facebook facebook
 
 
ИГРИ » PS3, Xbox One
 
   
 
Destiny
Ревю | 17.09.2014 | автор: Пламен Димитров


оценка:
Производител:
Bungie
Издател:
Activision
Жанр:
Ролева игра, Екшън
Платформа:
PS3, Xbox One
сайт на играта »
Цена:
109-199 лв
купи играта »

плюсове

Добра бойна система

Множество местности за разглеждане

Питър Динклидж!

минуси

Историята е доста оплетена (поне в началото)

RPG елементите са почти козметични

Какво е Destiny?

Да започнем с тривиалното - Destiny е първото голямо произведение на Bungie след Halo. Студиото успя да се раздели с Microsoft и се премести при Activision - от трън та на глог, биха казали някои. Това означава едно - хората от Bugie имат огромно желание да докажат, че могат повече.

Трудно е да определим Destiny жанрово. Играта е смесица между екшън от трето лице, ролева игра и масова онлайн пуцалка. Авторите упорито избягват да използват определението MMO и донякъде са в правото си. Най-много играта прилича на серията Borderlands - огромен свят с различни мисии, които можете да изпълнявате сами, с приятели или с напълно непознати минувачи. Borderlands обаче не е лесна летва за прескачане. Да видим дали Destiny успява да се справи със задачата.

Голямото кълбо в небето

Първо на първо, играта задължително се играе онлайн, независимо дали ще се съюзявате с други играчи или не. Влизате със своя PlayStation Live профил и не е необходимо да си правите друг акаунт. Първият екран, който ще ви посрещне, е този за създаване на герой. Имате избор между три класа - Титан, Ловец и Вещер (Warlock), всеки от които има по два подкласа. Отделно, имате избор между три раси - обикновени хора, Awoken (пак обикновени хора, но малко по-напудрени) и Exo (човекоподобни машини). Разликите между тях са единствено козметични, така че изберете най-красивото лице и продължавайте смело. След като настроите някои лични предпочитания като прическа, цвят на очите и други, сте готови да се впуснете в голямото приключение.

Действието в Destiny се развива в далечното бъдеще. Незнайно как в Слънчевата система се е появило странно кълбо, наречено просто Пътешественикът. То някак успява да предаде на човечеството огромни познания и ни позволява да превземем всички намиращи се наоколо планети - Марс е колонизиран, Меркурий се превръща в свят-градина и така нататък. Хората започват да вярват, че тяхната Съдба (Destiny, чаткате ли) е да ходят под светлината на чужди слънца. Доста поетично, но не се случва точно така. Оказва се, че Пътешественикът си има врагове, при това доста опасни. След няколко века на бурно развитие, при нас пристига Тъмнината - неизвестна сила, която иска да унищожи приятелски настроеното към нас кълбо и всичко около него. Хората са от неправилната страна на тази свада и цялата ни междупланетна империя рухва. В настоящето, всички хора живеят в един единствен укрепен град, защитаван от Пазителите (с други думи - играчите). Пътешественикът също така е умрял, ама не съвсем (не питайте).

Ко речи?

Историята като цяло е доста мътна и заплетена, поне в началото. Не става ясно защо и как ни е помогнал Пътешественикът, как се е случил възходът и крахът на човечеството и така нататък. Поне до момента, до който успях да стигна, играта ви бомбардира с нови концепции и очаква от играча да ги приеме като факти, без допълнителни разяснения. Силно се надявам това да е само опит за нагнетяване на атмосферата и създаване на съспенс и повечето въпроси да получават задоволителен отговор към края.

Започвате играта в Русия, събудени от малко роботче, наречено Ghost. Надявам се да харесвате гласа на Питър Динклидж (Тириън Ланистър от Game of Thrones), защото през по-голямата част от времето ще чувате само него. Духчето служи като навигация из нивата и описва различните цели, които трябва да изпълните. Независимо кой от трите класа сте избрали, играта стартира еднакво. Разликите между трите персонажа не са очевидни още в началото, а се появяват след като поразвиете героя си. Да кажем две думи за RPG елементите в играта - присъстват, но не са основен фокус. С убиването на гадове и изпълняването на задачи събирате точки опит и вдигате нива, а с всяко ниво получавате по едно ново умение. Героят има три атрибута - Strength, Discipline и Intellect, но не разпределяте точки, а ги получавате от екипировката, с която е облечен. Липсват всякакви диалози, така че играта няма нищо общо с Mass Effect да кажем, освен визуално. Изпуснат е и един елемент, който според мен щеше да се върже добре с атмосферата - морална система за добър или лош персонаж, предвид, че историята така и така се върти около битката между Светлината и Тъмнината. Но така или иначе такава липсва - ще се биете на страната на Доброто, дори да сте фенове на Криско и всичко добро да ви е чуждо.

Слагайте скафандрите

Говорейки за екипировка, имате си инвентар, който ще попълвате с различни брони, каски, ръкавици и други подобни атрибути. Част от тях ще получавате като награди от мисии, други ще намирате из нивата (оглеждайте се внимателно, малко трудно се забелязват). При броните нямате голям избор, тъй като повечето са ограничени за даден клас. По-голямо разнообразие има сред оръжията, но и те се изчерпват с различни видове пушки, които се различават по няколко основни параметъра, като щети, далекобойност и т.н. Например, Pulse оръжията са по-скорострелни, но правят по-малък демидж, Scout са по-мощни, но стрелят бавно, а Auto са среден вариант. Не очаквайте, че след като сте избрали космически магьосник, ще използвате и космически жезъл - Warlock-ът стреля със същите пушкала, както и Titan-ът. Можете да носите до две оръжия, имате и доста мощна ръкопашна атака. Имайте предвид, че играта не е особено сериозен loot fest - ще откривате подобрения сравнително рядко, а и из нивата няма кой знае колко сандъци или тайници за претарашване.

