facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Dying Light
Ревю | 05.02.2015 | автор: Александър Рангелов


оценка:
Производител:
Techland
Издател:
Warner Bros. Interactive
Жанр:
Сървайвъл хорър, Екшън
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
84.14
купи играта »

плюсове

когато работят, паркурът и битките са адски динамични

много силна графика

добър микс от екшън и хорър

сред страничните мисии има чудесни попадения

минуси

предсказуема главна история

не позволява лудостта на Far Cry 4

Като тематика за видео игри, зомбитата безспорно се изчерпаха, а пък студиото ​Techland вече се пробва няколко пъти в жанра, така че е съвсем нормално да подходим към новото заглавие на поляците с известна доза предпазливост. За щастие, макар и далеч от съвършенството, Dying Light се оказва една амбициозна и в крайна сметка достатъчно забавна игра, която оправдава надеждите.

Всъщност именно амбицията сякаш е най-големият враг на Dying Light. Ясно е, че ако една игра е прекалено амбициозна, това може да създаде опасности, свързани с крайната реализация, както Assassin's Creed: Unity наскоро ни показа. От друга страна, ако не си постави достатъчно високи цели, екипът предварително се самоограничава. В случая с новия си проект, Techland определено залага на първото, опитвайки се да създаде мащабен отворен свят в който една емоционална главна история съжителства с огромно количество странични куестове.

Ако идеята на поляците е била да заложат на количеството, със сигурност са успели. Съдейки по второстепенните мисии, които са многобройни и често доста интересни, човек може да се надява, че главната сюжетна линия ще бъде дори още по-обещаваща. Това обаче не е така, тъй като централната история е предсказуема, а отвореният свят не предразполага към достатъчно изследване на картата, в резултат на което Dying Light се оказва някъде малко над средата – една солидна игра, която можеше да бъде доста повече.

Започвайки игра, попадате в ролята на агента под прикритие Кайл Крейън, който е изпратен в сърцето на зомби епидемията в град с името Харан. Освен немъртвите, там има и различни фракции, борещи се за съперничество, а над всички се откроява колоритната фигура на главния злодей Райс. В града си дават среща почти всички клишета от зомби културата, което създава едновременно носталгично и малко скучновато усещане. 

За щастие, посредствената главна история е спасена от някои много силни странични мисии. Кратки и приветствани, те придават така нужното разнообразие и дори на моменти се опитват да променят кардинално начина, по който трябва да изглеждат т.нар. Sidequests. В тях има човешки съдби, емоционални сцени и изобщо моменти, заради които определено си струва да им обърнете внимание. Жалко е само, че това интересно съдържание просто е сложено в графата „По избор“ и част от геймърите могат да го пропуснат.

Още началната сцена ни представя основните механики, свързани с придвижването из града на висока скорост, висенето от ръбове и спринтирането по покривите с единствената цел да сте поне една крачка пред гладните за плътта на героя ви зомбита. Първите минути управлението може да ви се стори малко трудно и в резултат да пропуснете скокове, които пък да запратят Кайл на десетина метра надолу, но скоро след това нещата си идват на мястото. При нормално развитие на нещата, до 30 минути след старта в Dying Light ще може да подскачате, тичате и се катерите по бараките, покривите и уличките по доста грациозен начин.

Решението на Techland да включи паркур елементи от първо лице – нещо, което реално не сме виждали от Mirror's Edge насам – бе доста интересно е като цяло работи, стига преди това да развиете достатъчно уменията на героя си. Dying Light не е игра, която ви дава мощни оръжия и добри предмети от самото начало, в резултат на което както паркура, така и ръкопашните схватки имат подчертана трудност на първо време. Въпросните акробатични действия се изразяват най-вече катерене, скачане, плъзгане и избягване на препятствия. Паркурът определено е внедрен в геймплея и много пъти почти интуитивно ще се замислите за най-добрия път за бягство, дори още преди работата да загрубее. В някои случаи дори има повече от едно възможно трасе и пътят до избавлението ще ви накара да използвате всяка механика на разположение. Логично е най-забавни да са сцените, когато героят ви избягва на сантиметри ноктите на някое зомби, но просто няма как всичката игра да е такава, затова в немалка част от случаите паркурът чисто и просто означава, че трябва да се катерите и спускате. В този смисъл играта определено можеше да се възползва от малко повече маневреност и динамика.

