facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Dead Space 3
Ревю | 06.02.2013 | автор: Светлин Бояджиев


оценка:
Производител:
Visceral Games
Издател:
Electronic Arts
Жанр:
Сървайвъл хорър, Приключение, Екшън
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Епично поднесена, макар и леко банална история

Занаятчийската система е отлично нововъведение

Страхотно озвучение

Кооп режим за любителите на подобни изживявания

минуси

Вследствие на акцента върху екшъна, аптечките и мунициите са в изобилие, което убива елемента на сървайвъл

Тромави престрелки с човешките противници

Донякъде разбирам решението на Visceral да наблегнат на екшън елемента в Dead Space 3. Все пак триковете, чрез които можеш да изплашил аудиторията, не са неограничени. След 10-ия път счупването на тръба и изхвърлянето на пара пред очите ви започва да се изтърква, а когато дадено чудовище изскочи пред вас, то почти сигурно е, че друго ще последва и зад гърба ви.

Нужна е някаква промяна и очевидно Visceral решават, че това ще бъде "повечето екшън". Това тяхно решение би могло да привлече още фенове към поредицата. Пък и каквото и да си говорим, нашият герой вече не е същият уязвим новак, какъвто го познаваме от „Ишимура". Той вече е натрупал достатъчно опит в битката си с некроморфите и владеенето на различни оръжия вече не му се струва толкова чуждо.

Разбира се, Dead Space пуристите вероятно са смутени от тази промяна. Повод за притеснения обаче няма - в нито един момент Dead Space 3 не се превръща в безмозъчно рамбоподобно избиване на чудовища.

Играта стартира с кратък пролог, пренасящ ни 200 години назад във времето

на заснежената планета Тау Волантис - предполагаемият източник на маркерите. Това е своеобразен туториъл, който има за цел да ви припомни основните тънкости на геймплея и да положи основите на историята в тройката.

Няколко минути и една ударна сцена по-късно, отново поемаме управлението на Айзък Кларк. По всичко личи, че той е имал романтична връзка с Ели Лангфорд - дамата, с която се измъквате на самия край на Dead Space 2. Нещата обаче са се разкиснали и сега Айзък живее сам, отново потънал в отчаяние, а вероятно и в алкохол. Един поглед през прозореца е достатъчен да видите, че навън маркерите продължават да предизвикват безредици, а юнитолозите са се превърнали в своеобразна терористична организация.

Общо взето Айзък живее като отшелник - той се е изолирал напълно от света. Ситуацията се променя светкавично в мига, в който разбира, че Ели се е отправила на мисия в желанието си да открие източника на тези монолити, а всички връзки с нея са изгубени. Тази новина го изкарва от черупката, в която живее, и го принуждава да се присъедини към капитан Робърт Нортън и сержант Джон Каръвър, за да я открие.

За да е по-интересно, юнитолозите, ръководени от Деник (озвучаван от същия човек, отговорен за Кейн от Legacy of Kain), тръгват по петите ви. В крайна сметка вече успяхте да унищожите два маркера, не могат да ви оставят да сеете още разруха, нали?

Всичко това постепенно ще ви отведе до Тау Волантис, където ви очакват не една и две изненади...

Още от самото начало си личи, че Visceral са решили да поставят

акцент върху по-динамичните и изпълнени с екшън сцени

Да вземем за пример сцената, в която героят бяга по заснежен склон от спускащите се към него отломки от кораб. Тя е меко казано впечатляваща. Спокойно, подобни ситуации не са през пет минути и обикновено се редуват с характерните за поредицата мрачни и клаустрофобични коридори. 

Ако динамиката на играта е еволюирала, то Айзък не е. Има какво още да се иска от подвижността му. Добавянето на възможност за приклякване и претъркулване настрани донякъде помагат, но си личи от километри, че Dead Space 3 просто не е пригодена за див екшън. Особено когато сте изправени срещу човешки противници.

В останалите случаи обаче Dead Space 3 е точно това, което очаквате - умението на Айзък да се отцепва от своите съекипници е доведено до съвършенство, развалени врати ви затварят в тесни пространства и ви карат да се борите за живота си срещу постоянно прииждащи некроморфи, все нещо по пътя ви се е развалило и вие трябва да го оправите и т.н. Дори ужасно дразнещите и постоянно регенериращи се некроморфи също се завръщат - и този път по-рано, отколкто очаквате.

Що се отнася до подобряването на героя и арсенала, кажете сбогом на характерните за първите две игри power nodes. Сега

Айзък, досущ като истински инженер, може да майстори всякакви неща,

стига да разполага със съответните ресурси и съставни части, разпръснати из играта. От аптечки за здраве до муниции и цели оръжия. Системата е интуитивна и ви дава изключителна свобода. Край на фиксираните оръжия. С малко повече въображение може да създадете на Bench-a точно това, което пасва най-добре на вашия стил на игра. Искате Plasma Cutter и огнемет в едно? Може да си го направите. Искате електрически привкус към пушката си двуцевка - няма проблеми.

Помислено е и за онези от вас, които не искат да строят оръжия от нищото. Играта ви предлага фиксирани планове за изработка на оръжия, които може да реализирате с един клик.

Костюмът също не е пренебрегнат
 
Той също може да бъде подобряван с ресурси на определени за тази цел места. Тук обаче нещата са сравнително непроменени. Повече кръв, по-голямо количество кислород, по-добра броня и т.н.

Накратко - разполагате ли с необходимите ресурси, като соматичен гел, тунгстен, преобразуватели и др. подобни, може да създадете каквото си пожелаете. Така стигаме и до най-противоречивия аспект в Dead Space 3 -

микротранзакциите.

Във всеки един момент може да отворите менюто на играта и да се изръсите с няколко долара за пакет от ресурси, в случай че не ви се проверява всеки ъгъл или труп за тях. Макар и да звучи стряскащо и да намирисва на pay-to-win, всъщност микротранзакциите в никакъв случай не са наложителни. В нито един момент от играта не съм се чувствал пришпорен да прибягна до тях. 

В този ред на мисли, Dead Space 3 предлага и още няколко начина да съберете необходимите материали за производство на оръжия. Първият е посредством второстепенните и незадължителни мисии. Нещо като инстанциите в WoW. Не сте длъжни да влизате в тях, но вътре ви очаква награда. В случая на Dead Space 3 - сандък, пълен с ресурси. Тези допълнителни куестове са доста по-екшън ориентирани и крайно линейни, но като цяло - забавни за игра и ненатрапващи се.

Рано или късно ще попаднете и на малки роботчета, които, може да пращате да търсят ресурси в даден район самички. Веднъж щом свършат, ще се върнат автоматично в Bench-а, откъдето може да ги вземете и пуснете отново.

