facebook facebook
 
 
ИГРИ » PS3, Xbox One
 
   
 
Devil May Cry: интервюто
Интервю | 17.04.2012 | автор: PSM3; превод - Иво Цеков


Производител:
Ninja Theory
Издател:
Capcom
Жанр:
Екшън
Платформа:
PS3, Xbox One
сайт на играта »

Тамийм Антониадис е познато име на конзолните геймъри. Съосновател на студиото Just Add Monsters, което по-късно ще се превърне в Ninja Theory, Антониадес е отговорен за страхотни и недооценени игри като Heavenly Sword и Enslaved: Odyssey to the West. Двете заглавия впечатляваха с оригинални истории, отлична графика и страхотно озвучение, но не пожънаха комерсиален успех. Очевидно уморени от дългото чакане на дължимото признание, Тамийм Антониадес и екипът му най-сетне се заеха с нещо не толкова оригинално, но не по-малко отговорно - възстановяването на култовата хак енд слаш поредица Devil May Cry.

Интервюто на Антониадес е за списание PSM3.

PSM3: Да започнем с преобладаващото в интернет мнение - "Devil May Cry просто не се нуждаеше от ши*ан рибуут!"

Тамийм Антониадес: Нищо не се нуждае от рибуут, освен ако той наистина не работи. Да вземем например Batman. Паралелът, който можем да направим е, че Catwoman беше като рибуут на Batman. Никой не искаше тази игра. Когато обаче възстановяването на серията е направено както трябва, поредицата може да се развие в положителна насока.

Решението дали Devil May Cry се нуждае от нова част не бе наше, а на Capcom. Те чувстваха, че поредицата има нужда от нещо ново и затова предприеха дръзка крачка като не само я възобновиха, но и я повериха на западно студио. Шефовете на Capcom имат своите причини, а ние имаме зелена светлина да действаме. Те искаха не просто следваща част, а нова интерпретация и точно това правим ние.

PSM3: До голяма степен проблемът идва от това, че Devil May Cry 4 одтави поредицата в задънена улица. Така ли е?

ТА: Мненията са разнопосочни. Някои в Capcom не виждаха проблем в DMC 4, но по онова време излязоха други игри, повечето западни, които изглеждаха доста по-добре и наистина се оказа, че DMC 4 изостава. Поредицата просто се нуждаеше от нещо ново и различно.

Точно по онова време Capcom реши да ни повери работата по новата игра. Въпросът беше прост - ако тази игра се прави в САЩ или в Англия, как би изглеждала тя. Това определя подхода ни към нея.

PSM3:
Как се отразява силната ви индивидуалност като студио на процеса на работа?

ТА: Ние винаги сме изповядвали силно виждането, че в нашите игри най-важна е историята. Това действително не се нрави на всички, но когато историята има своето място в играта, цялото заглавие изглежда по-добре.

Ние стартирахме като ХВОХ ексклузивно студио, после се прехвърлихме ексклузивно към PS3, след което отново станахме мултиплатформен разработчик. Някой може да възприеме това за странно, все едно да си привърженик на Тотнъм, после на Арсенал и после пак да се върнеш на White Hart Lane. Но като независимо студио, за нас е най-важно да достигнем колкото се може повече хора. Не изповядваме лоялност към парчета пластмаса и платки.

PSM3: Още един цитат от интернет - "Те нямат шанс да продадат 5 милона бройки!"

ТА: Най-големите провали идват, когато разработваш нещо за някой друг. За мен ключът към успеха е да направим игра, която самите ние бихме искали да изиграем. Продадените бройки са без значение, ако ние сме горди от продукта си.

PSM3: Кажете нещо за техническата страна на DmC; някои хора са скептични, че ще успеете.

ТА:
Предполагам, че недоверието им се дължи на факта, че Heavenly Sword не може да се закрепи на 30 кадъра в секунда. После започнахме да ползваме Unreal 3 и вече нямахме такива проблеми. Конкретно за DmC сме твърдо решени да не допуснем технически бъгове. От самото начало на работния процес играта се движи с добри кадри в секунда. Хората, които я тестват и в момента, твърдят че е много плавна, а това са тестъри с опит в поредицата.

PSM3: Защо решихте отново да ползвате Unreal, а не енджина на Capcom MT Framework? 

ТА: За кратко обмисляхме дали да не се спрем на MT Framework, но бяхме притиснати от времеви ограничения. Не ни се искаше да загубим цяла година, докато се запознаем добре с новия енджин, защото това щеше да ни попречи да се фокусираме върху геймплея.

PSM3: При анонса на DmC отзвукът бе изключително негативен. Притесни ли ви това?

ТА: Когато обявихме играта, всичко което показахме бе един трейлър и 2D портрет на Данте. И тогава бяхме заляти от критика. Тези хора не бяха видяли никаква демонстрация на геймплей или нещо подобно. Аз обаче съм доволен, че тези неща останаха в миналото и вече можем да продължим. Нека оставим крайната оценка за момента, когато играта излезе. Докато не видиш един герой в действие и не го чуеш да говори, не можеш да го почувстваш истински.

PSM3: Някои смятат, че въпреки това няма да успеете да биете Bayonetta що се отнася до бойната система.

ТА: Ние никога не сме си поставяли подобна цел. Това, към което се стремим е да направим DmC най-добрата от поредицата. Искаме битките да бъдат достъпни и в същото време да са хардкор. Обмисляхме бойната система с дни и дискутирахме с хората на Capcom елементи, които бяха добавяли в предните части. Преди всичко искаме Данте да изглежда истински, затова не се съревноваваме с Bayonetta.