Горе-долу същото се отнася и за ръкопашните схватки, които варират от тромави до задоволителни. Първите 5-6, че и повече часове, зомбитата показват завидна издръжливост и се нуждаят от доста удари, преди да ги повалите. Технически това може и да е по-реалистичният подход, но пък до известна степен спъва динамиката и усещането за бързина, които играта иначе се опитва да внуши. В крайна сметка, геймплеят постепенно се отваря и ви дава достъп до повече, по-готини и по-мощни оръжия и модификации, които да използвате през доста интуитивната система за самоделни оръдия на труда. Така към втората половина всичко си идва на мястото и когато поредната среща със зомбитата стане неизбежна, вече сте значително по-подготвени. Битките стават по-кървави и по-интересни, адреналинът също се вдига в очакване на поредното немъртво чудовище, в чиито череп да изпробвате новото си електрическо мачете. Ако сте играли Dead Island, то битките в Dying Light ще ви се сторят като подобрена версия на оригинала. Dying Light предлага и RPG елемента, познат от предните игри на Techland. На разположение са три отделни дървета с умения, базирани на начина, по който играете. Отделете време и ги развийте, защото играта определено загрубява, когато настъпи нощта. Ходът на времето е една от силните страни в Dying Light и в момента, в който видите, че слънцето надвива опасно ниско на хоризонта, най-добрата идея е бързо да се насочите към някое от убежищата.

Отвореният свят на Dying Light ни посреща с комбинация от интересни и откровено учудващи дизайнерски решения. От една страна, почти всичко в околната среда може да бъде преодоляно и може да достигнете почти всяка точка на картата. Знанието, че може да обикаляте както намерите за добре, определено е добре дошло. Ако дадена платформа изглежда способна да ви изведе на друго място, това най-вероятно наистина може да стане. От друга страна, любителите на по-свободния дизайн навярно ще се намръщят на непрекъснатите напътствия, с които играта деликатно ви подсеща, че трябва да следвате историята. Важните мисии са отбелязани с огромни удивителни на картата, случайните срещи са редки, а опитите да отнемете оръжие и муниции от войниците на Райс пък доста често привличат повече зомбита, отколкото е здравословно и съответно обезсмислят усилието. С други думи, ако очаквате някакъв либерален дизайн тип Far Cry 4, който дори може да ви накара да забравите, че в тази игра има история, ще останете разочаровани. Когато завършите главната кампания, може да продължите да изследвате света, но това е при положение, че изобщо сте намерили за интересна кампанията на първо място.

В този свят на игри, които постоянно за добро или лошо се опитват да размиват границата между сингъл и онлайн, Dying Light клони към първото. Все пак за онези, които искат малко кооперативна или конкурентна игра, са предвидени и онлайн опции. Стандартният кооперативен режим за 2 до 4 играчи е добър и може да се счита за ядрото на онлайн играта. Проблемът е, че поне в началото мултиплейър играта страда от технически проблеми като спад на кадрите в секунда и доста тромава мачмейкинг система.

Една област, където Dying Light определено блести е графиката. Климатичните ефекти са адски реалистични, а същото се отнася и до бруталността на ръкопашните битки. Капещата и бавно засъхващата кръв по оръжията е мрачно напомняне, че средно положение в ужаса на Харан няма. Със сигурност Dying Light е една от първите игри, създадени от трети студия, която се възползва доста от мощния хардуер на PS4 и XBOX One.

Новата игра на Techland има своите технически и дизайнерски проблеми, но е достатъчно добра, не само в зомби жанра, но и по принцип. Скучноватата история е компенсирана от някои доста интересни странични мисии, а когато наистина сработят, паркур и бойните елементи създават адски динамични сцени. Разбира се, между това има и достатъчно досадни или откровено дразнещи моменти, но като цяло Dying Light е добра игра и първото доста интересно заглавие от новата година.

Оригиналния ключ на играта ни беше осигурен от www.fast2play.bg - където можете да намерите дигитални ключове за всички платформи. 


 

 
системни изисквания
OS: Windows 7 64-bit / Windows 8 64-bit / Windows 8.1 64-bit Processor: Intel Core™ i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz Memory: 4 GB RAM DDR3 Hard Drive: 40 GB free space Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6870 (1GB VRAM) DirectX: Versio
напиши коментар
 

1 мнения
профил »
Barrmana каза на 06.02.2015, 08:21 ?. :

+1

117 мнения
профил »
4ovka каза на 06.02.2015, 09:21 ?. :

Е верно ли се регна за да направиш този коментар :D

416 мнения
профил »
Revive_ каза на 06.02.2015, 10:45 ?. :
Редактиран на 06.02.2015, 10:48 ?.

