facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
DmC Devil May Cry
Ревю | 28.01.2013 | автор: Иво Цеков


оценка:
Производител:
Ninja Theory
Издател:
Capcom
Жанр:
Екшън
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Атрактивни битки

Разнообразие от оръжия и атаки

Дръзка модерна визия

Богато съдържание

минуси

Трудно се управлява без геймпад

На моменти проблемна навигация в нивата

Пет издадени игри, една HD колекция, четири платформи и над десет милиона продадени бройки – това е кратката равносметка на поредицата Devil May Cry до момента. Една велика поредица, водеща началото си от вездесъщата PlayStation 2 сега е възродена с нов имидж, но под атрактивната визия DmC си остава игра в най-добрите традиции на поредицата. Нека видим защо.
 
Ново студио, нова история

Забравете готическия свят на предходните Devil May Cry игри. DmC ни пренася в един доста актуален свят, където обществото умишлено се държи в неведение, а банкерите, корпорациите и набедените за знаменитости са коренът на всички злини. От ъглите на улиците дебнат камери, които записват всяко движение, а по телевизията непрекъснато текат пропагандни послания. Всичко това обаче е само фасада, зад която се крие дори още по-голям ужас – кралят на демоните Мундус. Данте и Върджил отново имат за задача да спрат пъкления му план да превърне земята в пустош от безволеви души, но пътят на двамата синове на Спарда няма да е лек, а персоналните и емоционални моменти са много.

Като за начало Данте е доста различен от онзи герой, който познаваме от поредицата. Той е, вироглав и арогантен младок и като цяло очевидно предпочита да прекарва времето си в компанията на жени със съмнителна ценностна система и склонност към забавления в малките часове на нощта. Много се изписа за новата визия, която Ninja Theory даде на Данте, но след дузина часове с DmC смело можем да заявим, че този дързък ход определено е успешен. Когато видите как любимите на Данте пистолети Ebony и Ivory висят на една улична лампа, увити с лилав сутиен, или ще се възхитите на новата концепция, или ще я намразите. Дано да е първото, защото модерният прочит на Devil May Cry определено е добро решение. 

Един разнообразен геймплей

Геймплеят в DmC се състои от страхотни масови бойни сцени, съчетани с доста умело въведени платформинг елементи, а изследването на нивата допълва останалите две. Въпросният платформинг е интересен и до голяма степен придвижването в пространството става интуитивно, след като веднъж вече сте свикнали с управлението и това кога кой камшик да използвате и как да се задържите възможно най-дълго във въздуха. На свой ред изследването на нивата само по себе си не е задължително, но определено помага, тъй като DmC може да се похвали със завидно допълнително сдържания. Освен да откривате различни предмети, да освобождавате души, да събирате ключове и да отключвате концептуални картинки и екстри, може да попаднете и на тайни мисии, които ви носят допълнителни бонуси. Тайните мисии не са новост за поредицата, но определено са забавни и представляват най-различни задачи като тази да елиминирате всички противници за определено време или пък да стигнете до финала на дадена платформинг секция. Освен това всяко нещо, което правите по време на мисията играе роля за крайната оценка на нивото – времето, за което сте го минали, точките стил от битките, откритите допълнителни предмети и др. повишават резултата, докато ако умрете или използвате предмет за възстановяване на живота ще загубите точки. На базата на резултата получавате краен рейтинг и възможност да направите ъпгрейди. 

Хак-енд-слаш до припадък


Поредицата Devil May Cry винаги е била известна със своята комплексна бойна механика, която позволява на майсторите на геймпада да извлекат максимума от многобройните комбо удари, които имат на разположение. DmC не е изключение от това и почти от самото начало разкрива пред играча един богат каталог от оръжия, удари и умения, с които да си пробивате път през пълчищата демони. Освен стандартния меч Rebellion и двойката пистолети Ebony и Ivory Дента добавя към арсенала си една мощна секира за тежки атаки, една коса, с която държите на разстояние враговете си и чифт здрави ръкавици за близък ръкопашен бой. Прибавете към тях и два камшика, с които може да придърпвате противниците към себе си, да се доближавате до тях или пък да сваляте щитовете им и получавате повече от достатъчно, за да се развихрите.

