facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Dead Space 2
Ревю | 25.01.2011 | автор: Иво Цеков


оценка:
Производител:
Visceral Games
Издател:
Electronic Arts
Жанр:
Сървайвъл хорър
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
79.95 лв.
купи играта »

плюсове

Айзък отново е тук и няма прошка за никого… и нищо

Интуитивно управление, особено ако сте играли оригинала

Мрачна и напрегната атмосфера

Всичко, което харесвате в Dead Space, пак е тук

минуси

Нищо наистина качествено ново

Няма усещане за огромен космически метрополис

Проектирането на информация пред вас понякога пречи

Мултиплейърът не е достатъчно сериозен

В много отношения писането на ревю за Dead Space 2 би трябвало да бъде доста лесна задача за всеки гейм журналист. Оригиналът бе една от най-добрите и интересни екшън/хорър игри в последно време, а студиото Visceral Games имаше достатъчно дълго време, за да идентифицира малкото елементи, които можеха да се подобрят. Издателят ЕА пък е огромна компания с почти неограничени ресурси, така че никой от екипа, работил по Dead Space 2, не бе лишен от нужните му средства. Рекламната кампания преди излизането на играта беше мащабна, а пуснатото наскоро демо потвърди очакванията ни, че играта е изпипана много добре. В резултат едва ли някой е останал изненадан от факта, че Dead Space 2 ще бъде качествен продукт. Което като че ли е и единственият недостатък. Но да не избързваме.

В Сатурновата дупка

Както подобава на всяко продължение, историята в Dead Space 2 заварва Айзък приблизително три години след събитията в оригинала. Ако обаче не сте запознати с първата игра, препоръчително е да изгледате краткото филмче “Previously on Dead Space”, за да научите повече за планетата Егис VІІ, кораба „Ишимура” и любимата на нашия герой Никол. За да резюмираме ситуацията в едно изречение, събитията от първата игра са оставили зловещ отпечатък в съзнанието на някогашния инженер, споменът за некроморфите и Никол е еднакво силен, а по всичко личи, че кошмарът няма намерение да приключи скоро.

Играта стартира в един метрополис, разположен на Титан, една от луните на планетата Сатурн. Там се случва нещо ужасно и Айзък отново се озовава в центъра на събитията и вълните от деформирани некроморфи. Само че този път той е по-подготвен. За разлика от първата част, където бе обикновен служител, изпратен на рутинна мисия и без никаква представа за това какво го очаква, този път мистър Кларк е наясно с новите си стари врагове. Подходът, който студиото Visceral е възприело е подобен на това, което Treyarch наскоро направиха в Black Ops. Вместо главният герой да бъде безличен образ, чието лице (почти) никога не се вижда, Айзък – подобно на Алек Мейсън – е активен участник в случващото се. Освен, че вече можем да видим как изглежда и как говори, ставаме свидетели и на напористия му характер на вроден лидер. Айзък вече дава наставления, а не само ги изпълнява; общува с останалите герои и взима важни решения, от които зависи съдбата на мнозина. Историята може и да не е кандидат за най-добър сценарий, но представлява достатъчно свързан разказ, който ви води из мрачните коридори и подземия на града в търсене на истинския виновник за новия некро апокалипсис.

Dead Space 1.5

Всеки, който е играл оригинала, веднага ще се почувства като у дома. В огромната си част геймплеят в играта е сходен с този на Dead Space. Контролирайки героя си от трето лице, може да избирате между атаки с оръжие, удари с ръка и познатото ви настъпване с крак, което обикновено се използва, за да разчлените труповете на повалените врагове и да си приберете предметите, които евентуално ви чакат. Точките живот на Айзък отново са разположени по гръбнака на костюма му, а интерфейсът като цяло е съвсем минималиситчен, така че да не пречи на погледа и едновременно с това да засилва атмосферата на сървайвъл хорър. Управлението определено е добро, не само защото облагодетелства игралите оригинала, но и защото е интуитивно и лесно за усвояване.  

Освен оръжията, Айзък има на разположение сили като стазис и кинезис, които използва както при битки, така и за решаването на някои от присъстващите в играта пъзели. Стазис му позволява да забави почти до пълно спиране движенията на враговете си с цел да получи по-добър прицел или просто да избегне внезапна атака. Освен това стазис може да се използва и при нужда да задържите отворена някоя врата или предмет. От своя страна кинезис представлява силата да вдигнете почти всеки един отдалечен предмет и да го запратите към избрана цел. Когато мунициите ви са на привършване, това е отличен вариант, за да се справите с някой враг.

Инвентарното меню отново е интерактивно и се проектира директно пред вас. В него ще откриете слотове за отделните предмети, кредити, които са паричния еквивалент в играта и т.нар. power nods, с които може да развивате ъпгрейди или пък да ги пожертвате, за да отворите заключена врата, надявайки, че това което ви чака зад нея си заслужава. В различните "магазини", пръснати из града може да купувате нови оръжия и муниции, да продавате излишните предмети от товара си, както и да ги оставите за временно съхранение.