На мен играта много ми харесва! Има адски добри идеи в нея.. въпроса е, че е тежичка като изисквания... ама това е недостатъка на PC-то... че на 2 год макс трябва да сменяш основни компоненти...

180 мнения
профил »
Grubiqn каза на 19.03.2015, 06:06 ?. :

Не знам с какъв компютър си колега,аз съм с 2008 PC и нямам грижи играта хвърчи,единствената от новите които не псувах заради изисквания и покритие :) с двуядрена машина съм с ддр2 рам и видео GTS 460 стара версия.Нема сеч нема нищо на средни настройки хвърка :)

28 мнения
профил »
panzerfaust каза на 06.02.2015, 10:59 ?. :

Ако си купиш компоненти за 5 лева,ще сменяш на 2 години.С предния ми комп карах от 2009 до 2014 и пак ми вървеше всичко на макс.

416 мнения
профил »
Revive_ каза на 07.02.2015, 11:18 ?. :

Не всеки разполага с 1000 лева ей така... човек има и други разходи...
400-600 лева мисля, че е в допустимите граници...

942 мнения
профил »
vesko18 каза на 07.02.2015, 14:07 ?. :

Къв е па тоя комп от 2009 дет бичи всичко на мах :D

423 мнения
профил »
Pendi каза на 09.02.2015, 10:33 ?. :

Конфигурация пртелче, кажи каква е конфигурацията!

91 мнения
профил »
Roskouhunt каза на 06.02.2015, 11:06 ?. :

Ми аз лично се зарибих и цъкам яко в момента >> :)

561 мнения
профил »
dogma каза на 06.02.2015, 12:00 ?. :

Не съм я пускал още, но в момента по стечение на обстоятелствата играя на Dead Island и ако Dying Light е още по-добра, значи наистина са се справили както трябва.

332 мнения
профил »
Tranquil каза на 06.02.2015, 12:20 ?. :

заеби го Island-a и почвай тая. Dying Light е всичко, което исках още от първия Dead Island и много повече

332 мнения
профил »
Tranquil каза на 06.02.2015, 12:15 ?. :
Редактиран на 06.02.2015, 12:18 ?.

"когато работят, паркурът и битките са адски динамични"

Що? Да не би понякога да спират да работят? Имам близо 20 часа и досега проблем не съм имал. Паркура е сигурно най-добре реализирания в която и да е игра (дори и Mirror's Edge не ти позволява толкова много свобода на движение) а битките винаги са супер. Единствения ми проблем е че shift-а работи малко дървено като си с пушкала и трябва да се спами доста при презареждане и след стреляне докато героя се усети че трябва да търчи

"не позволява лудостта на Far Cry 4"

Значи игра, в която можеш да избиваш орди зомбита с електризирано мачете, да скачаш от покривите на сгради за да направиш flying dropkick на зомбитата долу или да им разполовяваш телата от главата надолу с брадва, не е достатъчно луда :D ok

48 мнения
профил »
Detox каза на 06.02.2015, 13:09 ?. :

Играта изглежда яка ама дали ще върви добре на Athlon II x2 255 3.1GHz ?

1332 мнения
профил »
sollider каза на 06.02.2015, 13:37 ?. :

"не позволява лудостта на Far Cry 4"

Това какво точно трябва да значи? Не схващам аналогията просто.

484 мнения
профил »
denik каза на 06.02.2015, 14:53 ?. :
Редактиран на 06.02.2015, 14:54 ?.

Играта е адски добра. Толкова фън не съм имал от много време. Е, историята е сравнително клиширана наистина, но пък силата на играта е в добре направеният паркур, крафтването и цялостния релакс и спокойствие, които усещаш, докато разчленяваш зомбита с мачете, коeто има chain lightning.