Що се отнася до хорър елементите,

те са сравнително притъпени в Dead Space 3 - една тенденция, която наблюдаваме още от двойката насам. Играта е по-скоро зловеща, отколкото стряскаща - отделете малко време и прочетете текстовите дневници и ще попаднете на някои наистина обезпокоителни неща. Това до голяма степен ще ви откъсне от преобладаващия екшън и ще ви позволи да се потопите по-добре в историята, ще разберете какво точно се е случило на планетата и ще осъзнаете, че трябва да се махнете час по-скоро от нея.

В случай че искате да убиете допълнително хорър елемента, е достатъчно да стартирате

коопо режима.

Тук към Айзък се присъединява сержант Карвър, а играта ви замеря с допълнителни чудовища и мисии. Нищо не ви пречи да пробвате кооп режима, в случай, че разполагате с приятел, с който може да отделите няколко часа, за да преминете през историята. По този начин поне ще научите повече за самия Карвър, който си има свои собствени проблеми, история и лични демони.

Като цяло, Dead Space 3 определено не е съвършена игра. Елиминирането на Save станциите не помага особено за плавния прогрес в играта. А ако преди спестяването на муниции и аптечки бе ключово за оцеляването ви, то сега те се намират в истинско изобилие.

Ако нямате твърде големи очаквания обаче, заглавието на Visceral ще ви очарова с епично поднесената си история и забележителни сцени. Очакват ви близо 15 часа геймплей, без да броим допълнителните мисии и коопа, а занаятчийската система ви предоставя пълна свобода при подбора на вашия арсенал.

В аудио отношение

Dead Space 3 може да се нарече истински шедьовър. Впечатляващо е какво напрежение може да окаже качественото озвучение на една игра.

Що се отнася до визията - въпреки ниските системни изисквания, Dead Space 3 изглежда великолепно, за което основен виновник е Visceral Engine. Да го наречеш остарял би било смешно. Имах удоволствието да разпъна играта на 42 инча и дори тогава тя изглеждаше красива и детайлна.

Очевидно е, че Visceral са се опитали да направят Dead Space 3 достъпна за още по-голям брой геймъри. За щастие този път не са отишли прекалено далече. Това обаче спокойно може да се случи в четвъртата част, ако такава някога има. Можем само да се надяваме, че поредицата рано или късно няма да се превърне в едно кеужъл избиване на некроморфи. 

 
системни изисквания
2.8-гигахерцов процесор, NVIDIA GeForce 6800, ATI X1600 Pro или по-добра, 1 GB RAM (2 GB за Vista, 7 или 8), Win XP, Vista, 7, 8
напиши коментар
 

889 мнения
профил »
sollider каза на 06.02.2013, 13:27 ?. :

Съхранили са стандартния за поредицата геймплей, което за мен е плюс. А относно техническата част, тази Dead Space изглежда най-добре. За мен чакането си заслужаваше, играта оправда очакванията ми.

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 10.02.2013, 00:00 ?. :
Редактиран на 10.02.2013, 12:35 ?.

Всички сте малоумни, отговарям на теб момче за да бъде коментара ми най-горе и да могат всички глупаци да видят колко задънени са мозъците им щом мислят деад спейс 3 за добра игра както теб

Кво беше тва деад спейс?
- Игра в която мудността на героя е напрягаща и вдъхваща на играча страх от слабост и уязвимост, където няма превъртания и цигански колелета както в боклучавата трета част

- Игра която не се сравнява с мас ефект и евтини гиърс ъф уор копия защото е уникална в своята ниша, а не както правите с тройката в момента глупаците, защото колегите ви по глупост вицерал са се изсрали върху играта си

- Игра с предизвикателство, където всеки изстрел, всеки процент хелт има значение, където две крачки към асансьора са живот и смърт, а не като тройката с безумно лесни режими за олигофрени и аптечки във всеки ъгъл

- Игра в която има малко персонажи, но всичките развити до задоволителна степен, всеки със своята роля, а не както в тройката където някой си карвър ли глупак някакъв се опитват да го докарат, само че е типичен плоскоумец от гиърс ъф уор и някакви други начервосани маймуни ми наслагали изчерпаните глупаци вицерал

- Игра в която бориш заплахата с каквото намериш в сравнително готова или завършена форма, а не като в тройката фабрика за атомни бомби, глупака айзък има космически умения по сглобяването на оръжия приличащи повече на тухли, глупаците вицерал заменят оригинални класически пушки с немощни тухли плачещи за ъпгрейд с микротранзакции или загубете 5 часа в събиране на гайки щото сте бедни цървули един вид, а с тая блестящо тъпа терминатор идея за комбиниране на оръжия дефакто една тухла е достатъчна за всичко да избиете като арнолд, максимум два слота в кобура по-лесно да помнят глупаците какво носят и разбира се универсални муниции за всичко бе давай тука всичко презареждаме, защо ли тия глупаци от ишимура се бяха минали да не чуят за такова нещо универсални муниции

- Игра в която всеки персонаж може да бъде размазан на момента от некроморфите, като парцал захвърлен безпощадно, а не като в тройката където е ясно че кьоравата джофра ели ще оцелее до финала защото е любовния прашец в мъртвия космос, представете си, а карвър трябва и той да оцелее щото е добро момче, глупак

Дефакто равносметката е че кооп мода с глупака карвър е силата на деад спейс 3, въпрос за най-тъпите, прилича ли ви това на деад спейс? Въпрос за по-умните от вас, прилича ли ви това на добра игра? Автора на статията е за бой, ако за това пари взимаш моето момче, за тези базисни описания на играта без никакъв анализ, само сухи сравнения тук там с това какво било и то тъпи сравнения, питай шефовете си винаги ли са хвърляли пари на вятъра

174 мнения
профил »
ClyNe каза на 06.02.2013, 13:36 ?. :

Най-добрата от всички :)))

170 мнения
профил »
Delian каза на 06.02.2013, 13:42 ?. :
Редактиран на 06.02.2013, 13:44 ?.

Играта си е бомба!За мен няма минуси.Точно това,което очаквах.

110 мнения
профил »
firstduo каза на 06.02.2013, 13:44 ?. :

играта е супер , според мен ще изяде мас ефект 3 с парцалите , тази е на светлинни години пред мас ефект , поне за мен

413 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 06.02.2013, 14:52 ?. :
Редактиран на 06.02.2013, 14:53 ?.

Колега,как по-точно ще изяде Ефекта,като това са игри в съвсем различни жанрове?Давайте малко по-сериозно със сравненията.Иначе ако може все пак да се направи някакъв паралел между двете,надявам се да говориш за 3-ката само.Ефекта е епична игра,въпреки кусурите си докато тази поредица е просто много добра.Иначе чакам с нетърпение петък да ми я донесат.

