facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Demigod
Ревю | 20.04.2009 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
Gas Powered Games
Издател:
Stardock Entertainment
Жанр:
Ролева игра, Стратегия в реално време
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
59.95 лв.
купи играта »

плюсове

Зарибяващ мултиплейър геймплей, комбинация от два популярни жанра

Отличен дизайн на всеки един от демигодовете

Страхотна визия, която не натоварва машината

Интуитивно управление

минуси

Няма туториъл

Малко арени… Поне на този етап

Малко автори признават толкова открито откъде са черпили вдъхновение при създаването на новата си игра и обикновено по-късно търпят критики за плагиатство. Gas Powered Games обаче не се притесняват и още когато анонсираха Demigod, си казаха – ние ще използваме DotA за основа. Крайният резултат е една изключително красива вариация на може би най-популярния къстъм сценарий, правен някога за WarCraft III…

Историята в Demigod няма почти никакво значение. Позицията на всемогъщ господ е освободена и някой трябва да я запълни. Естествено – намират се достатъчно на брой кандидати, готови да се впуснат в смъртоносен турнир, за да се превърнат от полубогове в истински божества. Това е – нито повече, нито по-малко.

Имайте предвид, че

Demigod няма сингълплейър кампания

в която гореспоменатата идея да се разгърне както си му е редът, а соловият режим, който е налице, е по-скоро загрявка за истинското онлайн меле. Това донякъде е разбираемо, предвид мулти-ориентацията на играта. Пък дори и да имаше някаква кампания, тя сигурно щеше да бъде изключително плоска, плитка и еднообразна, така че решението на Gas Powered Games да я изрежат от играта, е по-скоро сполучливо.

Онези от вас, които се интересуват какво точно се е случило с главните герои, за да се превърнат в подобни същества с полубожествени способности обаче, ще могат да прочетат подробно описание за всеки един от тях. Обикновено става въпрос за някакъв трагичен инцидент, който ги е докарал до това положение. На осемнадесетия си рожден ден например бъдещият Torch Bearer е бил затворен в дървена постройка и изгорен жив от баща си - краля, който се е страхувал, че един ден синът му ще узурпира трона с помощта на необикновените си магически способности. В същото време е бил принуден да гледа как любимото му момиче умира в ръцете му. Преди да се превърне в The Rook пък, Мард Хамърхенд е бил изкусен строител и тактик. Той издигнал велика, почти непревземаема крепост, но по време на една от многото битки, в които участвал, загинал от балиста... Тялото му било положено в централната кула на крепостта и тогава духът му, по не знайно какъв начин, се слял с постройката и тя се превърнала в един огромен, ходещ гигант...

Demigod няма дори и един кратък туториъл, който да ви обясни накратко къде и какво ви очаква. Играта директно ви захвърля в центъра на сражението и ви оставя сами да разучавате кое за какво е. Вероятно Gas Powered Games са разчитали твърде много на популярността на DotA, или пък на нивото на интуитивност, до което са успели да достигнат в геймплея. Не знам. Пък и това няма значение, тъй като Demigod предлага един

ултра зарибяващ и богат на опции мултиплейър режим

Онези от вас, които са играли DotA, ще се почувстват веднага у дома си. Целта тук е следната – избирате герой, помагате си със своите съотборници и покорявате противника във вечната битка между доброто и злото. Проста, но изключително ефективна идея, реализирана по майсторски начин.

Демигодовете са разделени в две основни категории – асасини и генерали. Най-общо казано първите са предназначени за онези от вас, които предпочитат соловите изяви в битката, докато вторите разчитат повече на единиците, които призовават и командват по един или друг начин. Цифрата осем може и да ви се стори прекалено малка, що се отнася до броя на героите. Поне в сравнение с DotA. Но бъдете сигурни, че

всеки един демигод е наистина уникален

а балансът между силите е изведен почти до съвършенство. Червенокосата фея на име Queen of Thorns например се придвижва в основата на едно голямо цвете, разположено на гърба на четири бръмбара. Когато е в тази си форма, тя може да прави мощни AoE атаки, както и магии, унищожаващи и най-коравите постройки. Но ако реши, може да заповяда на цветето да я „погълне”. Тогава тя ще призовава дървоподобни същества (все пак е генерал) и ще мята по съюзническите демигодове абсорбиращи атаките щитове.