Самите нива са доволно големи, с динамична смяна на ден и нощ. По време на битка, играта се държи като стандартен шутър, с тази разлика, че лошите се прераждат, и то доста бързо. Няма особен смисъл да ги фармите, защото след като ги изпреварите с едно ниво спират да дават точки опит. Играта ви бута постоянно напред, за да разглеждате все нови и нови територии. След като се измъкнете от рутещия се космодрум в Русия се сдобивате с първия си космически кораб и можете да джиткате наляво-надясно с него. Това е и една от основните идеи на създателите на Destiny - играчът да има свободата да ходи където си иска, когато си поиска. Докато сте в кораба си, можете да изберете къде да отлетите по карта, като новите региони се отключват с напредъка на историята. На практика обаче, поне в началните етапи нямате особена свобода - играта ще ви подсказва къде е следващата мисия, свързана с фабулата, а ако решите да я прескочите, може да се окаже, че враговете са прекалено силни за вас. Веднага, след като получите возилото, ще посетите и защитения град. По-точно, една много малка част от него, а именно - кулата на Пазителите. Това е един доста ограничен откъм пространство хъб, където ще намерите 5-6 NPC-та и ще можете да разгледате града... но само от много, много далече.

Съдбата ни срещна...

Тук ще е и първата ви среща с другите играчи. Както споменах, Destiny може да се играе и кооперативно, като препоръчителните отбори са по трима души. Това обаче не е задължително и ще успеете да минете мисиите и сами. Отделно, понякога по време на разходките из пущинаците ще срещате други играчи, изпълняващи същите задачи. Имате възможност да се съюзите с тях или да ги подминете и да си карате соло - аз лично избрах втория вариант. Играта не е кой-знае колко трудна, а контролите са удобни и дори има лек aim assist. Дори да ви убият, доколкото видях няма някакво наказание - просто се връщате малко по-назад в нивото и пробвате отново.

Музиката е доста подходяща за атмосферата, не се натрапва и не дразни. Визуално играта е доста красива, с всичките му там облачета, сияния в небето и взимащи дъха гледки в далечината. Графично обаче има какво да се желае, образите (макар и детайлни) ми се сториха леко размазани, но може би това се дължи на факта, че тествах заглавието на PlayStation 3. Вероятно във версията за конзоли от ново поколение графиката е доста по-добра. Поне няма проблеми с кадрите в секунда и дори при големи мелета играта не засича.

Изсипана по този начин, цялата тази информация може да ви наведе на мисълта, че играта не е кой знае какво. Не е точно така - Destiny е едно доста обещаващо заглавие, което има какво да ви покаже. Въпреки заплетената история, едвам се отделих от контролера, за да спретна това представяне. Историята вероятно се избистря към края и ако това стане има потенциал да е супер интересна. Бойната система е доста добра, което не е изненадващо, предвид опита на Bungie. Огромният брой различни региони си заслужават да бъдат разгледани подробно. Разбира се, една толкова мащабна игра не може да бъде точно описана само след няколко дни тестване - вероятно ще се наложи да се върна към нея в продължение на тази статия, когато героите ми понатрупат малко повече опит. А дотогава - пробвайте я и вие, заслужава си преживяването. 

напиши коментар
 

784 мнения
профил »
veluvian каза на 17.09.2014, 10:57 ?. :

Продължението сигурно ще се казва Destiny's Child
Шегувам се разбира се :D

Приятно ревю, играта така или иначе е обречена на комерсиален успех, така че няма какво да се пожелава повече на издателите. А колко е хубава, тук все още не мога да кажа...

1716 мнения
профил »
Danivanov каза на 17.09.2014, 11:09 ?. :
Редактиран на 17.09.2014, 11:19 ?.

Тази невероятна игра, кога ще излиза за ПЦ? От казаното в ревюто разбрах, че става въпрос за нещо лесничко като геймплей, без сериозни количества луут. Историята звучи готино, леко поучителна. А босове има ли? Нещо, малко ми се струват класовете, няма луут, не описвате нищо друго за нивата, освен разни гледки, все едно из някакви рисунки те оставят да си ходиш, не сериозни, живи светове.

289 мнения
профил »
Antov каза на 17.09.2014, 11:29 ?. :

Здравей,
босове има на всяко ниво. След като минеш сторито идва ред на страйковете или иначе казано челинджи с отборна игра. Отново са същите босове но с по-високо ниво на трудност и генериране на мобовете. Има луут и то доста след като минеш основната част сиреч до 20 ниво ти е един вид туториъл и след него идва вече същинската част. След 20 ниво вече не се дига със стандартният експириънс а с нещо наречено Light което го има в броните от по-висок клас. От вчера вече е активен и първият райд където отборно играем по 6 човека. За сега не сме го преборили нашият клан но гледах, че вчера са го играли ( и първите минали го ) за 14 часа ......

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 17.09.2014, 11:46 ?. :
Редактиран на 17.09.2014, 18:11 ?.

