facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
  [phpBB Debug] PHP Notice: in file /noc/www/domains/pcmania.bg/managers/mysql.php on line 59: file_put_contents() [function.file-put-contents]: Only 0 of 13997 bytes written, possibly out of free disk space
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /noc/www/domains/pcmania.bg/managers/mysql.php on line 39: file_put_contents() [function.file-put-contents]: Only 0 of 322 bytes written, possibly out of free disk space
BioShock Infinite
| 28.03.2013 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
Irrational Games, 2K Marin
Издател:
2K Games
Жанр:
Шутър, Екшън
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Изключително стилна игра

Страхотно разказана история, пълна с неочаквани обрати

Солидна геймплей механика и напрегнати битки

Елизабет - най-добрият спътник, който някога сте имали

Много добро озвучение

Режим "1999" за онези от вас, които не се страхуват от допълнително предизвикателство

минуси

Незначителни технически проблеми

Високо в небето, сгушен над пухкавите и бели облаци, се намира един величествен град. Тук никога не вали - бурите тормозят единствено хората, здраво стъпили на Земята. Яркото Слънце облива с топлите си лъчи реещите се спокойно на платформи и обсипани с цветове неокласически постройки, свързани помежду си със специални рампи.

Добре дошли в Колумбия. Място, в което ще прекарате едни от най-незабравимите си часове в своята гейм история.

BioShock Infinite е произведение на изкуството, което нежно те хваща за ръка и бавно, но сигурно, те въвлича в една невероятна вихрушка от майсторско разказана история, стилна визия и солидна геймплей механика.

Макар и реално да няма нищо общо като история с предишните два BioShock-а, играта започва с елегантно намигване към първата част от поредицата. Главният герой на име Букър Девит се намира в средата на океана в компанията на два изключително странни индивида, напомнящи Туидълди и Туидълдум. Водите са бурни, а над вас се сипе истински порой. Крайната ви цел е отсрещният морски фар. Напомня ли ви за нещо? Именно! Този път обаче вместо да се гмурнете до дълбините на прекрасния Рапчър, ще се извисите над облаците в не по-малко впечатляващия град Колумбия.

Годината е 1912 г. Американският ексепционализъм,

който прокарва идеята, че САЩ е различна от останалите страни и е натоварена със специалната задача да разпространява свободата и демокрацията - е в разцвета си. Някога вие сте били агенти от Национална детективска агенция Пинкертън. Всъщност, в самото начало не знаем почти нищо за това кой е Букър Девит и каква е причината да го натоварят със спасяването на млада жена на име Елизабет (освен че е длъжник), която вече 12 години е в плен в Колумбия. Това се разгръща пред очите ви плавно и по един изключително майсторски разказвачески похват, който постоянно ще ви държи в напрежение и дори и на най-прозорливите от вас ще им бъде трудно да предскажат следващия завой на историята.

Очевидно е откъде Кен Ливайн - главният дизайнер на BioShock Infinite - е черпил вдъхновение при извайването на този свят. От една страна - Колумбия е място, навяващо силни спомени за Световния панаир в Чикаго. От друга - в играта са включени исторически събития от XIX в. (клането от 29 декември 1890 г. в Южна Дакота), но проличават и съвременни, като например протестите, минаващи под надслова „Окупирай".

Градът е истинско визуално зрелище - по улиците му се движат необикновени механични коне, а стените са изпъстрени с десетки пропагандни плакати, пред които често ще се спирате, за да ги прочетете. Изведнъж бръснарски квартет ще се понесе край вас и позната мелодия ще погали ушите ви. Често просто ще се спирате и ще се взирате в далечината, буквално онемели или ще се подсмихвате на децата, играещи си на улицата и плискащи се с водата от пожарникарските кранове.

Много скоро след като достигне до Елизабет, Букър ще бъде погнат и от двете конфронтиращи се фракции в града - „истинските" американци и Vox Populi (от лат. - глас народен). Нативистите и елитът са убедени, че Колумбия принадлежи на чистокръвните американци, докато бунтовническата група Vox Populi защитава интересите на обикновения човек. И разбира се, по един или друг начин, Елизабет, която може да манипулира самия времеви континиум, стои в центъра на тези размирици.

