facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Ревю | 12.02.2012 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
38 Studios/Big Huge Games
Издател:
Electronic Arts
Жанр:
Ролева игра
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Огромен и красив фентъзи свят

Сюжет, създаден от Салваторе

Десетки часове геймплей

Динамична бойна система

Отлична кустомизация на класовете

Добра занаятчийска система

минуси

Синхронизацията между реч и устни е слаба

Второстепенните куестове са леко еднообразни

Малко опции при оформянето на външния вид на героя

Ако трябва да съм честен, нямах високи очаквания за Kingdoms of Amalur: Reckoning. Бях убеден, че това ще е поредната посредствена ролева игра, че само след час-два ще започна да бълнувам за Dragon Age: Origins, Skyrim, The Witcher... За щастие - сгреших.

Въпреки че Kingdoms of Amalur: Reckoning е първото заглавие на гейм-студиото 38 Studios, то блика от стил, качество и забавен геймплей. Подчертавам изрично, че играта не преоткрива фентъзи ролевия жанр по никакъв начин. Всеки един елемент в нейния механизъм обаче сработва перфектно с останалите части от цялото, като резултатът е един стабилен и чаровен продукт, пропит с магия и забавление.

В мига, в който стартирате Kingdoms of Amalur: Reckoning, ще осъзнаете факта, че

това е игра, създадена от хора, които познават фентъзи жанра до съвършенство

Разполагате с огромен свят, който да изследвате както намерите за добре и ще бъдете изправяни не веднъж и два пъти пред взимането на смислени и важни решения. Нещо повече - играта слага край на болезнената тенденция, на която ставаме свидетели напоследък: отворен свят - тъпа бойна система. Мога съвсем спокойно да заявя, че битките в Reckoning са едни от най-добрите, на които съм попадал в ролева игра от доста време насам.

Фактът, че графиката също е добра, помага до голяма степен за цялостното удоволствие. Ако трябва да я опиша с една дума, ще я нарека „магическа". Да, не е болезнено детайлна, нито пък кой знае колко реалистична. Като цяло обаче тя извлича най-доброто от визуалния стил на World of WarCraft до такава степен, че за момент ми се прииска да се върна в Азерот и да проверя какво прави моят позабравен 85 lvl undead priest.

В Reckoning вашето приключение започва със смърт

Два гнома завличат безжизненото ви тяло и най-безцеремонно го захвърлят върху купчина трупове. Но мистериозен артефакт на име Кладенецът на душите решава, че вие заслужавате втори шанс и ви съживява. По този начин обаче той променя съдбата на света Амалур и на всички същества, които живеят в него. До каква степен? На вас се пада задачата да разберете.

Както без съмнение сте забелязали - Kingdoms of Amalur: Reckoning не се основава на нито един популярен фентъзи свят. Амалур е изграден буквално от нищото благодарение на фентъзи писателя Робърт Антъни Салватор, известен с романите си по Forgotten Realms и сагата „Войната на Демона". Крайният резултат е изключително задоволителен и представлява глътка свеж въздух на фона на всички установени и популярни поредици.

Въпреки че във визуално отношение

кустомизацията на героя

не е нещо особено, когато става въпрос за класове, бойни умения и магии, нещата приемат съвършено друг облик. Трите основни архетипи воин/маг/роуг присъстват и тук, но под наименованието Might/Sorcery/Finesse. На пръв поглед нищо особено. Колкото повече напредвате в развитието на вашите умения обаче, толкова повече таро карти ще отключвате. На практика те представляват вашата собствена съдба и снабдяват героя ви с допълнителни бонуси. Искате да сте воин с меч и щит? Няма проблем - изберете картата Brawler и ще получите бонус към щетите, които нанасяте и блокирате. В някакъв момент решавате, че се нуждаете от малко магии. Инвестирайте в дървото Sorcery и ще получите достъп до картата Battlemage, която не само, че трансформира 30 процента от демиджа в мана, но и ви снабдява с магията Blink, която феновете на World of WarCraft ще разпознаят мигновено. Разбира се - подобни кръстоски са възможни и между всички архетипи - Might/Finesse, Sorcery/Finesse и т.н. Дори имате възможност да комбинирате и трите в едно и да се превърнете във Wayfarer, който получава +1 към всички умения, както и 10 процента към всички щети, които нанася, били те меле, далекобойни или магически. Готино, нали?

