facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Dark Souls II - видео ревю
Ревю | 28.04.2014 | автор: Диян Каролев


оценка:
Производител:
From Software
Издател:
Namco Bandai
Жанр:
Ролева игра, Екшън
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

готическа атмосфера

ненатрапващ се сюжет

зарибяваща

минуси

с текстури на ниво 2009 година

сюжета го няма хич, освен ако не се разровите

води до мазохизъм!

Започвам по същество и без заобиколки - в тази игра вашият герой е мъртъв. И колкото повече я играете, толкова по-мъртъв става. Колкото по-мъртъв става, толкова по-трудна става играта. А колкото по-трудна става играта, толкова повече искате да докажете и на нея, и на себе си, и на гаджето, и на приятелите си във Facebook, че дори и на кучето на леля си, че можете и ще успеете да продължите напред. Именно в това се съдържа уникалния чар на поредицата Souls и вторите „тъмни души“ са също толкова увлекателни, гротескно красиви и късащи нерви като своите двама предшественици. И това... е просто прекрасно!

Крива на трудността

Защо да е толкова прекрасно, ще попитате вие. Причината е проста – популярността на Demon Souls, както и двете й продължения се дължи не на графика, музика или (не дай си, Боже) история – не, те не са върха на сладоледа, нито пък съвсем за изхвърляне. Разковничето е геймплеят – който умишлено е така направен, че в която и да е игра от поредицата ще умирате... и то много! Помните ли как някога игрите бяха на принципа „проба и грешка“? Пускате джитката, имате герой с определено количество животи, както и някакъв сюжет, поставен толкова на заден план, че - де факто - няма значение. Играете, стигате донякъде – умирате. Почвате нивото отначало, играете, стигате малко по-далеч - умирате и така, докато животите свършат, след което играта започва отначало.

Стигате, рано или късно, след много много умирания и изпилени нерви, до края на играта и във вас внезапно се надига цял коктейл от чувства – на облекчение, задоволство, превъзходство и най-вече – че сте победител, шампион и т.н. Според много геймъри, които помнят „онова време“ чекпойнтите, бързите сейвове, опростеното управление и автоматичното запазване на играта само разглезват, разнежват и убиват хардкор чара на развлекателния софтуер. Дори да не сте от тях, усещането за безпомощност, което Souls поредицата натрапва на играещия, е напълно достатъчно, за да се залепите... и да не пуснете до самия край.

По средата на здрача

Но да поговорим за Dark Souls II и конкретно нейния РС порт, който все пак е обект на настоящото ревю. Вашият герой, от самото начало е мъртъв. Привлечен „по средата на здрача“ от незнаен порив, той възстановява човечността си и тръгва на лов за души с цел да не изгуби докрай своята собствена. Това знаете в началото на играта, толкова ви се казва и то с доста гатанки. Нямате мисия, нямате кой знае колко конкретизирана цел, а само един прясно „съживен“ ходещ труп под ваш контрол и един огромен, отворен, красив и много, много опасен свят, който да изследвате на воля. Още в началото избирате как да изглежда, в какво да е силен и с какви предмети в инвентара да започне вашето зомбирано виртуално „аз“ своя поход из кралството Дранглейк.

Класовете са десетина, като от тях зависи основно вида на първоначалния ви арсенал и в колко точно грозни дрешки ще бъдете облечени в първите няколко часа геймплей. След като направите своя избор и респективно – първите си стъпки из света на Dark Souls II, ще умрете неколкократно, особено ако не сте се докосвали до игра от поредицата до момента. След като с триста хиляди зора откриете откъде се нагласят контролите за клавиатура, ще откриете че те са измислени поконзолному. Но това не е всичко - тренировъчните надгробни камъни, които четете с цел да разберете как се прави това или онова, упорито отказват да повярват, че вие не ползвате Xbox джойпад и си нямате десен аналогов стик или ляв „спусък“ на клавиатурата. С други думи – въпреки обещанията за по-добър порт, контролът над героя ви все още изисква определено привикване към особеностите на управлението на играта. Така например, ако не го смените, отварянето на всяка врата и ковчеже ще се случва с комбинация от Shift и ляв клик. Скачането ще е възможно само ако задържите Space и W, за да се затичате и когато решите да рипнете като Левски над трапа, да натиснете H. Не мога да си побера в главата как са я мислили тая контролна схема, ама карай да върви!