Torch Bearer пък – моят личен фаворит – също може да превключва между два основни режима на игра. В първия прави мощни ледени магии, които забавят противниците. Докато във втория се самозапалва и започва да се рее над земята. Тогава той мята унищожителни огнени топки и излъчва експлодиращи обръчи от енергия, достойни за всеки асасин.

Останалите също не са за подценяване. Подвижната крепост The Rook е бавен, но за сметка на това размазва всички с гигантския си чук. А когато кръвта му намалее, може да изсмуче материалите, съставляващи противниковите сгради, и да регенерира. Oak пък се изживява като истински пазител на своята армия и ако някой от неговите подчинени умре, той ще се върне на бойното поле като дух.

За никого не е тайна, че Demigod представлява

микс от стратегия в реално време и ролева игра

Така че вашите полубогове ще трупат опит и ще качват нива постоянно. Впоследствие ще могат да научават нови умения в една дървоподобна система, в която обикновено има два основни пътя на развитие. Например Torch Bearer може да се съсредоточи само върху огнените, или само върху ледените магии. Или пък да направи някаква комбинация от двете. Queen of Thorns има възможност да подобри уменията си, докато се намира затворена в своето цвете, или докато е на повърхността му и т.н.

Златото също е ключов елемент от геймплея. С негова помощ ще ъпгрейдвате цитаделата, която пък от своя страна ще става по-издръжлива, ще прави крийповете по-силни, ще позволява на нови (като ангели и гиганти) да излизат на бойното поле, ще добавя требюшет към защитата и т.н.

Единствено със злато, което се придобива основно от мини и при убийството на противници, ще може да закупувате и различни предмети за своите полубогове, които да ги направят още по-уникални и различни от станалите – брони, увеличаващи маната, пръстени с различни бонуси, шлемове с по-добра регенерация на кръвта и т.н. Тук ще намерите и специални идоли, които само генералите могат да използват. С тяхна помощ те ще призовават още единици на бойното поле, върху които ще имат пряк контрол, като минотаври (силни в меле), епископи (добри лечители), стрелци и т.н.

Тези магазини обикновено се намират до основната ви база, така че няма да имате проблем с достъпа. Единствено с количеството злато, с което разполагате. По-навътре в картата обаче съществуват и постройки, продаващи артефакти. Веднъж щом превземете такава сграда, ще получите достъп до още по-могъщи предмети, като например All Father’s Ring, който струва 25000 злато и увеличава близо 13 статистики.

Въобще – въпреки че на пръв поглед геймплеят на Demigod изглежда изключително семпъл, истината е, че играта предлага много повече. Дали ще изберете да завладеете еди-коя си ключова точка от картата, която увеличава опита, който трупате, с 20%, или пък ще се хвърлите към флаг за +15% здраве. Дали ще ъпгрейднете цитаделата си така, че подобри демиджа на всички защитни сгради, или пък атаката на постоянно прииждащите от порталите подкрепления? Как точно ще развиете своя демигод и с какви предмети ще го екипирате? И най-вече – каква точно тактика ще използвате заедно с вашите съотборници, за да покорите противниците?

Отлична кустомизация на всяка една игра

Demigod предлага и четири основни режима на игра, в които ще може да се избивате. В Conquest ще трябва да унищожите противниковата цитадела. В Slaughter ще се наложи да избиете определен на брой демигодове. В Dominate да натрупате еди-колко си точки, пленявайки и задържайки ключови позиции по картата. А във Fortress – да унищожите всички (по-малките защитни сгради на противника, разпръснати наоколо).