Стремим се да интегрираме битките и платформинга и всички останали части в едно цяло. Искаме светът на играта да изглежда непрекъснат, а не разделен на различни мини-игри. DmC е бойна игра и винаги ще бъде така, но ако можем да добавим малко разнообразие тук и там, нашата задача ще бъде успешна. 

 
системни изисквания
-
напиши коментар
 

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 17.04.2012, 21:32 ?. :

Brace Yourselves - Console Haters Comments Are Coming...

2206 мнения
профил »
iddqd каза на 18.04.2012, 02:18 ?. :

Бионета е недостижима като битки, но подобен тип игри са вредни за пръстите. Аз от игране на Бионета си преебах палеца от помпане.

508 мнения
профил »
Ragnarous каза на 18.04.2012, 04:31 ?. :

Мерси, че сподели, не че някой питаше как си със здравето... Така и така сме почнали, нека всеки си каже здравния статус. От РС Медикмания може да изпишат по нещо...

707 мнения
профил »
sturba каза на 18.04.2012, 05:07 ?. :

Добре че тази подигравка с поредицата няма да излиза за PC.

560 мнения
профил »
dogma каза на 18.04.2012, 06:20 ?. :
Редактиран на 18.04.2012, 06:20 ?.

Колега, голям почитател съм на всичко, което Ninja Theory са направили и не бих стигнал до там, че да нарека DmC "подигравка". Както Heavenly Sword, така и Enslaved са страхотни игри с визия, изпреварила времето си (специално лицевите анимации при Heavenly Sword бяха недостижими чак до появата на LA Noire две години по-късно ). Както и да е, мисълта ми е, че студиото определено е талантливо и със сигурност няма да се изложи и този път. Друг е въпросът дали феновете на поредицата ще харесат резултата.

Що се отнася до мен, лично аз съжалявам само, че студиото не прави оригинален продукт, но очевидно комерсиализацията си казва думата. Те направиха две поредни страхотни оригинални заглавия, които не се продаваха добре и накрая са се принудили да станат прости"изпълнители" за поредната игра в някоя комерсиална поредица.

240 мнения
профил »
Труповоз каза на 18.04.2012, 11:14 ?. :

Излиза за ПЦ.

240 мнения
профил »
Труповоз каза на 18.04.2012, 11:16 ?. :

Интервю | 18.04.2012 | автор: Иво Цеков
PSM3 интервю?
Защо имам чувството, че другаря Цеков е "редактор" или "преводач"?

219 мнения
профил »
Boby каза на 18.04.2012, 14:34 ?. :

Грешката е техническа, системата на сайта автоматично визуализира като автор името на този, който публикува статията в сайта.

560 мнения
профил »
dogma каза на 18.04.2012, 12:17 ?. :
Редактиран на 18.04.2012, 12:18 ?.

Засега май не е потвърдена РС версията, вчера даже влизах в сайта на Capcom и не пишеше нищо по въпроса. Да не забравяме, че и пусната наскоро Devil May Cry HD Collection също беше само за конзоли.

А колегата с гробокопаческото име какво го притеснява, само това не можах да разбера?!

707 мнения
профил »
sturba каза на 18.04.2012, 16:01 ?. :

Не е заради разработчика, а заради ебавката с Данте.Отказвам да играя с някъв педал. После тоя посерко ще ми кажат, че станал Данте.Yeah Right......

508 мнения
профил »
Ragnarous каза на 18.04.2012, 19:56 ?. :

Игрите в днешно време стават все по педалски... Отказвам да ги играя... въобще отказвам да играя...

240 мнения
профил »
Труповоз каза на 18.04.2012, 20:20 ?. :

Спри и да пишеш тук.

178 мнения
профил »
Dveidve каза на 19.04.2012, 17:22 ?. :

Хайде да излиза Диабло 3 че да мирясаш и да престанеш да хейтваш.

7 мнения
профил »
infaith каза на 21.04.2012, 20:18 ?. :

В този случеи играта наистина си е педалска..

178 мнения
профил »
Dveidve каза на 19.04.2012, 18:40 ?. :

Извинете ме за офтопика, но знаете ли дали Pcmania ще правят ревю на Total War:Shogun 2 Fall Of The Samurai?

715 мнения
профил »
Sonic The Hedgehog каза на 23.04.2012, 17:15 ?. :

След толкова добри игри, за които липсват ревюта се съмнявам дълбоко...

2 мнения
профил »
slav4o_26.06 каза на 22.08.2013, 06:03 ?. :

noviq dante e super gotin be hora vie ste otvatitelni i e qko 4e ste izliza za pc e tq ve4e izleze
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Devil May Cry: интервюто

Ревю:
Една велика поредица преоткри себе си отново благодарение на талантливото студио Ninja Theory. Данте се завърна и нито един демон вече не е в безопасност.

Превю:
Трябва ли старите фенове на поредицата да си скубят косите заради новата визия на Devil May Cry? По-скоро не, защото геймплеят изглежда все така атрактивен.

новини:
Очаква ни поредното дигитално наказание с микротранзакции, автоматични битки и онлайн PvP игра - все неща, каквито поредицата никога не е предлагала, нали?
Новата игра ще бъде разкрита по време на предстоящото изложение Game Developers Conference Europe този месец.
Добра серия за притежателите на PS3, XBOX360 и Wii U, които ще могат да избират между цели три екшъна в първите активни за гейминга дни на новата година.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Destiny 70
Shank 53
Dragon's Crown 29
Grand Theft Auto V 29
Red Dead Redemption - PCM2.0 21
Red Faction: Guerilla 18
Grand Theft Auto: Chinatown Wars 17
Killer is Dead 12
Shadow Complex 9
God of War 8