facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
L.A. Noire
Ревю | 17.11.2011 | автор: Иво Цеков


оценка:
Производител:
Team Bondi/Rockstar Leeds
Издател:
Rockstar
Жанр:
Приключение
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

безупречна атмосфера

невероятни лицеви анимации

дълго приключение, включващо всички DLC-та

солиден като цяло геймплей

минуси

безобразни екшън сцени

градът е странно празен

някои механики могат да се доизпипат

посредствен главен герой

историята никога не пленява напълно

технически проблеми при портването помрачават резултата

Самата поява на L.A. Noire на РС сцената е повод за малък празник сред милионите геймъри. Соченото за едно от най-добрите конзолни заглавия в последно време приключение направи изненадващ скок на „другата” платформа само половин година, след като се появи за PS3 и XBOX360. Всъщност криминалното приключение на злополучното студио Team Bondi измина доста дълъг път от някогашния си статус на ексклузив за конзолата на Sony до сегашната си мултиплатформена версия. Всъщност при малко по-различно развитие на нещата едва ли щяхме да видим РС версия на L.A. Noire, така че до голяма степен геймърската общност би трябвало да е благодарна за конфликта между Rockstar и австралийските автори на играта.

Когато плановете се объркат


Защо, ще се запитате вие? Ами помислете за секунда – имате една конзолна игра, която се радва на страхотен успех. Позитивни ревюта, изключителен хайп, сериозни продажби и всички индикатори за наближаващо продължение, което едва ли ще напусне конзолната среда. Точно тогава обаче се развихри скандала между издателя Rockstar и Team Bondi, който извади наяве доста нелицеприятни факти от дългия производствен процес на играта. Започна се със строги реплики и намръщени погледи, не след дълго стана ясно, че Rockstar  вече не възнамерява да финансира продължение, по което да работи студиото и накрая Team Bondi изпадна в несъстоятелност, дължейки огромни суми на служители и други компании. Сякаш на шега безупречният имидж на L.A. Noire беше изцапан, и то жестоко. Доста е вероятно именно това да е накарало Rockstar да се замисли за РС версия на играта, при положение, че хитът на миналата година Red Dead Redemption изобщо не се обсъжда за тази платформа дори след толкова време. Компанията наблъска всички DLC-та, около които се вдигна толкова шум през пролетта и засили играта към своето студио Rockstar Leeds в опит да изтръгне каквото още може от РС версията.

Но не можем да бъдем недоволни, нали?!

L.A. Noire за РС е факт и въпреки, че това не стана по най-лицеприятния начин, не можем да имаме истински повод за оплакване. Заслужаваше ли си обаче чакането?

Ако има един аспект, в който L.A. Noire да надминава всички очаквания, то това без съмнение е атмосферата. Всеки, който е чел страхотните произведения на Реймънд Чандлър и Дашиъл Хамет, ще усети нещо наистина уникално в играта. Лос Анджелис в края на 40-те години е пресъздаден безупречно, като се започне от сградите, забележителностите, костюмите на героите и начина, по който разговарят. L.A. Noire е като обяснение в любов на всички почитатели на детективските романи и noire стила, създадено по най-подробен и впечатляващ начин.
На фона на разяждания от съвсем не ангелски проблеми Град на ангелите се развива и историята на Коул Фелпс – ветеран от Втората световна война, който се опитва да намери ново поприще в следвоенна Америка като полицай. Естествено нещата никога не са толкова прости и в миналото на Коул има нещо, което му пречи да спи спокойно. Успоредно с напредъка в кариерата си, той се опитва да се справи с тези демони, които периодично надигат глава отново и отново.

Колкото и да се опитвах да харесам Коул обаче, той е един от най-посредствените герои, създавани някога в иначе добра игра. Безличен и дори скучен, той определено изглежда постно на фона на колоритните персонажи, които сме свикнали да виждаме в игри с марка Rockstar. Не че Коул има причина да кипи от радост в смутните следвоенни години, но начина, по който се държи определено не поражда симпатия. В по-голямата част от играта Коул е повече машина, отколкото човек и дори когато сценаристите го въвличат в емоционални моменти, нищо не е в състояние да накара играчите да се отъждествят с него. Всъщност когато към края на играта поемате ролята на някогашния му приятел Джак Келсо, неговият образ изглежда доста по-завършен от този на Коул.