Разходка пo тъмно        

Едно от притесненията, което феновете имаха преди излизането на играта бе, че Visceral възнамерява да превърне Dead Space 2 в космически екшън за сметка на хорър елемента. За щастие това не е така, защото играта успешно съчетава битките със стряскащата атмосфера. Нормално е сега Айзък да бъде по-силен боец, защото каквито и кошмари да е преживял, натрупаният опит и инстинктът му за оцеляване са го превърнали в много по-страшен съперник, отколкото бе някогашния инженер. Айзък се движи плавно, има точен мерник и не се стряска, дори когато е изправен лице в лице с някои от най-гнусните същества в цялата галактика.

Колкото до атмосферата, тя се намира в златната среда, така че хем да бъде страшна, хем да не прекалява. Моделите на чудовищата са доста зловещи, озвучението засилва усещането, а някои сцени са наистина брутални. Още началните силни сцени като тази, в която висите с главата надолу и се отбранявате срещу налитащите срещу вас врагове или се сблъсквате за пръв път с тези… да ги наречем „проблемни бебета”, ни показват, че Dead Space 2 е пътуване с влакчето на ужасите, а до последната спирка има още доста време.  Думата, която най-добре може да опише цялостното чувство е „притеснително”. Dead Space 2 не е отблъскваща игра, която да постави на изпитание сетивата ни, а по-скоро във всеки един момент ни напомня, че зад ъгъла може да се крие нещо.

Отлична - да, но не съвършена

Dead Space 2 не е игра без своите недостатъци. Понякога проектирането на информацията пред вас всъщност затруднява полезрението ви и пречи да видите какво точно иска от вас играта, като например това когато е необходимо да натиснете някой определен бутон. Мини-играта с хакването определено е досадна и можеше да бъде решена по много по-добър начин. Въпреки по-активното участие на Айзък в събитията, историята на моменти е доста фрагментарна и не може да избяга от стандартното „Отиди до точка А и вземи предмет Б”. Освен това някои от съпътстващите герои са просто фигуранти, чиято единствена задача е да дадат моментно указание или информация на Айзък, след което да изчезнат в бездната на космическата посредственост. Накрая, ако трябва да сме критични, задължително трябва да отбележим, че Sprawl просто не оправдава надеждите за интересна и отворена среда. Въпреки че играта се развива на уж гигантски космически метрополис, голямата част от действието отново ви отвежда в тесни линейни коридори, които спокойно могат да бъдат част от „Ишимура” в оригиналната Dead Space. Накрая, въпреки че бе широко рекламиран, включването на мултиплейъра изглежда сякаш е евтин опит за повишаване на пазарната стойност на играта и честно казано ресурсите, вложени в него, сякаш можеше да бъдат оползотворени по-добре другаде. Целият онлайн режим е интересна закачка, но не включва нищо, което да не сме виждали преди и при това изпълнено по-добре.

Спомняте ли си как в началото на статията намекнах, че тази очаквана прецизност се явява едновременно и проблем? Истината е, че играта изглежда точно така, както очаквахме и това едновременно ни радва и ни разочарова. Очевидно момчетата от Visceral Games са се ръководили от максимата, че ако нещо не е повредено, няма нужда да се поправя. В резултат Dead Space 2 просто няма потенциала да ни изненада така, както това направи първата игра. Пред нас стои едно изпипано във всяко отношение продължение, което обаче не предлага нищо наистина… изненадващо. Да, в играта има няколко нови вида некроморфи, допълнителни оръжия (някои от тях и особено интересни), както и ръкопашни схватки, при които трябва да натискате до прималяване един клавиш, но това ли е всичко, което очаквахме повече от две години?

Не че това е повод за междугалактически траур. Играта на Visceral е задължително попълнение в колекцията на всеки фен на хорър заглавията и със сигурност няма да откриете по-добър начин да сложите край на сушата, заляла гейм пазара в последния месец и половина. 

 
системни изисквания
OS: Win XP, Vista, 7; CPU: Core 2 Duo или AMD Athlon 64 x2; 2 GB RAM; видео: карта с 256 MB RAM и Pixel Shader 3.0
напиши коментар
 

158 мнения
профил »
NeoRage-X каза на 26.01.2011, 09:10 ?. :

Супер много се изкефих, че не са акцентирали чак толкова на мултито !
Това е един от масовите страхове дали поредицата нямаше да тръгне по наклонената права. Екстра играта ще бъде това което очаквахме и се надявахме. Честито !

416 мнения
профил »
Revive_ каза на 26.01.2011, 09:10 ?. :

Много добра и точна статия...
Искаше Ни се минусите да са по-малко, но все пак няма съвършени неща които да се харесат на всеки един от нас...
Въпрос на гледна точка! :)

75 мнения
профил »
PUTI каза на 26.01.2011, 09:16 ?. :

до 10 дни ще ми я купят и ще си скъсам дупарата от игра

227 мнения
профил »
Brakedown3 каза на 26.01.2011, 09:32 ?. :

"Мултито остава извън фокуса на играта"

Не разбирам как това е минус сред игри като Хало, Батълфийлд, новия МОХ и такива в които Сингъла е колкото да не се чувстваш като безплатна к***а

2 мнения
профил »
moabir каза на 07.02.2011, 10:43 ?. :

pravilno !

924 мнения
профил »
SvRomanov каза на 26.01.2011, 10:14 ?. :

Хубава статия , но нямаше да е излишно автора да сподели мнението си за оптимизацията на играта.Не че изискванията й са високи , но мисля че би било полезно за всеки който смята да я играе на РС.