Шъ та пра‘а да умиргаш!

Уточнихме вече двете основни неща, които трябва да знаете за играта – в нея вие сте мъртъв и ще ставате още по-мъртъв. Да видим сега как стават реално нещата. След избора на клас и екипировка, сте що годе прилично розов до оранжев представител на човешката раса. Умирате веднъж и се връщате до близкия чекпойнт, който подобно на предната част се олицетворява от специални „клади“, които трябва собственоръчно да запалите, преди да можете да се връщате до там. Ставате мръсно зелен, а стартовия показател за здравето ви е на 90% от пълната си стойност. Решавате да се пробвате срещу тромавия циклоп, който виждате в близката далечина – отхапва ви главата заради бавните ви рефлекси и ставате още по-зелен, с много рани по себе си, здравето ви е на 80% и косата ви започва да се проскубва.

И така, докато оплешивеете съвсем, загубите напълно душата си и играта за вас приключи. Има спасение, разбира се – с консумирането на малки фигурки, наречени „човешки подобия“ възстановявате човечността си и отново ставате хубав и жизнено розов. Когато се споминете, имате един-едничък шанс да се върнете на мястото, където сте изгубили последния си дъх и да „докоснете кървавото си петно“, с което да възстановите предметите и душите, които сте имали в себе си. Въпросните души го играят едновременно валута и точки опит, а ги придобивате като убивате гадинки. Умрете ли обаче, ги губите и ако не се върнете при „кървавото петно“, край – няма ги вече!

Усещане за дежа вю?

Ако всичко, казано дотук ви звучи познато, това е защото сте играли първия Dark Souls и продължението не е мръднало кой знае колко в посока напред, а по-скоро е „още от същото“. „Двойката“ е по-гостоприемна към новите жертви на Souls манията, и е набляга повече на подземията, капаните и елементарните пъзели, които присъстваха в предната игра само като елемент в някои от нивата. Друг приятен момент е, че вече не сте толкова зависими от избора си на клас и всеки тип герой може да научи всяка магия, както и да носи и използва всеки предмет в играта. Стига да сте онлайн, можете да видите къде наоколо са умирали други геймъри и да видите как точно, с което да си помогнете в пътя напред.

Графично, Dark Souls II изглежда добре – самата графична машина не е кой знае какво постижение в областта на гейминг софтуера, но вади прилична картинка която не дразни окото – портът е добре оптимизиран във визуално отношение и зареждането на нивата изобщо не се усеща. Колкото до арт-дизайна – From Software отново са се справили блестящо с декорите и дизайна на гадинките, заради което често ще ви се иска просто да седнете и да позяпате. След което да умрете, разбира се, и да се върнете до последната „клада“.

В заключение – ако сте фенове на поредицата, Dark Souls II ще ви предложи многобройни часове готически ролеви екшън и едно малко по-полирано изживяване от преди. Ако за пръв път се сблъсквате с този франчайз, не се колебайте – тази част е най-добра за навлизане в него и определено няма да съжалявате. Само се оборудвайте със свестен джойпад, за да си спестите поне част от нервите. Смъртта е неизбежна! 

