facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Darksiders
Ревю | 06.10.2010 | автор: Иво Цеков


оценка:
Производител:
Vigil Games
Издател:
THQ
Жанр:
Екшън от трето лице
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
79.95 лв.
купи играта »

плюсове

Комплексно и дълго приключение

Брутални и ефектни битки

Разнообразие от оръжия и умения

Стилен дизайн

минуси

Ненужно трудна на моменти

Дребни проблеми при портването

„По-добре късно, отколкото никога” – това е една добра житейска максима и щеше да е хубаво, ако повечето разработчици на игри се придържаха към нея. Само като се замисля колко заглавия потънаха в прехода между една и друга платформа, чак ми става жал. За щастие момчетата от Vigil Games уважават традициите и ни поднасят своята Darksiders за PC – един без съмнение категоричен конзолен порт, който въпреки това позволява и на потребителите на мишката и клавиатурата да станат съпричастни към хитовата игра.

„Порт” все още е мръсна дума

Оригиналното екшън приключение Darksiders бе издадено от THQ за PS3 и XBOX360 още през пролетта на тази година. Имайки удоволствието да я играя на конзолата на Microsoft, категорично мога да кажа, че играта бе страхотна. Без да бъде супер оригинална или да предлага нова геймплей механика, тя ми достави огромно удоволствие и единствено поради независещи от мен причини не успях да я изиграя до самия й край.

Но (винаги има едно „но”, нали?) това сега е порт. И като всеки РС геймър съм длъжен да подхода с подозрение, примесено с притеснение. През годините сме видели прекалено много некадърни конзолни портове (Resdient Evil 4 е просто първият пример, който ми хрумва), така че няма как да приемем на доверие, че Darksiders за PC ще бъде точно толкова добра, колкото и за конзоли.

За неволите на един конник

В Darksiders поемате ролята на War, един от четиримата Конници на апокалипсиса. Типичен анти-герой, War е суров, мълчалив и предпочита да решава проблемите си, както и изобщо да общува с другите посредством огромния си меч и различните си умения. Професионална деформация, няма как.

Момчетата от Vigil са направили интересен ход, давайки ви още в самото начало на играта пълен контрол над War и целия му арсенал от убийствени умения. Така за около десет минути може да се чувствате като Лео ди Каприо на носа на „Титаник”. Естествено, после нещата приемат лош обрат, виновник за което е един демон на име Страга и историята на играта започва реалното си развитие. Тя е издържана в типичен комикс стил – War е предаден и несправедливо обвинен в това, че се е опитал да доведе Апокалипсиса, преди да е дошло времето му. За щастие вместо да бъде незабавно изличен от лицето на земята, War получава втори шанс. Лишен от всичките си способности, той трябва да открие кой стои зад Апокалипсиса, да го накаже и да възвърне доброто си име.

Историята в играта не е супер дълбока, а и колкото и да е симпатичен, War не е прекалено комплексен герой. За сметка на това атмосферата е много добра, а за озвучаването на героите са се погрижили доста добри актьори – Лиам О’Брайън (Lost Planet, Dragon Age: Origins), Марк Хамил (Люк от оригиналната трилогия "Междузвездни войни"),  Муун Блъдгууд (от "Терминатор: Спасение"). Това, заедно с отличния дизайн на света, правят играта интересна и жива, което е задължително условие, предвид нейната дължина.

Началото е приемливо

„За нас е важно РС аудиторията да получи същото изживяване, което имаха конзолните геймъри, затова не бързахме и бяхме съсредоточени върху пълното оптимизиране на играта. Ако не сте играли конзолната версия, Darkisders за PC е отличен вариант да опитате приключението!” смело ни уверява Травис Плейн от THQ. И до известна степен е прав.

На максималната резолюция 1920х1080 играта изглежда отлично и е запазила характерния си комикс вид от конзолната версия. Въпросният комикс вид пък идва от известния комикс дизайнер Джо Мадурейра, създател на Uncanny X-Men, The Ultimates и др. Околната среда в играта е реализирана много добре и различните места, които посещавате, изглеждат страхотно, макар вече пост-апокалиптичният елемент в игрите да започна сериозно да се изтърква.