585 мнения
профил »
Jaison каза на 26.01.2011, 11:37 ?. :

Имам джойстик за PC, но нещо не беше добре направено управлението в първата част, дано тук да е по-добре

352 мнения
профил »
thewhitenigga каза на 26.01.2011, 11:41 ?. :

"Мултито остава извън фокуса на играта" и това си го сложил за минус!!!!!!!!???
ЩО ЗА ИЗЦЕПКА!!!!? ТА ТОВА ТРЯБВАШЕ ДА ГО СЛОЖИШ КАТО ПЪРВИ ПЛЮС ПО СКОРО А НЕ КАТО МИНУС.ЖАЛКО Е ЧЕ МИСЛЕНТЕ НА НЯКОЙ ХОРА Е ТАКОВА!!! АМА МНОГО ЖАЛКО!!! ТОВА ЗА МЕНЕ Е НАЙ-ГОЛЕМИЯ ПЛУС ДАЖЕ ЗА ТАЗИ ИГРА!!!!!


158 мнения
профил »
NeoRage-X каза на 28.01.2011, 07:26 ?. :

+ 1000 Каза го братле много точно !

88 мнения
профил »
Xendor каза на 29.01.2011, 03:15 ?. :
Редактиран на 29.01.2011, 03:16 ?.

Никой не твърди, че това, че са наблегнали на кампанията е добре или зле. Не става дума за това. Човекът дава оценка на мултиплеъра като екстра към играта. Той е вече факт, проблемът е, че не е усъвършенстван и оттам идва и минуса.

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 30.01.2011, 19:22 ?. :
Редактиран на 30.01.2011, 19:22 ?.

Научи се да пишеш бе, критико... пхахаха.

562 мнения
профил »
ivo tsekov каза на 26.01.2011, 12:07 ?. :

Идеята на "мултиплейър минуса" е, че за разлика от горепосочените от Brakedown3 заглавия като Halo и Battlefield:ВС 2, мултиплейърът тук не е водеща характеристика. С други думи, никой не би си купил Dead Space 2 заради мултиплейър режимите. Доста по-вероятно е те да са прибавени като "комерсиална екстра" за онлайн услугите XBOX Live и PSN, без да се разчита на сериозен интерес специално към тях. Не че играта в мултито на Dead Space 2 е слаба, просто тя не предлага нищо, което да не е правено с успех и досега - вземете например онлайн режимите на шутъра на Activision Singularuity, който излезе миналата година (отборна игра "чудовища срещу хора"). За мнозина това си остава една от най-недооценените игри в последно време, тъй като компанията на Боби Котик умишлено загърби рекламата на играта, за да се съсредоточи върху CoD: Black Ops.

227 мнения
профил »
Brakedown3 каза на 26.01.2011, 12:50 ?. :

Мисълта ми беше, че която и да е игра със "фокус на мултито" не си заслежава парите по няколко причини:
1- Има фактори, на които играта не може да влияе- Хората да загубят интерес и да си останеш само със 3те часа геймплей за които си дал 80+ лева, роом-овете да се превърнат във свърталища на келеши и такива.
2- На много хора въобще не им пука за Мултиплейър и е малко тъпо да дадат 100 лева за МоХ за едни 4 часа.(Ето една легитимна причина за пиратство м-ду другото)

210 мнения
профил »
Dr.Falus каза на 26.01.2011, 12:36 ?. :

Wait,what?Как сте се докапали до копие от играта? 0.0

335 мнения
профил »
GreeN каза на 26.01.2011, 12:42 ?. :

Добре , нещо не схващам . Значи феновете се тревожеха мултито да не прецака играта като цяло и в резултат хората се фокусираха над сингъла . Погледнато е негативно над това .. Сега пък ако се бяха фокусирали в/у мултито в ревютата щеше да пише , че сингълът и слаб и пак ще бъде погледнато негативно като оценка .. Е , значи няма как да е перфектно ?

Въпрос на гледна точка е предполагам..

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 26.01.2011, 13:48 ?. :

"Нищо наистина качествено ново"

Че тя първата имаше ли нещо наистина качествено ново?

561 мнения
профил »
dogma каза на 26.01.2011, 13:55 ?. :

Е, що да не е имала - беше си доста интересна, история, място на действието, порядъчна доза хорър. Сега за втората мога само да кажа, че действително надгражда над оригинала, но не знам, нещо не ми е толкова интересна, при все че се чакаше доста. И определено съм съгласен за това, че понякога не може да се ориентираш, че от теб се иска да натиснеш бутон. Смейте ми се, но трябваше да преиграя буквално първата сцена в играта 3 пъти, докато разбера че онова чудовище, което се хвърля върху тебе точно на изхода всъщност може да се пребори като се натиска клавиш. А аз просто си мислех, че избирам лош път или тайминг :-))

805 мнения
профил »
Ajax fen каза на 26.01.2011, 14:41 ?. :

Да то за тoва първата и втората Dead Space са на светлинни години напред сред другите в този жанр,защото няма ''Нищо наистина качествеоно ново''!
Играта си е върха!

51 мнения
профил »
Brain каза на 26.01.2011, 15:01 ?. :
Редактиран на 26.01.2011, 15:21 ?.