BioShock Infinite е и една от онези игри, в които ви се иска да надникнете във всяко кътче в света

Какво се крие зад тази врата, какво ще стане, ако мина по онази улица? Навсякъде ви чака нещо - било то пари, екипировка, оръжие, муниции, таен шифър, еликсири, подобряващи здравето, щита или енергията ви... Само по този начин ще научите и всички подробности за този въздушен град Колумбия (представляващ своеобразна комбинация между стиймпънк селище и облачния град на планетата Беспин от „Междузвездни войни") и причината за изолацията му от света. Как? Например като се спрете край хората и се вслушате в техните разговори или пък чрез воксфоните (аудио дневници) или кинетоскопите, прожектиращи неми филмчета. Сякаш събирате малки парченца от голям пъзел, които първоначално не разбирате, но в самия край изведнъж придобиват смисъл.

Подобно на Рапчър, и Колумбия е една антиутопия - антоним на утопия, който обикновено се използва за описване на въображаемо общество, където сегашните обществени тенденции се превръщат в кошмарни крайности. Още в първия миг, в който стъпите в този град, ще осъзнаете, че има нещо изключително нередно в него. Колумбия е възприела формата на теократично управление, при което религиозната и държавната власт са обединени, а нейният лидер - Закъри Комсток, Пророкът - спокойно може да бъде наричан и Дядо Боже. Последователите му са убедени, че се намират в една нова райска градина и че именно той ги е спасил от хедонизмът, царящ под тях. Градът е пропит и от расова сегрегация и всеки, който няма „чиста американска кръв", се толерира като аутсайдер. А кой сте вие за жителите на Колумбия? Антихристът. Лъжливият пророк. Буквално.

Само за броени минути игра ще осъзнаете

защо това е BioShock игра

Освен че са тематично свързани, игрите имат и сходни елементи в сюжета. По всичко личи, че Кен Ливайн е искал да създаде набор от архетипи, припокриващи се в иначе коренно различните светове на BioShock. Най-очевидният например е Комсток - вариантът на Андрю Райън от първия BioShock. За разлика от Рапчър, обаче, когато отиваме Колумбия, ще заварим града в неговия разцвет.

Прогресът на Букър в този въздушен гигант, който Ливайн сравнява със Звездата на смъртта от "Междузвездни войни", е сравнително линеен. Макар и BioShock Infinite да е съставена от множество отделни нива, тя все пак създава своеобразното усещане, че се намирате в монолитен и отворен свят, а не от поредица от накъсани елементи, нямащи нищо общо между себе си. Да, не веднъж и два пъти ще се налага да минавате за втори или дори за трети път през дадена област, което може да бъде понякога досадно, а наличието на карта би било добре дошло. Въпреки това в нито един момент няма да загубите интерес да изследвате Колумбия и нейните тайни и лесно ще намирате пътя си с натискането на един бутон - подобно на Dead Space ще се появи малка стрелка, която ще ви покаже накъде трябва да тръгнете.

Една увлекателна история обаче би била нищо без солиден геймплей

За щастие, BioShock Infinite не разочарова и в това отношение. Във всеки един момент може да носите само по две оръжия наведнъж. Първоначално вероятно ще се ядосате, но малко по-късно ще осъзнаете колко добре се отразява цялата тази идея на битките, карайки ви да планирате по-внимателно следващите си действия и да мислите по-тактически. Пистолет и картечница или базука и снайпер? Вие решавате.

Спомняте ли си Рапчър и клаустрофобичната атмосфера, бликаща от него? Е, забравете за този подводен град. Сега се намирате на Колумбия и тук битките се вихрят навсякъде, дори и във въздуха. С помощта на специален механизъм Букър може да използва рампите, свързващи отделните постройки, за да пътува от място на място, сякаш е яхнал своеобразно влакче на ужасите. Първоначално ще правите точно това - просто ще се придвижвате. Малко по-късно обаче рампите ще стават част и от едни от най-безумните (в добрия смисъл на думата) и динамични сражения, които сте виждали някога в шутър от първо лице.

