facebook facebook
 
 
 
   
 
GTA V за PS3 може да се прилоудва
22.08.2013

Grand Theft Auto V ще излезе официално на 17 септември, но подробности около играта могат да се появят по-скоро, след като PS3 модър успя да получи достъп до прилоуд опцията.

Хакерът, който носи прякора BahumatLord, пише:

"ОК, добри новини, момчета. Всички нужни за играта файлове са тук. Дори изглежда, че ще може да върви от външен диск. Сега ще стартирам плана си, може да отнеме и два часа, и два дни, но ще подкарам играта много преди премиерата й".

"Това е последното, което ще кажа преди да съм напълно готов. Някои хора просто са твърде нетърпеливи". 

напиши коментар
 


687 мнения
профил »
the_presator каза на 23.08.2013, 12:50 ч. :

PC Mania, wtf?

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 14:15 ч. :

WC мания пак чупят тъпомера. Играта НЕ МОЖЕ да се pre-load-ва, поне не на този етап.
Това че някакъв хакер е намерил начин да я дръпне нищо не значи...

151 мнения
профил »
StubbsZombie каза на 23.08.2013, 12:54 ч. :

Нека изтекат конзолните версии!
Нека да се изпиратства здраво!
Нека!
Ще!

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 23.08.2013, 13:24 ч. :

То вече повечето конзолни версии ги хакват преди PC версията.
Ами нека, нали "само на PC" имало пиратстване...

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 14:16 ч. :

Нека четем новини октомври месец как са се продали 15 милиона копия от играта.
Нека!
Ще!

130 мнения
профил »
RastaMandita каза на 23.08.2013, 19:22 ч. :

http://9gag.com/gag/anYyYyq

99 мнения
профил »
HLfan каза на 30.08.2013, 17:21 ч. :

Гнуса, това ти ли си бре?

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 23.08.2013, 12:55 ч. :

Aко направят конзолите по-лесни за хакване и PC геймърите ще могат да се докоснат до конзолните игри най-накрая :D

130 мнения
профил »
JaisonNo-2 каза на 23.08.2013, 13:21 ч. :

Ех, представям си свят, в който конзоладжиите се оплакват, че не излизат игри щото на платформите им много се пиратства, а пц-то получава всекви ексклузиви

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 23.08.2013, 13:38 ч. :

Aз също много бих се радвал Pc-to да оправи проблемите си с пиратството и да почнат да излизат по-добри игри, който няма как да ги изпиратстваш и да върне лидерската си позиция в гейминга като платформа, защото има много повече свобода за хардуер и девелопмент.

А дано ама на дали.

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 14:14 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 14:14 ч.

Няма проблеми с пиратството на РС, просто това не е гейминг платформа.

942 мнения
профил »
vesko18 каза на 23.08.2013, 16:29 ч. :

А какво е, машина за обработка на таблици и текстови документи?

317 мнения
профил »
miro каза на 23.08.2013, 16:42 ч. :

не , просто начин някой да пише тъпотии

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 23.08.2013, 18:01 ч. :

Aко трябва да сме честни, клавиатурата и мишката са направени създадени и измислени за работа с комп и пригодени за игра. Контролера на конзолите е направен за игра и е измислен и пригоден само за това.

317 мнения
профил »
miro каза на 24.08.2013, 08:48 ч. :

геймпада е еволюирал от аркадните машини които никога не са правени за 3Д среда а и тогава игрите бяха много по опростени спрямо сегашните с голямо количество интерактивност със заобикалящата гейм среда.Съответно сега просто налагат пада като универсален контролер защото могат и защото всяка игра минава през теслата , но той винаги ще си остани ограничен и подходящ за платформер-и и 2Д.Както за летателните симулатори си ползваш джойстик и с едно движение на китката правиш маневра и стрелба , а за автомобилните-волан.Но това не е изгодно за конзолните производители защото трябва да осигурят поддръжка , докато е много по лесно и евтино да набиеш един пад кръщаваш го универсален и който иска да фърка примерно в Hawks 2 на ПС3 отива и купува един от 4 джойстика които се поддържат.Затова и симулаторите са само на РС.
За универсална 3Д навигация с много интерактивени елементи изискващи точност и бързина-мишка и клавиатура.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 24.08.2013, 10:13 ч. :

Да модерните падове нямат разлика с стиковете и бутоните от едно време, Grow a pair , когато са замисляни сегашните падове от Nintendo 64 хич не е имало 3Д игри . Клавиатура и мишка е перфектно за Старкрафт но не и за GTA, AC and so on so on.
Point and click не е невероятния контрол за пуцакли

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 12:55 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 12:55 ч.