Всеки един елемент от четирите режима обаче може да бъде променян според вкуса ви, което от своя страна прави всяка една игра допълнително различна. Така например в Slaughter има опция, която контролира точната бройка, необходима за победата – от 5 до 50 убийства. Също така имате възможност, преди всяка игра, да решите каква да бъде силата на крийповете и защитните кули, какъв да е приходът от злато. Ще може да определите стартовото ниво на демигода... Въобще кустомизацията в Demigod е отлична.

Време за критика

Наистина – на този етап играта предлага твърде малко арени – едва осем на брой, както и ограничено количество герои. И това неименуемо предизвика негодувание от повечето играещи. Бъдете сигурни обаче, че цифрите със сигурност ще се увеличат. Stardock вече няколко пъти заявиха, че поддръжката на Demigod ще бъде изключително стабилна. В зависимост от желанията и нуждите на играчите, Gas Powered Games ще добавят нови демигодове към вече съществуващата осмица. В момента дори студиото работи върху някои нови арени, но дали те ще бъдат напълно безплатни или ще излизат под формата на евтин даунлоуд кънтент а ла Bethesda, все още не е ясно.

Друга основна критика към играта в първите дни от премиерата й бе свързана с ужасно сериозните проблеми, които играчите имаха при опитите си да се свържат със сървърите на Demigod. Не бе отчетен по никакъв начин фактът обаче, че играта няма DMR (Digital rights management) защита и на практика всеки, който се докопа до пиратската версия, може да „докосне” нейните сървъри и съответно – сериозно да ги натовари. Естествено, нелегалните потребители няма да получават ъпдейти или да играят в мрежата официално. Но въпреки това в първите два дни от премиерата над 140,000 души са направили опит за свързване със сървърите на Demigod, изградени така, че да се справят с до 50,000 връзки наведнъж. За съжаление едва 18,000 от тях са били легални, което прави приблизително 122,000 неоторизирани опита за свързване. Това, от една страна, говори добре за големия интерес към Demigod, но от друга – успя, макар и за кратко, сериозно да навреди на репутацията й.

Сега обаче този проблем е разрешен и единственото нещо, което ни остава на нас, е да се наслаждаваме на геймплея на най-новата игра на Gas Powered Games и да видим какво ще бъде нейното развитие и поддръжка за в бъдеще. 


Едва ли някой не знае какво точно е DotA. Но все пак…

Defense of the Ancients (или DotA според популярното съкращение) е къстъм сценарий за WarCraft III, базиран на картата Aeon of Strife в StarCraft. Той изправя два екипа един срещу друг, разполагайки ги в противоположните краища на картата. Целта е да проникнете в базата на противника и да унищожите специалната му сграда, наречена “Ancient”. Всеки играч управлява по един герой, който трупа опит и печели злато и който е подпомаган от контролирани от компютъра крийпове.

Не случайно Blizzard сочат Defense of the Ancients винаги като пример за това на какво всъщност са способни създателите на карти. DotA е наричана още и „най-популярния и най-обсъждан безплатен гейммод без поддръжка.”

Славата на този къстъм сценарий се носи из целия свят. Във Филипините и Тайланд се играе наравно с Counter-Strike. Песента "Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA" (което в превод означава „Стоим си във Ventrilo и играем DotA”) на шведския изпълнител Basshunter пък достигна 116 място в класацията European Hot 100 Singles, в която участват парчета от петнадесет различни държави. И също така влезе в ТОП 10 на синглите в Швеция, Норвегия и Финландия.

Естествено, навсякъде, включително и у нас, се провеждат и LAN турнири и шампионати под една или друга форма. Поради липсата на такива в Северна Америка обаче, няколко екипа са били принудени да се разпаднат.