Арсеналът на Букър обаче не включва само огнестрелни оръжия. Подобно на плазмидите в BioShock, и тук ще получавате различни специални умения. Общо осем на брой. Този път те се казват Vigor. Ефектът от тях обаче е не по-малко разрушителен. Едни подпалват противниците ви, други ги привличат на ваша страна (след което ги принуждават да се самоубият), трети ги обсипват с гарвани, кълвящи телата им...

Хаосът, който ще сеете с всичко това - Vigor в лявата ви ръка и огнестрелно оръжие в дясната - често е неописуем, но изключително удовлетворителен. За това допринасят и самите противници в Bioshock Infinite. Стандартните хора не са нищо особено, но веднъж щом се изправите срещу Моторизираните патриоти например с облик на американски президенти и въоръжени с тежка картечница, ще се наложи наистина да впрегнете своите усилия. Да не говорим за гигантските и горилоподобни Handyman (вариантът на Големите татковци от BioShock). Те се озовават до вас буквално за секунди и ако не сте достатъчно бързи и подвижни, ще ви изравнят със земята за отрицателно време.

Елизабет - нещо повече от спътник

Когато се доберете до нея - а това става относително бързо - ще осъзнаете колко специална е тя. При това не само защото притежава умението да манипулира времето. Елизабет е сърцето на историята на BioShock Infinite и един от най-необикновените спътници, който някога сте имали.

Момичето ще ви следва навсякъде, където ходите, но без да ви се пречка в краката. Често дори ще предусеща накъде сте тръгнали и ще избързва елегантно пред вас. Друг път ще я видите как е седнала на някоя пейка, докато ви чака да претършувате конкретния район. Елизабет създава усещането, че е истински, жив персонаж - нещо, което рядко се среща в игрите напоследък.

Нещо повече - тя често ще ви подхвърля и различни предмети - от пари, до муниции, аптечки и Salts, необходими за захранването на специалните умения. Дори в разгара на сраженията, като по този начин от време на време ще ви спасява и от сигурна смърт. Времето, което е прекарала в плен, й е дало възможност да научи и различни трикове - като например отключването на различни ключалки.

Може би най-полезното й умение обаче е да материализира предмети от други времеви пространства във вашето. На конкретни места от нивата може да създаде картечна кула или преграда, която да ви предпазва от куршумите на противниците. А защо не кука, за да успеете да прескочите дадена заключена ограда или пък механизиран патриот, който да ви даде едно рамо по време на сраженията. Разбира се, и тук има една уловка - само едно от тези неща може да е активно във всеки един момент.

Всички геймплей елементи, споменати до момента, работят и се допълват по един идеален начин. В нито един момент няма да ви е скучно или досадно. Напротив - играта постоянно ви предоставя нещо ново. Дори ще може да ъпгрейдвате почти всяка една част от арсенала си (както оръжията, така и Vigor), а добавянето на „екипировка", като например шапки, панталони и др. подобни, подобяващи различни аспекти от способностите ви, внасят и щипка RPG елементи.

Режимът „1999"

Веднъж щом превъртите BioShock Infinite - кампанията е прилично дълга, така че не очаквайте това да стане за по-малко от 10 часа - ще имате възможност да се впуснете и в специалния режим „1999". Едно намигване към System Shock 2 (играта излиза именно през тази година). Той е предназначен за по-хардкор играчите, като тук геймплей решенията, които взимате, ще имат много по-перманентни последствия. Противниците са по-трудни, кръвта ви е по-оскъдна, а правилното управление на ресурсите е от ключово значение. Всеки куршум и аптечка ще са от значение.

Нещо повече - за разлика от нормалния режим, тук ще бъдете изправени и пред взаимно изключващи се специализации. Ще трябва да решите с кое оръжие Букър да е по-добър, което на по-късен етап може да направи играта още по-трудна и да ви принуди да се върнете от по-стар запис. Дори смъртта има по-големи последствия и ще губите много повече пари и ще се връщате от последния си сейв, а навигационните подсказки са премахнати.