 
системни изисквания
ОС: Windows XP, Vista, 7, 8; CPU: Core 2 Duo Q8500 @ 3.16Ghz, Phenom II X2 555 @ 3.2Ghz; RAM: 2 GB DDR3; Видео: Geforce 9600 GT, Radeon HD 5870
напиши коментар
 

173 мнения
профил »
Delian каза на 28.04.2014, 17:38 ?. :

10мин и повече не я погледнах :X

230 мнения
профил »
DarkAvenger89 каза на 28.04.2014, 17:57 ?. :

Kонтролите...шибани контроли ! Това беше причината, да не си купя първата дарк соулс, това ще бъде да не си купя и тази. По дяволите, като ще правят играта за ПС, да я направят като хората. Няма да си купя контролер при положение, че играта трябваше да я направят нормално играема и за клавиетура.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 30.04.2014, 14:32 ?. :

клавиятюра

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 28.04.2014, 17:58 ?. :

Сега като се почнат едни коментари, че това е игра само за хардкор играчи...

659 мнения
профил »
the_presator каза на 28.04.2014, 18:10 ?. :

Тази игра е само за истински хардкор играчи.

31 мнения
профил »
mudislav каза на 28.04.2014, 18:34 ?. :
Редактиран на 28.04.2014, 18:34 ?.

Като един НЕ истински хардкор играч бих искал да кажа, че поредицата много ми допада и особено първата част.

166 мнения
профил »
waaaagh каза на 29.04.2014, 10:27 ?. :

I see what you did there :D

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 28.04.2014, 18:17 ?. :

Една сравнително "прясна" новина в контекста на играта - From Software е закупен от японския издател Kadokawa Games. Дали няма да видим мобилен спин-оф, или, в контекста на друга статия - "визуална новела" по Dark Soul? Японците ги умеят тея работи. :Р

216 мнения
профил »
radi каза на 28.04.2014, 18:30 ?. :

Аз в4ера инсталирах 1-ва 4аст и не ми излиза Games for Windows – Live и на Батман също не ми излиза ве4е дали са го спряли и ако да как ще си правя save

207 мнения
профил »
Sean каза на 28.04.2014, 20:26 ?. :

Супер игра. По-добра ли е от DS1? Не. Заслужава ли си да се играе ако си фен на поредицата? Естествено. Играта е правена от b-team - не от същите хора отговорни за Demon's Souls и Dark Souls и си личи. Голяма част от босовете са просто рециклирани от оригинала с някой нови трикове с идеята да те накарат да чувстваш носталгия. Левъл дизайна не е на нивото на оригинала. Далеч даже. И докато dark souls 1 имаше моменти когато беше евтина като трудност(bed of chaos примерно) тука го вдигат на друго ниво. Бос със безкрайна стамина дето няма cooldown на атаките и просто помпи. 3 боса на едно. Гаргойлите дето са си малка армия направо. 4-5 войника те чакат зад затворена врата и ти влизат наведнъж. И това е само докъдето съм аз което не е много далече. Не че е чак такъв проблем - няма нищо лошо да се опитат да направях по-трудна от оригинала ама е доста мързелив и евтин начин да завишиш трудността. За сметка на това като механики е на светлинни години напред. За разлика от оригинала тук онлайна всъщност работи и като цяло геймплейно е по-полирана и е стъпка напред. Най-вероятно игра на годината но още далече от мечтаната Souls игра.

1739 мнения
профил »
Sentry каза на 28.04.2014, 21:30 ?. :

Аз лично приключих с играта, когато след бой с 6 бронирани скелета ме уби сандък.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 28.04.2014, 22:39 ?. :

Нормално, ако е бил Бос сандък! :-D

388 мнения
профил »
velikana каза на 28.04.2014, 22:43 ?. :

Винаги удрай съндъците за да провериш или ползвай Loyd Talisman на тях за да убиеш мимиката

1739 мнения
профил »
Sentry каза на 29.04.2014, 00:27 ?. :

Не беше мимика. Бях на пълен живот, отворих сандъка, сандъка експлоадира.