Всичко това би било безсмислено, ако бойната система не струваше. За щастие обаче

битките са динамични и изключително ефектни

Забравете за характерната тромавост, присъща за повечето игри от жанра. Тук хвърчат магии, юмруци и стрели, обвити в шарени ефекти, достойни за заглавия като God of War. Колкото по-ефективно смесвате различните умения, бойни комбинации (комбота) и заклинания, които притежавате, толкова по-бързо ще запълвате скалата, наречена Съдба. Стигне ли 100 процента, ще може да натиснете X и да влезете в уникалния режим Reckoning, в който леко забавяте времето и ставате в пъти по-силни. Разполагате с няколко секунди, за да избиете противниците си наоколо, да се приближите до един от тях, да натиснете F и да го довършите по един изключително забележителен начин - например да забиете енергийно копие в земята и да го набучите върху него. Разбира се, ще трябва да сте достатъчно бързи и ловки. Играта ще ви подкани да натискате многократно някой бутон - интервал, левия или десния на мишката - което от своя страна ще предопредели бонуса опит, който ще получите от всички избити същества. Просто, но ефектно.

Няма как да не обърнем внимание на факта, че

Reckoning блика от съдържание

В играта откриваме пълнокръвна занаятчийска система, която ще удовлетвори всеки - ще ковете оръжия и брони, ще правите еликсири и ще създавате скъпоценни камъни, които да слагате в съответните сокети. Авторите на играта насърчават експериментирането - в началото може и да не знаете нито една рецепта за алхимия, но с малко повече късмет може да налучкате правилните съставки за Minor Healing Potion и готово.

Същевременно, в зависимост от точките, които сте инвестирали в съответните занаяти, ще може да комбинирате определен брой съставки при създаването на даден предмет. 2, 3, 4... В един момент комбинациите стават наистина безкрайни.

Играта не страда и от липса на второстепенни куестове. Може да загърбите основната история и да прекарате стотици часове в тяхното изпълнение. Тук обаче си проличават и

първите недостатъци на играта

За разлика от Skyrim, където всеки един мини сюжет е сам по себе си интересен, в един момент второстепенните задачи започват да натежават със своето еднообразие и на практика ви принуждават да се върнете към основния сюжет.

Онези от вас пък, които очакват отворен свят в пълния смисъл на думата, ще останат леко разочаровани. Да, Амалур е нещо огромно, но за разлика от Skyrim има известни ограничения и не може да се доберете до всяка една точка в света. Нещо повече - по някаква причина героят ни не може да подскача - т.е. няма как да достигнете до всяко едно място в играта, което ограничава елементът на изследване. Или поне не във всеки един момент. Определени места от света ви позволяват да активирате "Jump" и да скочите от дадена скала - странно дизайнерско решение, което цели да въведе някакъв ред при изследването на света, но което до голяма степен разваля част от добрите впечатления, които Reckoning оставя.

Освен това - макар и озвучени качествено - диалозите с NPC-тата страдат от доста слаба синхронизация между говор и устни, което за игра от 2012 г. е просто недопустимо.

Въпреки тези свои недостатъци обаче Reckoning е си остава интересно и задължително изживяване за всички фенове на ролевите игри тип Skyrim. Разбира се, това не е мултиплейър онлайн светът, който Кърт Шилинг, основател на 38 Studios (виж карето), първоначално се заканва да създаде. През 2009 г., когато закупуват Big Huge Games, които по онова време работят върху солово RPG, Шилинг решава да пусне на пазара и сингълплейър изживяване. Така че всички хвалби по отношение на соловото изпълнение трябва да отидат към Кен Ролстън от Big Huge, който, освен всичко останало, е бил и главен дизайнер на The Elder Scrolls: Morrowind.

И все пак, феновете на MMORPG жанра трябва да знаят, че 38 Studios все още планира масов мултиплейър онлайн игра по света на Амалур. Докато той стане факт обаче, нищо не им пречи да надникнат в това изключително прилично солово изживяване. 


Любопитен факт - студио, основано от бейзболна звезда

Чували ли сте името Кърт Шилинг? Същата бейзболна звезда, която през 2006 г. играе за „Бостън Ред Сокс". По онова време той започва да поства във Fires of Heaven - форум, посветен на феновете на масовите мултиплейър онлайн ролеви игри - и се заканва, че когато се оттегли от бейзболната си кариера, ще създаде своя собствена компания. Студио, което ще се посвети на създаването на първокласни онлайн фентъзи игри.