Играта като цяло изглежда приятна (особено безхарактерна дума, която казана за игра звучи като "не е чак толкова зле"), но има няколко неща, които ми пречат да я зачета като постижение.

Първо - Бордърлендс. Помня някакво интервю с Рандал Пичфорд при премиерата на Бордърлендс 2. Той каза нещо в стил "...дочух, че някои от конкурентите ни са тръгнали да работят по проект с кодово название "Убиецът на Бордърлендс" и мисля, че след като видят какво сме направил по двойката ще се почешат по главите умно...". Това несъмнено беше ПР ход от негова страна, но то пък какво се получи, че наистина се появи такава игра =) Дали е точно "убиец" тепърва ще се вижда.

Второ - Практически концепцията е същата като на една друга игра, безплатно ММО - Warframe (Уорфрейм), доста хора я знаят. Та в Уорфрейм вие сте войн, които дълго време е бил умрял/приспан/неактивен и бивате събудени от някаква непозната сила, която ви напътства докато се измъкнете от вече заселената с противници територия. "Измъкването" става с помощта на малък космически кораб, в чийто интериор вече от няколко пача насам може да се шматкаш. Непозната сила се представя като "Лотос" и от този момент става нашия духовен гид и пряк мениджър (лол), също така осведомява играча, че трябва да се бие с непреодолими количества врагове и че има и други "войни", които ще ни помагат. В персоналния космически кораб играчите имат и нов спътник - "Лудия Сефалон". Някаква форма на изкуствен интелект с елементи на програмни бъгове. Малкия досадник наподобява подозрително много на един друг досадник от първия Хейло. И като казах Хейло.

Трето - Хейло. Играейки (в моя случай, "гледайки") Дестини човек остава с впечатление, че играе (гледам) Хейло. Анимациите на враговете и тяхното поведение са сякаш изкормени от Хейло и рециклирани за Дестини. Абе, казано по-грубо все едно рескиннато Хейло с концепцията на Уорфрейм и геймплей елементи от Бордърлендс. И като казах "геймплей елементи".

Четвърто - Геймплея... *мощно, средно продължително прухтене*. Няма да изпадам в детайли, само ще спомена дразнещи дреболии. Вървейки си по пътя към някой куест човек може да се натъкне доста по-висок левъл противници, нищо че в инстанс-а (за куеста) са поносими, което прави елемента с изследването лееееко смотан. Когато трябва да се взаимодейства с околната среда всъщност играча не взаимодейства пряко ами пуска малката гад, като "пускането" става посредством задържане на бутон (кой ти задържа бутони на врати/домофони в динамичен шутър бе?!)... времето за задържането не е много, някъде към 2 секунди (на око), но адски много дразни когато няколко пъти под ред не нацелиш тайминга и отпуснеш бутона по-рано. Въпреки отворения си свят игра си е доста линейна. Направи ми впечатление и как има някои разминавания между текст/контекст и говор. Сещам се как в пролога на екрана се изписва "Old Russia, Earth", а призрака изтърсва "Old Earth, Russia", което е малко смешно `щото ти си на Земята, не е като да станало пътуване във времето и няма как да е "стара" защото действието се развива в настоящето... ама че парадокс =)

Друго, когато двама или повече човека играят в кооператив, не може само един да пусне духчето да хаква компютъра за някоя мисия и след успешното хакване всички дружно да продължат с куеста, ТРЯБВА ВСЕКИ ПО ОТДЕЛНО да пусне неговия дух да изпълни задачата, също така не може да са пуснати едновременно трябва да се редувате едни след друг - епик фейл.

Това са ми впечатленията от гледане на геймплей.

П.П. Досажда и факта, че след като утрепеш бос тръгва един таймер, след изтичането на който автоматично се връщаш в кулата.

289 мнения
профил »
Antov каза на 17.09.2014, 12:01 ?. :

"Друго, когато двама или повече човека играят в кооператив, не може само един да пусне духчето да хаква компютъра за някоя мисия и след успешното хакване всички дружно да продължат с куеста, ТРЯБВА ВСЕКИ ПО ОТДЕЛНО да пусне неговия дух да изпълни задачата, също така не може да са пуснати едновременно трябва да се редувате едни след друг - епик фейл."


Това не е вярно. В парти само 1 пуска ghosta. И е за всички !

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 17.09.2014, 12:56 ?. :
Редактиран на 17.09.2014, 12:58 ?.

@ Antov - Сигурен ли си? А това какво е тогава?

https://www.youtube.com/watch?list=PLs1-U dHIwbo5rq7bWek45EQXY4yux-xKu&v=J7ay2Evp_r c&feature=player_detailpage#t=555

289 мнения
профил »
Antov каза на 17.09.2014, 13:07 ?. :
Редактиран на 17.09.2014, 13:19 ?.

300% съм сигурен, както съм сигурен че и играта си я играл сам.

Забележи когато избира дестинацията, че корабчето е САМО !
Когато сте фаер тийм корабчетата са 2-3 и тн.

Когато си във фаер тийм ти пише съотборниците ! А ТУК НЯМА !
Тогава няма как да не го правят 1 по 1 и в дадената инстанция са 3 пъти пускане на ghosta за step by step. Така е и в първият страйк на земята.

Ако не вярваш ела довечера в парти и ще го направим заедно да видиш сам :-)

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 17.09.2014, 13:19 ?. :

Какъв е смисъла тогава от пъблик сесия?