388 мнения
профил »
velikana каза на 29.04.2014, 12:56 ?. :

Еми да не си го отварял :D

1295 мнения
профил »
hyper' каза на 28.04.2014, 21:31 ?. :

Ревюто казва, че това е най-добрата част да навлезе човек в Souls поредицата, но как точно за един нов играч е добре при всяка смърт да му се намалява здравето и да става все по-слаб? Това 100% ще изнерви всички нови играчи.

207 мнения
профил »
Sean каза на 28.04.2014, 21:46 ?. :

Ставаш по-слаб докато не си върнеш човешката форма. Това става посредством human effigy. Те се намираш супер лесно.

388 мнения
профил »
velikana каза на 29.04.2014, 12:58 ?. :

Не се намират лесно, особено в началото. Тук са доста по-редки

1641 мнения
профил »
=SpeC= каза на 28.04.2014, 21:53 ?. :

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak -ash4/t31.0-8/10275456_714343488608300_2660299660 953198888_o.jpg

6 мнения
профил »
Chupakazul каза на 28.04.2014, 22:14 ?. :

Приятели PC Mania-ци, имам малко градивна критика за стила на видео ревютата:

1. Или четете по-бавно, ама много по-бавно сценария, за да звучи по-човешки и по-малко машинно, или, по-добрият вариант - не четете сценарий едно към едно, а си напишете bullet-и на листче и говорете по тях. Така ревюто ще звучи МНОГО по-натурално и нормално и няма да дразни със заучените фрази, от които вмомента бъка. Както е направено вмомента, едно, че звучи изключително заучено и банално, понеже си личи, че се чете, и второ, човекът на моменти дъх не може да си поеме и става още по-неприятно за слушане /имам малък опит с воденето на радио предаване и писането на сценарий, много, много трудо е човек да се научи да чете така, че да звучи, все едно говори. Най-добре си напишете булетчетата и говорете по тях, ще е много по-добре :) /. В този ред на мисли, не знам дали видео ревюто е просто статията, прочетена на глас, или обратното, но ми се струва изключително ненужно един и същи текст да го има и като суров текст, и като видео.

2. Макар че в сравнение с ефирните медии (!) сте по-добре в това отношение, не би било лошо да обърнете малко внимание и на правилната дикция - тя ще си дойде и с по-бавното говорене, де, но не е лошо и литературният български малко да се засили.

Сега за самата игра - PC портът е в пъти по-добър от този на предната, но за мен си остава недопустима подигравка tooltip-овете да си стоят с копчетата за controller. А играта си е прекрасна, макар и да не прощава - все пак за всеки влак си има пътници :)

291 мнения
профил »
bushido каза на 29.04.2014, 14:54 ?. :

На мен пък и така ми харесва. С кеф ви слушам и гледам ревютата. Продължавайте в същия дух! Вече много ме кефите, PC Mania. Сега ако почнете да триете и троловете, цена няма да имате! :D

376 мнения
профил »
venenum каза на 29.04.2014, 17:27 ?. :

За другите работи не знам,ама ако авторът започне да говори още по-бавно,силно ще се съмнявам в мисловните му способности!!! Така си е добре
Г-н Каролев БОГ :))))))))(имаш много як глас...навява ми някакви спомени,сякаш съм те слушал и преди)))

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 29.04.2014, 19:00 ?. :

@venenum - Слуховете за моята божественост, опасявам се, са силно преувеличени. Във всеки случай, има твърде много места, на които може да си ме чувал - всяка делнична сутрин в новините по БНТ, реклами и предавания по националната телевизия, отделни предавания отпреди години по bTV, предавания и интервюта по БНР, Darrik и Радио "Реакция", видео ревютата за "Под моста", както и (не дай си, Боже) авторската ми музика под псевдонима N-visioN. Та... не е една беля :)

380 мнения
профил »
Alaster каза на 28.04.2014, 22:48 ?. :

Играта е поредния шедьовър от Souls поредицата. Лично за мен не на нивото на оригиналната Dark Souls, но достатъчно добра за да бъде най-качественото заглавие до края на годината. Автора ако си мисли, че забуления lore, за който трябва да се поразровиш и потрудиш малко повече е минус, то просто не разбира играта.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 28.04.2014, 23:02 ?. :

Сега, нямам нищо против играта, ама да я титуловате "най-качественото заглавие до края на годината", си е чисто изнасилване на реалната ситуация. Малко повечко обективност не би навредила никому.