Друг проблем, който обикновено характеризира конзолните портове, е управлението. Оригиналната Darksiders се управляваше отлично с геймпада, но пренасянето на толкова много функции на клавиатурата не е лека задача. Vigil Games са се справили задоволително, като само тук-там си личи, че интерфейсът и управлението не са напълно оптимизирани за РС.

За щастие мишката е напълно функционална в много моменти, но някои аспекти от управлението в менютата могат да бъдат реализирани само чрез клавиатурата. Това не е непременно лошо, защото сме виждали и много по-слаб контрол, но си личи, че можеше да бъде и по-добре. За щастие управлението на самия War е много по-плавно. Като във всеки екшън от трето лице използвате клавишите WASD за движение, а тези около тях служат за различни специални удари и умения. Заради своята мултифункционалност клавишът Alt ще ви стане добър приятел и колкото по-бързо овладеете използването му, толкова по-ефектно ще изглеждат вашите комбо удари.

Един особено проблематичен елемент са специалните умения, които War придобива и развива в хода на играта. За разлика от конзолната версия, където те се извикваха с D-pad-а, тук трябва да направите малко по-сложно упражнение, а именно да натиснете Caps lock, след което да изберете бутон с цифра, за да активирате съответното умение. Ако не притежавате сръчността и пръстите на Джими Хендрикс, това може да ви се стори доста трудно, особено когато сте ангажирани с много други действия. На другия полюс пък е използването на мишката за прицелване, например в една сцена от началото на играта, когато трябва да проведете петминутна летяща битка с разни демони и ангели.

Hack’n’Slash’n’Hack’n’Hack

По отношение на геймплея Darksiders не е оригинална игра. След появата на God of War и Devil May Cry цяла плеяда екшън-приключения от трето лице приеха техния стил и играта на Vigil не е изключение. Практически геймплеят се състои от три основни елемента – битки, платформър сцени и пъзели. Дотук нищо ново.

Това обаче не бива да се приема като недостатък. Това, което отличава Darkisders от въпросната плеяда игри е, че макар отделните елементи да не са супер иновативни, те са реализирани много добре. Битките са брутални, а комбо ударите вдигат адреналина. Платформър елементите са солидни и няма да се да се сблъскате със ситуация, където да проклинате пъкления дизайнерски замисъл. Пъзелите са на ниво, предизвикателни, но не и безсмислени. Ето това вече е друго.

Естествено най-голямата част от времето ви в Darksiders отива в сражения. След като War бива лишен от всичките си умения в началото, ще трябва да се научите да се справяте с по-прости средства. В течение на играта обаче постепенно ще имате възможност да попълните арсенала си с няколко страхотни оръжия – боен рог, чийто рев изпраща повечето противници на земята, алебарда, наподобяваща косата, с която обикновено сме свикнали да виждаме Смърт по картинките, кръстоска между шурикен и бумеранг, с който може да поваляте враговете от разстояние и да решавате различни пъзели, мощен пистолет и накрая Ruin, верният кон на War. Всяко от тези оръжия ви представя нови възможности за бой, а фактът, че не може да екипирате всички едновременно дори привнася тактически елемент. Когато напредвате в играта, а War възвръща мощта си буквално пред очите ви, няма как да не почувствате силата, която изпълва екрана. Върхът на сладоледа е демоничната форма, която Конника може да приеме. Когато съберете достатъчно Wrath, който се генерира от убитите противници, War може да се превърне в кървавочервен демон със страхотна сила. Готино, а?!

Забавление за дълго   

Друга силна черта на Darksiders е нейната комплексност. Напредвайки в играта, бързо ще се убедите колко разнообразно може да бъде това приключение. Ще придобивате нови умения, ще търгувате различни предмети, ще откривате различни артефакти и какво ли още не. Darksiders определено има дълбочина и е доста вероятно да стигнете края на играта, без да сте открили и половината от нещата, които тя предлага. Проблемът е, че при такава дължина – поне 13-14 часа сериозна игра – не всеки би имал нервите и желанието да започне всичко отначало, само за да събере някои предмети и умения, които е пропуснал. Затова приемете съвета ми и се наслаждавайте на всеки миг от Darksiders още при първото изиграване.

Трябва да има и критика

След толкова много положителни думи може би изглежда, че Darksiders е (почти) перфектната игра. За съжаление това не е така. Има няколко отчетливи елемента, които търпят критика и при все, че не развалят общото удоволствие, задължително трябва да бъдат изтъкнати.