По стълбичката на кариерата

Началото на играта заварва Фелпс като обикновен патрул, но не след дълго той – и вие като играчи, които го управлявате, разбира се – показва завидни следователски умения и получава първото си повишение: в отдел „Пътна полиция”. Оттам кариерата му го следва нагоре към „Убийства”, „Борба с порока” и надолу към „Палежи”, когато историята на играта го изисква. Във всеки от тези отдели се налага да разрешите по пет-шест случая. Част от тях, особено в началото, са съвсем самостоятелни и служат по-скоро за да се запознаете с механиката на играта, други са част от по-голяма мистерия (като убийствата на Черната далия, вдъхновена от реални събития) или са свързани с историята на играта. В интерес на истината дори когато достигнете края на L.A. Noire, сюжетът на приключението не е най-силната му страна. Въпреки че в него са хвърлени класически за noire жанра като фатални жени, всемогъщи криминални босове (един от шефовете на мафията в Лос Анджелис Мики Коен се появява за кратко) и корумпирани полицаи, историята никога не става наистина интересна. Независимо дали се досетите накъде отиват нещата много преди края или просто играете, без да обръщате внимание на сюжета, L.A. Noire пропуска да ни заинтригува по начина, по който бихме искали.

Интерактивно приключение от ново поколение

Геймплеят в L.A. Noire се състои от два основни елемента: събиране на улики и разпити, които ви помагат да разрешите даден случай и кратки екшън сцени. Докато първото е черешката на виртуалната торта, второто е изключително посредствено.

Събирането на улики става по начин, познат ни от десетки куестове от близкото минало. Обикновено ситуацията се развива по следния начин: Коул и партньорът му пристигат на местопрестъплението, разглеждате внимателно сцената в търсене на улики и отсявате онези, които имат отношение към случилото се, след което говорите със свидетели и обвиняеми. Ако искате да повишите трудността, може да изключите подсказваща музика, която иначе ви помага при разследването.
Събирането на улики не приключва с намирането на предмета. Повечето предмети могат да бъдат разгледани отблизо, така че да откриете нещо допълнително като подсказващ надпис, петно кръв, име или номер. Макар и бавна и леко странна (възможно ли е цялото полицейско управление на Ел Ей да не е чувало за взимане на отпечатъци?!), цялата процедура е доста интересна и позволява да се вживеете максимално в ролята на детективи от епохата. 

Когато приключите с доказателствата е време да насочите вниманието си към хората, свързани с престъплението. Някои от тях са просто свидетели, които могат да ви подскажат следа, други са просто жертви на обстоятелствата, а трети - потенциални извършители. Вашата работа е да ги различите едни от други и да посочите с пръст към правилния човек. За целта трябва да проведете разпит, задавайки различни въпроси и наблюдавайки внимателно реакциите на събеседника си.

Истината е, че след като свършите с L.A. Noire, никога вече няма да гледате на останалите игри по същия начин. Толкова съвършени са анимациите на жестове, гримаси, изражения и говор. Подобно внимание към визията и артистично при пресъздаването на образите не сме виждали в гейм индустрията от времето на поочукания шедьовър Heavenly Sword на англичаните от Ninja Theory. Създаването на играта е отнело стотици часове упорит труд, детайлно регистриране и пресъздаване на лицевите жестове, но всичко си е струвало. Пред погледа ви оживяват лицата на неверни съпрузи, закъсали в кариерата боксьори и наркобосове. Анимациите са безупречни, а тяхното следене е задължително, защото дори и най-дребният детайл може да издаде дали човек казва истината или не. В  играта са ангажирани доста холивудски актьори, които са дали както гласовете си, така и визията си на своите герои. Сред тях няма наистина известни звезди, но изпълнението на Аарън Стейтън (сериала Mad Mеn) безспорно заслужава овации.

