани минуса в ревю... Един от минусите задължително трябва да е ужасяващото community, а определено заслужава един минус и за F2P модела. Особено спрямо Dota 2 където всички герои са безплатни, а в LoL един runepage ти е 6300 IP, да си купиш всички полезни руни е поне 30 000 IP, да купиш всички champion-и е 450 000 IP, а на игра получаваш....... 100. Някой беше сметнал че дори всеки божи ден да правиш по 10 игри, ще имаш достатъчно IP да купиш всички champion-и след.... ГОДИНИ.

Също можеше като плюс да се включи че върви на всякакви щайги.

6 мнения
профил »
OpenWorldGames каза на 04.07.2014, 10:32 ?. :

Здрасти, тук май наистина трябаше да съм по-точен, че накрая са се смесили. 6 са tier-итe по 5 дивизии всяка (без споменатия Challenger). На Runeterra наистина не съм видял липсващата буква обаче. Fiddlesticks си прави точно това - твоите жизнени точки намаляват, неговите се увеличават от това му умение, тук всеки да го интерпретира както иска. :)
Проблемът с бекдора е когато някое охранено carry/adc с малко повечко health/resist отиде и дори без миниъни почне да сваля кули с 4-5 удара и оголи линия до nexus-a (който наистина ражда всичките гадинки, уупс), затова това е досада в лейт гейм и си е доста долна тактика. Както каза JaisonNo-2 с ward-ове може да се реши проблема, но не съм виждал много тимове, в които хората се сещат, че е хубаво не само support-ът да носи нещо за разкриване на картата. Иначе стандартния с миниъни е допустим, ако не друго.
Минус за f2p Модела не съм сложил, защото core-a на играта е безплатен - всички карти и според ротациите всички шампиони в някакви моменти. Въпрос на фирмена политика.
Ще ползвам коментара и да отговоря на JaisonNo-2 защо нърфовете е в минуси - и тук нямам предивд всеки нърф, защото е ясно, че баланс си трябва - та много ясно помня как преди около 4 години Shaco се играеше постоянно. Всеки 4 от 5 игри поне единият тим имаше по един такъв. После Riot го нърфнаха жестоко и месеци наред не се виждаше в нито една сериозна игра. Много пъти закопават герои жестоко - разбирам да ги пипнат тук-там да не са просто толкова силни, че да накара хората да пробват и друго, но просто щом на няколко пъти имаше случаи, в които Riot нърфват герой в един пач, а в следващия връщат почти същите статове като от преди това, значи малко се изсилват на моменти.

3 мнения
профил »
Frostball каза на 05.07.2014, 23:59 ?. :

@OpenWorldGames
Доста готина статия, поздравления за което. :P Исках да изясня причините за спонтанните нърфове на разни герои от време на време. Както се забелязва, напоследък такива резки и ужасни нърфове не е имало. Riot осъзнаха, че не това е начинът да се справят с трудностите. Затова се отвори и отдел "Reworks", намалиха честотата на новите герои. Преди, като нова фирма те наистина са допускали грешки и изтривали (почти буквално) конкретни герои от играта. В днешно време, те се поучиха от грешките си и няма един нърф, който да е направен без причина и да е бил твърде ужасен и ликвидиращ. В началото са били създадени лоши kit-ове с твърде много добри страни (без място за "counterplay") и тогава те са изглеждали OP. Вече това не е практика, героите се преработват в по-забавни и не досадно силни такива, но пак с изразени силни страни. Аз също не мисля, че това трябва да е сред минусите. :)
Oт доста време следя промените в играта (Surrender@20 е постоянно отворен на телефона ми :P) и мисля, че (текущият, почти, но не изцяло, завършен) балансът на LoL e, засега, нещото, което я прави уникална сред себеподобните си.