Спортен атлет да пробие на гейм-сцената? Звучи странно дори и при положение, че Шилинг не крие страстта си към MMORPG игрите. Самият той твърди, че играе активно на този тип заглавия от Everquest насам, включително на World of WarCraft.

През 2006 г. обаче нещата постепенно започват да се случват. Той се оттегля от бейзболната кариера, основата студиото Green Monster Games и инвестира част от богатството си, натрупано по време на годините му като спортист. През 2007 г. го преименува на 38 Studios, а година по-късно обявява MMORPG проект, носещ кодовото название Copernicus, за който все още няма обявена премиерна дата.

 
системни изисквания
Процесор Intel Core2 Duo 2.2GHz или по-добър / AMD Athlon 64 X2 5000+ 2.6GHz или по-добър, NVIDIA GeForce 8800 GT 512MB или ATI Radeon HD3650 512MB с Pixel Shader 3.0 или по-добра видео карта, 2GB RAM за Vista/7 (1GB for XP), Win XP/Vista/7
напиши коментар
 

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 12.02.2012, 13:09 ?. :

Играта си е яка, макар че има дребни минуси :)

27 мнения
профил »
rado84 каза на 21.04.2012, 03:37 ?. :

Не бих казал, че нападение от поне 5 паяка, които плюят някаква гняс през 2 сек. е "дребен минус". Тази игра би ме накарала да дам пари за нея, ако не беше точно тая простотия с паяците - плюят гняс на поразия, от която няма измъкване, защото още не си се измъкнал от последната и вече са те оплюли с още поне 2 такива. Не знам програмистите на Електроник Шитс за какви ни смятат, но богове определено не сме. Лошото е, че дори и с чийт пак няма измъкване от гадните паяци, без значение дали биеш с магия или с меч.

16 мнения
профил »
i_love_games каза на 04.05.2013, 18:32 ?. :

Радо, то за тва трябва да имаш тактика като се биеш срещу различни опоненти :). А и това прави играта не прекалено лесна.

473 мнения
профил »
nomadspy каза на 12.02.2012, 13:12 ?. :

Точно пък историята си бише клише от всякъде и беше изключително предсказуема...

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 12.02.2012, 13:43 ?. :
Редактиран на 12.02.2012, 13:51 ?.

Надмина очакванията ми.Най-големия проблем е че не можеш да скачаш от къдео си изкаш.

1220 мнения
профил »
vasito каза на 12.02.2012, 14:00 ?. :
Редактиран на 12.02.2012, 14:00 ?.

Визуалният стил бил страхотен. Ахах. Това е най-посредственото нещо в тая игра. 90% от Free ММО-тата имат тази графика.

508 мнения
профил »
Ragnarous каза на 12.02.2012, 14:35 ?. :

"Слаба кустомизация на героя." - Е ти да не си Пикасо? Ще играеш или ще си правиш герой?

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 12.02.2012, 16:37 ?. :

Нима за една РОЛЕВА игра не е важно да направиш героя си на външен вид такъв, какъвто искаш?

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 12.02.2012, 17:38 ?. :

Всеки с вкуса си, Владо.На мен тази кустомизация ми хареса.Знам че не е като на Aion или APB но все пак е добра.

56 мнения
профил »
pilcho каза на 15.02.2012, 19:13 ?. :

И според мен е достатъчна.

205 мнения
профил »
nozo каза на 12.02.2012, 15:05 ?. :

Играта е супер, от доста време не ми се беше случвало да играя игра така че да не усещам как минава времето. Не е нищо революционно, но си е полирана, за историята не знам какво точно сте очаквали все пак е на Салваторе, а неговите книги в по-голямата си част се покриват с думата клише.
А да не мога да го разбера това безумно оплакване от липсата на скок, за мен това е елемент имащ реално приложение във файтинг игрите и платформърите, тук не включвам скриптираните сцени от различни други жанрове

54 мнения
профил »
муксата 3 каза на 12.02.2012, 15:39 ?. :

Играта е яка.Този път пц мания не са се забавили с ревюто.Чудо е това

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 15.02.2012, 19:03 ?. :

Поне не с много - само седмица след премиерата... Което си е постижение :)

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 12.02.2012, 15:48 ?. :
Редактиран на 12.02.2012, 15:48 ?.