Сигурно скоро ще се появи и Pre-Load-a в Steam...oh wait...

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 24.08.2013, 20:09 ч. :
Редактиран на 24.08.2013, 20:09 ч.

retard

31 мнения
профил »
tsetso каза на 23.08.2013, 13:46 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 14:13 ч.

Ето едно нещо което разбива мита, че "само" компютърните версии на игрите се изпиратствали и не се купували :) Да ви е сладко, Рокстар! И се замислете сериозно над компютърната версия :)

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 14:13 ч. :

Разликата е че при конзолите колкото и да се пиратства се продават милиони копия...нещо което не става при "master" pc расата.

279 мнения
профил »
MadMax31 каза на 23.08.2013, 13:50 ч. :

GTA за комп потвърдена,аз съм от бъдещето.НА ТИИ TOXICRED!!

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 14:12 ч. :

Midnight Club Los Angeles потвърдена за РС, Red Dead Redemption потвърдена за PC, Halo 3 потвърдена за PC...

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 23.08.2013, 14:44 ч. :

Пхах....Хейло 3, сигурно най-силния 360 ексклузив за целия живот на конзолата след Форзата.

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 15:40 ч. :

Halo е най-желаният от PC геймърите конзолен ексклузив.
Факт.

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 23.08.2013, 15:58 ч. :

Откъде ги вадиш тези факти ?

31 мнения
профил »
tsetso каза на 23.08.2013, 16:44 ч. :

Halo най-желаният конзолен ексклузив? Бих казал, че има редица други, които са в пъти по-желани. Като започнем от Uncharted, The last of us, God of war, Gran turismo и още редица други пред единствения "силен" ексклузив на Xbox :)

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 16:46 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 16:50 ч.

Глупости пак. Най-желаният от PC геймърите ексклузив е Halo, deal with it.
А изброените от теб игри са просто чужди за PC геймърите.

31 мнения
профил »
tsetso каза на 23.08.2013, 23:34 ч. :

Това, че ги няма за компютри, не означава, че са чужди на PC геймърите :)

1128 мнения
профил »
vanmx каза на 23.08.2013, 14:14 ч. :

18GB... дообре :)

114 мнения
профил »
bulgariandragon каза на 23.08.2013, 15:17 ч. :

Rockstar са напълно наясно, че ако не пуснат GTA 5 за PC, половината фенове на играта ще спрат да я купуват, а пък за идиотите, които казват, че не се пускат игри заради пиратството - то вече единствените конзоли, за които няма пиратски игри са 3DS и PS Vita, но съм твърдо убеден, че и тях ще ги хакнат скоро. Не се тревожете, ще дойде, като LA Noire и GTA IV, просто ще се позабави.

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 15:37 ч. :

Половината фенове LOL.
http://www.vgchartz.com/game/25503/grand- theft-auto-iv/

740 хиляди копия за 5 години PC Retail.
Айде, да го сложим още толкова дигитално, и да го сметнем грубо 2 милиона.

2 милиона за 5 години.

А сега погледни конзолните версии:
http://www.vgchartz.com/game/7102/grand-t heft-auto-iv/
http://www.vgchartz.com/game/7103/grand-t heft-auto-iv/

20 милиона копия Retail + незнайно още колко от PSN/XLive Games on Demand.

Та за какви "половина" говорим?!

250 мнения
профил »
bai vasil каза на 23.08.2013, 15:40 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 16:40 ч.

TOXICRED КОНЗОЛНАТА КУРВАТА СЕ НАДУПИЛА ПОД ВСИЧКИ КОМЕНТАРИ
и продължава ......

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 15:44 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 15:44 ч.

Ми не, просто давам факти.
При 300 милиона продадени XBOX360PS3, и милиарди продадени PC-та (голям процент от които ползвани за гейминг) тези цифри са доста смешни.

250 мнения
профил »
bai vasil каза на 23.08.2013, 15:45 ч. :

Ма не ме ебе ве само тебе виждам......

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 15:49 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 15:53 ч.