380 мнения
профил »
Alaster каза на 28.04.2014, 23:28 ?. :
Редактиран на 28.04.2014, 23:29 ?.

Имайки предвид, че Witcher 3 няма да види бял свят през 2014, че доста от топ игрите няма да се появят за PC, бих казал, че конкуренцията се свежда до 1-2 заглавия. Това е обективността, а дали на теб ти харесва не е от голямо значение.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 28.04.2014, 23:38 ?. :

Не става дума на мен какво ми харесва, става дума, че като цяло ПЦ порта не е толкова добре приет, че на някой да му мине през ум да я титулова GOTY.




207 мнения
профил »
Sean каза на 29.04.2014, 00:14 ?. :

PC порта е перфектен. Играта върви на всичко. Играя я на Surface Pro for fucks sake.

1615 мнения
профил »
nightwarrior каза на 29.04.2014, 00:16 ?. :
Редактиран на 29.04.2014, 00:18 ?.

Съгласен съм с DragonSlayer, която и да е игра да се обяви за игра на годината през април си е малко... Нямам нищо против порта, този път са се справили доста добре, доколкото знам, но това няма връзка. Все още има предостатъчно време да излезе някоя друга голяма игра, която да е по-добра.

1739 мнения
профил »
Sentry каза на 29.04.2014, 00:38 ?. :

Ако този PC порт е перфектен, не знам тогава как би се определил порта на игрите на Square Enix от последните няколко години.

А истинат за играта е, че е надградка над добра игра с механики, които повече развалят изживяването, отколкото да го подобряват. Също така в графично отношение изглежда като 3 годишно безплатно MMO. Дизайнът е добър, но от техническа гледна точка - яко издиша. Затова върви на Surface, а не защото е добре портната.

207 мнения
профил »
Sean каза на 29.04.2014, 01:02 ?. :

Нямам съмнение, че твоето GOTY ще е някакво лайняно безплатно азиатско педо ММО спонсорирано от Square Enix и вървящо със 3 фрейма в секунда.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 28.04.2014, 23:28 ?. :

Е трябваше да мултиплеъра да се каже нещо. Той е много застъпен и е много различен. Супер важен е

347 мнения
профил »
Payback каза на 29.04.2014, 08:01 ?. :

dobre che ne si q kupih a reshih da q probvam 1vo (zamunda) adski smotan PC port igrata e interesna no teq kontroli me otkazaha prosto

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 29.04.2014, 08:58 ?. :

ПЦМания, що не добавите някаква опция към ревютата на игри, в която потребителите да имат възможност да оценят съответната игра по начин, по който оценят мненията си. Нещо като "Отлична", "Добра", "Бива", "Не става", "Отврат".

Ще е интересно да се види как е приета дадена игра от повечето потребители, дори от тези, които не пишат много наоколо.

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 29.04.2014, 09:27 ?. :

Идеята е добра, пусната е за обсъждане, за да видим дали може да се направи при сегашната архитектура на сайта. Благодаря за предложението!

291 мнения
профил »
bushido каза на 29.04.2014, 15:06 ?. :
Редактиран на 29.04.2014, 15:11 ?.

Абе изчетох и изгледах много за тази игра. Не съм играл предните Souls, но обичам да цъкам RPG. Изтеглих си я първо от замунда да видя за какво иде реч (ами да, няма да дам 50 евро за игра ей тъй, преди да видя за какво става въпрос). Колкото и да ми се искаше да я харесам покрай целия хайп, с нищо не ме грабна! Нито куестове, нито графика, нито геймплей. Character creation-а в началото ми се вижда супер пошл, свелинни години е зад Скайрим. Бойната система не е нищо особено и невиждано. И единствено идва трудността като най-големия плюс. Еми като толкова се кефите на трудно, сложете си Скайрим на Legendary трудност, бутнете 2-3 мода за реализъм и физика и ей ви невъзможна игра! И после: откога трудността на една игра стана фактор за качествен геймплей?