Всяко едно от тези оръжия може да се ъпгрейдва с нови комбота, а най-хубавото е, че ако се окаже, че даден ъпгрейд не е по вкуса ви, винаги може да се откажете от него и да похарчите точките си за ъпгрейд другаде. Един пример – лично аз винаги съм бил почитател на пистолетите на Данте, но е ясно, че тяхната роля в играта е спомагателна. След като увеличих до край демиджа им, отключих едно комбо, което позволява да обсипете враговете с дъжд от куршуми докато падате след скок. След няколко минути игра обаче ми стана ясно, че тази атака е полезна преди всичко когато се биете с група врагове, тъй като нямате реален контрол върху стрелбата. Прецених, че няма да мога да я използвам пълноценно и използвах най-близката възможност, за да прехвърля скъпоценната си точка в друго умение.

Визията е уникална

Unreal 3 определено вече е бледа сянка на това, което бе и с развитието на останалите енджини пълното му пенсиониране сигурно е въпрос на време. Въпреки това той си остава един от най-популярните и използвани енджини и за пореден път показва, че в ръцете на добри дизайнери и художници може да бъде мощен визуален инструмент. Очевидно в екипа на Ninja Theory има доста такива, тъй като DmC изглежда доста добре. Така както зеленото бе цвета на красивия постапокалиптичен свят на Enslaved, тук преобладаващата част от сцените са наситени в червено, но тук-там може да се види и цялата пъстра палитра, които художниците на студиото са използвали. Без да блести във визуално отношение, DmC има една солидна визия, която се допълва от доста добър авторски саундтрак, напълно подходящ за музикално оформление на атрактивните схватки.

Негативите - има ли ги изобщо?

Доста трудно е да бъдем критични към игра като DmC, тъй като почти на всяка крачка от пътуването на Данте може да се възхитите на нещо ново и интересно. Все пак ето няколко забележки, които попадат по-скоро в графа „препоръки“, отколкото представляват реални проблеми.
От една страна на моменти не е изключено да загубите ориентация в нивото, тъй като липсва карта и ясен указател накъде трябва да се насочите. Освен това изобилието от комбота и възможности за атака понякога може да стане прекалено комплексно и за да бъдете максимално улеснени в управлението задължително трябва да ползвате геймпад. На моменти сценарият като че ли прекалява с обидите и грубите шеги, а това със сигурност няма да се понрави на всеки.

Това, което обаче е най-жалко всъщност не е свързано с проблеми в играта, а точно обратното – с нейното качество. Devil May Cry е класическа поредица вече няколко конзолни поколения и заслужава да бъде възродена подобаващо. Проблемът е, че този случай показва колко е трудно да пробиеш с нещо оригинално в една индустрия, доминирана от продължения и закостенели норми, които толерират няколко комерсиални заглавия и студия. Ninja Theory ще остане в историята като едно от най-талантливите и недооценени студия на това конзолно поколение. Както Heavenly Sword, така и Enslaved: Odyssey to the West представляваха оригинални, безкрайно стилни и увлекателни заглавия, които така и не успяха да спечелят комерсиално признание. Въпреки своята далновидност що се отнася до поредици, Sony дори се отказа да финансира потенциалното продължение на Heavenly Sword именно защото оригиналът не се продаваше добре (резултат от 79 пункта в Metacritic явно е бил твърде малък). И така принудено да търси сигурност и финансова стабилност, студиото се продаде на Capcom. DmC е страхотна игра, но лично аз не спирам да мисля колко добър щеше да бъде нов авторски и оригинален проект от страна на Ninja Theory. Това обаче е само пожелание, а реалността е, че Данте се завърна и изглежда готов да доминира хак-енд-слаш жанра само така, както може той.

Поне до излизането на God of War: Ascension. 

 
системни изисквания
OS: Win XP, Vista, 7 или 8; CPU: Core 2 Duo 2.4 GHz или AMD Athlon X2 2.8 GHzl 2 GB RAM; видео: GeForce 8800GTS или ATI Radeon HD 3850
напиши коментар
 

168 мнения
профил »
Delian каза на 28.01.2013, 00:13 ?. :

Играта си е върхът,но ми липсва старата визия на Данте!

197 мнения
профил »
White Emperor каза на 28.01.2013, 00:20 ?. :

На мен ми липсва още повече тази на Vergil,промяната на Dante в 4-ката беше доста добра(чисто визуално имаше доста промени,но пак ядрото си остана същото),докато тук не съм сигурно колко е добре...

328 мнения
профил »
velikana каза на 28.01.2013, 01:33 ?. :

На мен този Vergil ми хареса повече :-D

189 мнения
профил »
bushido каза на 28.01.2013, 22:28 ?. :

Тия дни май излиза DLC, в което ще има скина на Данте от тройката.