924 мнения
профил »
SvRomanov каза на 06.02.2013, 15:29 ?. :

В различни жанрове може да са само на хартия, иначе като геймплей са едно към едно.Mass Effect 2,3 напълно опропасиха страхотната 1-ца, и ако не беше историята и сетинга щеше да лъсне че откъм геймплей е на едно ниво с Call Of Duty.Dead Space за мен е по-качествената поредица, понеже във всяка следваща игра има градация, което е точно обратното на МЕ.Ефекта не е епична игра, просто има епична история.И нищо друго.

420 мнения
профил »
goblin каза на 06.02.2013, 15:47 ?. :

Mass Effect и Dead Space с еднакъв геймплей? о.О

В едната работиш в екип като можеш да си билднеш комбат механиките така че например да контролираш нещата с бионик/тек способности и практически дори да не стреляш с основния си герои, другата си е сървайвъл хорър /е, в тройката сървайвълът го махнаха/ шутър.
А аналогията с CoD която си е мултиплейър FPS пък съвсем е изсмукана от пръстите

735 мнения
профил »
rosniak каза на 06.02.2013, 16:24 ?. :

@SVRomanov- почти съм съгласен с казаното от теб.
@Goblin- всъщност са биотик.

413 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 06.02.2013, 17:41 ?. :

Романов,в хейта си по Ефекта тропаш една камара глупости.Геймплея си е супер.Има тактика,мислене.Можеш да изиграеш играта по безброй начини.История,атмосфвра,невевроятни реплики,завладяващи герои.Има още един куп достойнства,които няма да изброявам сега.А това,че в двойката и тройката нямало луут и инвентар не я прави ни най_малко по-лоша.Хайде спри с хейтването.БиоУеър май са ти нанесли сериозна душевна травма.Видиш ли да се споменава Ефекта излизаш първи да плюеш.

478 мнения
профил »
shpekovsalam каза на 06.02.2013, 20:51 ?. :

SvRomanov, за пореден път се изказваш АБСОЛЮТНО неподготвен и с крайно тъпи изказвания..... Не взимай участие в дискусии без да знаеш за какво всъщност става въпрос, сериозно....

924 мнения
профил »
SvRomanov каза на 06.02.2013, 21:07 ?. :

Ronaldo, не я прави по-лоша игра, но я прави по-малко РПГ.Или в случая - никакво.Да бяха си казали че поредицата ще е търд пърсън шутър с диалози, играта щеше да страхотна в тази категория, и аз специално думичка нямаше да обеля.Ама да ми квалифицираш като РПГ игра, в която няма инвентар, луут и имаш 7 умения, 4 от които са различни боеприпаси, а 1 -гранати...Айде няма нужда.Кое му е тактическото на геймплея, че можеш да даваш заповеди на екипа ли ?Айде стига...Мога да си говоря за играта каквото си поиска, и където си поискам.Ако теб не те устройва мнението ми - не го чети.Само че няма да го променя заради някакъв фенбой, дето е решил че поредицата няма кусури и е върха на геймърския сладолед.

Саламчо, казвам го и на теб - като не ти харесва мнението ми - хикса горе в дясно.Никъде не пише че коментари с критика са забранени.

285 мнения
профил »
Tranquil каза на 06.02.2013, 21:55 ?. :

Romanov, значи основната причина да мразиш ME2 и 3 толкова е, че хората я наричат RPG? :D

121 мнения
профил »
NEXT каза на 07.02.2013, 10:26 ?. :

Романов умно момче си. Но има нещо което много ме дразни, ти имаш точно 2 поста на които им сменяш леко словореда.

Ако не храниш за конзолите, храниш по МЕ.
Не ти ли писна всеки път едно и също ? Когато видя, че има твой пост знам какво си казал без да го чета. Ти други игри не си ли играл ? Други забавления нямаш ли ?
Това е като вица за Иванчо и краставицата. Той си знае това и толкова.

413 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 08.02.2013, 11:55 ?. :

Романов,никой не те кара да си променяш мнението.То си е твое.Както съм ти казвал в други постове,аз уважавам мнението на другите,но твоето вече си е чист хейт.Спри се малко.Както каза Некст,имаш два поста и си ги повтаряш.В много теми,в които няма нищо общо с Ефекта,ти пак за него говориш.Това се опитвам да ти кажа.Вече всеки знае,че си разочарован.Твое право си е.Но става досадно.Бил съм разочарован от доста игри,изказвал съм мнение веднъж,дваж и преставам.И да фен съм на предицата,но къде съм казал,че няма кусури?Имаш акъл в галвата,помисли.

379 мнения
профил »
Revive_ каза на 06.02.2013, 14:28 ?. :
Редактиран на 06.02.2013, 15:07 ?.

Ето я и очакваната статия за Dead space 3!
За повечето неща съм съгласен с автора!
Относно аптечките и мунициите, те са в изобилие, тогава когато се играе на по-лесен режим!
Геймплей-я и сюжета са си точно на мястото... Не е нужно всеки път нещата да се променят коренно!
Играта си заслужава! 4-та част на играта мисля, че няма да се състои, след като беше заявено че 3-тата част ще е финалната.
Всички нови елементи в играта са добре измислени и интересни... Има свобода...Има избор. Това е идеално!
Да, управлението не е 100% добро, но не искам Персонажът ми да се Гъне като разтопен кашкавал! Така има известна равнопоставеност със съперниците...
(Това да не е фриирънър маняк или персонаж от Tekken?!)
Относно визията - да и тя не е на 100% и какво като е порт-ната, пак ефектите и елементите, звуците са си много добри.
Не е задължително със всяка игра да виждам Crysis!
С по ниския праг на изисквания се предоставя възможност за хората с не толкова актуални компютърни системи!
Съжалявам само, че играта не се предоставя в Steam!

735 мнения
профил »
rosniak каза на 06.02.2013, 14:41 ?. :

Шапка свалям на човека писал това ревю. Браво.
Сега остава в петък да си получа и оригинала.

110 мнения
профил »
firstduo каза на 06.02.2013, 14:48 ?. :

пък и не е тежка , на лаптопа ми хвърчи без да загравя кой знае колко

130 мнения
профил »
vilza каза на 06.02.2013, 16:27 ?. :

Пичове , а може ли да се играе с контролер ?

2448 мнения
профил »
Zlob каза на 06.02.2013, 17:24 ?. :

"Вследствие на акцента върху екшъна, аптечките и мунициите са в изобилие, което убива елемента на сървайвъл"

Това важи ли за по-високите трудности или не се е стигало до там да тествате?Аз като играя сега единицата на Medium пак си има муниции и аптечки с тази разлика че в 2 % от игралното ми време не са ми стигали.Излиза че и там сървайвъл елемента е убит?