380 мнения
профил »
Alaster каза на 29.04.2014, 16:22 ?. :

Като прочетох Skyrim и разбрах, че каквото и друго да напишеш няма да е от значение. Трудноста на играта е най-малкият и плюс на играта. Атмосферата и арта, бойната системата, lore, pvp, char. development. Това са ключовите качества на souls поредицата.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 30.04.2014, 11:46 ?. :

Скайрим има супер дървена бойна система. Не знам как изобщо може да го играеш

1295 мнения
профил »
hyper' каза на 30.04.2014, 15:32 ?. :

Не е така, питай стрелците в Скайрим колко повече контрол имат, а не като тук некви рандъм летящи стрели с 0 скил заради смотан target lock.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 30.04.2014, 17:32 ?. :

Глупости тук си целиш с стрелите с аналог стика нищо рандом няма в тях. Декстирити+аналог стик скилл е за стрелба с лък необходимо

1295 мнения
профил »
hyper' каза на 30.04.2014, 19:08 ?. :
Редактиран на 30.04.2014, 20:31 ?.

Да де, ама това пък е да си освободиш втората ръка, да ти зуумне доста, което ти ограничава около теб вижъна, а ако не са далече гадовете, ще те смелят (а камо ли бос, пълен минус), в смисъл и по двата начина не е толкова пъргаво като в повечето други игри с лъкове, което за мен доста убива желанието за лък. И няма прицелване за crossbow, което винаги ме е кефело повече като оръжие. Та има какво да се желае за да стане едва ли не перфектна.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 01.05.2014, 00:36 ?. :

Абе скайрим е с най-тъпите битки чесно ти казвам. Точно това ме отказа от нея мега дървените битки

1295 мнения
профил »
hyper' каза на 01.05.2014, 00:49 ?. :

Ем не знам, аз съм чист кастър там и ако ми кажеш по-добра игра да си кастър, ше я играя. Иначе за меле DS е по-дълбока, няма спор.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 02.05.2014, 12:05 ?. :

дарксоулса с кастер е най-яко бе

1295 мнения
профил »
hyper' каза на 02.05.2014, 13:57 ?. :

В игра, дето се слави с трудност, да ми говориш, че е по-добра в нещо заради аутоейм, което го НЯМА в Скайрим и там за да целиш, трябва да си точен, е меко казано смешно.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 02.05.2014, 18:03 ?. :

Има и ейм има и ауто ейм. И двете се ползват в зависимост от това кое ти трябва.

1295 мнения
профил »
hyper' каза на 02.05.2014, 20:11 ?. :

Да, ако си 1в1 става, ма като се биеш с по няколко и се правиш на про без аутоейм и с джойстик, малко не е яко.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 02.05.2014, 21:23 ?. :

Не бе не си играл. Ейма се ползва за снайпване от далече, има и хедшоти. Вече като ти е в рейнджа си го локваш и си се биете.

291 мнения
профил »
bushido каза на 29.04.2014, 20:51 ?. :

Какво й е специалното на самата бойна система и skill levelinga, което други игри нямат? Сериозно питам, не се заяждам.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 30.04.2014, 17:39 ?. :

По-добра е самата бойна система от на останалите. Не се разчита на рандом комбоси, а е по-реалистична. Това е можеби единствената игра в която когато замахваш с оръжие в тесен коридор оръжието ти се удря в стената или в някои ръб и удара ти не стига до противника. В другите игри си се размахваш с огромен меч през стените минава и поразява. Това е само пример, но винаги ме е дразнело това нещо че го няма в игрите а тук го има. Когато си в тесен коридор предимно с намушкване трябва да се биеш не с сечене.