289 мнения
профил »
Antov каза на 17.09.2014, 13:21 ?. :

Ама ти си постоянно в публик ! Това е идеята на играта и ако решиш да бориш нещо с други хора дали приятели и рандом намерени си правите екип. Екипите са по 3ма човека и за това е именно да се прави фаер тийм. само за райдовете са по 6 като броя на фаертиймовете няма значение.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 17.09.2014, 17:51 ?. :

Не съм много убеден, че си винаги в пъблик, това би обезсмислило кулата в известна степен. Пък и дори това да е дифолтния начин за игра, смятам го за глупав. Да се редите на опашка един след друг та да изпълнявате куеста? Мислех, че сме надживели корейските гриндежи още с Линейдж 2, където всички чакаха в кръг да се появи куест мобчето. Всичко ще бъде много приемливо ако още сега си признаете, че играта има своите недомислици и неполезни залитания към други жанрове =)

155 мнения
профил »
igra4. каза на 17.09.2014, 11:49 ?. :

Ами VK_ освен да гледаш почни и да играеш.
Играта не е шедьовър, но не е и боклук, както някои искат да я изкарат. Добро заглавие е и има потенциал за развитие.
Играта си заслужава.

13 мнения
профил »
azonzi каза на 17.09.2014, 12:48 ?. :

Доста е интересно как преди 2 дни двама ваши колеги написаха, че нямате Destiny при вас и едва ли скоро ще има ревю. А сега такова е налично... или е писано с двудневни впечатления, или по-лошо - превод е от впечатления на западни медии. Не се споменава почти нищо конкретно освен за първия 1 час от Destiny, а за мултиплейъра не видях да е отделен и един пасаж. Може би защото се отключва на пето ниво. А това е изключително важна част от Destiny. А, да, освен това почти няма медия, независимо дали дава добра или лоша оценка на Destiny, която да не охули много слабата акьтоска игра на Питър Динклидж. Абсурдно е това да се посочва като плюс на Destiny.

По принцип нямаше да си правя труда да напиша подобен коментар, но с оглед на онази другата статия с многото мрънкане се почувствах длъжен да направя това. И да повторя, че не изглеждате като "геймъри, които пишат за геймъри" - то някои от коментарите са по-изчерпателни ревюта за играта. Приличате на хора, които си претупват работата, а после се оправдават в мелодраматични статии. (Геймърите играят игри и това им е голямо хоби, а "не се занимават постоянно с други неща, заради които не им остава време" - както се изрази ваш колега в другата статия).


22 мнения
профил »
Bruce Wayne каза на 17.09.2014, 13:46 ?. :

Радвам се, че не всички тук са коне с капаци.

748 мнения
профил »
rosniak каза на 17.09.2014, 13:51 ?. :

Превод !!!!!

1716 мнения
профил »
Danivanov каза на 17.09.2014, 14:10 ?. :

Абе, ако е за трактор симулатор, видео-ревюта ще има, пък касовите хитове ги мани...

230 мнения
профил »
DarkAvenger89 каза на 17.09.2014, 13:21 ?. :

"Меркурий се превръща в свят-градина" о.О cant wait to see how this is going to happen

И все пак липса на разлики между расите ? wtf бе ?! Толкова ли е трудно да сложиш някви поне passive бонуси, егати. Също при тази история си е срамота да не сложиш някво paragon/renegade развитие в играта. Тц Тц
Oбщо взето, това са ми негативите за самата игра без да съм я играл.

289 мнения
профил »
Antov каза на 17.09.2014, 13:25 ?. :

И това са измукани от пръстите на автора твърдения. Всяка раса има 2 ралични типа развитие по 2 различни спешъла както и 2 различни хенд атаки. Просто човека писал това ревю е играл 1 час.

133 мнения
профил »
Stealth каза на 17.09.2014, 17:08 ?. :

Не знам за коя игра говориш, но в Destiny расите са 140% еднакви.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 17.09.2014, 18:01 ?. :

"When creating their character, players may choose to make their Guardian one of three species. Species is a purely cosmetic choice for players, affecting only appearance and not gameplay."

Копи-пейст от тука http://destiny.wikia.com/wiki/Guardian Последно за РАСИ ли говорим или за КЛАСОВЕ? =)

133 мнения
профил »
Stealth каза на 17.09.2014, 19:04 ?. :

Ти правиш ли разлика между РАСА и КЛАС?

289 мнения
профил »
Antov каза на 17.09.2014, 22:57 ?. :

http://www.ign.com/wikis/destiny/Races

Шах и мат и да приключваме тъпият спор. Стана ясно на всички, че не сте имали достатъчно време да я разучите но е нормално, имам над 70 часа вече игра и тепърва разбирам нещата.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 18.09.2014, 01:37 ?. :

Антов, тиии... зайби.

133 мнения
профил »
Stealth каза на 18.09.2014, 10:06 ?. :

Шах и мат за теб, съгласен съм. И в този линк не пише да има разлики между расите. Опитай с още няколко, може с тях да ти се получи.

289 мнения
профил »
Antov каза на 18.09.2014, 10:41 ?. :

Стелт ако не си на 16 не виждам друго обеснение да продлжаваш да си въртиш 1 и също и просто да си признаеш, че допирът ви с играта е НЕ достатъчен. Какво повече искаш да ти покажа показах ти че РАСИТЕ са 3 с всеки по 2 под КЛАСА.
Всяка има различни спешъли както и умения. Ако и сега не го разбереш просто ставаме досадни на всички можеше с 2 поста отдавна да сме се разбрали. Не смятам повече да си губя времето, като се опитвам да ти покажа, че не си прав а просто си инат.