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 10.02.2013, 12:30 ?. :

Щом играеш деад спейс на медиум значи си много тъп бе, лелеее, не искаш удовлетворение да ти остане от тебе след превъртането, от най-тъпите си, нищо не си видял от тая игра

1938 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 06.02.2013, 17:29 ?. :
Редактиран на 06.02.2013, 17:34 ?.

Личи си от ревюто, че Авторът е прекарал забавни часове в игра. Получил се е приятен за четене текст, достатъчно информативен, без да навлиза в излишни детайли или ненужни спойлери.

Аз, обаче, съм отвикнал от подобен род игри. Или никога не съм привиквал. Пробвал съм всяка една част от поредицата, но явно този жанр, или по-скоро така изпълнен, този жанр не ми допада. Не ми допада мудното придвижване на героя и усещането, че някой те държи и пречи да правиш каквото трябва. След един час игра решавам, че дори и да ми е интересно да видя какво става по-нататък, едва ли ще продължа напред.

Някаква гад се е затичала срещу мен и трябват поне още няколко "куршума", за да и светя маслото. Трябва да запазя дистанцията между мен и нея, за да имам време да презаредя и да и* клъцна краците. Да, ама моя човек, вместо пъргаво да отскочи назад или поне бързо да набере на задна скорост, едвам-едвам се дърпа назад, като че преодолява няколко G в обратна посока. Да, обстановката става напечена, маймунякът е вече на една педя пред мен и упорито се опитва да ме целуне, мисията на гейм дизайнера е изпълнена, защото аз трескаво набивам по всички клавиши - ритници, шамари, презареждане, отваряне на инвентара, изход на десктопа...:) С една дума - трилърът е в разгара си.

Обаче тези и други подобни механики в геймплея не ми допадат. И не казвам, че проблема е в играта, просто аз не харесвам този подход. Искам да чувствам героя и управлението му дотолкова свободно, доколкото позволява 3Д средата и енджина, а тук имам чувството, че управлението е подгласно на главната идея на играта героят ти да се бори за оцеляването си. Аз, обаче, не искам да се боря с така решено управление на играта.

И не че не харесвам подобен род игри, System Shock 2 е една от моите "ол тайм фейвърит" (говоря за това, което обединява двете игри, не за различията им), просто не ми допада този тип управление тук. Иначе самата игра очевидно е изпълнена с мисъл и съм сигурен, че ще бъде добре приета като цяло.

А аз ще трябва да преинсталирам стария System Shock 2, да се .... в закостенелите си предразсъдъци, деа! :)



*никога не използвайте [и кратко] в полето за мнения, дори да знаете как да го наберете на клавиатурата, освен ако не искате да загубите целият текст след тази буква, когато публикувате мнението. Чувството за отчаяние при вида на бялото петно, на чието място би трябвало да стоят най-съкровенните ви мисли за играта, е нещо, за което много сървайвъл игри могат само да мечтаят! :Д

735 мнения
профил »
rosniak каза на 06.02.2013, 20:25 ?. :

Героят в Dead space Isaac Clarke е облечен в костюми, които (сигурно товаса имали впредвид авторите) тежат по няколко килограма. Е кажи ми как да скачаш напред- назад като маймуна след като по теб има 6 кила тенекии (например)? Ей това е едното което не ми харесва в тройката- че героят може да скача.

1938 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 06.02.2013, 22:12 ?. :
Редактиран на 06.02.2013, 22:51 ?.

Не знам дали си бил в казармата, но аз добре си спомням как зимата, навлечени с въшкарници, отгоре шинели, плюс въоръжение АК 5,45 и сумката с 4 пълнителя, мешки на гърба и всичко, което може да се измъкне от склада и да се окачи по теб, сме тичали няколко километра, само защото ротния го били зъб или някой е закъснял от гарнизонка. Не знам дали имаш идея всичко това колко е НЕУДОБНО и колко ТЕЖИ само да го мъкнеш, камо ли да тичаш. :) А не сме тичали за живота си, а за кефа на някой.

Шинелът се оплита в краката, не е като удобния, високотехнологичен костюм на г-н Кларк; автоматът те бие по каската и задника, не е като "невидимите" оръжия на Исак, които се появяват само когато ти трябват :)); а, като казах "каска" и се сетих как ли би се чувствал глевния герой на ДС с една такава, вместо с това чудо на техниката, което той ползва :)) Ноооо... предполагам гейм дизайнерите правилно са решили, че едва ли ще изглежда много героично с нея, ЛОЛ!

Та, в кръга на шегата всичко това, разбира се. Просто аз не харесвам усещането, което оставя в мен играта, макар че за сметка на това съм изключително впечатлен от детайлността на лицевата анимация, например. Нещо, което пък ме отвращаваше в Dragon Age - една иначе любима игра.

141 мнения
профил »
dstalev каза на 07.02.2013, 10:40 ?. :

Извън темата, на който не му се чете моля да продължи със следващите коментари.

Не съм играл игрите, но не можах да се сдържа като видях образното описание на DragonSlayer относно бягането в пълно бойно снаряжение и колко много е прав. Пълното бойно снаряжение на кашика (пехотинеца) тежи около 40-45 килограма. Автомат, пълнители в сумка, раница с нещата от първа необходимост, мушама за покриване при ядрена, химична или биологична атака, шанцов инструмент за копаене на окопи (или като много стряскащо оръжие за ръкопашен бой.) Та накичен като коледна елха се налага да покоряваш баирите, точно защото на ротния командир или пък старшината жена му снощи не му е пуснала или нещо друго. Аз с повече от 20 кг това "упражнение" не съм го правил, но ограничаването на движението не беше кой знае какво, а и сме изпълнявали упражнения за преодоляване на "опасна местност" - бодлива тел, окопи и т.н., които налагат честа смяна на посоката при бягането към "противника". Но освен хлопането на каската и ударите на цевта на автомата по ребрата си бягаш като подгонен от кучета. Ако се наложи да бягам за живота си, мисля че ще постигна наистина забележителни резултати, нищо че съм натоварен допълнително.

1938 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 07.02.2013, 12:11 ?. :

Сега остава някое момиче да разкаже как в било при раждането и идилията ще е пълна! хехехе

144 мнения
профил »
Grubiqn каза на 01.02.2014, 07:00 ?. :

Идеята в казармата от вашето време е да бъдете подготвени за бъдещ конфликт и да имате умения,издържливост,сила,тренировка.Не че на ротния ви му е било голям кеф(много голям кеф му е било)но това така или иначе е трябвало да бъде изпълнено.И да вярвам,че ако живота ми зависи от това,доста ще бягам и подскачам.Но не съм бил там когато са правили играта,може би от прекалено многото глупости енджина не би могъл да раздвижи героя,ако ме разбирате,нали все пак ако той подскача и е подвижен,заобикалящата го среда също трябва да е такава,а това изисква доооста повече работа и усилия :)

495 мнения
профил »
dr_gilotin каза на 06.02.2013, 17:49 ?. :

Сега последно сървайвъл като единицата ли е или е повече екшън ориентирана и това с какво допринася повече освен по-голяма аудитория ?