 
системни изисквания
2,4 GHz CPU, 512 MB RAM, ATI Radeon X1600 или nVidia GeForce 6800, Win XP SP3/Vista SP1
напиши коментар
 

41 мнения
профил »
Dexter каза на 20.04.2009, 19:33 ?. :

Такаа и аз да изкажа "компетентното" си мнение!Тъй,първо играта е по-добра от дота!Всъщност-доста по-добра!Единсвеният й недостатък е малкото герои,но предполагам(надявам), че ще бъдат увеличени с течение на времето,т.е.-възможно най-скоро.Сега към плюсчетата-първо,играта наистина е много добре балансирана,дизайна на героите е ултимативния,а и освен това няма досадните комбинации от предмети по подобие на дота-просто оня див голд хънт писва яко.За арените-просто ВЕЛИКО.Определено гения на Крис Тайлър си личи и ОПРЕДЕЛЕНО дизайна на нивата е превъзходен-само жалко,че камерата не позволява много добро оглеждане на арената.Също видях,че има различни видове игра,което си е похвално!Така или иначе според мен играта заслужава поне 5 и половина,ноо...г-н Тодоров(хвала Вас) си преценява!Искам да попитам и за цената на играта,някой има ли представа колко (ще) струва?Защото имам мерак да си я купя,а и ще си заслужава!
Ами,това е от мен-Demigod FTW!!!

72 мнения
профил »
Omega-x каза на 20.04.2009, 20:35 ?. :

Дота за идиоти. Безпорен факт. Хайде оборете ме :Д

41 мнения
профил »
Dexter каза на 21.04.2009, 09:32 ?. :

Екзистънс,не си играл играта дълго гледам.Първо,защото има два шопа-итем и артефакт и второ,защото тия глупости,които ги наприказва,че не можеш да удряш и дрън-дрън не са верни.Пецата не ръси глупости-съвсем прав си е човека-дотата е за зомбирани.А Демигод...за ФЪН!

556 мнения
профил »
ciborg каза на 21.04.2009, 10:23 ?. :

Existance, не знам за теб, ама аз съм играл точно 1 битка (загубих я, щото се зазепах по Pokemon xD), ама ми отне 1ч и 16 минути (то верно, че беше мноо здрав тупаник и битката се местеше от едната в другата база за секунди, ама все пак...). Играта е много добра, но не е нещо, на което ще отделя мнаго време. Просто сингълът е пълна досада, а в мулти няма с кого да играя (т.е. то има с кого да играя, ама е най-забавно, когато играеш с твои познати)... Иначе играта е жестока. :)

484 мнения
профил »
denik каза на 21.04.2009, 12:19 ?. :

Като гледам шотовете изглежда доста оригинално замислена (нищо, че се води копие на дотата :) ) и бих я пробвал, въпреки че съм сигурен че няма да ми хареса.
Екс, ти си очаквал да играеш нещо 1 към 1 с дотата и затова не ти харесва. Приеми го като съвсем различна игра

3 мнения
профил »
koietova каза на 21.04.2009, 12:19 ?. :

Пазач на вяра ( GOF)- игрицата ще бъде към 70 лева ,но лично те съветвам да изчакаш няколко месеца , докато спадне до нормална цена (аз мисля да я купувам също ) Фирма ти препоръчвам - ozone.bg ,но ти си решаваш ... Играта е уникална, не говорете за ДОТА ,че като чуя БЛИЗАРД и ми се гади от тия злетаци .... Полу-боговете наистина радват (Oak и Sedna са ми любими :D). Няма да е много добре ,ако за допълненията се плаща ,понеже доста ще бъдат прецакани ,но да видим как ще го измислят :) Играта безспорно е едно от бижутата за тази година :)

45 мнения
профил »
Sir_J каза на 21.04.2009, 13:17 ?. :

Като гледам доста хора сме "напазарували" от Замундата... И мен не ме впечатли и затова няма и да си я купя оригинална. Ще чакам League of Legends!