"героят не може да скача" - любимия ми минус ева! смех!

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 12.02.2012, 16:36 ?. :

Ако се беше замислил, а очевидно не си, липсата на подвижност на героя ограничава елемента на изследване на света, което е странно за open world игра, бил той и псевдо отворен.

205 мнения
профил »
nozo каза на 12.02.2012, 17:52 ?. :

ъъъ... не се заяждам но как точно наличието на скок ще допринесе за изследването на света

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 12.02.2012, 18:06 ?. :
Редактиран на 12.02.2012, 18:06 ?.

@nozo Представи си Assassin's Creed без възможността да скачаш и да се катериш и ми кажи какво мислиш :)

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 12.02.2012, 18:57 ?. :
Редактиран на 12.02.2012, 19:01 ?.

ъъъъ, владо, ако се беше замислил, а очевидно не си, ако играта беше замислена като free roaming адвенчър с паркур елементи, или поне да даваше възможността да изкачваш и да прескачаш препятствия, вероятно щяха да сложат скок.
при липсата на нужда от скок във въпросната игра, според мен вкарването му в геймплея е абсолютно ненужно.

и да наречеш dodge системата липса на подвижност е най-малкото неуместно...

да, наистина вероятно на повечето им е доста скучно да не могат да си правят бъни хопс докато си експлорват, но не мисля, че това е минус.

@angelofdeath
facepalm

а, и като си говорим за assassin's creed, един от основните му минуси е, че няма магии :ninja:

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 12.02.2012, 19:32 ?. :

@bugse Бях дал пример за АС защото поста горе пишеше че как скока ще помогне за експлорването. Двете игри са коренно различни а и никаде в поста ми не пише че играта и АС са еднакви...

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 12.02.2012, 19:41 ?. :

хубаво, на мен ми просто стана смешно как липсата на нещо, което не е предвидено изобщо да съществува като геймплей елемент се счита за недостатък...

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 12.02.2012, 20:45 ?. :

Взето е от фейбъл предвижването както и плуването и намриане неща в водата са нарпаво прекопирани. Играта е като Фейбъл 2, но по екшън ориентирана обаче графичко е по-зле.

416 мнения
профил »
Revive_ каза на 12.02.2012, 15:54 ?. :
Редактиран на 12.02.2012, 15:55 ?.

Много добра и обективна статия за играта..... И аз смятам да вляза в света на Амалур... заслужени 5 звездички!

40 мнения
профил »
fenomena каза на 12.02.2012, 18:38 ?. :

Приятно съм изненадан от тази игра. Графиката, занаятчийството и бойната система правят играта доста добра. Не усетих кога минаха 3-4 часа. Силно препоръчвам да се пробва. Релийза на (Skidrow) в замунда си работи перфектно.

490 мнения
профил »
BlindGuardian каза на 12.02.2012, 20:39 ?. :

Мноого красива и магическа игра! Напомня ми на Фейбъл..много ми хареса браво аз си имах големи очакваня за нея и не ме разочарова мн добро ревю и игра задалжителна е за рпг феновете !

706 мнения
профил »
sturba каза на 12.02.2012, 21:02 ?. :

Естествено, че липсата на скок е минус. Като го има можеш да си избереш дали да го ползваш или не. А като го няма не можеш да избереш нищо капиш?

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 12.02.2012, 21:31 ?. :
Редактиран на 12.02.2012, 21:33 ?.

да, то и липсата на рокет лънчър е минус. като го има можеш да си избереш дали да го ползваш или не. а като го няма не можеш да избереш нищо.
капиш?

и в diablo няма да има скок!
http://www.youtube.com/watch?v=C_S5cXbXe- 4

449 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 12.02.2012, 22:23 ?. :

Евала пич,разсмя ме.Но иначе и двамата сте први.Ако има скок не е лошо,но и в случая не е кой знае какъв проблем.

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 14.02.2012, 22:20 ?. :

@bugse82 - забавен коментар, само дето тоя "рокет лънчър" не е общочовешко (и не само) умение.
"Убивам огромни чудовища! Тичам по 100 километра! Fuck...пред мен има камък..."