На първо място играта страда от един основен недостатък за доста заглавия – лоша система за сейвове. Най-напред при все че на теория може да се запишете където искате, системата ви връща на последния чекпойнт. А въпросните чекпойнтове не са разположени по най-удобния за играчите начин.

Освен това битките с босове понякога могат да ви изкарат от нерви. Особен пример поне за мен е още първото по-сериозно препятствие – Тиамат. Кралицата на прилепите е един от най-трудните и фрустриращи босове, които може да срещнете в игра, а фактът, че я виждате толкова рано в историята е способен направо да ви откаже. Лично аз имах сериозни затруднения с минаването на тази гад и от личен опит знам, че не съм единственият. В YouTube например може да откриете десетки видео клипове за това как точно да убиете гнусния прилеп.

И накрая пъзелите. Както казах, те не са безсмислени, но това не ги прави по-приятни. Лично аз не си падам по пъзели, макар че ги приемам като „необходимото зло” на всяко екшън приключение. Тук ще срещнете доста ситуации, при които ще правите традиционното – тичане напред-назад, местене на платформи, въртене на клапи , както и любимите на дизайнерите запалителни бомби. Повечето места се минават относително бързо, но дори и шепата сцени, където пъзел елементът е доведен до крайност, могат да ви подразнят сериозно.

Оригиналната Darkisders беше страхотна игра и за щастие нейната позакъсняла РС версия оправдава надеждите. Да, тя е откровен порт, но той се котира относително високо в класацията на портовете и няма да ви накара да съжалявате, че не си поръчахте ХВОХ360 за последния рожден ден. Приключението на Vigil Games e изключително дълбоко и при все, че историята е линейна, разнообразието от оръжия, умения и артефакти ви гарантира задължителното разнообразие за толкова дълга игра. Въпреки дребните недостатъци, които правят играта ненужно трудна на моменти, Darksiders за РС е задължителен избор за всеки екшън фен. 

 
системни изисквания
OS: Win XP, Vista, 7; CPU: Core 2 Duo или AMD Athlon 64 X2; 2 GB RAM; видео: GeForce 8800 или ATI Radeon X1900 с 256 МВ RAM
напиши коментар
 

261 мнения
профил »
bo6kata каза на 07.10.2010, 12:29 ?. :

Не ми изглежда толкоз яка!?!

195 мнения
профил »
vaskoleon каза на 25.04.2013, 10:57 ?. :

Еми, на мен к'о ми дреме?!

721 мнения
профил »
Grav3man каза на 07.10.2010, 12:33 ?. :

Ако съдя по трейлъри и ревюта - играта е страшна! Нямам търпение да я пробвам още откато обявиха, че ще я портват за РС... Проблема е, че първо трябва да скътам пари първо за новия WoW, а после за това!

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 07.10.2010, 13:35 ?. :
Редактиран на 07.10.2010, 13:35 ?.

Има я в Замунда, за какво ще си я копуваш?Тя няма мултиплеър.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 07.10.2010, 13:47 ?. :

айде стига с тия изцепки защо да си я купуваш :)

721 мнения
профил »
Grav3man каза на 07.10.2010, 14:19 ?. :

Един приятел я изигра от замундата и каза, че е яка... Пък и попринцип си ме кефят игри от този тип, така че е must have! ;)

12 мнения
профил »
martichko каза на 07.10.2010, 12:34 ?. :

много си готина препоръчвам я на всеки геймър

556 мнения
профил »
ciborg каза на 07.10.2010, 13:53 ?. :

"много си готина"
Объркал си сайта, пич....

27 мнения
профил »
ignatos каза на 07.10.2010, 18:48 ?. :

на кого говориш :Д май ума ти е другаде

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 09.10.2010, 16:30 ?. :

Просто си прави кефа к'во толкоз..

Много си готина.. Ще я изям :Д:Д:Д

27 мнения
профил »
tiranor каза на 07.10.2010, 12:45 ?. :

каквото пише в ревюто е вярно няма какво повече да кажа наистина е страхотна отдавна не бях играл толкова разнообразна игра :):):)

942 мнения
профил »
Радостин Стефанов каза на 07.10.2010, 12:51 ?. :

Ей това вече е класна статия - с голям кеф я изчетох - страшно много инфо има което много ценя.