111 мнения
профил »
EzioAuditore711 каза на 28.01.2013, 00:40 ?. :

Новия Dante е bad-ass и мен лично по-ме кефи от стария.

952 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 28.01.2013, 00:44 ?. :

Момчета кво ви липсва ве?!Усетете се че това се случва най-най в началото ..
Иначе играта е 6, и се управлява супер лесно без геймпад.

111 мнения
профил »
EzioAuditore711 каза на 28.01.2013, 01:24 ?. :

Че то кой идиот я играе без пад?

952 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 28.01.2013, 08:28 ?. :
Редактиран на 28.01.2013, 08:29 ?.

Ми конзолните лапета, които не знаят как се ползва клавиатура като теб явно играят само с ГЕЙмпад :)

111 мнения
профил »
EzioAuditore711 каза на 30.01.2013, 21:39 ?. :

За къв хуй ми е конзола?

814 мнения
профил »
sollider каза на 31.01.2013, 00:32 ?. :

От какъв зор ти е геймпад, след като управлението с мишка и клавиатура тоя път е перфектно, за разлика от останалите DmC игри?

36 мнения
профил »
iliqn.lachi каза на 28.01.2013, 08:11 ?. :
Редактиран на 28.01.2013, 08:12 ?.

Аз например я играя без пад. Мога да да кажа, че управлението е супер лесно с клавиатура(поне за мен). Дост по-усъвършенствано е от калпавия порт на 4. Тук поне мога да използвам и мишката. Относно играта- върхът е . Може да е ребуут, но пак си си остава много добра . В почти всички отношения. Единственото, което ми липсва е Taunt- опцията.

1546 мнения
профил »
Sentry каза на 28.01.2013, 08:37 ?. :

Минусите са си смукани от пръстите - при положение, че голяма част от DmC е откриването на бонуси и скрити тайни стаи, наличието на карта би било опропастило половината игра. А с клавиатура и мишка има точно един неудобен удар и това е e+f и то не за друго, а защото обикновено тези два клавиша се натискат с един и същ пръст, но пак не е невъзможно.


Едно нещо, което би било неприятно за феновете на по-старите части, е системата за style, която просто не работи по същия начин като преди. Мисля, че всеки играл 1, 2, 3 или 4 е забелязал за какво става дума, но вероятно само на hardcore феновете им пука наистина.

3894 мнения
профил »
VK_ каза на 28.01.2013, 10:20 ?. :

Да, системата, която ти оценява комботата е прекалено щедра. Може да направиш SSS ранг използвайки само едно оръжие. От друга страна пък, за мен е минус, че е необходимо да сменяш оръжията, за да можеш да победиш различните врагове. Кофтито е че си задължен да използваш определени оръжия дори да не искаш. Няма вече свобода да играеш като си искаш. Няма таргетинг система като в предните части, което за мен, е голям удар по геймплея. Какво печелим от това, че няма таргетинг система? Само прави нещата по-сложни, случва ми се на няколко пъти да искам да грабна онова досадно летящо бебенце дето мята бомби по мен, но пред него имаше други твари и в поне 3 от 5 случая хващам грешния противник - маса изнервящо.

Платформингът е доста сериозно застъпен в тази игра - има повече платформинг от колкото предните части взети заедно. На моменти имах чувството, че играя Соник кръстосан със Спайдърмен. Може да е добре направен, но според мен няма място в ДМК... или поне не толкова колкото са му отредили в тази игра. Липсват ми и стиловете от предните части Суордмен, Ройъл Гард, Трикстър, Гънслингър... сещаш се =) Просто е непростимо тяхното отсъствие.

А също и каква беше тая глупост, с онази сцена, в която след някаква експлозия една бяла перука пада на главата на Данте, той се поглежда в една строшена витрина и казва нещо от сорта на "Not in a milion years!" след което захвърля перуката. Какво по дяволите е това?! Ако има нещо, което феновете искаха най-много то това беше именно визията на стария Данте... а тия сякаш казват "Майната ви! Това направихме, няма да го променяме заради вас! Кви сте вие, че да ни казвате какво искате в игра, която е за вас!?".

Поведението на главният герой.... адското арогантно копеленце. Малко ми е че ги виждам всеки ден по улицата, а сега ще трябва и във видео игрите да ги гледам и търпя. Не знам дали сте обърнали внимание, но в старите ДМК няма никакви цинизми и въпреки това игрите са страхотни. Много ми липсва онзи весел и духовит Данте от преди, който обожава да яде пица и да трепе демони. Сега имаме някво тийнейджърче със самочувствие на шеф, чиито реплики са по-слаби от тези на Шварценегер....