4 мнения
профил »
Ashckroft каза на 04.07.2014, 23:48 ?. :

Една идея по-лесна да ама даже две идеи отгоре.В LoL не съм виждал pull/stack,което си е сиреч lane control.Тук внасям освен DotA 2 така и предшествената и адски лъскава от страна на графика Heroes of Newerth.И в двете build-овете на геройте не са фиксирани като ad/ap carry.Item-ите са чисто situational в зависимост срещу какво си изправен.Като механика най-трудна от трите е Heroes of Newerth след нея DotA и накрая мога да кажа LoL.Не съм някой новоизлюпил се internet hater играл съм и трите със солиден стаж :D oще от Beta v0.95 за DotA ,но за мен фаворит в MOBA игрите си е DotA 2 макар че в Heroes of Newerth има къде по-добри играчи и от двете.Вмъквам само "Invoker" към коментара и изчезвам.Цъкайте по ваш избор,но нека някой факти се знаят.Приятна игра (:

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 05.07.2014, 00:13 ?. :

Инвокъра вече е висш пилотаж, поне за мен. Освен това към твоите доводи искам да добавя "deny" на крийпове и кули, както и възможността да ядеш и като цяло да унищожаваш дървета, което до голяма степен променяше ситуацията ( помня как бях гледал един Зевс с много "танго"-та как бягаше и се гавреше с противниците си ). А HoN се цъкаше защото беше копие на ДоТА, но с по-добра графика.

20 мнения
профил »
Ivos каза на 05.07.2014, 16:06 ?. :

Мога само да кажа че играта е много приятна и слава богу няма излишни глупости каквито има в Dota 2 :)

3 мнения
профил »
CallMeMaster каза на 06.07.2014, 20:57 ?. :
Редактиран на 06.07.2014, 20:57 ?.

Мда и треа да си купиш всички герои и поне 2 рун пейгджа за да можеш да играеш
като хората

15 мнения
профил »
crones каза на 06.07.2014, 21:34 ?. :

От 1-во ниво имаш 2 страници за руни, а трябва да си мазохист да искаш да си вземеш всички герои. Отделно има разпродажби на страници за руни от време на време (2 за цената на 1). А и ако не се лъжа бяха обявили наскоро от Риот че ще дават 10 героя за без пари за хората, които тепърва започват от 1-во ниво

3 мнения
профил »
CallMeMaster каза на 06.07.2014, 22:38 ?. :

Да те от време на време дават 2 за 1 рун пейджа ама нали трябва и да ги напълниш , ако не купуваш РП много бавно става всичко.

15 мнения
профил »
crones каза на 06.07.2014, 23:32 ?. :

Зависи в крайна сметка дали се фокусираш върху една позиция. Инъче определено отнема известно време да си накупиш руните които ти трябват но тей като една руна сама по себе си не струва много можеш да си ги вземаш постепенно.

242 мнения
профил »
HunteR каза на 24.07.2014, 19:31 ?. :

Нещо имам странното чувство, че това ревю е писано от бронз.
"След пачове доста шампиони биват жестоко нърфнати" - да, нарича се баланс.
От време на време нърфват шампиони, от време на време бъфват. И това не знам изобщо защо го има като минус.

"В по-дълга игра е твърде лесно да се направи Backdoor" - това потвърждава мнението ми, че човека писал новината е low skill-нат.
Нали се сещаш, че ако има 1 човек, който ходи и Split push-ва, това значи, че в team fight-а ще бъдат 4 vs 5. Което от своя страна означава, че са с човек по-малко и ако и двата отбора могат да играят, то тези които са 5-ма побеждават. Така, че е безсмислено да се split push-ва особено в late game, защото просто му влизат 2-3 човека от към jungle-та и го премазват. В late-а определящото е кой от 2-та team-а ще Ace-не другия.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
League of Legends - PCM2.0

новини:
Южна Корея направи сериозна стъпка към изкореняването на чийтовете в онлайн игрите, превръщайки създаването на хакове за игри в престъпление.
Атмосферата в е-спорта често се нажежава, но това не бива да става основание за играчите да обръщат гръб на доброто поведение.
Билетите за състезанието ще бъдат пуснати скоро в продажба.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Deus Ex: The Fall - PCM2.0 16
Serious Sam: Revolution - PCM2.0 11
Serious Sam HD: The Second Encounter - PCM2.0 4
Soviet Unterzogersdorf Sector 1 - PCM2.0 2
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
StarCraft II: Wings of Liberty 130
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight 59
StarCraft II: Heart of the Swarm 53
DotA 2 - PCM2.0 47
Demigod 42
Warhammer 40k: Dawn of War II - Chaos Rising 38
Stalin vs. Martians 33
Total War: Shogun 2 31
Napoleon: Total War 28
World of Tanks 27