126 мнения
профил »
Hamilton каза на 09.10.2010, 00:00 ?. :

+1

562 мнения
профил »
ivo tsekov каза на 07.10.2010, 12:59 ?. :

А аз се чудя защо ми горят ушите :) Четете с удоволствие и най-важното - играйте с удоволствие, защото Darksiders е наистина отлична игра и задължително попълнение в колекцията на всеки геймър.

88 мнения
профил »
undacova каза на 07.10.2010, 13:24 ?. :

Играта е перфе. Watcher-a много ме радва какъв е cruel такъв :)
За сега само тоя caps lock много не ми се нрави. От Legacy of Kain не съм играл подобно заглавие и ме връхлетяха едни спомени такива :)

12 мнения
профил »
Morty каза на 16.10.2010, 11:35 ?. :

Аз си сложих F вместо Капс Лок. Много по лесно ми е, но не е като да използвам проклетите умения толкова често. Що се отнася до Тиамат я минах с 100% кръв, заради добрия ми приятел Left Alt, с който избегнах абсолютно всичко.

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 07.10.2010, 13:32 ?. :

Напълно си заслужава парите, които отделих за нея! Статията е много точна.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 07.10.2010, 14:19 ?. :
Редактиран на 07.10.2010, 14:34 ?.

Не е лоша игричката, левъл дизайнът си прилича с този на Soul Reaver, но на моменти много обърква и дразни... Графиката е чудесна, управлението обаче имаше нужда от още работа. Копчетиите се нагласят, но по прицелването и движението има какво да се подобрява. Забавна беше и заигравката с Портал, но играта не ме впечатли особено, адски забавно беше и ездата на коня на Война. Обаче анимациите при трепането на гадовете са скучни и еднообразни... Тиамат ме направи крив докато успея да я пречукам качествено...

1565 мнения
профил »
n00b каза на 07.10.2010, 15:08 ?. :

Наистина е ненужно трудна на моменти. Това не я прави предизвикателна, а по-скоро дразнеща игра.

Освен това работата с инвентара и уменията може да не се харесат на по-темпераментните геймъри, които са свикнали с лесен и интуитивен интерфейс в стил Диабло.

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 07.10.2010, 16:00 ?. :
Редактиран на 07.10.2010, 16:02 ?.

Не знам на каква трудност сте я играли г-н Цеков , но при мен нямаше такива (трудни)моменти...
Играх я на нормал
Иначе поздравления за професионалната и обективна статия !

167 мнения
профил »
jaeger каза на 07.10.2010, 16:08 ?. :

На Black Throne съм, кога ще се отключи онази по-силната версия на Scythe ? Не искам да копувам обикновената защото гледах в нета че може да отключа еднакво изглеждаща но по-силна Scythe но да знам дали да копувам обикновената или да продължавам да играя ?

50 мнения
профил »
Didoo каза на 07.10.2010, 16:53 ?. :

Това за което говориш е Harvester. Ексклузивно е за ps3 и xbox360. Отваря се с един код в меню, което дори го няма в PC версията.

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 07.10.2010, 17:14 ?. :

Тиамат всъщност много лесно се убива,стига да избягваш атаките и от въздуха.Друга работа е Стиджиън-битката с него е дълга и трудна и изисква голямо внимание, но това е нормално според мен-битките с босове винаги трябва да са трудни.Трудни бяха някой арени,обаче.При това доста !
Друго нещо важно,според мен е,че всяка битка с бос е уникална.Смисъл за разлика от ДМК,където при всеки бос кълцането на месо винаги помага,тук всеки бос трябва да го трепиш по различен начин.Пример: За да утрепеш Грийвър, трябва да го блъскаш с вагон, за да го събориш...и те така.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 07.10.2010, 18:55 ?. :

Грийвър ми беше най- лесен и най- ми допадна като кютек! Вагона ме празнеше всеки път като го засилех! Особено филмчето след това ми напомни за Терминатор 2, където Т1000 наби на Арнолд една метална "релса" в муцуната на няколко пъти! Този бос ме е нарадвал най- много!