След като го прочетеш забърши спама моля, защото станаха 15 поста като половината са безмислени.

VK_ обикновенно с теб e лесно човек да комуникира. Показах ти и на теб къде ти е грешката но поне при теб е разбираемо, от клипчета няма как да разбереш играта.
И да съгласен съм че играта е далеч от перфектна дори трудно се категоризира към добра но е задоволителна в тези месеци.
На мен ми харесва и не ангажирам друг с мението си.




133 мнения
профил »
Stealth каза на 18.09.2014, 15:29 ?. :

Продължавам да пиша, защото продължаваш да не си прав. В играта има три РАСИ без разлика между тях и три КЛАСА с големи разлики. Расите и класовете са различно нещо. Това е описано и в статията. Когато ти говориш за раса, имаш предвид клас. Не знам как по-елементарно да ти го обясня, че да го разбереш.

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 17.09.2014, 13:23 ?. :

Не мога да се нарека фен на Bungie, но играта ще се пробва на РС ако ни се отдаде възможност. Колегата VK_ е изброил редица причини няколко коментара по-горе, с които не съм съгласен напълно. Самият Бордърлендс не е невиждано постижение, че да спре Destiny от това да се нарече такова.

Лично аз мисля че Bungie направиха грешка като се навряха при Activision (което означава че е доста вероятно да виждаме някоя Destiny игра всяка година). Не че M$ са светци, но и Activision не падат далече от тях или както Stealth е отбелязал в ревюто - "от трън та на глог" (аз по-скоро бих казал "от трън та на магарешки бодил"). От това което аз видях досега, играта е добра и ще се пробва когато се отдаде възможност.

155 мнения
профил »
igra4. каза на 17.09.2014, 13:33 ?. :

И аз съм фен на Borderlands, но Destiny е по-добра игра. Единствено дето лоот-а е по-малък, но какво от това ;)

748 мнения
профил »
rosniak каза на 17.09.2014, 13:52 ?. :

"по-добра" вика......

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 17.09.2014, 18:51 ?. :

РС версия според мен няма да има(поне не и скоро)
Bungie не могат да правят портове(Halo 1 и 2)
РС версията сигурно ще бъде много,много по-добра от конзолната, ако се появи и ако е правена от друго студио.
Дестини е конзолно ориентирана(това означава,че auto aim-ът е на наистина застъпен).

769 мнения
профил »
Soviet Reunion каза на 17.09.2014, 19:23 ?. :
Редактиран на 17.09.2014, 19:37 ?.

"Bungie не могат да правят портове"

СМЯХ!

A пък From Software даже не знаеха че на РС-то могат да се играят игри, но портнаха Dark Souls. Други японски компании също.
Въпросът не е какво могат или не могат, а какво чичко Котик ще им нареди. ;)

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 17.09.2014, 19:53 ?. :
Редактиран на 17.09.2014, 19:55 ?.

И?То се видя какъв нещастен порт беше и затова РС продажбите са малко.То Котик може да каже и "Направете най-добрата стратегия" ама как като само циклиш на безмозъчни шутъри. :)

769 мнения
профил »
Soviet Reunion каза на 17.09.2014, 19:56 ?. :

Толкова са малко продажбите, че портнаха и Dark Souls 2. ;)

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 17.09.2014, 20:06 ?. :
Редактиран на 17.09.2014, 20:11 ?.

http://www.gamechup.com/dark-souls-sells- 2-3-million-units-pc-version-sales-reveal ed/

И говорим за Bungie,не за From Software.Аз Halo 3 и 4 не виждам за РС.

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 17.09.2014, 20:26 ?. :

@Nreth: Донякъде си прав, донякъде не. Halo: CE/Halo 1 не виждам как е калпав порт при положение че върви на всеки средностатистически компютър от началото на 2000 година. Порта на Halo 2 за РС беше измислен от M$, понеже смятам че такъв порт за РС не е бил на в плановете на Bungie. Направиха го не заради друго, а само и само за да се продаде бъгавата им Vista.

После се отклонихте от темата и почнахте да говорите за Дарк Соулс. Това е друга тема (донякъде болна също), която тука не и е мястото да я отваряме. Порт за РС евентуално ще има, просто е въпрос на време.

1716 мнения
профил »
Danivanov каза на 17.09.2014, 21:14 ?. :

Нищо болно няма с DS2, просто си циклите с пад и си псувате като останалата част от играчите на планетата Земя. Иначе, понеже горе споменахте за стратегия от Бънджи - Halo: Wars е именно това.

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 17.09.2014, 21:21 ?. :
Редактиран на 17.09.2014, 21:23 ?.

A Halo Wars е направена от Ensemble Studios,не от Bungie.Визирах специално Bungie.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Halo_Wars

За DS2...ми именно циклиш с пад...Ако си с клавиатура и мишка няма как да играеш,неиграема е.Това е РС,а не PS3,поне да е възможно да я минеш с клавиатура мишка,но неее.Портът е скапан точно колкото Devil May Cry 3.

445 мнения
профил »
goblin каза на 20.09.2014, 10:11 ?. :

"означава че е доста вероятно да виждаме някоя Destiny игра всяка година"

- направо го брой сигурно - договорът на Бъмджи е за 10 години 5 Дестини игри и 5 икспенжъна (с опция за продължаване ;Р )

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 17.09.2014, 14:09 ?. :
Редактиран на 17.09.2014, 18:06 ?.