1739 мнения
профил »
Sentry каза на 30.04.2014, 17:59 ?. :

Leveling-а според мен е леко простоват, но може да се каже, че е интересно, че нямаш отделно XP и gold, а всичко е на едно място и трябва да избираш между качване на точки по статовете и купуване на неща.

Бойната система... със сигурност не е реалистична, защото това е глупаво да се каже това за която и да е игра, но наистина е по-сложна от средностатистическата. Не се разчита на combo-та или juggling както при spectacle fighter-ите, но в същото време имаш множество движения с различен timing и траектория, които имат резултат. Collision-а с environment-а също е фактор, както iddqd каза. Съвсем прост пример за всичко това е какво можеш да направиш, когато те атакуват:
можеш или да dodge-неш, или да блокираш част от damage-а с щит, или да замашнеш с по-бързо оръжие от противника ти, което ще спре атаката му, или да парираш с оръжие или щит и да направиш контраатака веднага след това. Каквото и да решиш да направиш, обаче, ако се забавиш, или дори ако избързаш за някои действия, си яко прецакан. Самата траектория пък играе следната роля - ако замахнеш и удариш щита на противника, тогава героя ти се забавя и може да бъде ударен лесно. Затова противницте с щитове са трудни за удряне с къс меч или рапира в дясната ръка. Ако имаш меч в лята ръка, обаче, става така,че можеш да удариш почти безпроблемно врага си от страната, от която не е защитен с щит. Различните оръжия също имат различни траектории, така че изборът на оръжие също е съществен в боя. Като се имат предвид и засилванията, падащите атаки(когато скочиш от високо) и тежките атаки, бойната система всъщност става много много комплекса и може да изпиташ голямо задоволство от нея, когато играеш правилно.

216 мнения
профил »
Nikeca каза на 29.04.2014, 21:05 ?. :

Имам решение за всички, дето се притесняват от контролите :) вземете си конзолааааааааааааааааааааа

216 мнения
профил »
radi каза на 30.04.2014, 02:22 ?. :

Аз слагам gamepad и играя едновременно с него и тези функции ,които ги няма на него ги натискам от клавиатурата ,гадно е, но като нау4иш коп4етата се свиква.Това го правя за 1-ва 4аст ,тази още не съм е изтеглил ,но предполагам ,4е управлението е същото :)

216 мнения
профил »
Nikeca каза на 30.04.2014, 07:31 ?. :

и все пак.... вземи си конзолааааа

216 мнения
профил »
radi каза на 30.04.2014, 17:20 ?. :

Конзолата не е за всеки с 350 лв заплата, как да си купуш игри да играеш :)

216 мнения
профил »
Nikeca каза на 30.04.2014, 18:38 ?. :

моля? шегуваш ли се :)

1295 мнения
профил »
hyper' каза на 30.04.2014, 19:11 ?. :

Никак не се шегува човекът, даже е стъпил здраво на земята.

1153 мнения
профил »
teodosi_ivanov каза на 04.05.2014, 12:31 ?. :

Нистина с 350-400лв заплата не е оправдано да се взема конзола точно пък за една игра.

199 мнения
профил »
StupidJupiter каза на 30.04.2014, 09:39 ?. :

Играта не е моя жанр и няма да я докосна. Но видео ревюто ми хареса. Браво, ПС Мания! :)

1739 мнения
профил »
Sentry каза на 30.04.2014, 10:42 ?. :

Добре де, само мен ли ме bug-ва, че в ревюто на dark souls 2 няма нищо казано за бойната система?

199 мнения
профил »
StupidJupiter каза на 30.04.2014, 11:50 ?. :

От мен да мине - в играта има бойна система! :D

250 мнения
профил »
h17man каза на 30.04.2014, 19:07 ?. :

Добро ревю но е пропусната частта с мултито и възможността някой да ти нападне героя или ти да го направиш. Или просто да те извикат за помощ в някое трудно място

45 мнения
профил »
Detox каза на 30.04.2014, 19:55 ?. :

Коя от двете ми препоръчвате да играя тая или единицата?