Единицата съм я превъртал няколко пъти и така и не ми пречи пак я да превъртя, за 2ката 3 пъти я почвам и не можах да я врътна не знам за какво, просто не ме грабна така...

След време се надявам и тази да пробвам, дано си си заслужава.

735 мнения
профил »
rosniak каза на 06.02.2013, 20:26 ?. :

бих ти казал 50 на 50, но почни играта на по-висока трудност.

110 мнения
профил »
firstduo каза на 06.02.2013, 19:48 ?. :

незнам комбинирано е , на някои места екшън на някои просто трябва да оцелееш , незнам кое е в повече

6 мнения
профил »
ezio17 каза на 06.02.2013, 21:09 ?. :

Мега мощната игрица ! Значи сега съм на 13 chapter и просто до сега съм възхитен. Според мен всичко е изпипано. :)

168 мнения
профил »
newcomer каза на 06.02.2013, 22:55 ?. :

Бива бе,нямам оплаквания.Ако са ви писнали новите игри,които разчитат на огромни бюджети и са боклуци като финален продукт,посетете нашия блог http://dulogaming.blogspot.com/за ревюта на(главно)класически игри!
Големите заглавия не са това,което бяха!

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 06.02.2013, 23:14 ?. :
Редактиран на 06.02.2013, 23:24 ?.

гледам искаш мнение...
първо сменете темплейта, после се научете, че след препинателен знак се оставя разстояние, текста е форматиран ужасно, пък това лого като етикет на кисело млеко направо тровка. ревютата изобщо не ги коментирам.

романов, ти сравни dead space с mass effect. колкото и да се обясняваш си идиот, братле... :D

924 мнения
профил »
SvRomanov каза на 07.02.2013, 01:47 ?. :

Вярно че е малко нелепо сравнението между двете игри.Все пак Dead Space става все по-добра с всяка игра, с нищо не заслужава да я сравнявам с Gears Of War-a с диалози.Аз ли съм идиот, че виждам как ЕА си направиха ташак с всички фенове на първия Ефект (сред които съм и аз), или си ти, който им ръкопляскаш на крака каквато и пумия да ти сипят.Ами да ти е сладко, не се изненадвай ако в МЕ 4 има само бутон "Стреляй", и бутон "Говори"...

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 07.02.2013, 08:47 ?. :
Редактиран на 07.02.2013, 08:48 ?.

на никой не пляскам. фен съм и на двете поредици, но МЕ никога не е била хардкор rpg. винаги е била екшън с rpg елементи (още от първата част, колкото и да не ти харесва). ако още не си го осъзнал, жалко за теб.
НО като механика и геймплей сравнения с DS или GоW показват, че ти си идиот. :)

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 10.02.2013, 09:41 ?. :

Кое по-точно в тая задънена игра не е като в мас ефект 3, малоумните престрелки, катеренето по стълби, кинект командите или космическия кораб с пълен екипаж който през цялото време ти казва кво да правиш, ква работа да вършиш, затова за вас глупаците фенове на мас ефект и костюм пуснаха от деад спейс 2 с мас ефект боди пейнт, за да можете спокойно да си пеене - не, това не е мас ефект, това е друга игра, еми не е и деад спейс, не съм преритал това глупаво момче романов да го защитавам, но в случая най-големия глупак ви надмина по усет, просто сте глупаци, прекалено фенове на мас ефект и си повтаряте че е уникална тая кофа мас ефект 3, дори любимия ви персонаж вега е пренесен в деад спейс под името карвър, гейове, от едни хора са правени двете игри, малко пари да спестят еа че феновете на деад спейс не са важни, като ги пуцаш тия дебелаците на деник ли къв беше в деад спейс, все едно церберус агенти меля изпратени от илузив мен, зомбиран от маркери, машини, кондуити абе същата помия бе много глупави сте и слепи

973 мнения
профил »
vanmx каза на 07.02.2013, 04:56 ?. :
Редактиран на 07.02.2013, 04:57 ?.

Принципно се кефя и на хорър игри, и на яко екшън. Таз игра си е екшън, нищо хорър не виждам в нея. Обаче е направена добре. От първите 30 минути това ми е впечатлението.
Втората част не съм я игарал, когато имам време ще я пробвам. Първата част пък минава за хорър, ама толкова детски наивно е направено всичко, че повече предизвиква смях. Особенно момента когато героя започне да рита гадовете по главите, все едно бие дузпа :) В тая 3-тата част са направили костюма по-нормално изглеждащ. В първата част героят е облечен като някакъв дебил на хелоуин, искрено се смях и на това, все едно гледаш power rangers :)

Resident Evil поредицата също тръгна от хорър към екшън, ама в този слуай това е гадно, защото това беше най-доброто заглавие в хорър жанра. В същото време Dead Space си беше посредствен хорър, а сега е здрав екшън. Все пак е по-добре качествен екшън, отколкото посредствен хорър :)

Говоря за Resident Evil, защото макар и още да не съм я играл, сигурен съм че RE6 ще се окаже същата работа като тази игра, само че с други декори. То това им е политиката на EA - като излезе някакво култово заглавие от даден жанр, те да пуснат някакво зле направено копие, което да прави конкуренция. За пример мога да дам GT5, веднага пуснаха NFS Shift2 да прави конкуренция. Shift 1 пък беше "конкуренция" на Grid. Аналогично е положението при CoD и Medal of Honor... отплеснах се темата :)



124 мнения
профил »
Sem каза на 07.02.2013, 05:27 ?. :
Редактиран на 07.02.2013, 05:47 ?.

Смешна игра.
Да ми бяха дали безкрайно кръв и куршуми от самото начало, че да не се разхождам толкова поне.
Вървиш направо, трепеш някой, презареждаш се и следващия.
Даже се зачудих за какво са направили този "B" бутон като няма как да кривнеш от пътя.
Който иска да се обзаложим, че ще я превъртя без да гледам стига да има кой да ме напътства.
Веднага слагам 100лв и ви предизвиквам.
А графиката ме върна в доброто старо време когато с GT7600 бях Бог.
Толкова малоумна игра не бях играл от Serious Sam 3 насам с която успешно конкурира тъпомера, а за да даде човек на това 5 от 6 звезди трябва да е мега идиот, защото само самия факт, че е линейна трябва да отнеме две.
За графика още минус една и още един минус за това, че има нахалството да ми изгуби времето да я изпиратствам, което си е единственото хубаво в случая.
18 години за където едни и същи образи с кофти резолюция ми махат с ръце, че дори не мога да скачам понеже явно човека ми е болен от остеопороза . :))))

144 мнения
профил »
Grubiqn каза на 07.02.2013, 08:16 ?. :

Човече ти си за лудницата,честно.Вземи мерки преди да стане прекалено късно е моя съвет.И спри да играеш компютърни игри,явно е че грам не разбираш от тях.Пуцай там тетрис на телефона си и не се забърквай с такива сложнотии като PC игри.....