Мои впечатления:

Графиката може и да изглежда добре на сегашното поколение,но на миналото е супер зле.Една GTA-V е къде къде по красива(а и е по-голяма)
Като стана дума за големина,знаете ли по колко зони има на планета?5?Не.3??Пак не.Само една шибана зона!!500 милиона бюджет и само по една шибана зона на планета???

Звук...Питър Динклидж звучи изключително зле,а е актьор от класа.Един човек го каза най-добре-накарали са го да звучи безчувствено,но и да показва емоции.Но резултатът не е като в Portal 2...за жалост.Песента на Пол Макартни е приятна,но не се връзва с обстановката и според мен не подхожда на Дестини

Геймплей.Почвам с matchmaking-а.Зле, зле, зле и зле(като в SWTOR).Играчи от 5 ниво се бият с такива от 17,18 или нагоре...500 милиона,но това е положението.AI..ами зле.Мудни битки,никакви действия от страна на противниците,лесно(ако имаш айтеми за левъла си,а то почти винаги е така)..500 милиона...но това е положението.Почти всички мисии са еднакви,ама наистина ПОЧТИ ВСИЧКИ.При това линейни,еднообразни,еднообразни и еднообразни.Убий еди колко си такива,убий боса, виж нещо и край.Чат...за ММО добрият чат е задължителен.Ако нямате приятели(минимум 5), с които да играете Дестини, се откажете.Отнеми повече време да събера парти отколкото минаването на insa.
Малко за PVP-ТО.Картите за като в Код(малки), оръжията са небалансирани(като в Titanfall), почти всички играчи са с картечници или помпи...500 милиона,но само това.Повечето престрелки 1 vs 1 завършват със смърт и за двамата играчи.Но не винаги...зависи най-вече кой е с двойно по-голям левъл...

Гриндене.Забравете гринденето в Диабло(там е поне интересно), тука е скучно заради:
Тъпото AI
Еднообразието
Липсата на трудност

История...изключително тъпа и безинтересна.Вие сте пазителят,който е закрилян от пътешественикът,живее в кулата,бие се срещу тъмнината и му помага призракът..грубо казано е това.

Казах го в началото,това са мои впечатления.За мен играта е супер слаба,обречена е от синдромът Котик(ДЛС,EXPANSIONS FTW!!!) и няма никаква идентичност.Всичко е заето оттук-оттам.

@Stealth,нищо лично.Пак казвам,че така виждам нещата.

2729 мнения
профил »
Zlob каза на 17.09.2014, 17:13 ?. :

Проблемът е с идентичността и ама какво може да се очаква от компания правила едно и също рециклирано заглавие през цялото си съществуване (поне аз само с Halo я знам) ? Играта се опитва да бъде много неща, но и се получава само едно - да прилича на Halo. Убеден съм че ако Borderlands не беше със Cell Shaded графика щеше да се хареса на още по-голяма маса от хората. Играта може да има потенциал, но естествено че под шапката на Activision ще дават на 2-3 години по лъжичка, докато стане това което трябва да бъде...евентуално.

110 мнения
профил »
icebreaker каза на 17.09.2014, 21:44 ?. :

Играй на висока трудност след 5-6 куршума си в гроба.
А играта се прави за има няма $60-$70 милиона, а останалото е само за реклами.

155 мнения
профил »
igra4. каза на 17.09.2014, 22:22 ?. :

Ами на PS3 графиката може и да е грозна, за PS4 графиката е повече от добра.
А за AI-то на противниците не съм съгласен изобщо, много се мърдат бягат и прикриват зад укрития, почти винаги стават напечени престрелки и то на Normal трудност, при PS3 не знам как е.
Аuto-aim-a е съвсем лек и няма нищо общо с това което казваш, ако разчиташ само на него може да изгърмиш 5-6 пълнителя и да не си убил противник.
Абе да не и ти като VK_ да си си изградил мнение за играта от Youtube клипче?

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 18.09.2014, 13:43 ?. :
Редактиран на 18.09.2014, 20:09 ?.

Auto aim-ът е изключително голяма.Аз ползвах последно пад за шутър преди 2-3 години,а повечето ми килове са хедшоти
ИИ-то е просто тъпо,няма смисъл да разказвам какви комични случки съм виждал...единствените що-годе добри единици са минотаврите,но това е главно заради щитът.
Те хубаво,че се крият и стрелят,но това го има във всеки шутър.Никакво по-сериозно нападение.Възтановяването е прекалено бързо,за да има трудност,просто се криеш и ти зад някоя стена или друго и стреляш...нищо ново.
Графиката ако ще и 4K да е на PS4,това не ги оправдава за скапания порт.
И не, играл съм я...по ми е интересно да разбера защо преди седмица-две се подиграваше на играта,а сега изведнъж "по-добра от Borderlands".

1294 мнения
профил »
hyper' каза на 17.09.2014, 17:43 ?. :

Добре бе, защо тия light shafts ги правят толкова да ти се навират в очите, не знам за вас, на мен ми е адски неприятно и е крайно нереалистично.