526 мнения
профил »
shpekovsalam каза на 07.02.2015, 09:42 ?. :

По време на тази суша, която се е настанила на геймърските фронтове, посрещнах Dying Light с отворени ръце. Съгласен съм с ревюто, но аз също не мисля, че Far Cry трябва да се намесва. Игрите са доста различни една от друга. Въпреки средняшката и клиширана история, нещата, които подържат Dying Light са доста повече. Паркур системата е отлична и забавна, оръжията и модификациите са разнообразни, талантите наистина променят играта и правят играча доста по-силен, което помага за чувството на прогрес. Графиката е наистина добра. Друго, което ми направи доста силно впечатление е озвучението на героите и най-вече Crane(Roger Craig Smith) и Dr.Zere(Roger Aaron Brown), които се представят на наистина най-високо ниво. Мислех да дам на играта 7/10, но тъй като се вижда, че е вложен труд в нея, а и е ново IP, нещо не толкова често срещано в днешното време на prequel-и, sequel-и и подобни, реших да я оценя с 8/10.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 07.02.2015, 14:20 ?. :

Играта е мега забавна, вярно :D Най- обичам да награбя някой с изтекъл срок от улицата и да го запратя из шипаците наоколо за пит фаталити. Mortal Kombat тотален. :)

742 мнения
профил »
jenssn каза на 07.02.2015, 16:56 ?. :

не позволява лудостта на Far Cry 4|

EPIC retardish !

1297 мнения
профил »
hyper' каза на 08.02.2015, 03:26 ?. :
Редактиран на 08.02.2015, 11:27 ?.

Започвам с уточнението, че зомби жанрът никога не ме е блазнил и единствената игра, която ми е задържала вниманието, е State of Decay заради повечето реализъм. И знаейки Dead Island, въобще не следях тази игра и чак когато се появи, реших да я пробвам, ей така, за геймърска култура. И толкова се радвам, че го направих. Какво ми хареса и какво не:
+ виждаш си тялото (във FPS това за мен винаги е плюс, показва внимание към детайла)
+ вместо когато умрат, зомбитата да остават статични, engine-ът на играта има рагдол физика, което е манна небесна
+ цикълът ден-нощ е направен много плавно и залезите особено галят очите, бтв ТАКА СЕ ПРАВИ НОЩ - тъмна, Rockstar и Bethesda да се учат, че ми е писнало в техните игри нощта да е ден, но със тъмносив филтър
+ draw distance на километри, към това добавете и много сгради, в които може да се влиза без лоудинг и от чиято вътрешност можеш да видиш какво става по улиците - мечтая си за такова нещо от както докоснах GTA игра преди 10+ години
+ това официално е една от най-добрите игри по показател "декорация на интериорите", толкова малки предметченца и детайли, че ролевите игри ми изглеждат празни отвътре вече
+ прашинки от огън във въздуха, пушещи сгради, ветрове, полюшващи се дървета - атмосферата е на топ ниво
+ зомбитата, поне в началото, мрат бавно, което наслагва едно усещане, че не са просто кукли за experience, дето падат от 2 шамара, и докато се мотаете из града редовно ще се замисляте искате ли да се набиете в поредната тълпа от зомбита (отговор: не, винаги е по-сигурно да се заобиколят)
+ за разнообразието от гадове да не говорим, нямам забележка
+ играта следи прогреса ви отлично - в света от начало се намират дъски тръби, но после тихичко започвате на намирате все по-брутални оръжия, но все пак някои от старите се срещат наоколо, за да не се счупи идеята за истински свят
+ реалистична в сравнение с 99% от останалите зомби игри - като започнем от цветовата гама (край с пренаситените цветове на Dead Island, които на мен ми идват захаросани), левел дизайна на картата е отличен като разстояния между сградите, предметите не ти светят, за да ти кажат "Ей, сляп, това тук можеш да го пипнеш" като в Assassin's Creed примерно, ами играта те оставя сам да се оправяш, след толкова години най-после мога да кажа, че друга игра ми напомня на STALKER като атмосфера и сериозност, а това е огромен комплимент
+ самият level design е на мнооого високо ниво - като архитектура са смесили няколко типа локации по много плавно преливащ се начин (любимите са ми типичните източноевропейски блокове, няколко човека също ги разпознаха като такива. Ако някой ми беше казал преди 20 години, когато играеш с хлапетата зад блока, че един ден ще правя същото нещо на същото място, но със зомбита, тотално нямаше да му повярвам :D)
+ 3-те умения се вдигат като в TES, според което ползвате най-много и постоянно има усещане за прогрес и задобряване на героия ви
+ паркурът с времето става все по-добър и чувството за прогрес, когато откриеш как да ползваш дори тялото си като оръжие, е страхотно, ходенето по тънък ръб за разлика от АС например е въпрос на skill, а не просто да гледаш в генералната посока и човекът ти сам да се залепя за нея
+ прекрасни side quests - повечето герои са с интересни, след 30 часа правене само на това (и дори играта не е RPG, но по този показател удари в земята Dragon Age Inquisition да речем) куестовете учудващо не страдат от повтаряемост
+ играта не е само търчане напред, заради губенето на точки опит при смърт, така че понякога те кара да спреш, да си изработиш план и тогава да действаш, и това без надписи по екрана, ами съвсем органично. Играта разчита, че задкомпютърното устройство може да прави повече от това да държи бутон за тичане и да натиска този за атака и това е похвално.
+ аудиото е чудесно, и музиката, и диалозите - аудио инженерът си е свършил майсторски работата, защото при диалозите в реално време няма awkward паузи от 2 секунди, когато някой си каже репликата, актьорът зад гласа на нашия човек заслужава особени адмирации
+ крафтингът - толкова опции, голям набор оръжия, а с ъпгрейдите е луд купон да разфасоваш, пържиш, гориш и какво ли още не
+ доста easter eggs и имена на мисии, които са препратки към други популярни забавни продукти
+ работи сносно на машини, които дори не покриват минималните изисквания напълно, това ако не е оптимизация за тази красива игра, не знам какво е (за хората с мощни ще бъде оправено скоро, гледайки девовете колко слушат community-то (ще пускат свои developer tools, обявиха го))
И това, което можеше да е по-добро:
- водата. Изглежда като нещо на поне 2-3 години