Докато визията на разпитваните е без забележка, самите разпити понякога са проблемни. Когато водите разговор с някого, винаги имате три варианта: да приемете, че човекът срещу вас казва истината, да се усъмните, надявайки се че ще получите още нещо, което да ви ориентира или откровено да го обвините в лъжа. Тази механика работи през по-голямата част на играта, но понякога възниква проблем, защото не е достатъчно ясно какво точно ще каже Коул, когато изберете даден вариант. Ако вместо трите опции „Лъжа”/„Истина”/„Съмнение”, имаше цели реплики, които да ви подскажат какво точно ще каже героят ви, щеше да е по-добре. Така просто избирате една от трите и се надявате, че начинът ви на мислене ще съвпадне с този на героя ви. В 90 процента от случаите това наистина е така, но понякога двете просто се разминават и на вас ви остава само да гледате безсилно екрана, защото всъщност не сте имали предвид точно това.

Същото се отнася и за доказателствата, които трябва да извадите, за да подкрепите обвинението или съмнението си. За целта Коул се доверява на верния си бележник, който може да прегледате по всяко време. Обикновено доказателството е ясно различимо и няма разминаване, но понякога се оказва, че вие имате наум нещо даден предмет, който може да подкрепи теорията ви, но играта иска и очаква да изберете друго, така че когато направите вашия избор, всъщност сте оказва, че сте сгрешили. Отново трябва да отбележим, че това се отнася до малък процент от случаите, но е факт, че разпитите в L.A. Noire се развиват по начин, определен преди всичко от дизайнерите на играта и в малките случаи, когато може да подходите различно или просто се объркате заради неяснотата при формулирането на въпросите играта ви наказва.

GTА в Ел Ей? Лоша идея!

Без никакво съмнение екшън сцените в L.A. Noire са най-слабото звено. Само защото дадена игра носи малката Rockstar (като компанията дори не е автор, а само издател), това не означава, че в нея автоматично трябва да бъдат вкарани безсмислени екшън моменти, в които героят ви да води престрелки по улиците на отворения свят. Уви, L.A. Noire се отличава точно с такива сцени, за които щеше да е много по-добре да останат по задните страници на бележниците на дизайнерите още в началните фази на разработка.

Откъде да започнем? Най-напред, въпреки че е пресъздаден страхотно, светът на L.A. Noire е абсолютно пуст и скучен. Освен да обикаляте в търсене на някои от забележителностите на Лос Анджелис, в него няма нищо интересно. Никакви забавни странични мисии, никакви оригинални занимавки, с които да уплътнявате времето си. Тогава защо са били необходими толкова усилия, за да се пресъздаде тази куха черупка?!

Движейки се безцелно из града (при положение, че изобщо имате желание да го правите) или докато пътувате до ново местопрестъпление, може да получите радио сигнал за някакво произшествие. Отзоваването на него е най-близкото нещо, което може да получите до странична мисия и малко екшън разнообразие. Лошото е, че след първите 5-6 подобни случая отклоняването от пътя става абсолютно безсмислено. Често пъти придвижването до мястото отнема повече време, отколкото справянето със ситуацията. Задачите почти винаги са идентични: арестувайте престъпника на място или го догонете. Сама по себе си бойната система в играта работи, но е толкова изкуствена и суха, че е направо обидно, че я има. Оръжията са малко и безлични, прикриването не върши никаква работа, управлението е тромаво, а ръкопашните схватки са елементарни.

В края на вашата работа по случая с Черната далия играта най-сетне ви сблъсква с убиеца, когото преследвате в подземията на една църква. Точно тогава съвсем за кратко екшън елементът в L.A. Noire загатва за своя потенциал. Сам, далеч от светлината на деня, с опасност, дебнеща зад ъгъла, Коул се придвижва бавно и мъчително напред, без да знае откъде може да изскочи опасност. Ако вместо да губят време и ресурси в създаването на тези псевдо странични мисии, авторите се бяха съсредоточили върху умелото изработване на няколко екшън сцени, вплетени в кампанията, те определено щяха да бъдат на място и да допринасят за цялостната атмосфера. В този си вид обаче престрелките и преследванията изглеждат доста неестествено и въпреки че са приветствано разнообразие между по-мудните сцени на разследване не помагат с нищо.