889 мнения
профил »
sollider каза на 07.02.2013, 13:37 ?. :

Всичко, което си изписал конкурира тъпометъра (както ти си се изразил), но не и играта.

124 мнения
профил »
Sem каза на 07.02.2013, 13:45 ?. :
Редактиран на 07.02.2013, 17:05 ?.

Докажете си твърденията като заложите по 100лв.
Ето аз съм съгласен.
Даже вие ме направлявайте, а после ми кажете, че игра която може да превърти и слепец е гениална и заслужава 5 от 6.
Толкова е простичко.

124 мнения
профил »
JaisonNo-2 каза на 10.02.2013, 12:25 ?. :

Sem, не разбра ли, че това е конзолна игра? Трябва да им е по-лесничко на тях.

420 мнения
профил »
goblin каза на 07.02.2013, 13:11 ?. :

Малко впечатления и коментари след превъртане на хард.

- историята ми се стори доста слаба (- а не +), но вкусове различни, а и демото разпространявано от Замунда не включва кооп частта /ако тя влияе/

- играта изглежда силно повлияна от Бордърлендс - вярно че в чест на хоръра от ДС1/2 не са добавили БЛ хумор, но ако заглавието беше DS:Isaac in Borderlands щеше добре да отразява геимплея :P

- ot survival horror с тромавия и уплашен инженер Айзък сега е един забавен space marine шутър с пъргавия инженер Айзък който от един момент нататък основно се кефи да изтребва тълпи противници по разнообразни начини

- възможностите за преиграване изглеждат интересни - освен NG+ /с по-яки апгрейди/ има Classic /със старите оръжия/, Pure Survival /без тоновете аптечки и патрони, но все пак можеш да си ги крафтваш/, Hardcore /имаш save, но ако умреш - отначало/

- крафт системата дава интересни възможности за комбиниране на двата режима на оръжието, ако не ти стигат материали можеш да фармиш старите нива

- поне за мен много добре са нацелили темпото на екшъна

- ако търсите хорър сте сбъркали заглавието, но за 3rd person шутър с атмосфера, pacing и loot сте на точното място

121 мнения
профил »
NEXT каза на 07.02.2013, 14:17 ?. :

Евалата напълно съгласна с думите ти !

Страхотно и точно написано препокрива изцяло впечатленията ми от играта.

495 мнения
профил »
dr_gilotin каза на 07.02.2013, 19:53 ?. :

Хаха сега се вгледах:

Dead Space : Жанр:
Сървайвъл хорър

Dead Space 3 : Жанр:
Приключение, Екшън

Toва достойно отговаря на въпроса ми, щом казвате че е добър шутър ще се пробва :)

22 мнения
профил »
ОвчарскаТорбичка каза на 07.02.2013, 20:22 ?. :

Dead Space, винаги ще те помня какъвто беше в началото (още в 2-ката усещах провала...)

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 10.02.2013, 12:05 ?. :

Двойката беше голяма моето момче, имаше страхотни психо идеи със забиване на отверки и игли в очите, ефектни сцени, най-добрите светлинни ефекти с проблясъци които в тройката са ги заебали мас ефект феновете дето са я правили деад спейс 3, единицата цялостно е най-добра, но в двойката стаите са по-раздвижени, детайлни, вложен е повече цвят в цялата работа, а не като в тройката из мъгливи цс мапове да се разхождаш, бели коридори с невидим таван дето винаги е ясно откъде ще ти скочи нещо

Само с мудното прицелване трябва да свикне човек в единицата ама нека има малко повече трудност, затова се играе деад спейс, едно и две са страхотни игри дето си заслужава да изпиратстваш с кеф

49 мнения
профил »
eli_i_vase каза на 07.02.2013, 20:30 ?. :

dead space 3 si ostava nai strashnata igra v momenta koq e drugata igra v momenta koqto moje da se meri po strashna napriagashta atmosfera vednaga pitam????? ta chak tuk nekoi mi govorat nad mene che bila ekshun a toq det e napisal statiata kakv ekshun prikliuchenie ostava si horar makar orientiran ekshun ama normalno tr da se promenq neshto ne moje edno i sushto!!!

495 мнения
профил »
dr_gilotin каза на 08.02.2013, 02:20 ?. :
Редактиран на 08.02.2013, 02:25 ?.

Ари ве верно ли ?!?

Елдър сколс да не би да се промени със Скайрим или останалите от поредицата ?!?

Да не изброявам сега игри, като гледам и Биошока и той не е много променен, макар че някак си по-светъл ми изглежда.

Има си играчи които класиката в дадена игра за тях си е класика и това търсят в продълженията им, затова имаше разочаровани хора от Масовия Ефект...

Както и да е повторих навсякъде в момента не съм играл като вас играта/дори и пиратка/ така че не мога да коментирам повече от това, само отбелязвам както са написали в 2те статии за единицата и 3ката.


ЕДИТ: А гледах и стриймове - кво ми се е разприпкал като балерина тоя Айзък чак ще ми подскача с тоя костюм на ляво на дясно... тъпотии преди си беше класика - костюма изглежда тежък, съответно ако си повален се изправяш по-трудно
Направили са го все едно е ветеран от войната с 10год. стаж да се движи, а не онзи инженер който си умираше от шубе в единицата, та чак беше и психично мръднал в 2ката...

769 мнения
профил »
zlostar каза на 08.02.2013, 08:45 ?. :
Редактиран на 08.02.2013, 18:58 ?.

Сем предубеден си кат серсем.Няма какво да се доказва на хора като теб,които не виждат нищо положително в заглавието...по лесно човек би представил аргументите си на някоя овца.
Заглавието е трепач,има и хорър има и екшън,има страхотна атмосфера,сюжет, изглежда великолепно и е перфектно озвучена.Първокласно заглавие...но не и за хейт първокласници ,това е.

пп "подскачал и припкал като балерина", "играта била силно повлияна от Бродърлендс" -страшни бисери,то бива глупости ама чак пък такива...