Звучи ли ви достатъчно интересно? Не ви се чака да превъртите BioShock Infinite, за да отключите „1999"? Няма проблем. Просто използвайте този код в основното меню: Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, (Cancel), (Confirm).

В заключение

BioShock Infinite е от онези игри, които задължително трябва да изиграете. Тя ще остави траен отпечатък у вас и ще ви припомни защо всъщност сте геймъри на първо място. Един шедьовър, който заслужава титлата „Игра на годината" заради страхотната си история, уникален стил, солиден геймплей и прекрасно озвучение, пропито с отдавна отминали класики. Колумбия ви очаква. 

 
системни изисквания
Процесор Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz, видео карта TI Radeon 3870 / NVIDIA 8800 GT / Intel HD 3000 Integrated Graphics, 2GB RAM, Windows Vista Service Pack 2 32-bit
напиши коментар
 

280 мнения
профил »
MadMax31 каза на 28.03.2013, 15:51 ?. :

Поздравление за страхотното ревю г-н Тодоров.Тази игра наистина е нещо уникално,може би най-добрата игра от 5-6 години насам.Историята уникална,графиката сякаш казва на Крайзис да го ду*а,арта е най величественото нещо и незнам дали може друг освен Кен Ливайн да го надмине,AI-то на Елизабет е най-доброто,което съм виждал някога,геймплея е непробиваем и въобще играта за сега е Готи!Дори невиждам кое друго заглавие ще я надмине,ако ли не Bioshock със сигурност ще спечели много други награди.Струва си всяка една стотинка и за хората,които си мислят,че е кратка много се лъжат.Вече имам 7 часа геймплей и съм минал около една четвърт от играта.Просто толкова много ме грабна,че разглеждах Колумбия така както бих разглеждал космически кораб на извънземни от друга цивилизация,Лол.Постоянно релоудвах и преигравах някои от ситуациите,защото може да експериментираш по-всякакви начини.Плюс това със сигурност ще има да я преигравам и преигравам,когато няма нищо интересно през лятото ,а и ако играете на хард като мен,това значително ще повиши часовете геймплей,пък си представям на 1912 кво ще е.Аре стига сте чели поста ми,а вървете да разцъквате.
WOULD YOU KINDLY GO AND PLAY BIOSHOCK INFINITE!!!

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 28.03.2013, 16:11 ?. :
Редактиран на 28.03.2013, 16:12 ?.

goty 110%!
едно от онези заглавия, за които си сигурен, че няма да разочароват, а и едва ли някой е имал съмнения в irrational по принцип.

поздравления за ревюто!

173 мнения
профил »
Delian каза на 28.03.2013, 17:10 ?. :

Играта си е супер!Можеше и по-добре,но и така става :D

204 мнения
профил »
ToiletDuck каза на 29.03.2013, 21:42 ?. :

"Можеше и по-добре" ?!

Единствения недостатък са системните изисквания, но това е по-скоро недостатък на компютъра ми, отколкото на играта. И този недостатък скоро ще бъде поправен..... :)

948 мнения
профил »
Serious Sam каза на 28.03.2013, 17:32 ?. :

Up, Up, Down, Down, Left, Right, Left, Right, A, B >= Start = 30 живота в Контра.

Плагиати!!!!!!

37 мнения
профил »
sportna каза на 28.03.2013, 17:35 ?. :

Много хубава игра.

449 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 28.03.2013, 18:06 ?. :

Страхотна игра.За 5 часа до тук,които съм навътрял,мога да кажа,че със сигурност,ще се бори за игра на годината.Една от малкото игри напоследък,за която не съжалявам,че съм дал пари.

118 мнения
профил »
bulgariandragon каза на 28.03.2013, 20:21 ?. :

Превътях я... Невероятна, перфектна, велика и така нататък. Засега на хоризонта за 2013 няма друга игра която да я бие... Края е невероятен, както Кен Левиин обещаваше преди да я пуснат.
P.S Виждаме и Rapture!

