facebook facebook
 
 
 
   
 
Blizzard: Провалихме се с Titan
21.04.2016

Спомняте ли си Titan - масовата онлайн игра на Blizzard, която се очакваше с такова нетърпение преди тихичко да бъде прекратена?

Blizzard обяви ММО-то през декември 2010 г., а през септември 2014 г. дръпна шалтера на проекта. И за това изглежда е имало причина.

"Екипът, който работеше по Titan, бе наистина страхотен. Те имаха талант, но се провалиха ужасно във всеки един начин. Бяхме съкрушени, но проектът се издъни отвсякъде. Напрежението беше огромно, защото по принцип игрите ни се представят отлично. Хората са професионалисти и са свикнали на напрежение, но тогава то бе повече, отколкото могат да издържат", разкрива дизайнерът Джеф Каплан.

Все пак, по думите на Каплан, от цялата работа е имало и нещо добро - от руините на стария проект се ражда идеята за Overwatch. 

напиши коментар
 


18 мнения
профил »
diewithhonour каза на 22.04.2016, 09:17 ч. :

Все още имам някакви надежди да не се издънят и с Overwatch!

45 мнения
профил »
fenomena каза на 22.04.2016, 09:34 ч. :

Близард няма как да пуснат провал на пазара. Не и в момента. OverWatch не е никак лоша, от затворените тестове останах с добро впечатление. От 5 Май ще има и отворени бета тестове. Така че всеки ще може да види какво представлява играта.

105 мнения
профил »
Jmurko каза на 22.04.2016, 16:29 ч. :
Редактиран на 22.04.2016, 16:30 ч.

Освен Overwatch скоро излиза и Battleborn, която според мен ще е не по-лошо заглавие. Ако не друго разчитам повече на опита на студиото с Borderlands поредицата, от колкото на Blizzard, които не са издавали fps до сега. :/

199 мнения
профил »
moroel каза на 22.04.2016, 19:30 ч. :

Играта се е провалила,защото е от така наречените "нови" проекти на Близз.За разлика от уоу-а,диаблото,стар крафт-а,които имат стара база и са правени с идеи,тази нова игра е започната да се прави след "тежки,сериозни" маркетингови проучвания на пазара,какво искат играчите,какво искат казуалите и така нататък и така нататък.И ето го резултата.От друга страна,имаме хъртстон-а.Игра правена с креативност,фън,желание и се е получил съответния резултат а именно успех.

143 мнения
профил »
wannabe каза на 23.04.2016, 13:53 ч. :
Редактиран на 23.04.2016, 13:57 ч.

Кое му е лошото на маркетинговите проучвания? Причината новите игри на близард да са по слаби от класиките е просто защото половината им екип, ако не и повече, се смени. Както и Jay Wilson - човека който максимално осра, с извинение, всичко което докосна в тая компания. Да не говорим че се сляха с Активижън и всичко стана твърде корпоративно.
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Titan

новини:
Съоснователят на Blizzard - Майм Морхайм - сподели причините, довели до спирането на амбициозния проект.
Интересно е още, че се е предвиждала свободна смяна на перспективата от първо към трето лице и обратно.
Масовата онлайн игра, която караше компанията да започва няколко пъти отначало с нейния дизайн, вече е напълно прекратена.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122