Иначе, левъл дизайнът е доста разчупен определено ми хареса. Битките с някои босове бяха също доста добре замислени, особено новинарчето - любимият ми бос в цялата игра. Музиката в тази игра просто ме уцели от всякъде - агресив тех, метъл и малко дъб степ. Това разбира се няма да се хареса на всеки, но пък кой би искал да трепе демони слушайки модерна поп музика?.. Ужас!

На кратко играта е доста добра, но не бих я нарекъл ДМК, заради липсата на главният герой, липсата на стилове и липсата на проклетата таргетинг система!!! Боже, таргетинг системата!

44 мнения
профил »
necris каза на 02.02.2013, 23:38 ?. :

VK_, право в целта, само ще добавя, че ми липсва тая масовост на битките от предишните игри, дето ти скачат 20-30 моба и на където и да се обърнеш - кълцаш ли кълцаш...

16 мнения
профил »
Niksanov каза на 28.01.2013, 09:23 ?. :

Какво ви кефи стария данте един аниме герой ала Naruto. Лечи си че играта е правена в Европа,новата визия е просто уникална, тъпото беше че по трейларите го представиха като наркоман а той не е. Virgil беше по як в 4ката, но шанс :Д.
Играта ме накара да я играя с кеф нещо което не ми се бе случвало скоро.Страхотно са измислени комботата и копчетата не виждам смисъл от gamepad добре оптимизирана и като цяло най-възможното добро начало на 2013 от страна на игрите.

722 мнения
профил »
veluvian каза на 28.01.2013, 10:26 ?. :
Редактиран на 28.01.2013, 10:32 ?.

Героят се казва Vergil на първо време и изобщо не се появява в 4тата част, освен ръката и мечът Yamato, ако сме точни. Няма съмнение, че новата DMC ще е добра. Аз съм ЗА иновативността, но пожелавам на Ninja Theory да експериментират с чисто нови заглавия и поредици и да им се предостави тази възможност!

Да стария Данте ме кефи. И когато някой се осмели да направи Twilight-ска версия на Solid Snake, Raziel или още друг някой увековечен образ, феновете ще недоволстват, както сега. Така че не се чуди! Ти също имаш правото да си избереш. ;)

327 мнения
профил »
[BG]QQ каза на 31.01.2013, 19:33 ?. :

"Лечи".....аргументите ти са невалидни.

2380 мнения
профил »
Zlob каза на 28.01.2013, 09:42 ?. :

Не съм играл старите игри,но от видяното до момента като визия ми се струва че бих го играл.Още повече че става въпрос за жанр,който много ценя.Това със сутиена и пистолетите ми напълни душата,представям си как са реагирали феновете на играта :D От чутото из нета и музиката кърти.Може да съм малко пристрастен,но наистина игрите на Ninja Theory ми харесват.

955 мнения
профил »
Д.Каролев каза на 28.01.2013, 10:39 ?. :

Играта поначало е била замислена като прикуъл на тройката, която от своя страна е прикуъл на единицата... В последствие са решили да не се получава такъв inception и го обявяват за рибуут. Като си искате стария Данте - изиграйте проклетата игра! Когато видите финала, няма повече да мрънкате... обещавам и ви уверявам като дългогодишен фен на поредицата! Много е яка новата част, няма скучен момент. Върти се за 7 часа и половина на най-ниската трудност, и то ако гледате кътсцените (което ви съветвам - няма такава кретения). На второто изиграване ми отне пет часа! Оптимизацията за РС е прекрасна, върви два (ама точно два) пъти по-добре, отколкото конзолните версии, има поддръжка на мишка (освен в менюто) и се управлява до голяма степен като Alice - Madness Returns. Визуалния стил наподобява донякъде горепосочената игра. Бос битките са разчупени, левъл дизайна цепи мрака и малките пространства са използвани пълноценно. Лафовете са добри (Now that's a face that only a mother could love), дори псувните са на място. Геймплей механиките са запазени в по-голямата си част. Липсват само стиловете, но на тяхно място ги има демоничните и ангелските оръжия и комбота. Че няма един допълнителен бутон за "style attack" - голямо важно. Не ми липсваше толкова много - така или иначе в тройката този тип атаки в повечето случаи пречеха (стайл атак с Агни и Рудра на качващ се асансьор - честито), а в четворката не бяха домислени.