1847 мнения
профил »
Sentry каза на 07.10.2010, 19:10 ?. :

За мен червея беше най-лесен, плюс това можеше да си max-неш нивото на меча при него много лесно.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 07.10.2010, 20:40 ?. :

А, даа и той беше лесничък, адската стрелба падаше докато яздиш кончето! Почти не може да те пипне. Парадокс, че май само Тиамат дето се пада първа е толкова трудна. На оная как беше- дето представляваше паяк също се озорих, защото много бързо трябва да се играе и умрях няколко пъти докато и хвана цаката!

1847 мнения
профил »
Sentry каза на 07.10.2010, 17:30 ?. :

При мен единственото наистина трудно място беше оная гад Тиамат и то повече заради нервите около откриващото филмче, което не можеше да се skip-не, отколкото от самата битка. След това всички босове бяха лесни, а пъзелите - не особено предизвикателни. Единствените готини пъзели бяха за събирането на легендарните артефакти.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 07.10.2010, 20:13 ?. :

може да се скипне, аз го играх бая пъти и скипвах

1847 мнения
профил »
Sentry каза на 07.10.2010, 20:44 ?. :

Филмчето - да, но не и анимацията с отлитането.

160 мнения
профил »
gamble каза на 07.10.2010, 17:32 ?. :
Редактиран на 07.10.2010, 17:56 ?.

играта е страхотна. врътнах я на един дъх. от доста време толкова не съм се зарибявал по някоя игра. супер е. обаче нещо много ме разочарова. толкова прилики има с Девил Мей Край, а я няма арената. имам предвид Bloody Palace където си пуцаш на воля с всички отключени умения, даже събираш точки за да си отключиш още + може да си ги ползваш по време на нормална игра. разбрахте ме какво искам да кажа нали? няма стимул да се преиграва. не се запазват нито предметите, нито уменията. за мен това е ЕДИНСТВЕНИЯ минус на тази игра :) с 300 зора бях събрал Abyssal Armor комплекта... а не можах да му се порадвам достатъчно. за малко да забравя. за мене лично Тиамата не беше проблем. обаче паяка доста ме изпоти. а Страга е толкоооооова лесен... с порталите луд го правя :D

140 мнения
профил »
morg0mir каза на 07.10.2010, 17:43 ?. :

Играта е готина,но нищо уникално нямаше в нея.За мен най-добрата игра в жанра си остава DMC ^^

34 мнения
профил »
moonyy каза на 07.10.2010, 20:50 ?. :

"Ненужно трудна на моменти"
А според мен проблема на всичко нови игри е, че са толкова насочени към масови потребител, че се губи предизвикателството. Изключително много се радвам, че точно Darksiders прави изключение, защото това за мен я направи едно от най-добрите неща който съм играл от много време!

784 мнения
профил »
veluvian каза на 07.10.2010, 21:31 ?. :

Малко по горе Moon_Burn много правилно откри прилика със Soul Reaver, много повече я забелязах, отколкото да има общо с Devil May Cry. Такава асоциация все пак е за хубаво, Darksiders донякъде съдържа чара на старите игри отпреди 8 години, с нивата, с босовете, и в самите кътсцени дори откривам нещо подобно.
Смятам, че имаше прекалено огромни очаквания поради което смятам, че е интересна и приятна, но не е нищо кой знае колко трогателно или епично. Така, че можеше и повече.
От изискванията съм много доволен, от последните 2-3 години трудно подкарвам нещо на средно добра резолюция.
Странното е, че малко долавям прилика с арта на Warcraft, самите лица, фигурите на героите, един такъв нисък, с широки рамене,...

12 мнения
профил »
Morty каза на 17.10.2010, 23:22 ?. :

Широки рамене?
War има автобус на мястото на гърдите си...

10 мнения
профил »
g_papov каза на 08.10.2010, 05:28 ?. :

Играта определено има атмосфера и дух. Тя успява да те пренесе в нейния свят, а това е за мен едно от най-важните неща.
Голямо млатене пада с този меч, ама нали затова сме седнали - да си изкараме цялата злоба дето ни се е насъбрала върху невинните създания, които си се разхождат из тоизи свят.
Колкото до пъзелите - да ме прощават тези, които негодуват срещу тях ама не може само : Млати-Пуцай, Млати-Пуцай. Трябва да си размърдаме и мозъците - НАЛИ?

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 08.10.2010, 07:51 ?. :

Всъщност повечето оплаквания за пъзелите бяха,че са прекалено лесни .