Аз пък виждам само жалки WC геймърчета, ревящи за поредната игра, които ще скочат на клона в жалката маймунда (защото те за други тракери не са чували) веднага щом се появи Grand.Theft.Auto.V-RELOADED.

Е мисля че този път няма да стане, R* ви дадоха Max Payne 3 2 седмици след конзолната версия, и резултата е 250 хиляди копия продадени за PC до момента и страшни загуби от конзолният вариант, с продадени по милион и половина бройки за двете конзоли (познай каква щеше да е цифрата ако нямаше PC версия).
Даже постната L.A Noire продаде много повече, защо ли? (отговорът го дадох по-горе ;) )

Такова харакири да си направят втори път няма как...

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 23.08.2013, 16:14 ч. :

Откъде вадиш тези цифри... на PC e важно колко е продало през Steam, нещо, което ние не знаем.

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 23.08.2013, 16:21 ч. :

Какво харакири бе човек, четворката е продала над 25 милиона юнита от всички платформи взети заедно. При такива главоломни цифри, мислиш ли, че ги притеснява пиратството....?

Ти сам го каза, 20 милиона копия за конзолите, това им е маркета. PC версията при GTA винаги е чиста формалност. Lemme elaborate;

Конзолите са в пъти по-масови - факт. Именно за това R* забавят ПеЦе версията, не толкова за да изшлайфат порта, колкото да си направят оборота за 2 години напред. Още първата седмици, игри от тоя калибър, вече са избили разходите по разработката си.

ПеЦе версията изстисква играта на макс, виж ги едните модове, айсхансъри и други простотии, които неволно правят такава главоломна реклама на играта, че няма накъде. За какъв чеп си мислиш, че Rockstar така прилежно винаги си оставят портовете удобни за модинг...? Именно за това им е също толкова кеф да си портват най-мащабния франчайз и за ПеЦе. Всичко е двустранен процес, за сметка на пиратството, живота на продукта се вдига главоломно.

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 16:28 ч. :

Е точно де, 25 милиона за всички платформи.
20-22 за конзоли, 2-3 за PC (половината купени на цена от по 7-8 евро), кое не ти е ясно? Някой лумпен по-горе каза че ако не я пуснели за PC половината хора нямали да си я вземат, та затова дадох тези цифри да попитам дали тези 2-3 милиона са ПОЛОВИНАТА от маркетинг аудиторията на GTA.

Какво изтисква PC версията не знам...на R* знаеш ли колко им дреме за някакви модове, те гледат да си направят печалбата, но защо да се занимават с PC порт за 2-3 милиона бройки след 5 години, повечето продадени на критично ниска цена по разни промоции? Те ще направят повече пари ако пуснат няколко кратки конзолни DLC-та.

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 23.08.2013, 17:02 ч. :

По-скоро на теб нещо не ти е ясно. Ти казваш, че ако Рокстар пак пуснат PC версия, все едно да отнесат един дебел, нали?

Да, ама не. Малко ще опростя нещата;

1-во; Всичко е пропорционално. Разработката на играта струва милиони, тия кинти лесно ще си ги избият с продажбите за конзолите. Колко са разходите по портването на играта (която съм почти убеден, че е портната още по време на разработка)? Ще са почти НИЩОЖНИ спрямо цялостната цена на проекта. Та, мислиш ли, че като продадат 1 милион бройки, по 50 долара на парче, няма да си избият парите за порта...?

2-ро; Както петицата ще продаде луди бройки за конзоли, така е и абсолютна гаранция, че ще продаде повече бройки за ПиСи от колкото четворката. Заради едното мулти най-малкото...

3-то; Защо им пука за модовете ли? Елементарен маркетинг...единия Скайръм, колко време седеше начело в Стийм...? Дали от Бетесда не лапаха на модърите още по време на разработка на играта? Дали не им се оправда тва лижене? Сам си прецени...

По-силните гейминг медии на запад доста често драскат статии относно разни по-специални модчета за четворката, а говорим за игра излезнала края на 2008-ма, това са 4 шибани години. За игра, която не е MMO или с еба ти мултито това само по себе си е адско. Дали не е остаряла подобаващо...? Дали модинг комюнитито няма пръст в тая работа...? Пак те оставям сам да си прецениш.