Ако имате проблем с косата на Данте, загледайте се по кътсцените в началото за едни две бели кичурчета от дясната страна на тила му и изиграйте играта, за да разберете защо аз вече не мрънкам...

288 мнения
профил »
GreeN каза на 28.01.2013, 12:30 ?. :

Първоначално както всички останали мислех, че играта ще бъде провал, но останах приятно изненадан.

110 мнения
профил »
firstduo каза на 28.01.2013, 13:08 ?. :

и аз като теб останах приятно изненадан, типична ДМК игра с много бой и яка музика, този път са заложили и на секса и се е получило нещо добро .

евала на прозиводителя

413 мнения
профил »
goblin каза на 28.01.2013, 13:33 ?. :

Разбра се защо е целия тоя хейт - просто конзолите получиха порт на 720р и 30фпс с 50% по скъп от ПС играта. И разбира се гроздето е кисело :P

За мен след първото изиграване /под 8 ч на Nephilim/ основните минуси бяха: твърде кратка и твърде лесна. Но нещата стават наистина предизвикателни чак на NG++ /Dante must die/, а те часовете геймплей си се трупат.

Комбатът отстъпва на ДМС3, но със смяната на жанра целта вече не е да си вържеш пръстите на фльонга, а да не те удрят. А и Капком бяха принудени да потърсят промяна: комбо базираните хак'н'слеш екшъни тип ДМС не се продавахa успешно - дори Байонета завърши на загуба. И докато ААА за 720р му трябват около 1.5млн продажби да завърши на 0, за 1080р се говори че цифрите отиват към 2.5млн. Така че рибутът навлезе в територията на екшън адвенчър хак'н'слеш игри като God of War, Zelda, Darksiders с по-разчупен геймплей в търсене на повече купувачи. И за радост на доста хора се ориентираха и към ПС-тата :D

288 мнения
профил »
GreeN каза на 28.01.2013, 22:19 ?. :

Обаче другото което липсва са пъзелите. Мисля, че има само 1 :D

160 мнения
профил »
gamble каза на 28.01.2013, 15:12 ?. :

Ша ма извинявате, ама главата ви е минус... с клавиатура и мишка супер лесно се играе. За 2 дни по 4 часа я откъртих играта. Много е добра. Контролите са добре направени. Сега чакам Bloody Palace DLC, което ще е безплатно (арена със 100 нива като Darksiders 2).
Daksiders 2 и DmC са чудесен пример как такъв тип игри могат да се играят спокойно с мишка+клавиатура.
В играта само не ми хареса Devil Trigger'a. Много постно изглежда като визия. На четворката си беше екстра и за Данте, и за Неро.

345 мнения
профил »
grand6master каза на 28.01.2013, 15:51 ?. :

много си е яка играта който не я играе ще пропусне много часове забавление, новия данте не отстъпва на стария

160 мнения
профил »
gamble каза на 28.01.2013, 16:44 ?. :

VK_ ти поне да беше я играл до края. Тогава щеше да видиш каква му е косата... Края особено много ме учуди. Супер е играта !!!

3894 мнения
профил »
VK_ каза на 28.01.2013, 17:12 ?. :

Ти чете ли ми коментара до край или само вятър на устата си правиш? Мен ме дразни факта че се подиграват с предишният образ на Данте, а не какъв цвят му е косата. "Девил" тригъра я превръща от сива в бяла... голям праз. Пък ако ме дразни толкова, имам минималните знания по ънрил енджин и графичен редактор, за да я пребоядисам. Очаквам даже мод къмюнитито да импортира модела на Данте от 4ката.

1546 мнения
профил »
Sentry каза на 28.01.2013, 17:20 ?. :

Мисля, че това с косата му беше коментар за това доколко са склонни да се преклонят Ninja Theory на неразумните искания на community-то за да запазят стария образ на Dante, отколкото коментар за визията му. Просто през целия tutorial дрехите на Dante стават все по-подобни на тези от предишнтие част и по някое време Ninja Theory казват "Не, тук теглим чертата, това си е нашия герой и не ни пука, че не харесвате как изглежда". Според мен модела в началото без дългото яке изглеждаше по-добре.

288 мнения
профил »
GreeN каза на 28.01.2013, 22:20 ?. :
Редактиран на 28.01.2013, 22:21 ?.

За триене.