И в крайна сметка пиша този коментар по средата на нощта, защото за пореден път тази игра ме държи до никое време. Не помня да съм губил такава представа за времето от Skyrim насам. Дори с не чак толкова невероятната си история играта за мен закопа всякакви миналогодишни дестинита, уач догове, драгън ейджове, гей мейджове и подобни.
И това е есенцията на една игра - да те забавлява възможно най-много във всеки момент, тази тук го прави и докато се случва, премазва всичко, видяно през 2014-а. Не ме интересува какво казва критиката, не ме интересува кой какво иска да ме убеди, седнах и играх без да имах грам интерес и може за малко игри съм го казвал, но тази спада към тях, въпреки няколкото си недостатъка - 10/10, шедьовър.

742 мнения
профил »
jenssn каза на 08.02.2015, 10:47 ?. :

(край с пренаситените цветове на Dead Island, които на мен ми идват захаросани), левел дизайна на картата е отличен като разстояния между сградите, предметите не ти светят, за да ти кажат "Ей, сляп, това тук можеш да го пипнеш" като в Assassin's Creed примерон, ами играта те оставя сам да се оправя

^ Това :) Напълно съгласен .. личи си че играта не е правена за ретаррдиралата аудитория на КОД и АС

Не я играх много защото чакам фикса за АМД цпу-тата Последнатга игра където можех да си виждам тялото от 1st person беше Ридик.

За мен напълно оправдаха очакванията. А що до историята те първа ще видя за какво иде реч. Най накрая се вдигна летвата на FPS-тата и Open World gaming-a Паркура наистина е невероятен ... АС просто го унищожиха и сведоха до едно натисни 2 коп4ета па ние от УбиИдиотс ще се фалим с плавен паркур .. ай сиктир .: ) Игра която ще бъде пример за алчните издатели как тряя се правят нещатат а!

20 мнения
профил »
General RAИ каза на 10.02.2015, 18:42 ?. :
Редактиран на 10.02.2015, 18:44 ?.

- играта изглежда като нещо от 5 години.*

742 мнения
профил »
jenssn каза на 08.02.2015, 11:29 ?. :

btw .... ako iskate 4itawo i old school review ei tuka http://hategame.com/dying-light-dead-island-%D0%B D%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B 4%D0%B8-%D0%B8-%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D1 %82%D1%80%D0%B0%D1%85%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B0-%D0 %B7%D0%BE%D0%BC%D0%B1/

4e na pcmania 200 dumi i areeee POST !

1332 мнения
профил »
sollider каза на 09.02.2015, 22:49 ?. :
Редактиран на 10.02.2015, 16:36 ?.