Сбогом от Града на ангелите

Дори и без допълнителното съдържание L.A. Noire е дълга игра, която ще ви отнеме около 20-тина часа. Ако ентусиазмът ви стигне за разследването на всички случаи и ви се занимава с безсмислено препускане от адрес на адрес, само за да застреляте или арестувате поредния безличен престъпник, това може да удължи времето ви с играта още повече. Истината е, че L.A. Noire заслужава похвала заради това, което опитва и трябва да я уважаваме въпреки явните й недостатъци, а сред тях не на последно място и не особено прецизния РС порт. В този си вид приключението представлява своеобразен реквием за Team Bondi, но ако повече студия възприемат новаторските елементи на играта и страхотната motion scan техника, след време епичното приключение може да се споменава като едно от заглавията, допринесли най-много за развитието на гейм индустрията.

А кой ще си спомня за Коул Фелпс е друг въпрос... 

 
системни изисквания
OS: Vista, 7; CPU: Quad Core Intel или AMD; 4 GB RAM; видео: GeForce GTX 560 или AMD Radeon HD 6950
напиши коментар
 

216 мнения
профил »
MoonFlame каза на 17.11.2011, 19:24 ?. :

Нито една дума за ужасния порт. Браво.

74 мнения
профил »
scream1332 каза на 18.11.2011, 20:43 ?. :

"трябва да я уважаваме въпреки явните й недостатъци, а сред тях не на последно място и не особено прецизния РС порт." пОгледни малко по-нагоре де :)

216 мнения
профил »
MoonFlame каза на 19.11.2011, 15:19 ?. :

Добре де, едно изречение само, но това оказва на цялата игра все пак xD

305 мнения
профил »
The Wolf каза на 17.11.2011, 19:31 ?. :

Много,много слаба и безинтересна игра-две звезди и стигат!Защо хвалиха толкова тази игра?Това е боза от средна класа!

261 мнения
профил »
bo6kata каза на 17.11.2011, 19:42 ?. :

Е хайде де- не е Толкова лоша- интересна е и на моменти е вълнуваща, а сцените с разпитите са доста забавни... вярно- портът не е перфектен ( 30 FPS=BAD ) и на моменти става еднообразна и монотонна, но като цяло си струва :)

305 мнения
профил »
The Wolf каза на 18.11.2011, 16:32 ?. :

Кои са вълнуващите моменти?Куестовете са тъпи.Екшъна е тъп и рядък,карането на вековни брички е идиотско и тн.Ето ти истински разпити,екшън и всичко,което La Noire не е:http://www.youtube.com/watch?feature=play er_detailpage&v=v6J1RyuQIX8
http://www.youtube.com/watch?feature=play er_detailpage&v=UbpyxEo5nM0.

1293 мнения
профил »
hyper' каза на 18.11.2011, 22:41 ?. :

Като даваш пример с тая игра, си представям как си някакъв фитнесар, дето пита "Ми кво му йе якото на тоз Пикасо уааа?!"

305 мнения
профил »
The Wolf каза на 19.11.2011, 11:44 ?. :

Не знам какво лошо има да тенира човек фитнес?Така се подържам във форма.И играта макар и доста стара слага в малкия си джоб тази бистра бозица!

1326 мнения
профил »
sollider каза на 06.12.2011, 09:49 ?. :
Редактиран на 06.12.2011, 09:57 ?.

Не е истина колко тъпо изглежда да сравниш детективски разпит на куест игра с такъв от екшън пуцалка като The Punisher. На теб реално ли ти се вижда детектив да замъкне заподозрения в тоалетната и да започне да го блъска? Ще е добре вече да започнете да мислите, преди да пишете.
Edit: Aко все пак си толкова голям фен на насилствени разпити, Splinter Cell: Conviction предлага малко, но доста по-кървави и зрелищни пребивания
http://www.youtube.com/watch?v=Q1PfK3MdsZ I

305 мнения
профил »
The Wolf каза на 10.12.2011, 12:50 ?. :

Ама ти никога не си бил разпитван май?Ако си мислиш,че на разпит само ще те гъделичкат и ще те галят,значи нямаш десет години даже!Бият те докато не си кажеш,мой човек-и в бг е така,да не говорим за Америка!