92 мнения
профил »
ex1s7 каза на 21.04.2009, 16:26 ?. :

Backed by Stardock’s well known support policy, Stardock and Gas Powered Games will be providing free updates to Demigod that make use of player feedback to keep the game new and fresh. Additional Demigods and arenas are also planned for release after the game has launched.

това е копирано от сайта на Stardock, така че не се притеснявайте ъпдейтите ще са безплатни ^_^

41 мнения
профил »
Dexter каза на 21.04.2009, 18:25 ?. :

Да и кога ще ги пуснат тия нови герои и арени?Догодина?
Между другото за цената видях на оригиналния сайт-някакси,не знам и аз как,ми пише цената в долари и веднага след това ми го "превежда" на български:)))Иначе струва 60 лева...май наистина ще чакам:)

3 мнения
профил »
koietova каза на 21.04.2009, 19:20 ?. :

м не , 70 е ! Провери пулсар(зле...) или озон където е истината

658 мнения
профил »
the_presator каза на 21.04.2009, 20:17 ?. :

1.Разгеле, играта по Дота :D
2.Дръпнх я от замунда и
Останах с много добри впечатления. Играта не изисква някакъв шибан перфектционизъм и зазубряне на 999999 тактики с всеки герой в различна ситуация :/
Картите са много интересно направени и самия факт че не са 1 (Дота) е достатъчен по темата.
Самите демигодове също са много добре направени и с различни умения (но засега виждам известен дисбаланс). Единствения минус е че са само 8 (а в дота почти 90...) което е огромен минус като се има предвид че това е цяла, самостоятелна игра...
Няма рецепти, но това тук е плюс :)
Режимите на игра (модовете) също са много малко :(
Аз също ще изчакам играта да и падне цената защото сега не ми се дават 70 кинта като после ще бъде поне 30-40...
Играта е супер ама ще бъде перфектна след като добавят към 20-тина героя карти и модеве.

16 мнения
профил »
k0k1ch4 каза на 21.04.2009, 23:56 ?. :

Въпреки,че несъм играл никога (Дота) тази игра много ми харесва :)

26 мнения
профил »
Craki каза на 22.04.2009, 11:05 ?. :

Играта доста ми хареса, Но. Не може да пускаш игра която си е недовършена и да забаламосваш хората че видиш ли ще слагаш безплатни ъпдейти. На мен лично играта ми прилича на красива бета на Дота и това е много лошо. Просто не може да продаваш игра за 70лв. която е правена по 3мб. мод и има 10% от това което съдържа този 3мб. мод. Примери колкото искате 90 героя в Дота - 8 в ДГ, 4 режима на игра в ДГ - 30-на в Дота, за предмети пък да не говорим. За хората които казват че дота е била за зомбираните моля кажете ми коя сериозна Online игра не е? Ако децата или домакините им се играе нещо за разтоварване то 95% от сингълплеър игрита са на обидно ниво на трудност, а има и Conquiztador така че не виждам какво им липсва. Играта пак казвам ми хареса, но просто не бих дал 70лв. за БЕТА на Дота.

261 мнения
профил »
Xelian каза на 23.04.2009, 10:02 ?. :

Не съм имал време още да пробвам играта, но от това което чета ми звучи като една по лесна ДотА. А това може и да се харесва на не особено добрите играчи и 14 годишните дето не могат да запомнят 10 неща. В крайна сметка на стратегиите това им е целта. Да знаеш тактиката с която да победиш противника. Съмнявам се че ще добие особена популярност както стана с ДотА-та, точно заради леснотата и простотата си. Хората които играят по много са хардкор геймърите, а те не обичат лесното.

126 мнения
профил »
Hamilton каза на 24.04.2009, 23:17 ?. :

Не, мислиш си за Пакман, идеята на стратегиите е да мислиш(да си измислиш стратегия), съобразена с терен, противник и т.н. Зубренето никога не е имало допирни точки с дефиницията ми за компютърна игра. Иначе колкото и гадно да звучи, "конзолизирането" на РС-жанровете май е за добро в някои случаи- Демигод изглежда много приятна игра.