25 мнения
профил »
iama каза на 12.02.2012, 23:37 ?. :
Редактиран на 12.02.2012, 23:42 ?.

1.Синхронизацията между реч и устни е слаба
2.Второстепенните куестове са леко еднообразни
3.Малко опции при оформянето на външния вид на героя

1 - А бе вие ебавате ли се?! Някой които не се занимава да критикува игри изобщо заглежда ли се в устните на геройте?
2 - Играх вече 10 часа от играта и честно не съм видял два еднакви странични куеста.
3 - А бе това RPG ли е или е SIMS тука няма да си играем на гримиорна ... тва че не можеш да сложиш пъпка там където искаш не значи че е минус към RPG играта!

А за скачането - това че сте добили навика да помпате голямото копче най-отдоло (space) не значи че и тук трябва да ви сложат скок за да може да се радвате ка се друса задника на героя/героинята ви.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 13.02.2012, 03:01 ?. :
Редактиран на 13.02.2012, 03:03 ?.

Човек, синхронизацията на устни с реч е едно от най- важните неща като гледаш диалог или кът сцена. Замисли се, че не вски чете субтитрите, а е адски дразнещо да гледаш някакво мляскане, което е на светлинни години от това, което се говори. Ми дай по тая логика да се върнем в каменната ера на игрите, когато героите кимаха без да движат устни изобщо. Айде Power Rangers!
По втората точка си прав. Не знам господин Тодоров какво и как е играл, но аз имам разкрит целия ляв континент и бройката на второстепенните куестове мина 109. Няма скука или еднообразие.
По третата точка- пак според мен грешиш. Това да си направиш герой е най- якото и затова играта се води ролеви жанр. За мен това беше първото от двете големи разочарования относно играта. Аз пък в такива случаи подивявам като ме ограничават с малко или все грозни кустомизации. За мен лично направата на човече преди да зацъкам е като да умирам от глад и да гледам огромен, топъл дюнер пред мен.
А големият минус според мен, който странно защо не го виждам от автора на играта е, къде, ооо къде по дяволите се е дянал балансът на класовете? Боеца е смехняк на квадрат, роуга крета, стига да не е с лък и магът с чакрами и метеор прави всичко на пастет. Ебати- последен левъл съм (40), мислех да бухам мейн роуг с маг съпорт, а то стана обратното. Екипировка за роуг имам, а като ме налазят- един метеор и след мене само съскащи трупове. Чакрамите ги пускам само като ми писне от хвърчащи кюфтета по екрана.

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 15.02.2012, 19:07 ?. :

Аз да питам тези, които са играли Амалур - колко от вас забелязаха да липсва липсинк (синхронизация между речта и движението на устните)? Аз такова нещо за прекараните дотук 40+ часа пред играта не съм видял. Тоя проблем го имах при NFS - The Run, ама то беше заради недостиг на RAM памет. Предлагам да съберем пари и да купим на Владо Тодоров една плочка 2 GB DDR3 :)

261 мнения
профил »
Xelian каза на 21.02.2012, 10:08 ?. :

1. Това не е голям проблем. Така или иначе след определено време просто скипваш сцените :)
2. Куестовете почват да се повтарят по нататък :) Но според мен не чак толкова. Все още не съм минал първата зона и не знам как е нататък.
3. Скока не е голям проблем, но е дразнеш когато objective ти е точно отдолу и трябва да заобикаляш за да го намериш понеже не можеш да скочиш от скалата, нищо че си скочил от 5 по високи такива. Само че там има рампичка.

Иначе играта е адски зарибена. Кефи ме и от доста време не съм седял и играл с такова удоволствие.

706 мнения
профил »
sturba каза на 12.02.2012, 23:45 ?. :
Редактиран на 12.02.2012, 23:48 ?.

@bugse82
http://i1.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/ 000/015/orly.jpg
Мноо си тъп Саше..
Тоя рокет лънчър във фентъзи игра от къде го измъдри само ти си знаеш...
Като ти чета надолу коментара се убеждавам, че си отчайващо тъп Саше...
В Диабло 3 нямало скок.Диабло 3 е със съвсем друг вид поглед към героя "умнико"
Явно гранясалия ти мозък не прави разлика между поглед от трето лице и отгоре.