722 мнения
профил »
veluvian каза на 28.01.2013, 17:35 ?. :

http://veluvian.deviantart.com/gallery/?offset=24 #/d27g1qw

Аз пък ще предложа нещо от старите ми рисувачници за феновете на Върджил. Приятно игране :)

PS: Скоро ли трябваше да излезе dlc-то с Vergil?

3894 мнения
профил »
VK_ каза на 28.01.2013, 17:51 ?. :

Интересен стил =) Ще те наблюдавам.

955 мнения
профил »
Д.Каролев каза на 28.01.2013, 18:07 ?. :

И аз дебна DLC-то с Върджил, ама засега казват само, че ще е през Февруари... Надявах се да е на диска, а ла Capcom и да има някакъв unlocker, но не би :) Взели са, че са си научили урока...

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 28.01.2013, 19:09 ?. :

Поредния developer, който е достатъчно некъдърен да направи играта добра за PS3, кво ли да очаквам след Bayonetta.
Играта за PS3 не струва.

3894 мнения
профил »
VK_ каза на 28.01.2013, 21:44 ?. :

Аз дочух, че проблема е основно в енджина, който е сякаш скаран с ПС3 платформата. Други игри с ънрил енджин също често се явяват проблемни.

271 мнения
профил »
Antov каза на 29.01.2013, 10:09 ?. :

Кое не ти хареса на PS3 бе Зип ?
Аз направо се изкъртих от кеф.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 29.01.2013, 11:56 ?. :

PS3 версията в сравнение с тази за Box и PC страда от нечовешки лаг и много ниски кадри.
Релно погледнато пиратка на лаптопа върви много по-добре от колкото на PS3-ката.
Което е смешно и е крайно време да се научат да правят игрите и за PS3 платформа на 6 години.
Fallout 3, new vegas, skyrim, bayonneta, DMC са супер скарани с PS3-ката и реално си купуваш недовършен продукт.
При доста други игри има разлики, но са пренебрежими.

160 мнения
профил »
gamble каза на 28.01.2013, 21:02 ?. :

Искам да кажа, че накрая косата си му побелява. На NG+ я играя с бяла коса. Имаш право на избор от менюто. Не са ни казали тотално "майната Ви". Все пак трябва да е различно (което в случая е успешно) и един вид ни показват на нас (геймърите) защо и как му е побеляла косата на Данте. Това за мене си е страхотен начин. Аз лично много се смях като се видя в огледалото с перука :D Накрая, като я врътнах си викам: "Голям залък хапни, голяма дума не казвай." Играта за мене няма грешка. Супер е ;) Показва ни младежките години на Данте. Какво повече?
п.с. Е има още на къде ама... :)

110 мнения
профил »
firstduo каза на 28.01.2013, 21:44 ?. :

по принцип данте ми харесва като характер , винаги си вярва в възможностите и е много уверен, освен това са го направили гъзе :D

76 мнения
профил »
Kailox каза на 29.01.2013, 00:50 ?. :
Редактиран на 29.01.2013, 00:51 ?.

Devil may cry с клавиатура , може би и God of War ще играете с клавиатура :D

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 29.01.2013, 11:58 ?. :

GOW с клавиатура, трябва да се преработят половината комбота в играта, то не става само ляво, дясно и space за скок.

160 мнения
профил »
gamble каза на 29.01.2013, 11:03 ?. :

Те да го направят като хората, ще я играя не ами, ще чупя клавиатурата и мишката от цъкане, ако се налага ;)

10 мнения
профил »
BakaPower каза на 29.01.2013, 13:07 ?. :

Време е и за моето мнение! * чува се барабанене на барабани * Играта не е зле, липсата на стария Данте се усеща, както и тази на стария Върджил. Новите просто са променени и то на към по - зле... И да! Това не е предистория на играта. Който си мисли, че е или не е проследил отдавна съществуващата такава, или не е играл предните 3 игри ( Devil May Cry 2 няма място в поредицата ). Геймплейя е добър, системата за оценяване наистина е доста щедра, правенето на готини комбота е улеснено, но все пак предизвикателството да правиш още по - готини остава. Не ме кефи факта, че ме задължават да ползвам дадено оръжие, но това ще го преживея. Историята на играта не е зле и май казах всичко което имах да казвам. ^^

87 мнения
профил »
peachy каза на 29.01.2013, 15:16 ?. :

На мен играта не ми хареса. Oпростен геймплей, много лесно се достига SSS. Ужасна история, неприятни герои. Има и много други малки неща, които дразнят, като натрапващите се на геймплея късцени, липсата на lock-on и т.н. Това което ми харесваше в DMC3 го няма. Визията е добра, но това не може да компенсира останалото. Но всеки си има мнение, разбира се :D.