пп 2 до големите "хард-кораджии" дето им е много лесна -има лесно да ви стане трудна...просто не събирайте аптечките и мунициите щом са ви много,не ъпгрейдвайте оръжията и така ще си пукясвате през 10мин ,щом ви е кеф - фукльовци.D:

1 мнения
профил »
Reaver85 каза на 08.02.2013, 11:42 ?. :

И като ми изтрихте коментара какво ? Това ви прави по-малко некадърни ли ? Или изтрива факта, че крадете статии от чужди сайтове и превеждате техните ревюта, понеже явно ви липсват способностите и уменията да си напишете свое собствено ли ? Публикувам отново линка към ревюто на Eurogamer, на което сте направили copy-paste, току-виж сте си взели бележка: http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-05-dead -space-3-review

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 08.02.2013, 12:44 ?. :

не знам, защо твърдиш, че статията е копи/пейст...
когато четеш ревюта от няколко източника за една и съща игра няма как да няма припокриване, но аз поне прегледах статията на юрогеймър през скрол и не видях много общи неща със статията тук.

1938 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 08.02.2013, 12:56 ?. :
Редактиран на 08.02.2013, 12:56 ?.

За мен ревюто си е ОК. Предлагам ти да направиш свое ревю на играта и да го постнеш тук (предполагам, никой няма да има против), а след това безпристрастно да го анализираме - прилики, различия, твои мисли, шаблонни изрази, оригинална мисъл, геймърски жаргон... Мисля, че ще бъдеш изненадан от резултата.

376 мнения
профил »
jenssn каза на 11.02.2013, 11:04 ?. :

Te направо акоунта ми изтриха брато шот и аз се бях обадил по варпоса :) хахахха г-н Бояджиев ... лапешки му работи сега .... аре признай си не ставаш за content writer не ти ли стана ясно,....

376 мнения
профил »
jenssn каза на 11.02.2013, 11:05 ?. :

dragon slayer ти разбираш ли англииийски шот аз като прочетох ревюто чисто и просто го е превел ...

1129 мнения
профил »
ToxicSean каза на 09.02.2013, 12:56 ?. :
Редактиран на 09.02.2013, 12:58 ?.

Eurogamer пишат статии каквито PC Mania не биха били способни и след 10 000 години. Така че дори и да превеждат от там наистина ли е толкова лошо? В смисъл нивото им ще се вдигне значително поне.

1 мнения
профил »
MCnaix каза на 09.02.2013, 13:38 ?. :

Жалко, че няма да има Dead Space 4 ;( . Това е сигурно, защото в края на Dead Space 3 Айзък умира...

1938 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 09.02.2013, 14:56 ?. :

Не знам дали това е така или не, но ако АЗ в момента играех играта и случайно прочета някъде такъв шибан спойлер (или опит за шега), щях да откача и да ти сритам задника през монитора. Ти за някаква геймърска етика не си ли чувал, баси!




*Между другото, ПЦМания, няма ли как да внедрите малко повече опции в тази секция с отговорите под новините - там... ББкод ли се нарича, какво е. нещо, минимално - да можеш да сложиш маркер за спойлер, да можеш да линкнеш някой thumbnail, да болднеш текст...

420 мнения
профил »
goblin каза на 09.02.2013, 17:52 ?. :

Ако продадат 5+ млн франчайзът ще продължи - подобно на МЕ4 с нови герои в старата вселена

Иначе наистина е добре да има "SPOILER" опция

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 10.02.2013, 09:59 ?. :

На финала на деад спейс 3 има три ендинга, зелен син и червен, айзък трябва избере дали да умре от гръмотевица, от грамаден механизъм да бъде размазан или да изгори в голям пламък, има и четвърти ендинг който трябва да заслужите със събиране на ресурси, можете да използвате микротранзакции, в този ендинг айзък се застрелва в главата, и четирите ендинга спасяват света от некроморфите, като със зеления хората и некроморфите се смесват в едно днк и започват да строят ново бъдеще, айзък ги напътства като бог отгоре, безсмъртен некроморф става накрая с дебел глас

769 мнения
профил »
zlostar каза на 09.02.2013, 16:10 ?. :
Редактиран на 09.02.2013, 22:32 ?.

дел

144 мнения
профил »
Grubiqn каза на 10.02.2013, 11:10 ?. :

За мен човек който не вижда ужас в тази игра,не вижда история и не вниква в нея е не първокласен идиот,а бездушна обвивка на човек,която има нужда да бъде затворена в психиатрията възможно най-скоро.Къде видяхте слаба история бе историци критици?Дадохте ли си маааалко зор да прочетете текс логовете,да изслушате аудио логовете или слаба история викаме на това,че за 2 часа минахме играта с два три чиита и се кефим колко лесна била.Нямало ужас хаахахахахах къде има ужас в тоалетната като ходите ли?Явно тук изобилства от критици които уж не виждали ужас,а в следващия момент играят играта на светната лампа и в присъствието на 2ро лице.Смешници.Играта е най-добрия хорър излизал последните години,бие еденицата и двойката по над 50% от параметрите,за пръв път виждам игра която да е по-добра от първите си части.Пробвайте се да влезете в кожата на Айзък,да изпитате ужаса да си сам в тези подземия,да не знаете откъде какво ще ви изкочи та да ви видя тогава няма ли ужас,признавам че много игри като Дуум след час игра вече не ме притесняват и си трепя гадове на поразия,но това е защото гадовете са направени по един и същ малоумен начин да изкачат без никакъв акъл.В ДС3 няма подобни глупости,гадовете реагират изключително интуитивно крият се нападат точно когато не очакваш да излязат и нападат бързо и на големи групи.Така че "уважаеми" критици или признайте,че умирате от страх и затова хейтвате или се предайте без разправии на властите защото ако не ви е страх от тази игра значи сте безчуствени социопати които не им прави впечатление смъртта на невинни люде.

420 мнения
профил »
goblin каза на 10.02.2013, 14:04 ?. :

Предадох се на властите без разправии, но ми казаха че в полицията нямат свободни щатове и да проверя следващата седмица :P

973 мнения
профил »
vanmx каза на 10.02.2013, 21:11 ?. :
Редактиран на 10.02.2013, 21:13 ?.

Трябва да си първокласен идиот, че компютърна игра да ти предизвиква страх. Щом толкова лесно се плашиш, значи трябва да седиш нон стоп свит в някакъв ъгъл у вас. Освен това разлика между изплашване и стряскане правиш ли? По е нормално човек да се стерсне първите 2-3 пъти като излезе чудовище, след това вече би трябвало да очаква и да не се стряска. Пък тази игра дори не е от стряскащите. Къде пък видя героят да има вид да изпитва някакъв ужас - държи се като някакъв bad ass, който трепе всичко наред по възможно най безсърдечния и обработен начин, изпитвайки дори лека досада от безкрайното трепане :). Същата работа е като doom 3, само че от трето лице и с по-корава графика. Ако и Doom 3 наричаш хорър, пробвай тогава някой от ранните Silent Hill или Resident Evil игри, Fatal Frame също е добър хорър. Нищо общо нямат с тоя род пуцалки. Щом са тъмни декорите и изкачат извънземни/зомбита/чудовища и героят не е безмъртен, значи имаме хорър :) Пробвай първо най-ембламатичните заглавия от хорър жанра, сравни ги с тая пуцалка и тогава се изказвай за жанровете.