32 мнения
профил »
Dampfir каза на 11.03.2012, 04:10 ?. :

Мега хипер ултра си тъп Саше че не знаеш какво е сарказъм!!!

1329 мнения
профил »
sollider каза на 05.04.2012, 06:46 ?. :

sturba наистина го взе насериозно

123 мнения
профил »
diantonio каза на 13.02.2012, 03:15 ?. :
Редактиран на 13.02.2012, 03:16 ?.

След като witcher 2 не ми тръгна, както и rage, врътнах фейбъл 2. Надявам се с тази да нямам проблем, за да мога да я изкоментирам допълнително :)

33 мнения
профил »
thaibox каза на 13.02.2012, 03:25 ?. :

Очарован съм от играта. Според мен превъзхожда Skyrim по-почти всичко(изиграх около 30тина часа от Elder Scrolls и ми стана доста скучна). Естествено има минуси както всички игри, но е нещо фрапантно. Без да се заяждам, искам да напомня на автора, че и на The Witcher неможе да се скача, но не го е сложил като минус :) Определено това е най-добрата игра която съм играл след новият Батман (и дано най-после ми дойде новата машина и да подкарам The Witcher 2)

160 мнения
профил »
gamble каза на 13.02.2012, 09:26 ?. :

Moon_Burn, колега май не си си развил героя на Might както трябва. Никак не е смешен. Е, то в случая с тази игра екипировката играе важна роля. Вдигаш на макс ковачеството и... мамата си джаска. Имам предмети които са къде къде по-яки от уникалните или тези дето са комплект (set items). Та... играта е страхотна. А това дето тооооолкова спорите за скока. Да, няма скок, а Skyrim няма DODGE... ха сега да ви видя :D
Прекрасна графика има, прекрасна тупалка е, професиите са добре измислени, околния свят ме радва, а бе... игра си е :) И то доста добра. Само дето, ако имате 2 предмета с еднакво име става грозно. Единият остава в инвентара и не може да се махне. Става въпрос за комплекта от куестовете на House of Ballads. Тъпа работа но... какво да се прави?
Иначе това с щита е мааааалко тъпо. Пръква се от нищото... само това ме дразни. И няма смисъл да се играе с меч за една ръка в този случай. Това, че е по-бърз лично за моя стил не помага. Вадя големия боздуган и мачкам всичко пред мен :)
Играл съм до сега над 20 часа и съм до кривата круша с главния сюжет. Изгубих се между страничните куестове. Басси яката игра :)

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 13.02.2012, 09:48 ?. :

Определено си прав за коването, все още не съм го пробвал да видя колко и какви яки предмети може да извади човек. Къщата съм я наблъскал с уникати, щото баси, адски яко са направени и ме радва да си ги гледам от време на време. :) Щита е проблем, да, но по- нататък като вземеш енергиините нещата се оправят.
Боецът има някои много полезни умения и като му добавиш стън и всуе проклетии, които може да ти стори побийва, НО нататък нещата стават доста куци, излизат магове, по много гадове наведнъж, които също умеят да тупат и ако си бавен в боя може да склецат човечето много набързо. Е днеска ще пробвам да реролна на отделен сейв един дзвер боец, само екипировка да му начукам и ще тествам съвсем облечен за какво иде реч. Дотогава обаче Метеор + Елементал Рейдж и един- два масови Lightning-a решават всички проблеми дори и с босовете. :)

748 мнения
профил »
rosniak каза на 13.02.2012, 09:33 ?. :

Много мразим кога излизат rpg игри кат KoA по време на сесия- замина сесия, замина учение............Толкоз са добри.

527 мнения
профил »
doggymien4o каза на 13.02.2012, 09:57 ?. :

Дам, и аз съм така :D

527 мнения
профил »
doggymien4o каза на 13.02.2012, 09:58 ?. :

Като цяло тази игра е точно това, което очаквах от една RGP сингъл игра. Просто съдържа всичко от RPG и MMO жанра и е невероятна. Имам над 15 часа и съм адски зарибен :D

679 мнения
профил »
torrin каза на 13.02.2012, 10:03 ?. :