1326 мнения
профил »
sollider каза на 20.12.2011, 19:23 ?. :
Редактиран на 22.12.2011, 00:42 ?.

Защо да нямам 10 години? Защото не съм имал пререкания с полицията ли? В днешно време ако досието ти е чисто ще те вземат за малолетен. Както по-горе споменах, първо мислете, после пишете. :)

154 мнения
профил »
horhe каза на 21.07.2012, 20:32 ?. :

THE BEST виждал съм много твои коментари да плюеш по добри игри и мога да кажа че нищо не разбираш от игри а и името ти показва какъв комлексар си или просто си едно 10 годишно детенце

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 17.11.2011, 20:19 ?. :

Не очаквах да е толкова лоша за PC. Имах честа да я пробвам за конзоли и мога да кажа, че ми се струваше перфектна.

54 мнения
профил »
ea bokluci каза на 17.11.2011, 20:21 ?. :

Тая игра е боза на годината.за пц е страшно неоптимизирана

759 мнения
профил »
soti_n каза на 26.01.2012, 22:08 ?. :

Като GTA IV пак на Rockstar, очаквах го все пак...

188 мнения
профил »
Spook4o каза на 17.11.2011, 20:27 ?. :

Това ревю и оценка са по-реалистични от колкото тия в метакритик.

1293 мнения
профил »
hyper' каза на 17.11.2011, 21:06 ?. :

Само да беше добре оптимизирана, тази игра щеше да ми хареса ужасно много. Иначе заради добрата идея ще се понапъна да видя какви случаи и неща предлага.

806 мнения
профил »
pi4aama каза на 17.11.2011, 21:45 ?. :

Играта си е добра , но не грабва толкова колкото Mafia 2 (поне частта с 40-те години просто не успява . Няма как да сменяш станциите и се въртят 3-4 песни за фон ) .
2-рото най-голямо разочарование тази година след RAGE .

130 мнения
профил »
vilza каза на 17.11.2011, 22:09 ?. :

Караш кола като наркоман , постоянно се блъскаш в хората .

2714 мнения
профил »
Zlob каза на 17.11.2011, 21:53 ?. :

Аз какво ви казах ;)

1565 мнения
профил »
n00b каза на 17.11.2011, 21:55 ?. :

Като гледам минусите ... мале, мале!

130 мнения
профил »
vilza каза на 17.11.2011, 22:00 ?. :

Какво е това ревю ? Тая игра съм я играл преди 100г. , за нея всичко е ясно .

559 мнения
профил »
dogma каза на 17.11.2011, 22:18 ?. :

ъъъъъ, РС версия? Току що излязла... ring a bell?!

19 мнения
профил »
SmeX каза на 18.11.2011, 00:58 ?. :

Геймплея е много еднотипен. Направили са толкова голям град, а няма нищо интересно в него. Очаквах повече, заради големия хайп, но си останах сравнително доволен. Иначе ревюто си е много точно с всичко съм съгласен.

165 мнения
профил »
Sem каза на 18.11.2011, 13:50 ?. :

Играта е много мудна и бързо омръзва.

108 мнения
профил »
The Stunna каза на 18.11.2011, 15:23 ?. :

хахаха pcmania пак ли пишете глупости относно игрите (в графично отношение) ?Първо сравнихте графиката на 8 битовата MW3 с Crysis 2, а сега, че тук лицевите анимации изглeждали перфектни пфф...Най-добрите анимации в игра, които съм виждал през живота ми са в Battlefield 3.

305 мнения
профил »
The Wolf каза на 18.11.2011, 16:06 ?. :

Мой човек,излагаш се яко,това че си играл една игра през живота си,не означава,че е най-добрата!Такъв коментар не бях чел отдавна!Най-добрите лицеви анимации са в Uncharted 3 and Mass Efect 2!Батълфийлд е далеч от всякакви челни места!Излагаш се!