13 мнения
профил »
We_Rise_From_THE_Ashes каза на 29.01.2013, 20:41 ?. :
Редактиран на 29.01.2013, 20:55 ?.

Много добра визиа като изцяло само дето Vergil са го направили революционер и гей които не го интересува за живота на близките му така да го кажем... Геймплея е невероятен но старият начин на управление донякъде ми харесваше повече...
Хубаво е че започват да разкриват историята и началото на Данте ако стане като Final Fantasy нямам нищо напротив...OST е жесток убббиваме от всякъде великолепен праауу надуваш музиката у вас и да се разбиеш все вкараш в ролята на Данте :D:D:

72 мнения
профил »
max111 каза на 31.01.2013, 15:02 ?. :

играта е супер.

563 мнения
профил »
nightwarrior каза на 31.01.2013, 22:24 ?. :

Бях адски негативно настроен към играта, ама нали е Devil May Cry днес си я взех, пуснах я и направо се размазах. Дали от занижените очаквания, дали от пристрастеността ми към добрата стара поредица, много приятно ме изненада и ми хареса ужасно много. Да има трески за дялане, но като цяло е много добра.

110 мнения
профил »
firstduo каза на 31.01.2013, 22:39 ?. :

и аз така само че в замунда имаше промоция беше безплатна

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 31.01.2013, 23:12 ?. :

Пред нас знаеш ли колко много коли има, ей така си седят без никой да ги гледа, само събират сняг, що не земеш да ги вземеш на промоция и тях, че няма къде да паркирам.

110 мнения
профил »
firstduo каза на 31.01.2013, 23:31 ?. :

сравняваш нещо виртуално с нещо реално, чудесно !

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 02.02.2013, 22:07 ?. :

Един софтуерен продукт и един хардуерен такъв имат определена цена, това, че ти не го разбираш не е мой проблем.
Виртуално си я откраднал :)
Всички програмисти за теб явно нищо не правят а и труда им не струва.

20 мнения
профил »
Nookni каза на 01.02.2013, 11:01 ?. :

http://www.youtube.com/watch?v=3T_RdUPNg6k

http://www.youtube.com/watch?v=hjsuGB3S92Q

http://www.youtube.com/watch?v=e23c_HDPo7Y

http://www.youtube.com/watch?v=ekeCznuO3Gk

Когато в DmC могат да се правят такива комбота,тогава може да си помисля да я изиграя.

3894 мнения
профил »
VK_ каза на 01.02.2013, 13:06 ?. :

Не могат да се правят такива комбота, защото липсват стиловете и таргетинг системата =) Все още се чудя, защо са ги премахнали в рибуута.

10 мнения
профил »
BakaPower каза на 01.02.2013, 15:59 ?. :

Дам! Добрите стари патакми липсват... Мисля, че проблема е повече в таргетинга отколкото в стиловете, Неро също нямаше стилове, но пак се правеха откачени комбота с него. Досадно е, че няма и taunt система - това при мен лично убива част от удоволствието при правене на мощно комбо ^^

955 мнения
профил »
Д.Каролев каза на 02.02.2013, 08:01 ?. :

http://youtu.be/BL6Vt7JtCfs

110 мнения
профил »
firstduo каза на 01.02.2013, 11:19 ?. :

то щото някой го интересува дали ти ще я играеш

10 мнения
профил »
mkoev каза на 01.02.2013, 17:30 ?. :

Играта си е хубава, но за мен има няколко големи минуса.

Няма таргетинг система, което понякога наистина дразни ! Играта на мен лично ми се стори много кратка:( Може би с DLC-та ще се оправи ама те докато излязат...

В играта има прекалено много хвърчане из нивата... понякога главната мисия на Данте е повече да лети и да размятва куки , отколкото нещо друго :(

Нерядко боса е просто някаква голяма фигура, от която ти главно бягаш и пак хвърчиш из нивото ! За пример ще дам Succubus боса , както и боса преди Върджил.

110 мнения
профил »
firstduo каза на 01.02.2013, 18:09 ?. :

как се бие тоя вирджин , бия го и все си пълни кръфта

110 мнения
профил »
firstduo каза на 01.02.2013, 19:32 ?. :

успях да го убия , много е лесен като се появи черния пускаш девил тригър и го правиш на салата

814 мнения
профил »
sollider каза на 01.02.2013, 21:58 ?. :

Може и по-горе из коментарите да е ставало въпрос за това, но не ми се рови да търся, та някой може ли с 2-3 думи да обясни какво ще включва DLC-то, което се очаква?