За 9:27 говоря:
https://www.youtube.com/watch?v=J7ay2Evp_rc&list= PLs1-UdHIwbo5rq7bWek45EQXY4yux-xKu#t=567

769 мнения
профил »
Soviet Reunion каза на 17.09.2014, 19:23 ?. :

Реализъм. :P

63 мнения
профил »
Kirilicata каза на 17.09.2014, 21:21 ?. :

Това е трик в повечето конзолни игри, чрез който се скриват голяма част от бакграунд графиките, и по този начин не е нужно системата да ги рендерва наведнъж.

155 мнения
профил »
igra4. каза на 17.09.2014, 22:19 ?. :

hyper и мене това ме дразни :)
Kirilicata конзолата е достатъчно мощна, че да прикривали недъзи :D

1615 мнения
профил »
nightwarrior каза на 17.09.2014, 22:47 ?. :

Igra4, не, не е(не се заяждам, просто факти), но пък не го прилагат и само при конзоли. Това си е от хитринките, които прилагат в индустрията, макар да е грозновато и (поне за мен)дразнещо.

155 мнения
профил »
igra4. каза на 17.09.2014, 22:51 ?. :

Мда сигурно. PS4 ли не е мощно. Никой не говори за PS3 със 7 годишния хардуер, с който пак се правят чудеса.

156 мнения
профил »
bojosan каза на 17.09.2014, 23:31 ?. :
Редактиран на 17.09.2014, 23:36 ?.

Играта е невероятната простотия,която само звършен идиот би харесал.
Безапелационно една от най тежките обиди за интелекта на играчите в цялата геймистория !!!
Ако предположим,че по стечение на определени чрезвичайни обстоятелства,бъда принуден да я играя - ще търся начин да се самоубия бързо.
Maлко над 6/10 е User Score-то в Metacritic за PS4.За PS3 и XBox 360 версиите отценката е малко на четири (4/10).......... доста великодушен според мен жест.Хахаха
Като съм абсолютно убеден,че всички отценки от 7 нагоре са дадени от екипа на Бънджи.
Незаслужено много време и отделих.Лягам си с надеждата Морфей да ме избави от ужаса който преживях.

155 мнения
профил »
igra4. каза на 17.09.2014, 23:56 ?. :

Играта реално е 7.5-8.
А само завършен идиот като теб, може да изказва такова мнение.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 18.09.2014, 00:18 ?. :

Игра4, след като ти разясниха, че ползваш неправилно понятието "факт", сега някой, който му се занимава, да вземе да ти разясни и какво е "реалност", защото и там доста ти се размиват представите.

156 мнения
профил »
bojosan каза на 18.09.2014, 07:19 ?. :

Edit Stealth - Коментарът нарушава добрия тон и не е по темата.

155 мнения
профил »
igra4. каза на 18.09.2014, 09:35 ?. :

Edit Stealth - Коментарът нарушава добрия тон.

1329 мнения
профил »
sollider каза на 18.09.2014, 10:31 ?. :

Как обичам такива кухи философчета като теб, които ще ти изпишат тонове коментари, но без нищо съществено в тях, а само нападки към играта или в случая и потребителите. Толкова трудно ли е измежду тия 3-4 абзаца глупости, да беше заделил поне 2 реда да напишеш в реда на нещата какво точно не ти е харесало?

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 18.09.2014, 11:29 ?. :

Поправете ме ако греша, ама това не е ли просто поредната свръх хайпната мултиплеър игра?

155 мнения
профил »
igra4. каза на 18.09.2014, 11:54 ?. :

Не е боза, не е и шедьовар, просто една доста добра игра, която би се харесала доста на Borderlands феновете.

376 мнения
профил »
venenum каза на 21.09.2014, 22:39 ?. :

Borderlands има яки персонажи,яка история,яки оръжия,яки мисии,яки босове.Borderlands e катo Diablo,Destiny е шутър,който иска да е като Borderlands.
Aз съм фен на Borderlands.Destiny не ми хареса...Знаех,че ще е так още преди да излезе,като видях липсата на кънтент,или малоумен такъв,който да те държи до края на играта...Беше твърде късно.:((

524 мнения
профил »
shpekovsalam каза на 18.09.2014, 18:04 ?. :
Редактиран на 18.09.2014, 18:05 ?.

Destiny е като първия Dead Island.

Както Dead Island, Destiny има много добра графика. Всичко е много красиво, оригинално и блестящо.

Както Dead Island, Destiny има слаба история.

Както Dead Island, Destiny ТРЯБВА да се играе с приятели. Single Player-ът е невероятно скучен. Като прибавим слабата история към това, нещата стават зле.

Както Dead Island, Destiny е забавна, когато не сте сами.

Както Dead Island, Destiny стана жертва на хайпа. Всички очаквахме нещо революционно, невероятно, страхотно, а в крайна сметка това, което е получихме е просто още една игра.

Съдбата на Destiny все още може да се промени, но само ако Bungie действат достатъчно бързо.

115 мнения
профил »
bob4estia каза на 18.09.2014, 21:48 ?. :

https://www.youtube.com/watch?v=c1QxSfMUujo

4 мнения
профил »
ShadowEyeS94 каза на 19.09.2014, 16:25 ?. :
Редактиран на 19.09.2014, 16:30 ?.

Това ревю няма нищо общо с реалността ми се струва. Наложи ми се да си направя акаунт, за да коментирам, защото явно си нямате на идея как се държи играта. Купете си една нова конзола, толкова ли не може да съберете пари, уж голям сайт... В български сайт само едно адекватно ревю съм видял и то не си е без кусурите. Както и да е. Играта е добра, има супер много потенциал. Историята е боза, ПвП-то е яко, класовете са балансирани достатъчно. Няма достатъчно енд-гейм кънтент и това ще се стовари много лошо върху Бънджи. Имат не повече от 3 месеца да оправят играта, преди всеки да я е забравил.