Dead Space била пред всички в жанра? Я стига!
Проблемът й е същият който имат редицата нови заглавия от този жанр (Doom 3, F.E.A.R., AvP etc.), а именно че са въздействащи (и интересни) само за първите час-два. Едни и същи методи за плашене, едни и същи рандъм спаунващи се гадове, които след 10-20 фрага спират да стряскат и започват да дразнят. За постния сюжет не ми се говори. И друг път е ставало въпрос за порочната практика дори и по-олдскуул поредици да тръгват по този път (Resident Evil 4,5, Silent Hill: Homecoming и Alone In The Dark примерно).

Не че Dead Space е лоша като игра. Просто, заради изтъркания си сюжет, непрекъснатите битки и главен герой представляващ ходеща армия удря дъното като хорър. Или в най-добрия случай не може да стъпи на малкия пръст на заглавия като Amnesia, Penumbra, Silent Hill, първите Resident Evil-и, Siren, Fatal Frame и прочее, и прочее...

Frictional Games бяха публикували статия в която надълго и нашироко обясняват какъв е проблемът на подобен род заглавия.

1. Control is taken away when things get scary.
2. Combat is designed to be fun.
3. Overusing the same enemy.
4. The monster is always shown.
5. The horror is slapped on as a side thing.

Dead Space отговаря напълно на последните 4 параграфа.

В този случай тема на разговора става F.E.A.R., но тя естествено не е единствената правеща тази грешка:

Surely this is not the way horror games are designed, but to design the gameplay mechanics without considering the horror aspect seem fairly common. FEAR is the dictionary example of this where the horror elements are clearly separated from the main gameplay in a very obvious way. The player goes through a section of John-Woo-like shootouts and then after that is a horror section where a scary girl shows up or similar. It soon obvious that these scary sections never pose any threat to the player and the horror factor is greatly decreased. The combat also does nothing to increase the horror, instead it just lessen it by making the player feel everything but vulnerable as wave after wave of enemies are mowed down.

Та, независимо какво се опитват да ви втълпят повечето разработчици, комбинацията екшън+хорър убива цялата атмосфера за отрицателно време.

Второ, играейки DS останах с впечатлението че разчита единствено на евтини гор ефекти за постигане на целта си. Въпросните представляват просто дузина вариации на обезглавяването на бат' Айзък. В продължението пък вместо да бъдат намалени, защото по едно време доскучават, Visceral продължават да се перчат още повече с тях. Очевидно са доста горди, предвид адски дебилната рекламна кампания "Майка ти мрази Dead Space".

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 26.01.2011, 15:07 ?. :

До тук 2 коментара, които твърдят, че има нещо наистина качествено ново но и в двата не се казва какво е то. Сиреч безмислени коментари.

И аз мн и се кефех на играта преди ама тея дни като я инсталнах на ново и като почнах да я играя си викам какво ли толкова съм и харесвал... Нито графиката и е нещо съществено, нито геймплея, а начина по който разчленяваш чудовищата е просто смешен. За физиката в играта да не казвам колко е зле. Единственото на което не му намирам минуси са 1-2 оръжия с добре направени ефекти и дизайн. Всичко друго е банално и не направено както трябва.

Абе защо не си преиграете играта пак, поне първата мисия, 100 про ще видите за кво говоря.

335 мнения
профил »
GreeN каза на 26.01.2011, 18:41 ?. :
Редактиран на 26.01.2011, 18:43 ?.

Немерих някаде заровен диска , преиграх първите 3 чаптъра и не съм на твойто мнение ! Атмосферата си е все същата(awesome) . Светлината и звуците отново ме изумяват . И то всичко това през 2008 година направено..Но с времето човекът променя вкуса си , или като види нещо друго ..

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 26.01.2011, 18:55 ?. :

И това за теб са някакви нови неща ли?

В Diablo атмосферата и звуците са много awesome! И всичко това през 1996 година направено.

Имам чувството, че не знаеш въобще за кво иде реч.

335 мнения
профил »
GreeN каза на 26.01.2011, 19:07 ?. :
Редактиран на 26.01.2011, 19:08 ?.

Напротив . В Dead Space поредицата има едни от най-хубавите светлини . Това , че ние минаваме през един коридор за 1 минута и не виждаме стотиците светлини , които са там е наш проблем .

655 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 26.01.2011, 20:18 ?. :

Тва ли ти е защитата - светлините? Добре тогава...

335 мнения
профил »
GreeN каза на 26.01.2011, 21:48 ?. :

Разбира се , че не , но нали заговорихме за тях ? Както и да е няма смисъл да продължаваме това , изглежда сме на различни мнения .

227 мнения
профил »
Brakedown3 каза на 26.01.2011, 22:08 ?. :

Още не съм врътнал 2ката, но някой много добре се беше изказал за основният проблем на 1цата- тя не плаши, тя стряска. Да може да се уплашиш парвия път като повален враг се надигне и тръгне срещу теб, но после просто стряска и дразни адски много. За 2ката не знам, но на 1цата трябваше да намаля до край SFX-a защото ми лазеше по нервите тъпия звуков ефект като ти "скочат изневиделица" некротата от силно осветения център на стаята. Играта е забавна. Не е от тези хоръри, които ще спреш да играеш защото пулсът ти е прекалено ускорен и след малко ще оцапаш гащите, а е от тези, които ще оставиш, защото след малко ще счупиш монитора от нерви.

158 мнения
профил »
NeoRage-X каза на 28.01.2011, 13:05 ?. :

Дай пример за такава която да го направи ?

