facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Dungeons
Превю | 15.01.2011 | автор: Владимир Тодоров


Производител:
Realmforge Studios
Издател:
Kalypso
Жанр:
Стратегия в реално време
Платформа:
PC
Излиза на:
4 февруари

сайт на играта »

Не мога да ви опиша колко дълго време чаках да се появи свестен римейк на Dungeon Keeper. Или поне негов клонинг – игра, която да предложи същия уникален микс от стратегия, God симулатор и покъртително черно чувство за хумор.

Къде точно се позиционира Dungeons? Може би някъде по средата

По всичко личи, че това ще бъде игра, която осъзнава напълно откъде черпи вдъхновение. И при това го прави с пълни шепи. Тя ще ни повери управлението на лорд, ръководещ гигантско подземно кралство. Всичко е наред до момента, в който вашата зла половинка на име Калипсо не решава да отвори няколко портала към света на доброто. В резултат на това във вашето зло свърталище се изсипват един куп герои, които започват да плячкосват златото ви и да крадат въоръжението ви.

Единственото нещо, което ви остава, е жаждата за отмъщение и желанието да възстановите онова, което ви е отнето. Така Dungeons ви натоварва с нелеката задача да построите наново своята подземна империя, като междувременно заличите всички лигави и добродушни герои от вашето царство.

В основата си Dungeons ще бъде досущ като Dungeon Keeper

Ще изграждате вашето подземие върху територия, разделена на малки квадратчета. Коридорите заемат 1x1, докато стаите – 2x2 или повече. Отново, подобно на класиката на Bullfrog, ще разполагате с подземно сърце, което е вашето най-ценно притежание. Ако то бъде унищожено, губите!

Същевременно разполагате с малки същества, които се трудят вместо вас и изпълняват цялата къртовска работа – копаят в стените, които им посочите, строят различни постройки и т.н. Само че в Dungeons те са гоблини, а не импове – последните са вид бойна единица.

Вашето подземно влияние пък се обозначава с червен кръг. Колкото повече строите, толкова по-голямо ще става то. Извън него светът е черен – не виждате нищо. А вътре ще трябва да се защитавате от постоянните набези на героите, които ще нахлуват в територията ви посредством портали. А вие и вашите поданици ще трябва да ги отблъсквате до последен дъх.

С това обаче приликите между Dungeons и Dungeon Keeper се изчерпват

Ако в класическата стратегия вие трябваше да ги унищожите бързо и ефективно, то в новата игра ще се наложи да им позволите да навлязат колкото се може по-навътре във вашето царство. Ако ги оставите да крадат от вашето злато, да ви взимат оръжията и да четат книги в библиотеката, те ще трупат soul енергия. А тя е основната ви цел. Това е движещата сила в играта. Колкото по-дълго оставите един герой жив, толкова повече soul енергия ще има, когато го убиете.

Разбира се – има и уловка. Ако се увлечете твърде много и оставите героите на самотек, те може и да станат прекалено силни за вашите зли сили и току-виж някой от тях успее да унищожи подземното сърце. В случая балансът между това колко дълго време да ги запазите живи и кога да ги убиете ще бъде от ключово значение за успеха ви в Dungeons.

Важно е да отбележим, че подземният лорд в Dungeons е вашият най-важен персонаж. Контролът над него се осъществява посредством клик с десния бутон на мишката. Той ще качва нива, ще получава специални сили и магии и ако умре, ще се роди наново в подземното сърце, но след определен период от време. А то почти никога не стига – в горния ляв ъгъл на екрана е разположен брояч, който отмерва времето до появата на господаря на земята. Мощна единица, за която трябва да бъдете особено подготвени.

Вашите бойни поданици пък от своя страна – огнени ангели, паяци, върколаци и т.н. -  не могат да бъдат пряко управлявани. Те обикновено стоят близо до своята пентаграма – мястото, от където се раждат – и атакуват онези герои, които се приближат до тях. Затова е от ключово значение да позиционирате пентаграмите на места, където знаете, че ще дойдат противникови единици.

По всичко личи, че Dungeons знае по чии стъпки върви. И не се притеснява да го прави. Същевременно обаче се опитва да вкара и няколко свежи идеи към цялостната концепция, които може да се окажат ключови за успеха на играта. Засега всичко звучи добре. И много скоро ще разберем и как работи на практика… 

напиши коментар
 

601 мнения
профил »
Seigar -X- каза на 16.01.2011, 13:43 ?. :

Надявам се да върнат залата за мъчения и арената, в които ще ги измъчвам за информация докато не пукнат или ще ги пусна в арената да ги вида до колко са "Pro Players" ^.^ It's good to be bad.

123 мнения
профил »
Bloodcount каза на 16.01.2011, 13:59 ?. :

But it is better to be evil

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 16.01.2011, 23:05 ?. :

And finally, it's best to be Chaotic Evil..! :)

139 мнения
профил »
koomshiqta каза на 17.01.2011, 16:20 ?. :

Аз пък съм от добрите! :D:D Оригинала не съм го играл,но това изглежда интересно.Е,няма да е нещо блестящо.. :)

1 мнения
профил »
Networm каза на 17.01.2011, 16:46 ?. :
Редактиран на 17.01.2011, 16:52 ?.

Ако не друго поне от графика ще е по добро дори да не е чак толкова по различно от оригинала.

123 мнения
профил »
Bloodcount каза на 18.01.2011, 13:15 ?. :

Знае ли се нещо за мултито ?

390 мнения
профил »
juni0r каза на 19.01.2011, 11:08 ?. :

А starcraft 2 какво е? Най-най-безсрамния клонинг? Стига глупости...

123 мнения
профил »
Bloodcount каза на 19.01.2011, 13:05 ?. :

Dungeon Keeper беше култов. Хм... единственото което ме притеснява е че след толкова години игра с почти не-променен геймплей от оригинала може да не бъде приета както трябва.

Да, ок SCII също е очевиден наследник на единицата, но единицата се наложи като е-спорт и двойката по-скоро е направена от козметична гледна точка и за да имат близ повечко контрол над това кой какви турнири пуска и тн, но игра, която няма запазена фен база (тук може и да греша де, но и да има фен форуми и тн те със сигурност ще са пуло-мъртви) най-вероятно няма да получи вниманието, което получава.

207 мнения
профил »
Jedi Knight каза на 27.01.2011, 13:56 ?. :

Son, I am disappoint...
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Dungeons

Ревю:
Как са се справили Realmforge с нелеката задача хем да удовлетворят изискванията на феновете на класиката на Молиньо и същевременно – да добавя нещо свежо?

новини:
В резултат играта на Realmforge Studios е на път да спази обявената дата 24 април като ден на своята премиера.
Играта, вдъхновена от Dungeon Keeper, ще се появи във версии за PC, Mac и SteamOS.
Kalypso съобщи, че вече може да си свалите най-новия DLC пакет за Dungeons. Той съдържа 50 нови карти, нов Conquest режим и 5 уолпейпъра.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
StarCraft II: Wings of Liberty 130
Command & Conquer 4: Tiberian Twilight 59
StarCraft II: Heart of the Swarm 53
DotA 2 - PCM2.0 47
Demigod 42
League of Legends - PCM2.0 41
Warhammer 40k: Dawn of War II - Chaos Rising 38
Stalin vs. Martians 33
Total War: Shogun 2 31
Napoleon: Total War 28