2 мнения
профил »
bestpc каза на 24.04.2009, 15:14 ?. :

От тук мойи да се намериме за lan, програмата е супер http://www.gameranger.com/

380 мнения
профил »
des каза на 25.04.2009, 17:18 ?. :

Мяза повече на Бета Тест,отколкото на готова игра

3 мнения
профил »
koietova каза на 26.04.2009, 19:41 ?. :

Сигурен ли си ,че се чуваш какво говориш ?

261 мнения
профил »
Xelian каза на 30.04.2009, 11:41 ?. :

След като я пробвах съм напълно съгласен с теб. 8 Героя, 8 Карти. Почти никакъв по прецизен контрол (като attack-move). Цветовете са адски убити и в повечето случай не можеш да различиш полвината герои от тарапаната. Уменията поне на тия които пробвах са безползни понеже за времето за което си използва умението ти го цепиш 5 пъти и правиш повече поражения. Има общо 20 предмета, от които повечето са безполезни, стига да можеш да устискаш да си земеш All-Father Ring. За игра в която са вложени пари би трябвало да се очаква да е малко повече в сравнение с един свободен мод. А тя определено не е. Колкото до зазубрянето на рецепти и тактики - Това е част от стратегията. Да знаеш с кого с какво да контрираш. Това различава нормалния играч от добрия играч. Напоследък обаче се сблъсквам все по често с "новото поколение" което расте в България, така че не се учудвам че им е трудно, да запомнят 50 предмета и кой какво прави. Да не говорим че в крайна сметка си го пише и на рецептите.

139 мнения
профил »
koomshiqta каза на 26.04.2009, 00:05 ?. :

Браво за статията,играта също си я бива.Имах честта да я пробвам и ми допадна. :)

28 мнения
профил »
kokonade каза на 04.05.2009, 22:09 ?. :

За мен най-добрия герой е Regulus.А кой е вашия любимец?Моля споделете!Ако сте играли с Regulus пишете вашите оценки плс!!!

1 мнения
профил »
totila_88 каза на 05.05.2009, 00:28 ?. :

фф,значи аз съм доста запален по dota ,тъй де играя я почти всеки ден по 1 , 2 игри макс, и я играя от 5 години най-малко.Това като въведения за тези ,които съдят по dotata , та ето за demigod - смятам ,че играта е адски добра ,но не е за по дълга употреба от 1 седмица макс 2,но само за сингъл .Това е заради малкото герои все пак.Не съм я пробвал мулти ,така че някой по компетентен да се изкаже. А относно gameplaya -това че се цъка много трудно и гадно го приемам само като предизвикателство(демек ме кефи) и не ми умръзва поне докато пробвам всички герои по 2 пъти... Абе пробвайте я !!!

38 мнения
профил »
IckoSH каза на 08.05.2009, 14:35 ?. :

Играта си е супер! Играх я известно време, много е зарибяваща. Може би единствените и недостатци са малкото арени и герои, но се надявам (предполагам и Вие) да пуснат допълнителен пакет или пък допълнение към играта, или там от сорта.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 09.05.2009, 22:49 ?. :

"Малко арени!"... навсякъде това чета.. В ДотА колко арени има?. Освен това арените са доста добре балансирани за разлика от ДотА, където ако си направите експеримент и играете 1вс1 без да мърдате и биете крипове сентинелът взима превес над скордж след 40на минути. Това се случва винаги (който не вярва нека провери)! Относно малкото герои.. хм.. ако разглобим всички полу-богове от Демигод на полигони и ги сравним с количеството от полигони представляващи героите от ДотА ще видим че ДотА губи. Самият енджин на W3 има проблеми с изобразяванто на модели състоящи се от "повече" полигони. Преведено за всички деца и невежи в тази област >- Героите в Демигод са доста "по-заоблени" и имат далеч по-добра визия от тези в Уъркрафт (ДотА).
П.П. междудругото лубим керъктър ми е Оук :Р

261 мнения
профил »
Xelian каза на 12.05.2009, 11:33 ?. :

Да, ама играеш с броя герои, не с броя полигони от който са направени. И чесно казано, имбаланс който се появява след 40 минути неактивност, не е особено голям имбаланс не мислиш ли? Освен това сигурен ли си че и в Демигод няма да се появи това след по голям период от неактивност?