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 30.04.2014, 20:59 ?. :

Ако ще ги играеш на конзола - вероятно няма голямо значение. Ако ще ги играеш на PC, то на втората поне ще имаш някакъв стабилен фреймрейт. Това в чисто техническо отношение.

1739 мнения
профил »
Sentry каза на 30.04.2014, 21:23 ?. :

Първата е по-добра като игра, но ако ще я играеш на PC силно препоръчвам DSFix.

219 мнения
профил »
TheAlpha534 каза на 30.04.2014, 21:46 ?. :

Ревю на Спайди coming soon?Питам, защото съм му заклет фен още от дете и би ми харесало да изчета нещо от вас по въпроса, пък и дори да е фен ревю. :D

45 мнения
профил »
Detox каза на 01.05.2014, 01:37 ?. :
Редактиран на 01.05.2014, 01:38 ?.

Това ли е DSFix-a http://www.nexusmods.com/darksouls/mods/19/? ?

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 01.05.2014, 13:29 ?. :

Това е. В графа "задължителни". В същата графа бих сложил и Mouse Fix.

Simple UI или Immersive Hud (един от двата) са по-скоро "препоръчителни", ще ти помогнат по-лесно да преглътнеш уникално грозния UI.

Ако ти се занимава и има значение за теб - има няколко изключително добри HD Texture Pack, които минават в графа "optional". Общо взето тези, които имат най-голямо одобрение.

33 мнения
профил »
ian каза на 01.05.2014, 23:24 ?. :

Превъртях я с мишка и клавиатура и не разбирам от какви лоши контроли някои се оплакват. Вярно е ,че промених голяма част от тях но това отнема 2 минути. Вярно е и че този малък проблем с tooltip-oвете съществува, но в сравнение с първата част(една от любимите ми игри) това е перфектен порт. Не мисля, че е добра колкото dark souls, но въпреки това е изключително добра игра във всяко едно отношение. Единственото нещо което ме подразни е, че към края from software са започнали да разчитат на така нареченото artificial difficulty(гадините бият много dmg и в същото време имат много живот), а не на оригинален начин да направят играта по предизвикателна.

2188 мнения
профил »
iddqd каза на 04.05.2014, 11:54 ?. :

Някой за пвп?

1153 мнения
профил »
teodosi_ivanov каза на 04.05.2014, 12:33 ?. :

Който го притесняват контролите http://www.nexusmods.com/darksouls2/mods/30/?

12 мнения
профил »
timo123top каза на 10.05.2014, 16:34 ?. :

тези хора които създадоха тази игра ОБИЧАТ да гледат как хората страдат.Макар че играта е МНОГО яка
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Dark Souls II - видео ревю

Превю:
На този етап по всичко личи, че From Software ще ни предложи една по-добра PC версия и ще запази елементите, които направиха Dark Souls толкова популярна.

новини:
Очаква ни по-скромна откъм интересни игри седмица, в която се отличава единствено Dark Souls II: Scholar of the First Sin.
Позакъснелият РС порт на Metal Gear Solid: Ground Zeroes дебютира силно и се нареди на второто място по данни на Valve.
Dark Souls 2: Scholar of the First Sin излиза на 7 април 2015 г. за PC, PS3, PS4, XBOX360 и XBOX One.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Dark Souls: Prepare to Die Edition 74
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Diablo III 147
The Elder Scrolls V: Skyrim 141
Ревю в прогрес: Diablo III 135
Torchlight II 114
Dragon Age: Origins 102
Mass Effect 2 96
Darksiders 2 87
The Witcher 3: Wild Hunt 86
Mass Effect 3 82
The Witcher 2: Assassins of Kings 78