В гугъл веднага като напишеш gta iv pc, втория Ютюб клип в търсачката е компилация от модове. Това дали не е адския маркетинг...? Пак те оставям сам да си прецениш....

Long story short, да, тия 2-3 милиона са indeed ПОЛОВИНАТА от маркетинг аудиторията на играта. А ти вече ако искаш си живей с мисълта, че за да разработват такъв шедьовър на Rockstar им пука само за парите. Да, едно от най-печелившото студио са, но това се дължи на простичкия факт, че пичовете имат убийствена стратега и повярвай ми, седят и се кефят гледайки как продукта им еволюира в ръцете на потребителя и как на свой ред това им праска яко kudos (и кинтье).


232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 17:11 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 17:15 ч.

tl;dr, много ясно че 3 милиона не са половината от 25.
А Gayrim се продаваше добре, първо защото има достатъчно хардкор RPG геймъри на PC, и второ защото през седмица беше намален.
И за пореден път казвам, това че за PC версията има яки модове не я прави най-успешната и печеливша версия в очите на Rockstar, защото са продали 3, а не 20 милиона копия. А че парите по порта се избиват за 5 години - ok, но за няколкото загубени месеца по портването и след това техническата поддръжка може примерно да се направи някакво DLC или някаква игричка за конзоли, която ще е далеч по-успешна.
Коефициент на полезно действие. ;)

1544 мнения
профил »
Charcharo каза на 23.08.2013, 17:42 ч. :

За мен целият спор е лесен:
На коя платформа играта ще е най-добра? Почти винаги отговорът е PC. Я цена, я графика, я модове...
И си я купувам. Това е.
Toxic, няма по-добра реклама от добра разпродажба в гейминга. Аз изобщо не бих си взел Saints Row игра. Не мислех, че ще ми хареса не за друго. А взех, че станах фен след като играх 3. Сега ще купя SR 4.

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 23.08.2013, 17:43 ч. :

:D Пич, мисля че имаш ADD, честно. КПД вика...

От чиста финансова гледна точка, никъде не твърдя, че PC версията е по-успешна от конзолните.
Другото, ти сериозно ли мислиш, че с парите от единия порт, и тия 10-15 души, които работят full-time по пачването на играта, които така или иначе са в отделен отдел ще изхарчат пара, колкото за разработката на Max Payne 4 примерно, или San Fierro DLC за петицата...? Тия неща се планират месеци преди въобще да се започне каквото и да било...

Но както ти обичаш да изравяш ''факти'' от разни тъмни, влажнички местенца, така аз ще ти кажа един; PC версията на ЖиТиА-то не случайно е винаги отворена към модове.

AAA заглавия, които да стигнат до ПеЦе-то и да имат такъв потенциал за бърникане са малко на брой, а повярвай ми тия решения не се взимат от днес за утре. Та, за какъв чеп според теб, един от най-голямите франчайзи винаги идва кажи-речи отворен за баране, като някаква мокра мазна магистрална фея? Дали Rockstar нямат нещо на предвид като правят играта по тоя начин...? И дали наистина толкова им пука за продажбите на въпросната платформа при положение, че както и да се добарат до играта, разните му там маняци ще почнат да правят възможно най-изкусителната възможна реклама...?

Дали няма да се намерят поне няколко дузина хора, които да видят случайно мод за Скайлайн примерно и да не искат да го пробват в играта? И дали според няма поне един от тях да каже на авер или да направи клип и да го постне в тубата?

А дали от тия няколко хиляди гледания няма да зариби поне малцина? А от тия малцина дали няма някой пич да иска да гази хора със скайлайн в доста реалистична среда? А дали въпросния процес няма да се повтори още 10-15 пъти?

nigga plz...



140 мнения
профил »
NapipaiGO каза на 23.08.2013, 15:54 ч. :

този хакер ако бъде заловен ще му вземат кръв от задника от секс :D :D

иначе така или иначе не разбрах дали ще има ГТА 5 за ПЦ ?? рокстар май нищо не са казали по въпроса още

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 15:57 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 16:21 ч.

Ще има бе, как няма да има...още утре качват Grand.Theft.Auto.V.Limited.Edition-RELOAD ED в маймунда.


Колко GTA игри за PC си си купил?
Питам от любопитство.