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 19.05.2009, 19:22 ?. :

Зависи.. ако играеш скордж и отбора ти губи се получава лавинообразен ефект заради небалнсираната карта. В demigod едва ли ще се случи нещо подобно, тъй като дори да губиш все ще събереш наякой лев за да ъпгрейднеш регенерацията на кулите и техният демидж така че вълните от крипове да не застрашават сигурността на цитаделата. Що се отнася до полигоните.. си прав, няма как да играеш с тях. Коментирайки това имах в предвид, че ръбавите (всички занем че са) геройчета по никакъв начин не преставляват радост за окото. Освен това в дота щеш, не щеш накрая научаваш всички умения, докато в Демигод всеки един герой може да се развие по няколко начина в зависимост от типа игра и лични предпочитания. Радвам се че няма рецепти. Няма да си пълниш инвентара с боклуци дакато не събереш всички предмети необходими за сглобяването на един по-мощен. Вместо това хубавите предмети струват доста повече от "евтините" им версии. Според мен е неудачно да се правят кавито и да е сравнения в полза на дота освен че тя е "първообраза" на Демигод.

П.П. Сетих се за един още по-елементарен пример изпитан на собствен гръб. Играем 2v2 (само на Х-а) и въпреки че побеждавахме, криповете ни изнесоха отстрани ^^

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 17.01.2011, 01:11 ?. :

VK_ абсолютно, абсолютно съгласен с теб!

13 мнения
профил »
Gospod каза на 22.05.2009, 19:57 ?. :

Еми има си mode -om (only mid) за тая работа.Разучете играта като хората и после коментирайте.

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 26.05.2009, 12:36 ?. :

нужно ли е да модваме играта, за да получим баланс? НЕ! От колко време има Дота? Доста време стана.. и все още има "косури" мисля, че вече изчерпахме темата.

2 мнения
профил »
bgnazism каза на 04.06.2009, 06:37 ?. :

и извода е че не си струва да даваш 60лева за игра правена по една от многото безплатни карти за warcraft3.

хах да ти имам и небалансираната работа след 40минута скоурдж незнам си какво...как ви идват на акъла такива работи незнам.

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 17.01.2011, 01:12 ?. :

Еми..
Става от само себе си, като играеш дадена игра.
Само че ти няма как да знаеш това :)

177 мнения
профил »
Vladety каза на 12.08.2009, 15:08 ?. :

Бързо ми омръзна от нея.

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 11.01.2010, 15:16 ?. :

Kрап игра

20 мнения
профил »
propix каза на 28.02.2010, 21:21 ?. :

Faild опит за докарване на ДОТАта !!!! ама мно-о-о-о-о-о-о-о-о-о-ого Faild !!!!

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 17.01.2011, 01:07 ?. :

U suck :)
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Demigod

Тактика:
Ценни съвети и полезни трикове за всеки, който тепърва прохожда в света на този уникално зарибяващ микс от стратегия в реално време и ролева игра.

Чийт:
И wannabe боговете, играещи DotA, за да видят кой заслужава да се превърне в истинско божество, имат нужда от чийтване за по-бързо приближаване до божественото.

новини:
Шефовете на Stardock обявиха, че сървърите на играта се радват на засилен интерес. Лошото е, че голяма част от играещите онлайн използват нелицензирани копия.
Най-новата екшън-стратегия на Gas Powered Games е вече готова и ще излезе на пазара съвсем скоро - точно на 14 април...
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
The Elder Scrolls V: Skyrim 141
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Torchlight II 114
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78