Играта наистина е голям къртач. Не можах да я играя веднага, понеже имах ужасен stutter от недостиг на системна памет, но се оказа бъг, с който чак сега успях да се преборя. Та както и да е, заглавието наистина е един път, увлекателен геймплей, паркурът е невероятен, градът на пръв поглед изглежда празен, но ако трябва да тършувам из всеки магазин или апартамент за чаркове, плюс капаните, които може да залагам, става голяма заигравка и запълва времето. Играх само 1 час, така че няма какво повече да допълня, но определено от това, което видях до момента съм впечатлен.

P.S. Малко глупав въпрос, ама... някой знае ли как да използвам тия фойерверки и коктейлите молотов? Къде ли не гледах, но не разбрах как...

1297 мнения
профил »
hyper' каза на 10.02.2015, 21:49 ?. :

Ако правилно съм разбрал въпроса ти - избираш ги от инвертара и ги слагаш някъде във вторите 4 слота (под оръжията). В контролите има бутон, който като го задържиш, ти ползва в кръг 4-те предмета за бързо ползване и натискаш после бутона за ползване/хвърляне, за да ползваш избрания в момента предмет.

1332 мнения
профил »
sollider каза на 10.02.2015, 23:53 ?. :

Да, точно това ми беше въпроса - крафтвам ги, измествам ги вдясно и след това представа си нямам с кой бутон да метна един молотов примерно... но благодаря, че отговори, ей сега ще огледам отново контролите за да видя кой точно бутон е пригоден.

742 мнения
профил »
jenssn каза на 12.02.2015, 12:47 ?. :

Kak go oprawi buga

1332 мнения
профил »
sollider каза на 12.02.2015, 18:00 ?. :

Текстурите ми бяха заключени на последната степен (high или ultra, не помня точно). Преинсталирах и сложих някакъв фикс и ги намалих на медиум - ако имаш стътъринг, от тях ще да е.

742 мнения
профил »
jenssn каза на 16.02.2015, 00:16 ?. :

дай линк за тоз фикс !

1332 мнения
профил »
sollider каза на 21.02.2015, 19:36 ?. :

Фикса си е в папката на iso файла, не знам как не си го видял.

2 мнения
профил »
jorocrysisa каза на 10.02.2015, 16:07 ?. :

в чиито череп >--- в чиЙто* череп :/

2 мнения
профил »
jorocrysisa каза на 10.02.2015, 16:11 ?. :

Оригиналния ключ на играта ни беше осигурен >--- ОригиналнияТ* :/ :/

1297 мнения
профил »
hyper' каза на 10.02.2015, 17:56 ?. :

Замислих се, че много лесно можеше играта да почва в някоя готина част на града и да има разрушения а-у, обаче за да е по-усещащ се ефектът на апокалипсиса, са си казали - "Те бедните квартали обикновено изглеждат доста зле, ако сложим там да се развива поне в началото действието, ще подсили идеята за разрушение и упадък".
Ето затова тази игра е повече, отколкото просто сумата на нейните части.

180 мнения
профил »
Grubiqn каза на 19.03.2015, 06:13 ?. :

Играта е трепач,на моменти имам усещането за Dead Island на моменти за STALKER което е просто....неописуемо.2-3 дни ме беше страх да излизам през нощта,за да не ме убиват тия волатили които адски плашат с крясъците си.След като се сдобих обаче с полицейска пушчица вече трепя наред,при това на средна трудност :D изключително много идеи за развитие,убиване,изпълнение на куестите.Просто уникална игра.Никакви забележки,само забележка към автора,откъде разбра какво ще стане занапред в историята само не ми стана ясно,предвидима каза....и аз да чета предварително за играта и аз ще предвидя.Хайде без да си чел нищо предположи какво ще се случи :))) големи шамани се извъдихте :) нищо лично разбира се :D :D :D
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Dying Light

новини:
Dying Light излезе преди повече от три години и наистина е похвално, че полското студио Techland продължава поддръжката толкова дълго.
Изтупайте прахта от вашия диск с Dying Light, защото зомби екшънът е на път да получи цели 10 нови DLC пакета.
Тя се прави не от кой да е, а от полското студио Techland, което не крие амбициите си за заглавието.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Dead Space 2 101
Dead Space 3 80
Alan Wake 73
Metro: Last Light 61
Alien: Isolation - ВИДЕО РЕВЮ 50
Metro 2033 44
Don't Starve 32
Resident Evil 5 31
The Walking Dead: Survival Instinct 29
The Walking Dead 22