140 мнения
профил »
NapipaiGO каза на 23.08.2013, 16:30 ч. :

2 игри . останалите са замунда едишън :D

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 16:34 ч. :

Чудесно, цялата колекция я пускат редовно за 7 евро и половина в Steam по коледните/летните и други разпродажби.

Аз защо казвам че вие PC fanboy-овете не сте геймъри, а мърши.

31 мнения
профил »
tsetso каза на 23.08.2013, 16:53 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 16:54 ч.

Toxic, нищо лично човече, ама какъв ти е кяра от цялата работа? Не обичаш пиратството(кой те знае колко игри си си купил де, ама...), това е ясно. В правото си да го правиш. Но да тролиш почти всеки втори пост на хейтърска основа относно Console vs. PC, направо е влудяващо, честно казано ме дразни доста. Спри да провокираш и да се държиш като първолак, всеки играе на това що му харесва. На мен като цяло ми е кофти, че има такъв як монополизъм в гейм индустрията или така неречените ексклузиви на някои компании. Едва ли не трябва да имаш и от трите вида гейм платформи, за да можеш да играеш каквото ти хареса или каквото поискаш. Факт е обаче, че на PS3 заглавията са много силни. И само заради това си взех тази конзола, защото ми е пределно ясно, че няма да видят бял свят за компютри. Нищо, че са правени на компютър 100% от игрите, те ги асемблират само за конзолата. Така, че Toxic, задръж си хейтърските коментари, гушкай си конзолата и се радвай колкото искаш, че няма GTA V да види бял свят... за сега, защото според мен тя ЩЕ излезе :) Не съм видял едно GTA (от главните поредици), което да не е излязло за компютър.

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 16:57 ч. :

И на мен ми е много кофти, че някакви лайненца реват постоянно за някаква игра, а като най-накрая въпросната се появи за тяхната платформа - си я теглят от маймунда за без пари. И после пак реват. И така.

1076 мнения
профил »
Deroni76 каза на 23.08.2013, 20:00 ч. :

Тролчо, връщай се под моста си.

140 мнения
профил »
NapipaiGO каза на 23.08.2013, 17:21 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 17:22 ч.

какво приказваш бе амсалак , по коледа аз игри не играя а празнувам. бахти трола чесно. :D :D

232 мнения
профил »
ToxicRed каза на 23.08.2013, 17:23 ч. :

/facepalm

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 23.08.2013, 17:54 ч. :

ядеш свинско викаш ни играиш

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 23.08.2013, 17:59 ч. :

Пффф
Всеки един конзолен геймър, който познавам има повече оригинални игри за PC от всеки един PC геймър, който познавам, заклетия PC МASTER RACE играе оригинални игри само тези, който са мулти ориенирани и защо да си купувам сингъл игра, чудно ми е защо изобщо ги пускат на тая платформа на моменти.

Aз лично предпочитам конзолите защото мразя да се занимавам с графични настройки и не ми се дават по 3 бона на 2 години за PC ( пак ги давам ) за да мога да играя на добри настойки. А пък и си ме кефят трофейте, дисковете и кутийките.

140 мнения
профил »
NapipaiGO каза на 23.08.2013, 18:02 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 18:12 ч.

не , пия галони и откачам :))

kailox има хора които на нова година са пред компа и играят , смятай докъде са стигнали нещата :)

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 23.08.2013, 18:21 ч. :

и аз в 7ми клас си мислех, че като излезна някъде на нова година съм голямата работа ;) сега ми се ходи по чужбина. а пък най ми е сладко на коледа да си цъкам нещо докато жената готви и ме привиква да помагам

77 мнения
профил »
Kailox каза на 23.08.2013, 18:09 ч. :

Явно някой си мислят ,че света се върти околко един компютър :D

77 мнения
профил »
Kailox каза на 23.08.2013, 18:12 ч. :
Редактиран на 23.08.2013, 18:22 ч.