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 28.03.2013, 20:37 ?. :

Оф нямам пари за игри вече, ще ми се да получа едни пари само за игри, ебаси как искам да си я купя да още сега:)

449 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 28.03.2013, 21:57 ?. :

Тази игра си заслужава всяка стотинка.Ако ти изкочат някакви пари,взимай без да се замисляш. :)

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 28.03.2013, 22:25 ?. :

Жена ми ще ме убие:)
Взех GoW ascension и SC HoTS и Тоmb Raider тоя месец :)

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 28.03.2013, 22:39 ?. :

Зипи, не се ограничавай, сменяй я тая жена, ако ти прави проблеми за игрите. :))))

1296 мнения
профил »
hyper' каза на 29.03.2013, 00:35 ?. :

DragonSlayer , приятелю, не знам как играта не ти е харесала..? :/

36 мнения
профил »
fire_flame каза на 29.03.2013, 02:06 ?. :

Обсипете ме с минуси но- Zamunda

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 29.03.2013, 03:09 ?. :

За сега ревюто на Владимир Тодоров ми хареса повече, отколкото първоначалният преглед на самата игра, :) но си признавам, че твърде бегло внимание и отделих, за да мога с лека ръка да я подмина. Аз си знам, че не е моят тип игра, но все пак ще се опитам да разцъкам, да видя защо е толкова хвалена.

1296 мнения
профил »
hyper' каза на 29.03.2013, 03:57 ?. :

Чакай, чакай, стана ми интересно - просто не харесваш шуутъри или визията или праволинейни игри..?

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 29.03.2013, 11:21 ?. :

Мен, ръцете ми станаха като протези докато намеря такава дето малко от малко да играе (или да ме гледа аз как играя), че сега чак да я сменям.
Няма да си развалям кефа от играта с пиратката в маймунда, освен ако не ме уволнят разбирасе.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 29.03.2013, 12:48 ?. :
Редактиран на 29.03.2013, 12:50 ?.

Не харесвам шутъри и не харесвам визията/арта, които още Bioshock се опита да наложи. Рационалната ми половина смята, че играта има интересна визия/иновативен арт подход, но емоционалната ми половина изобщо не е впечатлена от това. Просто това е игра, която е в страни от моите интереси по почти всички параграфи. Ако има начин да премина през историята без да я играя, ще съм най-удовлетворен. :)

Зипи, аз, глупакът, се ожених по любов и сега си играя сам, като ми е толкова акъла! :-D

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 29.03.2013, 15:36 ?. :

каза човекът с аватар на arcanum...:)

1296 мнения
профил »
hyper' каза на 29.03.2013, 20:40 ?. :

И аз преди време след като открих безумната красота на екшън-ролевите игри (Fallout 3/NV, Skyrim, Mass Effect), не мислех, че чистото стреляне ще ми е интересно някога пак, но ето че игри като Max Payne 3 и Far Cry 3 ми показаха, че съм грешал, а Bioshock Infinite само потвърждава това, играта е ужасно приятна. А за визията - и аз не съм най-големият фен на този стил, някак си ми се щеше Dishonored да е с малко по-реалистичен изглед, но когато геймплеят (пък и историята) са на ниво, другото се преглъща.

317 мнения
профил »
miro каза на 28.03.2013, 22:08 ?. :

Жалко че са се отказали от real-time Physx , щеше да е още по невероятна с реалистични дрехи,коси,ефекти , и най вече дим/облаци.Но явно логото на АМД не е само за красота.Поне като ще подлагат крак да предложат някаква алтернатива.Досега не ме беше хващало яд за липсата на Physx ама тука е голям пропуск , нвидиа е трябвало повечко да упорстват

742 мнения
профил »
jenssn каза на 29.03.2013, 09:41 ?. :

Жалко наистина за това .. мноого куцо а това е невероятно в игрите ... от мафия 2 насам никаде не са го имплементирали колкото в мафията ..

2747 мнения
профил »
Zlob каза на 28.03.2013, 22:14 ?. :

Положително ревю.Нямам възможност да я купя,но ще я пробвам.Купих си 1-те 2 Bioshock-a в Steam-и тази ще купя като и падне цената,ако е толкова добра.Само се моля да я подкарам почти на максимум,за да видя красотите за които се говори.