1716 мнения
профил »
Danivanov каза на 27.01.2011, 10:30 ?. :

Брей, как сте се добрали до тва... браво.
Гадно е когато четеш, а не можеш да пробваш though.

534 мнения
профил »
doggymien4o каза на 27.01.2011, 14:24 ?. :

Чакам вече крак трети ден и ми иде да убия някого вече. Даже гледах Dead Space Aftermath, но стана по-лошо :D Искам да играяяя!! :D

128 мнения
профил »
bratochka каза на 27.01.2011, 19:23 ?. :

Чух, че EA ползват в Dead Space 2 DRM защитата подобно на Юби ? Вярно ли е ?

227 мнения
профил »
Brakedown3 каза на 27.01.2011, 23:20 ?. :

Явно- Скидроу още не са пуснали крак

14 мнения
профил »
Liceto каза на 28.01.2011, 11:15 ?. :

eide be , kade e taq igra :D ni v zamunda ni v arena a uj na 28 trqbva6e da izleze

158 мнения
профил »
NeoRage-X каза на 28.01.2011, 13:06 ?. :

В магазините ! Пират !

297 мнения
профил »
Hurricane922 каза на 28.01.2011, 11:44 ?. :

Ей мекотели като пиратствате поне си траите!Не стига че безплатно ще я играете ами и се оплаквате.

352 мнения
профил »
thewhitenigga каза на 28.01.2011, 12:42 ?. :

ариииииииииии ееее еби му майаката.кво стана с тая играа е никъде я няма.ушш казват че неска щяло да я има в замунда кракната а нищо още няма :@:@:@ ко напраиха тея

14 мнения
профил »
Liceto каза на 28.01.2011, 13:33 ?. :

ave ei ako iskam 6e pirattsvam ,qsno li e ? 6e si piratstvam cql jivot ti si davai pariza igri4ki baluuuuukkk!

352 мнения
профил »
thewhitenigga каза на 28.01.2011, 14:38 ?. :

хахаха страхотен коментар! +

297 мнения
профил »
Hurricane922 каза на 28.01.2011, 14:39 ?. :

Удари се в греда приятелю

350 мнения
профил »
dprime каза на 28.01.2011, 21:24 ?. :
Редактиран на 28.01.2011, 21:25 ?.

Yo-ho,yo-ho,A pirates life for me!!! Само игри и бутилки с ром!

158 мнения
профил »
NeoRage-X каза на 31.01.2011, 07:17 ?. :
Редактиран на 31.01.2011, 07:29 ?.

@Liceto Майка ти и баща ти са братовчеди нали ?

247 мнения
профил »
TheStudge каза на 28.01.2011, 19:22 ?. :

xaxaxa :D

1220 мнения
профил »
vasito каза на 28.01.2011, 19:34 ?. :

Toй е ударен. Удрян е милион пъти. Единственото което може да се направи за такива необразовани боклуци е да се пребият до кръв.

14 мнения
профил »
Liceto каза на 28.01.2011, 21:52 ?. :

ae da se viim nqkade da se probva6 da me prebie6 do kruv iska6 li ?

227 мнения
профил »
Brakedown3 каза на 28.01.2011, 22:09 ?. :

@ Liceto

Трябва да знаеш кога да спреш- време е да спреш.

1716 мнения
профил »
Danivanov каза на 28.01.2011, 20:26 ?. :

Честито, имаме си Dead Space 2!!!
Качено и заредено!

350 мнения
профил »
dprime каза на 28.01.2011, 21:19 ?. :
Редактиран на 28.01.2011, 21:21 ?.

Коментари от Zamunda:

SandWolf написа:

leonkennedy написа:

SandWolf написа:

leonkennedy написа:

SandWolf написа:

leonkennedy написа:

SandWolf написа:

ddrogba написа:

ееее качихте я най-после ама аз немога да играя ужаси и се колебая дали да я тегля, да не ме стресне нещо


Точно затова и аз не я тегля страх ме е от такива игри а много ми се цъка

Теглете! Нали това е идеята - да ви е страх. Нямаше да има смисъл да я теглите ако не ви беше страх.


Да ама аз (лично) много се стресирам покрай такива игри след около 1 час игра ще съм като ударен от електрошок

Баси якото!! Спомням си аз като играх за 1ви път такъв тип игра.. чувствах се точно както ти го описваш. Бих дал всичко само за да се чувствам пак така..


А аз вобще не изкам да си мисля как ще я превъртам... накаря ще преличам на някой от играта сигурно ... а много ми се играе супер криво ми е да я играя сам Вие сте болни :О

Въпрос на гледна точка. Аз обичам да изпитвам тръпка, да съм на ръба, да се чувствам жив. Horror игрите са един начин да го постигна.


Аз предпочитам да се чувствам жив като излизам с приятели и се забавлявам (напивам , напушвам ) а не като се стресирам и трепя некфи болни изроди :О

Това е ежедневие - няма тръпка в това.


Мда така е но защо ти е тръпка от това? вместо да си купиш тая игра що не отидеш да скочиш с парашут? и тфа е вариянт...


Хора теглете не се страхувайте... Играта не е като fear 2 само атаките са изненадващи доколкото знам от Dead Space 1. Е има си и страшни моменти но не се притеснявайте за тая играя не знам . Аз съм на 14 и съм играл много игри подобни на fear

534 мнения
профил »
doggymien4o каза на 28.01.2011, 21:49 ?. :

О, да! Тия пичове им четох коментарите в движение докато ги писаха :D Ебати мизерниците има на тоя свят, толкова да гие страх, че ДАЖЕ да не я свалят :D:D:D

128 мнения
профил »
bratochka каза на 30.01.2011, 15:44 ?. :

Хаха, тея ше кажиш, че си правят лексикон едва ли не ...