ToxicRed е прав ! Ненаситните пристрастени геймъри реват за всяка нова игра която ще излезе , и след като излезе я играят 2-3 дена и след това я трият за да си инсталират най-новата игра която е излязла в някой торент сайт на модерната пишешта машина наречена компютър ::D :D :D :D :D

140 мнения
профил »
NapipaiGO каза на 23.08.2013, 18:35 ч. :

zipy добър отговор , иначе кажи си ника в GW2 да играем , аз след няколко дена ще си я купя . днес играх малко триал фрийй, да ми помагаш понеже съм нууб :))

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 24.08.2013, 08:31 ч. :

Zipy
Zipycurse- ми е мейна

63 мнения
профил »
miro1 каза на 23.08.2013, 18:45 ч. :

Ми ето ви го pkg файла ама какво ще го направите?

http://thepiratebay.sx/torrent/8840566/GTA_V.pkg_ PSN_Store_Digital_Copy

202 мнения
профил »
Avempartha каза на 23.08.2013, 19:42 ч. :

Да се включа и аз във войната (не съм конзолен фенбой, само казвам, просто ми е забавно)

http://static1.fjcdn.com/comments/HURRR+DERRR+PC+ MASTER+RACE+1+1+11+_f778474de73bd51e3600676108441 d61.png

200 мнения
профил »
Hibernate каза на 23.08.2013, 23:47 ч. :

Някой явно вече й се радва :)
http://imgur.com/a/M9How

969 мнения
профил »
Serious Sam каза на 24.08.2013, 08:56 ч. :

Изтрепахте се тука, майки десет поколения назад се ебат та пушек се вдига, само и само да наложите мнението си, че тая игра/конзола е по-добрата. А пък фирмите им дори не знаят че съществувате.

320 мнения
профил »
radqtor каза на 24.08.2013, 09:14 ч. :
Редактиран на 24.08.2013, 09:15 ч.

Toxica bahti jalkiq tip
Bratle ako na tebe jivota ti se varti okolo edin kashon i raftche s originalni igri tva ne oznachava che i nie sme takiva zagubenqci

32 мнения
профил »
turgut_92 каза на 24.08.2013, 10:20 ч. :

i az da slagam edin link za GTA V http://goldenshara.com/viewtopic.php?t=236912

144 мнения
профил »
Castor каза на 24.08.2013, 11:33 ч. :
Редактиран на 24.08.2013, 11:58 ч.

Конзолите били гейм машини? Не и ако ти се цъка RTS. Или симулатор. Или нещо с интерфейс за повече от четири бутона. Разбира се конзолите са много удобни за разнасяне, компактни са... това са предимствата, за които се сещам (въпреки че един лаптоп е винаги за предпочитане). Но това не променя факта че конзолите са кежуъл машини за кежуъл играчи. А когато играя FPS, се чувствам все едно го правя в гипсово корито - бавно, мудно, изнервящо, неефективно. Каква гейм система може да бъде конзолата, при условие че цели жанрове не са представени при тях. Да не говорим при колко заглавия интерфейсът е безобразно окълцан и орязан а функционалността - силно намалена, за да се пригоди към ограниченията на конзолите? Казвано е и друг път - всичко, което се играе на конзола, може да се играе и на компютър, но далеч не всичко, което се играе на компютър може да се пригоди за конзола. При конзолата има чисто физически таван на възможностите, дължащ се на ергономичните и ограничения, друг е и въпросът че конзолата е изцяло контролиран, удобен на корпорациите продукт, предлагащ ограничена възможност за комуникации в мрежа, също контролирана от корпорациите. С други думи - конзолата е начин да ви казват какво да правите, къде да го правите, държейки ви за ръчичка и наблюдавайки ви през цялото време. Ако трябва да дам определение за конзолата с няколко думи, то би било: Липса на избор.
Иначе при мен нещата са прости:
Врагът (разбирай корпорациите) иска ние да ползваме конзола, съответно последното, което бих направил, е да им играя по свирката :))))

1 мнения
профил »
hngl каза на 25.08.2013, 04:44 ч. :

хахахахахахахаахахахах бях чел тъпотии в тоз сайт .. ама тва последното с корпорациите направо ма разби хахахахахахахахахаахаххахаахаххахаха
един вид компютрите ги правят върли корпоративни противници с едничката цел хората да са свободни и щастливи хахахахахахахахахахахахахаха браво младеж опрай ми настроението за 1 седмица напред :)))

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 25.08.2013, 09:41 ч. :

The NSA has read this post and is now browsing your computer for bombs and stuff

144 мнения
профил »
Castor каза на 26.08.2013, 09:43 ч. :
Редактиран на 26.08.2013, 09:57 ч.