това някаква платена статия ли е не мога да разбера?
Защото тази игра е ЗЛЕ, прехвалената бойна система е неприятно конзолна, графиката е като копирана от УоУ, шаренка и горе долу приятна, но нискодетайлна и остаряла. Историята - хм - хубу наели Салваторе да им я измисли и напише, но реалзацията в играта е толковоа просредтвена и лошо реализирана, че след 2-3 часа игра почваш да се набираш на skip бутона и вобще престава да ти пука кой какво и защо.
Така наречения отворен свят представлява няквкъв неприятен лабиринт, наблъскан с jump pints (WTF?!) , ориентирането е трудно, картата по принцип е добре измислена но странно показва само близките околности около героя и останалото е недостъпно и трябва да се разчита на world map.
stealth системата, краденето отключването на съндъци и меко казано смешно и на свтлинни години зад игри като skyrim

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 15.02.2012, 19:21 ?. :

Батенце, за тебе имам една малко стара (вече на 13 години, б.а.) игра като предложение. Класика е, има дракони, има си калпава бойна система, има си яко и епично стори... Играта е Drakan - Order Of The Flame! Като не ти харесва Kingdoms Of Amalur - не я играй! Толкова е просто. Когато на човек е по-отворен към различното, което не тъпче в мейнстрийм коловоза, ядовете му са по-малко. Чини ми се, че ти обаче не си представител на това племе - дали защото не си запознат с еволюцията на RPG игрите или си от онези дай-хард фенове на реалистичните ролеви игри. Честно казано, не ми пука - за мен Амалур е приятно Action-RPG приключение, което може да ти изяде времето без да усетиш - стига да нямаш някакви нереалистично големи очаквания. Колкото до другото - ами всеки краде, човече. И то така се развиват нещата - единия вижда от другия някаква идея и я развива... Като се кефят хората на шаренко - ето им шаренко. За стила на човечетата се е погрижил, между другото, Тод МакФарлън - ако не знаеш кой е - марш веднага към Уикипедия! Затова ти се струва като WoW, ама пък някой да смее да оприличи пейзажите и света на въпросното Близардско творение? Не, нали? Това, че е шарено, не значи че е крадено. Чел ли си Тери Пратчет? А за дебилът, който определи творбите на Р.А.Салваторе като "клише" - ми да, човек, ама те са клише, защото той го е направил такова. Ето ти още няколко заглавия, които ако жадния ти за шейдъри и хай-тек ефекти плювалник преглътне, ще видиш що е то ролева игра и къде зимуват раците - Ultima, Wizardry, Romance Of The Three Kingdoms, Might & Magic, The Elder Scrolls - Arena, Pool Of Radiance, Icewind Dale, Fallout 2, Baldur's Gate, Arcanum, Neverwinter Nights, Dungeon Siege, Temple Of Elemental Evil... Те ти ролеви светове от световна класа, те ти хардкор геймплей! Дрисльо!

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 15.02.2012, 19:26 ?. :

И понеже темата още е актуална - аз съм на мнение, че който не си е дал парите изкарани с кръв и пот за някоя игра, няма правото да я плюе! Като си я изтеглил от Замундата, имаш си ънинстал и забравяш - ако пък ти харесва, послушай съвета, който дават в края на всяко NFO всичките пирати от "сцената". Цитирам Razor 1911, SKIDROW и Deviance - "If you like this game, buy it! We did!" (Ако ти хареса тази игра, купи си я! Ние го направихме!)

679 мнения
профил »
torrin каза на 16.02.2012, 09:59 ?. :

Дракан беше добра за времето си даже иновативна в някаква степен но не виждам каква е връзката с КОА.
А КОА си е точно мейнстрийм боза, не знам защо реши че е нещо различно. За мен КОА можеше да бъде доста добра, но резултата е посредствен

450 мнения
профил »
Logus каза на 13.02.2012, 16:39 ?. :

Не съм пробвал все още играта, не знам и дали в близките 2-3 месеца ще стане, но много ми хареса как е написана статията! Интересно и ползотворно ревю! Благодаря на автора!

23 мнения
профил »
MartinX каза на 13.02.2012, 18:20 ?. :

Ах, този Skyrim много ви е поглезил с великата си кустомизация. Да не би в RPG-тата на Piranha Bytes, които са просто уникални има избор по външния вид на героя? Един точно определен основен персонаж позволява да му бъдат озвучени репликите и да му се предаде чар и стил, а не да водиш диалози само чрез текст *cough* Skyrim*cough*.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 13.02.2012, 19:26 ?. :

Бе той и Гордън Фриймън е конкретен персонаж, но всичко е монолог в играта от страна на насрещното NPC. И все пак играта е велика. :) Аз лично харесвам това да има избор. Който не желае да си прави човече- винаги има пресети и почваш дирекшън. :)

679 мнения
профил »
torrin каза на 13.02.2012, 22:06 ?. :

намери пък и ти да сравняваш шедьоврите на пираните с това недоразумение тук

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 14.02.2012, 22:25 ?. :
Редактиран на 14.02.2012, 22:27 ?.