759 мнения
профил »
soti_n каза на 16.02.2011, 13:49 ?. :

Ама, бате, тя страшна бе! xD

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 28.01.2011, 23:28 ?. :
Редактиран на 28.01.2011, 23:36 ?.

Като те е страх, за какво пишеш коментар, аз примерно не съм им фен на такива игри и си играя жанровете, които ми харесват. Другите не ги коментирам :)

Още нещо, защо така скачате на хората, Пирати, та Пирати.

Ако не сте теглили и един бит "незаконно" ви правя евала.

Като пиратстваш, губиш някой екстри на играта и ако толкова ти харесва (още не съм срещнал такава игра) си я купуваш.

EDIT Само TDU бих си я взел, но не я намерих никъде.


707 мнения
профил »
sturba каза на 29.01.2011, 09:00 ?. :

@VGKitov:Значи не си играл Battlefield Bad Company 2

1220 мнения
профил »
vasito каза на 29.01.2011, 10:24 ?. :

И си толкова зле че не осъзнаваш, че ние не казваме, че никога не сме пиратствали, но поне си мълчим.

Има и разни като лицето си теглят крадат и на всичкото отгоре се присмиват на тези които са отделили пари да подкрепят една хубава игра.

Щото такива разглезени олигофрени ще станат развалина със прости морали пияници и мутри.

Аз я игтеглих от замундата и е мнпоо яка. вИе си давайте парите трам за играчки хах смешници

14 мнения
профил »
Liceto каза на 29.01.2011, 10:39 ?. :

1-vo- kato me citira6,citirai me pravilno! 2-ro tova 4e nqkoi hora predpo4itame da ne davame pari za igri , ami prosto da gi drupnem ot zamunda ili arena ili po skoro da gi drupnem ot nqkoi koito si e kupil i e re6il da spodeli igrata! 3-to tova nqma absolutna nikakva vruzka s tova kakvi moralni cennosti si izgradil i kakuv si kato 4ovek, ama to pone trqbva da ima6 malko mozuk v glavata za da go razbere6 ;). i kato za THE END kato si takuv filosof pone se nay4i da pi6e6 pravilno :)

350 мнения
профил »
dprime каза на 29.01.2011, 10:43 ?. :

Схванахме те,но поне пиши на кирилица.

534 мнения
профил »
doggymien4o каза на 29.01.2011, 12:49 ?. :

Каква игра подкрепяте бе? Осъзнайте се. Всичките пари отиват в джобовете на мръсните капиталисти! Като има безпалтно, няма да храня капиталисти за нищо на света!

380 мнения
профил »
Alaster каза на 29.01.2011, 20:59 ?. :

Хаха, „мръсните капиталисти" , заради нещастници като теб нашата страна е на такова дередже. Помисли малко с ограничения си мозъчен капацитет и дори за малко се постави на мястото на хората, които работят над играта и хранят семействата си благодарение на печалбите от техния продукт. Как би се почуствал ако някои те ограби ?!? Надали ще си доволен и ще отдадеш случилото се на проблемите на крадеца и на това, че той няма пари. Научете се, че геймингът е скъпо хоби и ако не можете да си го позволите то се ориентирайте към нещо друго. Докато българската завист не бъде изкоренена от манталитета ни, то няма начин статуквото да се промени...

350 мнения
профил »
dprime каза на 30.01.2011, 15:45 ?. :

Скъпо хоби може би,но не и в България.Точно състоянието ни кара повечето хора да пиратстват,вместо да купуват.Ти не си този който да ни каже дали да играем игри или не!Купувай ако ти е по джоба.Тъй като много от нас имат доста инсталирани игри,не мисля,че можем да плащаме по около 100 лв. за всяка игра.

1220 мнения
профил »
vasito каза на 29.01.2011, 15:56 ?. :
Редактиран на 29.01.2011, 16:00 ?.

Кат не ти харесва отивай в Китай мръсен комунист. Да изгниеш там.

Liceto
1-во не те цитирам
2-ро споделили е просто шиб*но извинение. Много добре знаеш, че е кражба.
3-то Аз ли да се науча да пиша правилно бе олигофрен?

297 мнения
профил »
Hurricane922 каза на 29.01.2011, 18:44 ?. :

няма смисъл да се хабиш с тия...

14 мнения
профил »
Liceto каза на 29.01.2011, 18:47 ?. :

ama ti mai i dr duma osven OLIGOFREN ne znae6 :D v seki komentra q polzva6 :D, i vsu6nost ne e izvinenie ;) ... kato ne znae6 ne prikazvai i ne znai tolkova mnogo.. az su6to si kupuvam igri stiga da sa ka4estveni! predi vreme si kupix Dragon Age:Origins mn mi haresa i sled kato izleze Awekening moga da tvurdq 4e sum edin ot iniciqtorite za puskaneto i v internet za da mogat horata su6to da se poradvat na tazi igra!. I spri s glupavite si komentari, moje bi sa pravi 4e e pod statiqta za 1 dobra igra se razpravqme koi bil pirat i koi ne! p.s1 Ne budi internet boec,ti kato tebe gi znam :) p.s2 Izvinqvam se 4e komentarite mi sa na latinica no klaviaturata mi e s gruckata azbuka :)

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 29.01.2011, 18:52 ?. :

Да,ти си отговорен за появата на всичко що има в Интернет. Ти си нелегалния даунлоуд Бог.