160 мнения
профил »
gamble каза на 02.02.2013, 12:42 ?. :

А довечера, ако те мързи да обърнеш внимание на жена ти, вземи се обади на приятел, а?

36 мнения
профил »
Danisimo каза на 04.02.2013, 16:55 ?. :

Хора само исках да кажа, че играта е доста добра и контролите са на прилично ниво, но далеч не са перфектни. Не са виновни програмистите просто няма как да стане по добре на клавиатура, но вижте какво имам в предид.
Ако искам примерно да комбинирам различни видове оръжия примерно да замахна 2 пъти с озирис след това да сменя на акила и да издърпам противниците към мен и да продължа с удър в земята от арбитъра или ерикс трябва да направя нещо от сорта на: Q+2xattack+scroll up+attack; E+hold F и тнт. просто ръката ми е из цялата лява половина на клавиатурата и има момент в който героя ми остава без контрол(нямам свободен пръст за да натискам клавиш за движение), а да не говорим, че ако нещо замахне към мен няма никакъв начин да успея да натисна shift преди да ме удари... А пък ако искам да използвам angel или devil evasion става направо невъзможно.
Просто исках да дам своето мнение по въпроса както вече казах едва ли може да има каквото и да било подобрение на клавиатурата, просто си трябва пад и това е.

6 мнения
профил »
ezio17 каза на 04.02.2013, 22:14 ?. :
Редактиран на 04.02.2013, 22:16 ?.

Аз мисля, че играта е добра. Досега не бях играл "Devil May Cry". Обаче смятам, че графиката и не е нещо, с което може да се похвали, но това си е мое мнение. :)

36 мнения
профил »
iliqn.lachi каза на 04.02.2013, 23:17 ?. :
Редактиран на 04.02.2013, 23:19 ?.

Ето ви една прекрасна промяна на контролите, щом толкова се оплаквате,че се играе трудно с клавиатура. Аз играя с нея и нямам никакъв проблем относно управление.
Десен бутон на мишката-Атака с меча и другите.
Ляв бутон на мишката-Стреляне/ Използване на куките.
WASD- За движение, разбира се.
Ляв Шифт(задържане)-Ангелски режим.
Ляв Контрол(задържане)-Демонски режим.
Ляв Алт-избягване на атаки.
Е- Специални атаки с меча и другите.
Скрол(горе/долу)- Смяна на ангелските/демонските оръжия.
Q- Смяна на пистолетите/пушката и другото.
Спейс- Скок.
X- За смяна на далечните цели.
C- За центриране на камерата.
1,2,3- За перманентна смяна на Човешки, Ангелски, Демонски режим.
Така цялата лява ръка е свободна да натисне който бутон иска, без да отпуска други, които могат да попречат на комбо(с други думи всичко става по-лесно).
Относно таргетинг системата- Според мен тя не е нужна в РС версият, тъй като в повечето случаи просто насочваш мишката към нужния враг и действията се насочват на там.

13 мнения
профил »
We_Rise_From_THE_Ashes каза на 10.02.2013, 01:34 ?. :

Човек квото и да си говорим старият начин донякъде е по-добър

36 мнения
профил »
iliqn.lachi каза на 10.02.2013, 14:07 ?. :

Така е.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
DmC Devil May Cry

Превю:
Трябва ли старите фенове на поредицата да си скубят косите заради новата визия на Devil May Cry? По-скоро не, защото геймплеят изглежда все така атрактивен.

Интервю:
На талантливото английско студио Ninja Theory се пада нелеката задача да възроди една от най-успешните хак енд слаш поредици, но предизвикателствата не са малко

новини:
Новата игра ще бъде разкрита по време на предстоящото изложение Game Developers Conference Europe този месец.
Добра серия за притежателите на PS3, XBOX360 и Wii U, които ще могат да избират между цели три екшъна в първите активни за гейминга дни на новата година.
Списание GameMaster присъди 89 точки на новия хак-енд-слаш екшън на Ninja Theory, с което отново затвърди добрите впечатления за играта на англичаните.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Mortal Kombat Komplete Edition 206
Mass Effect 2 96
Prototype 86
Dead Space 3 80
Dark Souls II - видео ревю 72
Assassin's Creed IV: Black Flag 71
Portal 2 65
Dishonored 58
BioShock Infinite 57
Thief 56