490 мнения
профил »
BlindGuardian каза на 08.10.2010, 12:47 ?. :

Най-добрата игра която съм играл и която чаках толкова дълго! Браво! Такива игри си заслужават парите БРАВО!!

25 мнения
профил »
iama каза на 10.10.2010, 18:05 ?. :

+1

109 мнения
профил »
kom4o каза на 08.10.2010, 13:27 ?. :
Редактиран на 08.10.2010, 13:31 ?.

Дори не съм си играл да я пробвам с мишка и клавиатура. Първоначално имах голям проблем с управлението на джойстика, но успях да намеря емулатор за джойстик на Еgo360 и управлението просто си е гениално. Просто някои игри са за джойстик, някои са за мишка + клавиатура. Представете си мишка юзър vs геймпад такъв на CoD4...
Има джойстици за по 20 лева, не си струва да си убивате фън-а от такава игра с мишка и клавиатура.

1847 мнения
профил »
Sentry каза на 08.10.2010, 15:38 ?. :

Зависи как си свикнал - на мен лично с клавиатура и мишка ми е по-удобно да играя като цяло, други са свикнали само с джойстик. Въпрос на личен избор е.

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 09.10.2010, 16:34 ?. :

Е па мишка + клавиатура..
Винаги е по-добрият и по-професионален гейм уей ;)

10 мнения
профил »
g_papov каза на 08.10.2010, 16:10 ?. :

Някой да знае как се разбиват сините кристални стени. Червените ясно - една бомба шурикена и БУМ, ама сините?...???
И още нещо искам да питам тези които са напреднали или са я минали. Кои от уменията си струват да се развиват и в каква последователност. Аз определено си купих някои безмислени. Това ще помогне на бая хора.

1847 мнения
профил »
Sentry каза на 08.10.2010, 16:39 ?. :

За сините намираш ръкавица, с която ги чупиш. Уменията... ми зависи. Аз си развих косата до край първо, след това меча до край и накрая си взех някои от уменията на ръкавицата, но като цяло всички умения са безсмислени :D Препроъчвам ти да си вземеш въздушните умения на меча, особено въртенето, както и скила, който ги запраща във въздуха. Ако можеш да блокираш като хората можеш да вземеш и контра-атаката.

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 08.10.2010, 17:21 ?. :

Хубаво е да си развиеш косата - много е мощна срещу летящи обекти.Както и е много полезна да стънва вражите, ако са те наобиколили.За меча вече си е индивидуално-аз лично почнах с 1вия скил(shift+s+lb)и 3тия(alt+Lb)-който е много полезен !

160 мнения
профил »
gamble каза на 08.10.2010, 18:09 ?. :

аз лично косата не съм я вдигал. на първо меча си дигнах. то това млати наред :D след това ръкавицата за гъзарийка, да ги размятам. че и косата за да е добра, добра е, но не ме радва толкова :)

10 мнения
профил »
g_papov каза на 09.10.2010, 05:02 ?. :

До SENTRY- Благодаря за напътствията. А може ли да ме "светнеш" къде да търся синята ръкавица.
А на мене косата ми се вижда голяма тъпоча. Може и да греша, но имам чуството, че прави по-малко демидж и от меча.
Аз си взех 1 скъпичко умение на ръкавицата - 5 000 души и май трябва като убивам да ми дава повечко от същите. Ама не ми е ясно - винаги или само когато ги тепаш още от начало като натиснеш"Е"?

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 09.10.2010, 10:16 ?. :

Ръкавицата ще я намериш,докато търсиш Грийвър в подземието,където те закарва Ултан.Минаваш през едни водни "канали",които ще те отведат на една арена.Там в същия куб,като крос блейда ще намериш и ръкавицата.Няма как, да не стигнеш до там,просто имай малко търпение.

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 09.10.2010, 16:31 ?. :
Редактиран на 09.10.2010, 16:32 ?.

Иво Цеков..
Едно от най-добрите ви и обективни ревюта :)
Браво!

10 мнения
профил »
g_papov каза на 09.10.2010, 19:04 ?. :

До blackmaster:
Благодаря! Сега ще спинкам спокойно :)
Не знам дали е това за което говориш, но съм се добутал до едни водопади със тучни ливади и пирани у водата и се връткам там, бая време, без да зацепя к'во требе да свърша....