156 мнения
профил »
bojosan каза на 19.09.2014, 19:41 ?. :
Редактиран на 20.09.2014, 09:07 ?.

@igra4 ,ти си Fable- то от HardwareBG,само че тук си с друг ник.
Всъщност сега виждам че имаш и други профили тук - да не давам линкве ! Ти всъщност кой играч си този:http://pcmania.bg/phpbb3/memberlist.php?mode=view profile&u=20591
или този :http://pcmania.bg/phpbb3/memberlist.php?mode=view profile&u=34179

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 21.09.2014, 09:08 ?. :

http://youtu.be/btW_i24INoQ

6 от 10...ЗАКРИВАЙ!

230 мнения
профил »
DarkAvenger89 каза на 22.09.2014, 23:22 ?. :
Редактиран на 23.09.2014, 12:44 ?.

Към Nreth относно ДС2 :
"..Ако си с клавиатура и мишка няма как да играеш,неиграема е."
Mомче, не говори неподготвен, моля ти се. Ако беше неиграема щях ли да я превъртя на New game +1 на декстирити буилд - може би най-трудният за игра ?!A aз не съм даже особено добър на играта) И то не ми костваше кой знае какви усилия, а контролите никога не са ми били никакъв проблем.
единственият проблем на порта е,че не можеш да се възползваш на 100% от бойната система на иргата, която е изключително дълбока, но това определено не я прави неиграема.
Айде и да не е офтопик, ще коментирам и нещо по темата.
играта определено не е пълен дизастър, дори сигурно е доста добра игра, НО отново прекаленият хайп разваля цялостните впечатления за нея.Рекламира я, като нещо много повече, от това което е с идеята колкото се може повече идиоти да се вържат на маркетинговата им стратегия...и се вързаха доста и сега, тези от тях, които не са напълно мозъчно изостанали си задават въпроса "това ли беше всичко ?!", ама вече е твърде късно.
въпроса, който трябва да си зададем е : 500млн за това ?!? WHAT THE FUCK

124 мнения
профил »
Baldur каза на 23.09.2014, 01:12 ?. :

Вчера играх RAGE. За около шести път. После отидох в един приятел и играх тази игра. Напихме се, викнахме едни момичеца. Нищо не излезе, но поне след лошата среща си менкахме джойпада по нивата.

Играта е трагична. По отношение на историята. Не съм играл мулти. То сигурно ще е много добро. Оптимизацията е отлична, графиката гали. МНОГО Е ДОБРА! Но не усетих причина да се върна към света й (да си я купя за себе си).

Това е нарочно. Бънджи направиха това, което искаха господарите им, даващи парите. Седиш и се пуцаш с орди от едни и същи противници. Доре, че играх RAGE преди това, понеже така направих сравнение с "луута". Не ми се пише, който ги е играл и двете, ще вдене. Повече от ясно е, че ще има DLC-та на килограм. Това не е хубаво. Вече забравих какво значи това "експанжън".

Ми, който иска да си дава парите. Играта не е незавършена. Просто е ситна. Утре ще отида пак у тях и ще видим милтито как е. Сигурен съм, че ще е добро. Само онзи гамен да вдигне левел.

22 мнения
профил »
Bruce Wayne каза на 24.09.2014, 17:45 ?. :
Редактиран на 24.09.2014, 17:45 ?.

Доста изсмукано от пръстите ревю. Общи приказки, каквито човек може да види в прес рилийз или ръководство.

742 мнения
профил »
jenssn каза на 29.09.2014, 14:30 ?. :

Олееее гледам и невярвам на ушите си ..


Ква е таз дървения кфи са тия цифрички изкачащи пак некфи за 13 годишни игри ми правят ... за сравнение с BORDER LANDS и дума не може да става ... бахти смехорият ае таз игра че такива надути изисквяания .. тия луди ли са .?? А вие сте идиоти да се джафкате заради таз глупост ... честно ... ДЪРВО е !!! се едно игра от 2004 ама с високи текстури HOW ABOUT NO !! !

66 мнения
профил »
heartfall каза на 24.12.2014, 11:43 ?. :

все по-негативни ревюта пишете с всяка година. Играта има милиони играчи, вие сте седмнали да плюете. И какъв минус може да е оплетената история?! В бордърлендс да се разбира нещо също - ходиш и трепеш с 4 анонимника и чакаш да ти падне нещо...
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Destiny

Превю:
Основната идея, на която ще се залага в Destiny, е свободата – липсата на всякакви ограничения да играете по начин, по който вие предпочитате

новини:
Тя ще бъде насочена към максимално широк кръг играчи - както ветераните и новаците, така и онези, които са играли оригинала, но са се отказали от него.
Нов слух твърди, че продължението на конзолния онлайн шутър Destiny ще се появи за РС догодина и втората част на играта ще бъде напълно самостоятелн.
Конзолният хит Destiny е една от най-продаваните игри на това поколение, но Bungie няма намерение да ъпдейтва шутъра, за да се възползва от предимствата.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Limbo 28
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch 16
Deathspank 9
Persona 4 2
Mass Effect 2
Jeanne D’Arc 1
Persona 3 1
Too Human
Final Fantasy IX
Blue Dragon