317 мнения
профил »
miro каза на 29.03.2013, 10:48 ?. :

Кой знае каква красота няма , адски много ръбати неща-все едно са хванали някоя игра от 2003г , ефектите ако човек знае на какво е способен Physx са доста посредствени , единствено са напънали осветлението , което също не е нещо невиждано , всеки с Unreal Developer Kit ще ти изкомпилира същата графика , като просто сложи отметка на високо качество в опциите.

1220 мнения
профил »
vasito каза на 29.03.2013, 00:51 ?. :

http://i.imgur.com/sj0IO.jpg

E тва е!

253 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 29.03.2013, 19:08 ?. :

Това само американци могат да го измислят, че индианците са чужденци... :D

942 мнения
профил »
vesko18 каза на 30.03.2013, 16:41 ?. :

'murica!

331 мнения
профил »
Tranquil каза на 29.03.2013, 10:46 ?. :

Играта е без грешка.

39 мнения
профил »
Стефан Пеловски каза на 29.03.2013, 12:02 ?. :

Играта е бетон, не само феновете и го казват а и цялата геймърска общност ! http://store.picbg.net/pubpic/6C/17/1dec73a195406 c17.jpg Истинската Елизабет - Anna Moleva !

291 мнения
профил »
bushido каза на 29.03.2013, 13:55 ?. :

И да, и не. Анна Молева беше направила косплей на Елизабет от трейлърите и издателите решиха да я вземат като рекламно лице за постери и други реклами.

130 мнения
профил »
RastaMandita каза на 01.04.2013, 00:11 ?. :

Малко е странно как е изграден образа на Лиз - 1 жена за образа (рускинята) , още 1 за гласа и още 1 за motion cap-a , някъде ги маше и трите в 1 интервю .
Иначе играта кърти , тая година започва с доста добри заглавия но май bioshock -a ще грабне наградата на годината

24 мнения
профил »
G.Mitev каза на 29.03.2013, 12:28 ?. :

Невероятно добра игра. Почитател съм на Bioshock серията и имах високи очаквания. Не знам как, но за първи път от много години хайпа е напълно оправдан. Светът, персонажите, атмосферата, битките... всичко е с точната си мяра. Единствената ми забележка е липсата на мини игри за хакване и необходимостта за събиране на lockpicks. Все пак разбирам, че настоящите решения са за да предадат на Елизабет малко по-широки функции като спътник.
Завършека е супер. Учудващо как идеи от квантовата физика, историческа идеологическа практика и религия могат да послужат за такъв история и финал. Не остават не отговорени въпрос. Чакам новини около нова Bioshock игра.

742 мнения
профил »
jenssn каза на 29.03.2013, 15:01 ?. :

МНого добре казано ... Същото важеше и за първите 2 Assassin Creed-a с интресните си пъзел елементи и преплитания на историята през 20ти век ... Интересното е как успяха да вкарата персоната на Едисон и Тесла. В биошок също се наблдава подобна взаимственост ... жалко че всички други продължения се оказаха помпай Е и после само стои и гледай ... а тази игра наистина има много хубава атмосфера както и предните 2 биошока ... Добра покупка ще си направя :Д

291 мнения
профил »
bushido каза на 29.03.2013, 13:58 ?. :

Великолепна игра! Много ми хареса, че на места са използвали Реквием Моцарт за музика. Краят наистина е страхотен! Дано стане игра на годината.

36 мнения
профил »
fire_flame каза на 29.03.2013, 21:18 ?. :

Играта изглежда наистина добра, но според мен трябва първо да си играл първите 2 части

204 мнения
профил »
ToiletDuck каза на 29.03.2013, 21:37 ?. :
Редактиран на 29.03.2013, 21:38 ?.

Тука мисля че всички сме ги играли първите две части, пък и няма друг начин да опознаеш поредицата.....

558 мнения
профил »
Найн Инч Нейлс каза на 29.03.2013, 21:43 ?. :
Редактиран на 29.03.2013, 22:01 ?.