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 09.10.2010, 19:11 ?. :

Ако е същото място за, което си мисля:значи трябва да намериш "портата"-онези каменните,които ги пробуждаш с Рога.А, за да стигнеш до там,просто преминаваш през наводнената площ,като плуваш само направо.Надявам се да съм помогнал.

694 мнения
профил »
perro каза на 09.10.2010, 19:28 ?. :

Играта е култова! Но има проблем с геймпадовете - като закачиш пад и се почва едно въртене на геория и не може да се играе... И не е въпрос на калибрация и/или друго ами си е драма с падовете - четох че пач ще пускат даже...

Но е жестока и се играе с клавиатура+мишка идеално :)

10 мнения
профил »
g_papov каза на 10.10.2010, 04:24 ?. :

До blackmaster:
Още веднъж ти Благодаря! Отивам да му изчистя ушната кал с големия рог

2 мнения
профил »
rhem каза на 10.10.2010, 09:34 ?. :

пиши на кирилица!

10 мнения
профил »
g_papov каза на 11.10.2010, 06:02 ?. :

До rhem:
Научи се да четеш на кирилица!

1 мнения
профил »
fencer955 каза на 12.10.2010, 19:27 ?. :

Тази игра копира от Prototype. Даже началото е същото (където започваш с всички оръжия и умения). Иначе играта не е лоша ;p

1847 мнения
профил »
Sentry каза на 13.10.2010, 19:53 ?. :

Това е горе-долу универсална практика...

Иначе - не, не копира от Prototype, единственото общо е, че контролираш човешка фигура от трето лице.

10 мнения
профил »
g_papov каза на 15.10.2010, 11:03 ?. :

Хора, червея последния бос ли е и как се тепа

1847 мнения
профил »
Sentry каза на 16.10.2010, 22:00 ?. :

Не, не е последния бос. Трепе се като те преследва - трябва да го стреляш по езика.

5 мнения
профил »
geemsp каза на 16.10.2010, 06:49 ?. :

se mi tagne li intel pentium 4 cpu cpu 3.100 1 gb video 512

123 мнения
профил »
turbo_4i4ka каза на 17.10.2010, 20:03 ?. :

Играта определено е свежарска на фона на заглавията, излезли напоследък. И като дизайн, и като графика всичко е много добре изпипано ( не знам за вас, обаче главния герой с някои изключения си е баш Arthas), единственото което ме подразни бяха пъзелите, при някои от които съм се чудил по половин час какво да правя и впоследствие, виждайки елементарния отговор, си давах фейспалм та чак челото ми се зачерви. А иначе играх на медиум, честно казано босовете ми бяха супер лесни за разлика от някои обикновени гадове или минибосове. А Тиамат я убих лесно, от втори път обаче, докато науча какво точно прави. Другите босове си ги минах от един път без много зор, дори и финалния, където почнах втори път само защото забравих да заредя кръв и ме пусна на 1/4 срещу него... Та така, играта си беше доста забавна, чака се продължение.

П.П. - Искам следващата игра главен герой да е Смърт. ^^
П.П. - Така и не събрах Abyssal armor set-a. :(

10 мнения
профил »
g_papov каза на 19.10.2010, 05:19 ?. :

До Sentry
Отново ти Благодаря! Пробвах с пикливия пистолет нещо не става. Сега ще пробвам с Бумеранга /или генетично модифицирания шурикен/

123 мнения
профил »
turbo_4i4ka каза на 19.10.2010, 21:09 ?. :

Е че как да не става с пистолета, върши работа, просто трябва да го пуцаш повече. Гледаш като се засили и е вече до теб да набиеш ''нитро'' и да вкараш още малко допълнителни щети.

128 мнения
профил »
qcetoo каза на 30.06.2011, 22:57 ?. :

Жестока игра сега чакам двойката дето ще играеш с втория конник Смъртта!!!

715 мнения
профил »
Sonic The Hedgehog каза на 05.01.2012, 17:41 ?. :

Играта е ЧУК!!! Vigil Gаmes са знаели много добре какво правят.

715 мнения
профил »
Sonic The Hedgehog каза на 25.02.2012, 16:49 ?. :

Типичен анти-герой? Моля?
Той е натопен! Нормално е да е толкова агресивен, след като съвета, Ада и Рая го винят за нещо, което не е извършил!