322 мнения
профил »
Daynov каза на 18.11.2011, 20:27 ?. :

Herp derp, Minecraft's facial animations > All yo !

1326 мнения
профил »
sollider каза на 22.12.2011, 00:56 ?. :
Редактиран на 22.12.2011, 00:56 ?.

Да подразбирам ли от коментара ти, че си играл само една игра през живота си? Както каза The Best, тази игра е далеч от всякакви челни позиции.

238 мнения
профил »
io_bs каза на 18.11.2011, 22:08 ?. :

Не съм съгласен с ревюто. Градът е огромен (20 квадратни километра), вярно е, че и изгубен потенциал. Но на мен историята ми беше много интересна и нямах търпение да разбера какво ще стане по-нататък в нея. Краят пък беше неочакван. В началото не бях сигурен, че ще ми хареса, но след като я поиграх малко, се зарибих много по нея. Това, че карането до страничните мисии е по-дълго от минаването им е грешно - лесно може да кажете на партньора ви да кара до мястото и така да не се налага да се обикаля излишно. Аз постоянно правя така. А портът е добър - но работи добре само ако се сложи „-npd -str -nonv“ към целта на шорткъта на играта.

12 мнения
профил »
iNfRaSoNiC каза на 19.11.2011, 17:55 ?. :

Изобщо не съм съгласен с това ревю.
Играта си е достатъчно интересна и завладяваща пък и смело мога да кажа има някой иноативни елементи.
Отностно лицевите анимации, не мисля, че има друга игра, която да е правена с толкова много HD камери, така че MASS EFFECT не може да се сравнява с това.
Говорим за самите мимики, а не за красотата на графиката.

Ако искате екшън има BF3 и МW3....

99 мнения
профил »
d3s7roy3r каза на 21.11.2011, 22:48 ?. :

ПЦ версията е много подценена. Отвъд калпавия порт, който с няколко команди почти не се усеща, това си е същата игра около която имаше толкова много хайп преди месеци. За мен истината е по средата :) Оригинална, увлекателна игра която предоставя солидна сингъл кампания. Честно казано при отдел Убиийства случаите бяха много еднотипни и скучни но останалите случаи бяха интересни и заинтригуващи. Давам на играта 5.25/6 - една от най-добрите игри за тази година!

238 мнения
профил »
io_bs каза на 22.11.2011, 20:55 ?. :

Съгласен! И на мен случаите в отдел Убийства ми се струваха еднообразни... докато не се видя кой е истинският убиец ;) Преследването му в катакомбите беше изживяване, особено със страхотния саундтрак.
Сега се сетих за един минус, който пропуснах в предишния си пост - а той е, че понякога новите хора (заподозрени, свидетели) и улики стават толкова много, че се забравят и трябва непрекъснато да се правят справки с тефтерчето, за да се припомнят.

66 мнения
профил »
heartfall каза на 23.11.2011, 13:15 ?. :
Редактиран на 23.11.2011, 13:18 ?.

Незнам на мен лично ми хареса и си я подкарах доста доволно на компа - понякога фпс-а пада но пък за сметка на това кога последно сме играли толкова оригинално заглавие с изпипана графика и случаи за разгадаване - махам тия пойнт и клик куестове дето излизат по агата кристи и конан дойл дето само цъкаш по разни картинки - тук поне може да се инспектира абсолютно всичко а не един случай е доста труден да го минеш на 5 звезди. Като цяло ми харесаха препратките към класическите криминални филми като 7 и Л.А. Коенфиденшъл. Случайте да еднообразни са но това се дължи че още на втория случай осъзнаваш че това е сериен убиец и залавяш невинни хора докато играта ти го казва чак на 4тия и за това се получава такова "повтаряне" иначе самите случай в различните отдели са много добре подбрани и свързани помежду си. Екшън сцените са просто за пълнеж и разпускане от случайте и по скоро са + защото без тях пък всичко трябваше да е разледване и четене и разпити - така че според мен да обобщя чарът на играта не се крие в оптимизацията,графиката,котролите или града - а в новата идея която ще признаете не сте виждали успешно изпълнена освен в тази игра - да разледваш 3Д случай,тяло,предемети следи и тъй нататък. Та да завърша - не бях цъкал толкова увлекателна игра от доста време - в един момент писна да но е нещо различно от бозата която излиза и за това заслужава по голяма оценка от дадената й.Все пак това са 30+ часа геймплей който не е за пропускане! Да не говорим за кът-сцените и кратките филми между мисии.