@hngl
Радвам се че съм ти оправил настроението, но може би следващия път ще е добре да се опиташ да вникнеш в прочетеното. Не съм казал че компютрите не се правят от корпорации, а че при тях ИМАШ ИЗБОР. Има ли разлика? Има. Можеш ли да си сглобиш конзолата сам вкъщи? Излизат ли за конзолите заглавия с отворен код? Можеш ли с конзоли да сърфираш свободно в интернет? Възможно е да си помислил че говоря за световна конспирация, а това вече забавлява мен, тъй като аз говоря за спекулативно монополно споразумение на производителите на конзоли, в ущърб на потребителя, което е факт отдавна. С една дума - конзолите се правят от тръст, при тях няма реална конкуренция, няма избор, а потребителят няма думата. Няма и да я има, тъй като контролът над конзолните потребители се засилва все повече. Неслучайно много хора се оплакаха че новата конзола на майкрософт силно намирисва на "големият брат". И така, имаш няколко варианта: Можеш да продължиш да се забавляваш, докато ограничават потребителските ти права, можеш да провериш сам как стоят нещата (очевидно разполагаш с нужния за целта компютър), а можеш и да продължиш безметежно да тролиш с алтернативния си акаунт, създаден специално за този отговор. Очевидно не желаеш да раговаряш с мен от оригиналния си никнейм, защо, ти си знаеш.
P.S. Обикновено не се заяждам за правописни дреболии, но при теб ще направя специално изключение: Хубаво е, когато говориш на хората, използвайки повелително-пренебрежителното определение "младеж", да наблягаш повечко на правилното изписване на изреченията и особено стартирането им с главна буква, защото не е достатъчно да кажеш "младеж", за да скриеш предпубертетната си същност. Трябва и да пишеш като "чичко" чаткаш ли "младежо"? Много още има да учиш за правилното тролене, а първото е: Никога не пиши първия си отговор от тролския акаунт, на човека, заради когото си го създал, защото ще те надушат. Надявам се че продължавам да те забавлявам и съответно очаквам отговора ти - до няколко коментара ще знам точно кой си :)

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 25.08.2013, 09:51 ч. :
Редактиран на 25.08.2013, 09:54 ч.

Коментарите доставят отново :)

GTA5 ще се играе на изрод от ден 1 а който му е кисело гроздето винаги ще си мъкне вода от десет кладенеца да се самоубеждава как не е преебан.

31 мнения
профил »
tsetso каза на 25.08.2013, 11:05 ч. :

http://tinypic.com/player.php?v=65642h&s=5

Клип, свален директно от файловете на играта :)

108 мнения
профил »
Soul_collector каза на 25.08.2013, 11:50 ч. :

А после слушаме глупости като "Ми то пиратството при РС-то е много голямо за това ще пускаме само за конзоли".Да им е честито на Рокстар с тази им политика!

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 25.08.2013, 11:52 ч. :

Абе и ти си един меринджей дето разбира как се прави бизнес повече от рокстар :)

320 мнения
профил »
radqtor каза на 25.08.2013, 12:20 ч. :

Някой хора като Токсика живеят в някъв техен, измислен свят.
Играйте си шибаната ГТА вместо да се дразните с другите хора ебати

1 мнения
профил »
nasko_97 каза на 31.08.2013, 10:25 ч. :

Баси ее хора.. за какво пиратство става дума! Единствените БГ сайтове за които се твърди че са пиратски са Замунда и Арена! При тях става така: по-зарибените геймъри си купуват играта GTA V или някви други игри и някои от тях решават да ги споделят с останалите геймъри които нямат възможност да си я купят или поради др. причина! Това пиратство ли е! От пускането на Сан Андреас, Рокстар наистина не знаят какво правят!
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Grand Theft Auto V

новини:
Феновете не са доволни от действията на Rockstar за справяне с проблема. Очакванията са всичко да са нормализира, след като играта стане отново платена.
Няма място за повече догадки! Новата безплатна игра в онлайн магазина на Epic е Grand Theft Auto V.
Уви, макар че предлага няколко мисии, оригиналните мисии от Vice City не са налични.

Ревю:
В самия край на годината нека видим кои са най-продаваните игри през 2018 г. в платформата на Valve.

Превю:
Според Rockstar Лос Сантос е по-голям от Red Dead Redemption, San Andreas и Grand Theft Auto IV взети заедно. Впечатляващо, нали?

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122
Blizzard също прави разпродажба на игри 122