193 мнения
профил »
Rostik79 каза на 16.03.2012, 14:15 ?. :

Антигерой е, защото в Библията Война носи опустошение сред хората и е един вид инструмент на Злото.
В играта персонажът, разбира се не съответства напълно на библейския си първообраз и се смята по-скоро за "добър".

227 мнения
профил »
Труповоз каза на 13.05.2012, 18:36 ?. :

Антигерой е някой, който върши каквото пожелае, дори ако е зло само за собствена облага.
Вар в Библията следва заповедите на природата си.
Вар в играта не прави нищо "зло" и не е достатъчно негативен персонаж, за да се нарече антигерой. Всъщност ако погледнем от друга страна, Конниците са единствените "добри" в цялата ситуация.

1 мнения
профил »
10minutemail каза на 15.05.2012, 15:00 ?. :

Геймплей:
-Бойната система ми хареса, малко постна в началото докато се придобият повече оръжия и движения след което става толкова плавна и разнообразна колкото ви се занимава да е. Може би трябва повече разнообразие при екзекуциите, към които се преминава изключително плавно между другото, за разлика от God of War.
-Кривата на трудност достига най-високата си точка в началото с Tiamat, надявам се, че във втората игра ще го оправят. Един приятел цъкаше преди мен и ме остави по без нищо, че и постоянно използвах ръчно прицелване с аналогов стик, та битката беше доста трудна, както и трябва да е. Останах разочарован от трудността на следващите босове, поне бих казал, че са интересни.
-Да не забравяме, че God Of War копира Devil May Cry и Prince of Persia, а за Darksiders може да се каже, че копира и Zelda игрите в някаква степен включително системата за сейвване. Взаимстването на елементи не прави една игра лоша, споровете за оригиналност са доста безсмислени когато става дума за игри според мен. Важното е, че елементите и механиките за игра които взаимства Darksiders са приложени както трябва и работят в нейна полза.

Техническа част:
-"Оптимизирането" на порта можеше да бъде по-добре направено, не знам дали въобще се възползва от 4 ядрени процесори играта, но върви зле на Athlon X4 @ 3.5GHz и 9800GT особено по-нататък в пустинята, а не се вижда да има нещо особено тежко за рендване, кой знае какъв е проблема... 99% от портовете вървят перфектно на тая машина, само Darksiders и GTA IV правят изключение.
-При мен работи перфектно с 360 геймпад, но трябва да е вързан/пуснат преди стартирането на играта.
-Подигравка е графичните настройки да се изчерпват с резолюция и Vsync не се вижда и някакъв *.cfg/ini файл за да се променят ръчно, за втората игра ще се постараят повече до колкото знам.
-Менютата и инвенторията са зле честно казано.

П.С. показах играта на един приятел върл фен на God Of War, който беше супер циничен как Darksiders е евтино копие, но в крайна сметка резултата е, че я превъртя преди мен.

1332 мнения
профил »
sollider каза на 08.07.2012, 13:34 ?. :

Превъртях играта, но така и не успях да се сблъскам с някаква трудност. Поне аз не съм имал проблеми с битките с босовете, или с който и да е друг етап от играта. Наистина има някакви проблеми при портването, на Phenom X4 3.5 GHz и нa GTX 470 в пустинята, докато се биех със Stygian (онзи гаден червей) кадрите на места паднаха доста, без да има видима причина за това. Но като цяло се надявам двойката да съхрани чара на първата игра и да изчистят тези дребни технически проблеми.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Darksiders

новини:
Darksiders: Warmastered Edition е преработка на оригиналната Darksiders, която излезе през 2010 г. за PS3, Xbox 360 и PC.
Играта на Vigil Games ще представи подобрения като 1080р резолюция, по-високи текстури, по-добри ефекти, 60 кадъра в секунда и др.
Вицепрезидентът на THQ Дани Билсън обеща на феновете си през twitter, че много скоро и по доста впечатляващ начин ще чуем нещо за продължението на играта.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Watch_Dogs - видео ревю 149
Star Wars: The Force Unleashed II 125
Tomb Raider 103
The First Templar 91
Assassin's Creed: Revelations 90
Darksiders 2 87
Assassin's Creed 2 81
Grand Theft Auto V - Втори поглед 80
Prince of Persia: The Forgotten Sands 80
Assassin's Creed III 80