A за тефтерчето - ако не го ползваш забрави да минеш играта на 100%

169 мнения
профил »
Grubiqn каза на 26.11.2011, 08:55 ?. :
Редактиран на 26.11.2011, 09:14 ?.

Мдаа бива играта,мяза на Мафия наистина,но лично мен ми харесва да съм ченге.Доста време все търся нещо подобно където да разследвам,но не детектив,а просто улично ченге.Жалко че не правят повече такива игри.Сечта е досадна докато не се вкарат няколко команди,след това вече е песен.+ за играта.

22 мнения
профил »
illusive каза на 28.11.2011, 01:35 ?. :

Съгласен съм почти изцяло с интервюто. Много точна оценка - Може да има много недостатъци, но това е една страхотна промяна в куест жанра.

22 мнения
профил »
illusive каза на 04.12.2011, 18:20 ?. :

Според мен оценката не е обективна, тъй като си личи, че човекът който я е писал не си пада по игри с такава атмосфера. Аргументи от типа на "Трябва да я уважаваме, заради това което се опитва да постигне" или "посредствен главен герой" ме карат да си мисля че това е написано колкото да се отбие номера. След 10-12 случай откриваме че Фелпс въобще не е толкова плосък герой, колкото изглежда на пръв поглед, а играта си постига точно това, което се изисква от нея. Единствена забележка са престрелките, където съм съгласен с интервюто.

1326 мнения
профил »
sollider каза на 06.12.2011, 10:18 ?. :

Фелпс има много интригуваща история, която се разплита към края на играта. Не разбирам кое му е безличното, но карай. Всеки с мнението си.

66 мнения
профил »
heartfall каза на 06.12.2011, 16:57 ?. :

Според мен не е до историята на Фелпс а до държанието му - щом не псува не ебе по 3 курви на ред не се налива и не се друса според Ревюто е прекалено скучен като главен герой което според мен е неиздържано защото от простаци-герои в игрите се нагледах още от постал насам. Да не говорим за Дюк...

1326 мнения
профил »
sollider каза на 20.12.2011, 12:54 ?. :
Редактиран на 22.12.2011, 00:44 ?.

Който е свикнал главният герой да ръси нон-стоп простотии - Duke Nukem го чака с отворени обятия. Фелпс в това отношение наистина е скучен, но в никакъв случай не можем да кажем, че е безличен герой.

13 мнения
профил »
emre каза на 25.12.2011, 01:34 ?. :

http://www.facebook.com/pages/WoW/196186347140562 Like Please !!!! :) :)

759 мнения
профил »
soti_n каза на 23.01.2012, 22:03 ?. :

23 часа игра - ето това се нарича кеф. Сега почвам DLC-то. (:
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
L.A. Noire

новини:
Няма да има повече DLC пакети за L.A. Noire, но не изключвайте възможността за продължение на играта в обозримото бъдеще, казват от Rockstar Games.
С това издаваната от Take-Two игра става най-продавания нов продукт на миналата година. Що се отнася до излизането на GTA V, компанията все още мълчи.
Точно така ще се казва новата игра на противоречивия Брендън МакНамара, който оглавяваше студиото Team Bondi по време на работата по криминалния епос.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Middle-Earth: Shadow of Mordor 99
Assassin's Creed III 80
Dead Space 3 80
Alan Wake 73
Assassin's Creed IV: Black Flag 71
Portal 2 65
Grand Theft Auto V 61
Dishonored 58
Thief 56
Alien: Isolation - ВИДЕО РЕВЮ 50