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 30.01.2011, 11:38 ?. :
Редактиран на 30.01.2011, 11:39 ?.

PC Mania къде ви отиде бана за латиница?

1143 мнения
профил »
Slesher каза на 29.01.2011, 17:42 ?. :

Супер! Коментарите за продължението на една прилично добра игра се превърнаха в спор тип детска градина, в която дечицата са научили няколко лоши думички и как да ползват BitComet!
LONG LIVE THE INTERNET! It gives you the opportunity to be an idiot in public without getting out of the house!
И за да се придържам към тона на коментарите: Awe ei baluciiii sh*bani 6 si tegla kolko si iskam eee, няма да давам пари на капиталистите, защото не заслужават да изкарват пари от игра, която са финансирали, razbrahte li eeee?!?!?!

191 мнения
профил »
MartoG каза на 29.01.2011, 22:00 ?. :
Редактиран на 29.01.2011, 22:00 ?.

+1 ..

P.S. За последното изречение : (rofl)

4 мнения
профил »
Norberto каза на 30.01.2011, 00:54 ?. :

Не мога да разбера как има още хора да упрекват и да се надсмиват на даден човек, че си е купил дадено оригинално произведение.
Тези така наречени тарикати трябва да благодарят на всички онези които си купуват оригинални продукти. Защото ако не бяха те, нямаше да има какво да се сваля. Всички тези така наречени тарикати са един вид "просяци" които молят с протегната ръка да свалят поредния филм или игра безплатно. А всички останали са щедрите дарители благодарение на които ние по бедните играем игри и гледаме филми безплатно.

За това изказвам едно голямо благодаря на всички които си купуват оригинални продукти.

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 30.01.2011, 11:42 ?. :

Дееееба как ми се играе Prototype сегааа...ама не мога да я сваля, щот отнема 2 дена, три сезона по 30 ГБ на Хаус свалям Па и рейтинг немам...абе ако си я БЯХ КУПИЛ сега нямаше да имам тоя проблем.
Купуват се игрите който ти харесват.Не всичките, до който ти попаднат пред погледа.Аз Dead Space 2 не бих купил, щот не ме изкефи толкова.

247 мнения
профил »
TheStudge каза на 30.01.2011, 13:02 ?. :

Уникална игра 6/6 :)

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 30.01.2011, 19:23 ?. :

Стига бе!
И Геймспот няма да и сложат толкова... :Д

350 мнения
профил »
dprime каза на 31.01.2011, 08:41 ?. :

GameSpot са корумпирани копелета.Сложили са 9.0 Gamer's Choice.

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 30.01.2011, 17:06 ?. :

sturba Не не съм я играл. По принцип не съм Gamer и не съм играл много Заглавия.

80 мнения
профил »
NNkGX каза на 30.01.2011, 20:42 ?. :

Dead Space 2 не страшна,а само стряска.
Не съм играл първата част на играта,но тази лично ми харесва.

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 31.01.2011, 14:46 ?. :

Прав си.Може би само на 2-3 места съм се уплашил, иначе навсякъде другаде само стряска.

335 мнения
профил »
GreeN каза на 30.01.2011, 21:20 ?. :

Играта е доста добра , но е много кратка . Врътнах я за по малко от 7 чса (около 6часа и 40-50 минути :D) А и не е и страшна . В началото малко стряска след това изобщо няма такова усещане а да не говориме и за страх . Първата игра е по-страшна, но тази ми се стори по-добра .

534 мнения
профил »
doggymien4o каза на 31.01.2011, 10:53 ?. :

Ми бързо ще я връткаш като си нууб и играеш на Easy и не преглеждаш всяка стая и коридор за неща! Научи се да играеш сървайвъли мен ;)

335 мнения
профил »
GreeN каза на 31.01.2011, 20:30 ?. :
Редактиран на 31.01.2011, 20:32 ?.

Моля ти се отиди в ъгъла и си поплачи . Извинявам се ама от къде си толкова сигурен какво съм правил . lol Не цъках Easy , обикалях навсякаде из нивото ( даже по някой път по 2 пъти) за мен ако не събереш повечето от нещата то не е минато нивото . Другото е , че съм изпуснал само 1 врата с power node и то защото нямах (беше на Ишимура..) , пък и в повечето пъти като нямам нодове за вратата се връщам по късно да си я отворя . Не се изказвай неподготвен следващият път ако обичаш. Черниш само себе си :(

158 мнения
профил »
NeoRage-X каза на 31.01.2011, 11:34 ?. :

7-8 часа не са малко гемплей по днешни стандарти. Но колегата над мен е прав. Ако искаш да я изихграеш наистина като СЪРВАЙВЪЛ я пускаш на последна трудност и тогава ще видиш наистина колко може ;-) Успех за сега се боря още на 6ти чаптър.

534 мнения
профил »
doggymien4o каза на 31.01.2011, 18:35 ?. :

Точно така! Аз имам игра над 7 часа и половина вече, а съм само на 10ти чаптър :)

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 31.01.2011, 14:44 ?. :

Браат много гаден край има играта...