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 10.02.2013, 21:31 ?. :

Ван не си прав момче за героя, плаши се като малко момиченце крещи тоя женчо дори когато врата зацепи пред него, педалче със здраво заредени железа в ръце което само нервите ти къса, нищо друго не прави, нещо аудио системата да не би да ти е калпава че ти бягат детайли момче, което ме подсеща какъв тъп гьол е звука в тая игра деад спейс 3, лелеее нищо не звучи както преди при железата, плазма кътера е кат няква пръдня не можеш да чуеш силен, остър лазер който дупчи дини като в предните игри, иначе това момче горе което се плаши е пълен глупак в тон с айзък от третата игра

4 мнения
профил »
chiko0o каза на 10.02.2013, 17:04 ?. :
Редактиран на 10.02.2013, 17:08 ?.

А бе с две думи - осраха играта ...

769 мнения
профил »
zlostar каза на 10.02.2013, 20:33 ?. :
Редактиран на 11.02.2013, 15:40 ?.

Абе с няколко думи ,играта не е за осрани мозъци...и за тоскични отпадъци с КоД-ажийски наколности.

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 10.02.2013, 21:06 ?. :

Тя е за пашкули без мозъци, глупави мекотели

1 мнения
профил »
Gamer1234 каза на 10.02.2013, 21:36 ?. :

Наистина интересна игра.Заслужава си да се играе!!!

183 мнения
профил »
Rostik79 каза на 11.02.2013, 10:10 ?. :

Аз навъртях вече 12 часа и не виждам къде е този акцент върху екшъна. Геймплеят си е същия, че даже и по-добре от предните.

4131 мнения
профил »
VK_ каза на 13.02.2013, 10:29 ?. :

....а стана ли ясно как така Ели си е върнала окото? =)

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 13.02.2013, 12:42 ?. :

от Nekromorphs очни хирурзи с възможност за регенерация :)

735 мнения
профил »
rosniak каза на 13.02.2013, 15:15 ?. :

Да. СПОЙЛЕР !!!Има бележка в която се споменава, че са намерили доктор който да изпълни операцията. Мисля че е в началото, в стаята на Айзък.

363 мнения
профил »
ToxicWaste каза на 13.02.2013, 15:19 ?. :

Маймуни безполезни вземете таблета на айзък който е на леглото в апартамента му в началото, там пише че я е водил джофрата да й сложат некво по-евтино око, било малко по-различен цвят от другото й ама закърпили работата, престанете глупости да ръсите в коментарите ве глупаци недни, тъпи въпроси да задавате

72 мнения
профил »
max111 каза на 15.02.2013, 19:37 ?. :

Dead Space 3 надмина очакванията ми!!
Това е най-добрият екшън на EA и разбира се най-добрата Dead Space!


758 мнения
профил »
soti_n каза на 16.02.2013, 22:47 ?. :

Играта си е много добра, дълга ми се стори - по-едно време ми умръзна сменянето на чаптърите. Ревюто обаче е леко прехавалено. Наистина описали сте всички критични точки, но някак не очаквах да напишете, че е "надминала очакванията".

5 мнения
профил »
Niko03sk8 каза на 16.02.2013, 23:28 ?. :
Редактиран на 16.02.2013, 23:29 ?.

Незнам защо, но такива игри не ме привличат!! Фен съм на MMORPG!!

1 мнения
профил »
FlyingPENIS каза на 10.03.2013, 21:53 ?. :
Редактиран на 10.03.2013, 22:02 ?.

ToxicWaste както гледам ти си просто 1 хейтър като не харесваш Деад Спейс върви си играй тъпия цейс или там на каквото лайно играеш.Щом Вече ИМА ДЕАД СПЕЙС 3 ТОВА ОЗНАЧАВА ТАПАКО ЧЕ МНОГО ХОРА Я ХАРЕСВАТ И СТИГА СИ СРАЛ ПО ТЕМИТЕ НА ХОРАТА ЧЕ ДРАЗНИШ ЯКО

478 мнения
профил »
shpekovsalam каза на 18.03.2013, 11:58 ?. :

DLC-то "Awakened" е това, от което Dead Space 3 имаше нужда! Напрегнати моменти, луди сцени, кръв.... Да ни накара да се питаме дали това, което правим е правилно.... дали е реално? Нямаше ги малоумните престрелки с хора... Слава Богу! Върнахме се там, където трябва да се развива една Dead Space игра - в Космоса(какъв шок!)....

DLC "Awakened" > Dead Space 3

7 мнения
профил »
krasikorn каза на 05.09.2013, 23:34 ?. :

Леле... коментарите на въпросния ToxicWaste просто нямам думи, това момче му има нещо, явно е страдало доста от липса на внимание, като малък, както и да е; имам една молба към притежателите на сайта, да ограничават изблиците на гняв на разни пубери тук!!! Благодаря ви предварително, иначе както гласи поговорката " за всеки влак си има пътници" , а за мен тази поредица е като виагра, вие си направете извода дали ми допада Dead Space !!!
Очаквам пордицата никога да не свършва , като "Дързост и Красота"...
... с нетърпение очаквам следващата ЧЕТВЪРТА част...
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Dead Space 3

Превю:
Ранният достъп до демо версията на дългоочаквания екшън хорър на Visceral вече е факт, затова без да губим време ще влезем отново в кожата на Айзък Кларк.

Интервю:
Изпълнителният продуцент на хорър поредицата Стийв Папуцис споделя как е протекла интеграцията на Kinect и дали екипът му е черпил опит от BioWare.

новини:
Последната част от някогашния хорър, който премина в ко-оп екшън, не се продаваше добре, но компанията все още счита серията за важна.
Разочарована от продажбите на третата част, Electronic Arts се е отказала да финансира проекта въпреки, че по него вече се е работело в начален етап.
За Dead Space 3 компанията е създала работещ модел за обработка на микротранзакции и възнамерява да го ползва и в новите си игри.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Dead Space 2 101
Dead Space 20
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Dead Space 2 101
Alan Wake 73
Metro: Last Light 60
Alien: Isolation - ВИДЕО РЕВЮ 50
Metro 2033 44
Don't Starve 32
Resident Evil 5 31
The Walking Dead: Survival Instinct 29
The Walking Dead 22
Silent Hill: Homecoming 22