Не виждам какъв ви е проблема. Аз, например, искам да си създам един уникален герой във всеки аспект. Когато играя Arcanum (например, сега за това се сещам) нямам такова изискване. Избирам една картинка и това е. Но когато имам техническата възможност да създам един изцяло уникален герой не виждам причина да не го направя. Всъщнсот има причина - ограничените възможности на играта.

EDIT: А и...игрите на Piranha Bytes са шедьоври? Говорим за Gothic, нали? Явно компания, която е направила няколко доста добри и доста бъгави игри става велика...

508 мнения
профил »
Ragnarous каза на 13.02.2012, 21:40 ?. :

torrin, с критиката си и гледната си точка съм готов да те приема в RAG армията от фенове. Точно това щях да кажа + да сипя още малко...

123 мнения
профил »
diantonio каза на 14.02.2012, 23:32 ?. :

Много време ще ми отнеме да изкоментирам целия си досегашен опит, но с няколко думи - играта е уникална...
Щом на мен ми върви без проблем, значи е оптимизирана до съвършенство, което много ме радва :) (не играйте warrior на tank, ще стрададе )...

508 мнения
профил »
Ragnarous каза на 15.02.2012, 00:57 ?. :

Кажи защо без да спойлваш...

251 мнения
профил »
Usuario каза на 21.02.2012, 14:57 ?. :

Един по-хардкор Фейбъл и по-кежуъл Скайрим :)

160 мнения
профил »
gamble каза на 22.02.2012, 22:47 ?. :

Някой да знае къде са запазени сейфовете? Ще правя формат, а не искам 60 часа геймплей да ми изгорят :/

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 24.02.2012, 15:22 ?. :
Редактиран на 24.02.2012, 15:22 ?.

Под Windows 7:

C:\Users\[потребителското ти имe]\Documents\My Games\Reckoning

2 мнения
профил »
twsd каза на 02.03.2012, 23:52 ?. :
Редактиран на 02.03.2012, 23:57 ?.

Основните минуси на играта са доста по различни от тези които споменахте само дето се усещат по към края. Първия е че някои умения са оп а други са безполезни, а втория е че коването е толкова оп накрая на играта, че прави безмислено събирането на сетове и оръжия. А и Might e oп спрямо другите опции особено последните скилове.
Не че нещо но ревю на игра се прави след като си я изиграл цялата( в случая поне главния куест) а не след 2-3 часа игра.

2 мнения
профил »
twsd каза на 03.03.2012, 00:00 ?. :

Относно сравненията със Skyrim определено Amalur е по слаба игра но има един основен плюс - бойната система е много добра а скайримската е ужасна.

10 мнения
профил »
Dragunov каза на 17.03.2012, 22:09 ?. :

Някой друг да намира дребни прилики с Dungeon Siege 2 ??

23 мнения
профил »
anastasis каза на 18.03.2012, 10:35 ?. :

мхм има нещо такова .На мен ми хареса отдавна не се бях откъсвал от wow,заради соло игра

1 мнения
профил »
The_Crown_and_The_Ring каза на 21.03.2012, 13:51 ?. :

От 1вия witcher насам RPG не ме беше пленявало така...ако някой знае повече инфо за Kingdoms of Amalur - MMO да пише :)
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Kingdoms of Amalur: Reckoning

новини:
Щатът Роуд Айлънд на път да освободи от отговорност злощастните създатели на Kingdoms of Amalur
Губернаторът на щата Роуд Айлънд, който е сред кредиторите на 38 Studios, разкритикува остро цялата идея за финансиране на гейм проектите.
MMORPG-то Project Copernicus също не предизвика интерес, а събраните от разпродажбата средства далеч не стигат за покриването на дълговете към Роуд Айлънд.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
The Elder Scrolls V: Skyrim 141
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Torchlight II 114
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78