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 31.01.2011, 21:31 ?. :

Само на мен ли ми се струва, че графиката в Dead space 2 е абсолютно същата като на 1 !?

Играта си я бива!

759 мнения
профил »
soti_n каза на 16.02.2011, 13:55 ?. :

Така е! Разликата е единственно в "новите" ефекти - а именно наблягането върху светлините.

24 мнения
профил »
vlive каза на 01.02.2011, 12:55 ?. :

123123

24 мнения
профил »
vlive каза на 01.02.2011, 13:17 ?. :

test

24 мнения
профил »
vlive каза на 01.02.2011, 13:17 ?. :


24 мнения
профил »
vlive каза на 01.02.2011, 13:22 ?. :


24 мнения
профил »
vlive каза на 01.02.2011, 16:22 ?. :

Коментар

473 мнения
профил »
nomadspy каза на 02.02.2011, 20:23 ?. :

"Няма усещане за огромен космически метрополис" ето това за мен е най-големият недостатък на тази игра :( Докато играя имам чувството,че се намирам на US G Ишимора

534 мнения
профил »
doggymien4o каза на 02.02.2011, 21:10 ?. :

Ми то на едно от нивата наистина си там :D

473 мнения
профил »
nomadspy каза на 02.02.2011, 21:34 ?. :

Ааааааа мерси за спойлера бе мен много мило от твоя страна :D

759 мнения
профил »
soti_n каза на 16.02.2011, 13:58 ?. :

Xax! Аз затова, докато не врътна определена игра, не чета ревюта. xD

6 мнения
профил »
pushilista каза на 04.02.2011, 00:26 ?. :

Игрицата за мен е страшен кеф,играе се късно вечер,сам на тъмно със хубав саунд и направо лази по нервичките.Дано има и трета част!

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 04.02.2011, 17:29 ?. :

Играта си е добра, но за съжаление почти същата като 1та, което е голям недостатък. Нямаше нов геймплей елемент, който да ме задържи в играта и да привлече вниманието ми, така че след 6тият чаптър я изтрих.

380 мнения
профил »
des каза на 05.02.2011, 06:49 ?. :

Беше яко превъртане, обаче не беше толкова страшна колкото първата (може би се калих с нея :) ) Иначе е страхотна

473 мнения
профил »
nomadspy каза на 05.02.2011, 19:51 ?. :

Дам до някъде DS1 разваля елемента на изненадата

2 мнения
профил »
moabir каза на 07.02.2011, 10:44 ?. :

играта е супер,просто няма как на някоя игра да не измислят минус...дори и да е перфектна

1716 мнения
профил »
Danivanov каза на 08.02.2011, 13:02 ?. :

Ми играх я до 13-ти чаптър и я изритах от харда. И имайте в предвид че не съм играл единицата... само началото, което май е най-вцепеняващо.

188 мнения
профил »
Spook4o каза на 15.02.2011, 19:46 ?. :

С каква цел си го написал този коментар? В смисъл не разбрах дали си даваш мнението че играта не си заслужава и си я изтрил преди края или че е била страшна за теб.

759 мнения
профил »
soti_n каза на 16.02.2011, 14:01 ?. :

Човекът си имал причина да я истрие и я истрил. Честно казано 13 частт беше дълга в сравнение с другите и почти през цялото време се стреляше. И аз си мислих да я трия, но стиснах зъби. А може да я е изтрил заради ниските ресурси на амуниции, което и в единицата и в тази за мен беше главен проблем.

74 мнения
профил »
scream1332 каза на 26.02.2011, 15:31 ?. :

... ами като не знаете да чийтвате - така е! :D:D

7 мнения
профил »
wolf950524 каза на 25.03.2011, 18:00 ?. :

Просто неможах да усетя новото в играта,всичко е като на първата,но все така цепи мрака с фенерче без батерии.ЕА никога не са осирали игрите си и се доказаха още веднъж.Да видим кво ще стане и с Краисис 2

10 мнения
профил »
REBshooter каза на 14.07.2012, 08:03 ?. :

Много яка игра , от начало ме беше леко страх ама после горе долу свикнах :)

1 мнения
профил »
ivan 131 каза на 23.06.2013, 17:38 ?. :

zdraveyte nyakoy moje li da mi kaje kak moga da ubiya tozi deto ima otverka s oko ne moga da go ubiya
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Dead Space 2

Превю:
Некроморфният кошмар ще продължи да преследва Айзък дълго след събитията на "Ишимура". Но има ли опасност продължението да се превърне в прост екшън?

новини:
Екшън хорърът очевидно е струвал 60 милиона долара, но от играта са продадени около 4 милиона копия, което явно е провал за издателя.
Студиото търси мултиплейър дизайнер, който да работи по онлайн игра и това вероятно ще бъде заглавие, различно от следващата част на Dead Space.
В проучване на английската компания Vertical Slice хардкор и кежуъл геймъри играят поредица от считани за страшни игри, а телесните им показатели се измерват.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Dead Space 3 80
Dead Space 20
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Dead Space 3 80
Alan Wake 73
Metro: Last Light 61
Alien: Isolation - ВИДЕО РЕВЮ 50
Metro 2033 44
Dying Light 33
Don't Starve 32
Resident Evil 5 31
The Walking Dead: Survival Instinct 29
The Walking Dead 22