Невероятна е играта и си заслужава оценката. Не е точно мой тип света и, но е новаторски. Адски добър гън шутинг, доста аркаден, но води до голям кеф. Супер оръжия, майсторски направени, добра анимация и физика и супер текстури. Единственото неприятно е, че имам на места некви зацикляния малки, но може би ще се оправят като сложа последен Nvidia драйвер или след пач. Има некъв проблем с оптимизацията на места, но не е болка за умиране.
Много ми харесва и броя на противниците... не са много май игрите с толко много "мишени" за пуцане. Супер е и също това, че има enemy nameplates, кой не е играл wow >-google. От кога и чакам да има ядене и пиене чрез които да си възтановявам живота, макар, че не е реализирано по най добрия начин е супер за мен. Шиелда дето абсорбира dmg е също готина идея, евала.

19 мнения
профил »
Калоян каза на 29.03.2013, 21:45 ?. :

Няма да издавам нищо , но ще кажа че края на играта е един от най-добрите , които съм виждал . А единствените лоши неща на играта са само 2-3 :
1.Елизабет ти предлага муниции дори и като си на много малко HP .
2.Ако не броим тази версия "1999" , играта няма смисъл да се превърта повече от веднъж според мен .
3.Машините за патрони , живот и мана са много прецакани . Искат ужасяващо много за HP/MP , а не искат почти нищо за патрони, което не е чак толкова зле защото повечето ъпгрейди на оръжия/сили струват МНОГО кинти(един упгр. за една от силите струва 1600 и нещо) .
4.Играта е малко кратичка . При положение,че няма replayability 10-12 часа първия път на нормал(със средно обилно търсене на пари/предмети) не е добре . Мисля,че можеха да сложат още 1-2 часа . Но пък story-то е 12/10 .

130 мнения
профил »
RastaMandita каза на 01.04.2013, 00:18 ?. :

интересно и при мен прави същото но тъпото е че на GF 660 GTx на някои места ми цикли повече отколкото на GF 9600 GT , а комшията които е с ATI 7850 или 7860 хем че му върви с повече fps а пък и няма зацикляния .За пореден път се убеждавам че които плаща за логото в началото на играта си осигурява по добра стабилност от конкуренцията ( за справка циганията с RAGE).
Bioshock 12/10

768 мнения
профил »
Kazomir каза на 30.03.2013, 17:50 ?. :

Ебах го, гледах историята на играта и главата ми се взриви.
Сега не знам какво да кажа изобщо...

204 мнения
профил »
ToiletDuck каза на 30.03.2013, 18:16 ?. :

Освен, че е уникална, не можеш да кажеш друго....

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 30.03.2013, 19:27 ?. :

Играта след като я превъртях ме остави в състояние на пълен mindfuck за около 2,3 часа. Определено една от най-добрите игри, които съм играл въобще !!

единственото нещо, което усетих, че ми липсва е лудостта, която се носеше от Рапчър, но краят го компенсирва това многократно

1 мнения
профил »
КомунистическаРакета каза на 30.03.2013, 22:15 ?. :

Слава СССР!

1153 мнения
профил »
teodosi_ivanov каза на 31.03.2013, 20:41 ?. :

Колкото повече играех, толкова повече играта ми биеше шамари и ме оставяше без думи.Тъкмо си викаш че си стигнал до изпълняването на конкретната мисия и хоп - върни се 5-6 арени назад.Края ти бие як юмрук и те оставя без думи.В момента ме е грабнала Skyrim но Bioshock Infinite успя да ме грабне повече.

12 мнения
профил »
Georgy каза на 01.04.2013, 23:33 ?. :

Биошок единицата, й дадох шанс два пъти и въпреки всичкия хайп грам не можа да ме грабне, заради това мислех да пропусна Infinite-то. Но честно тази игра е велика, а съм все още в началото!
Като излезе GOTY edition я кyпувам :)

776 мнения
профил »
BaronZlovon каза на 02.04.2013, 21:15 ?. :

няма да е зле след, като я изиграеш да дадеш още един шанс на предните две части, докато си на тази вълна...

335 мнения
профил »
GreeN каза на 02.04.2013, 19:09 ?. :

Края е невероятен! Обаче ми отне доста време разбера абсолютно всичко което стана

75 мнения
профил »
asasen99 каза на 03.04.2013, 17:33 ?. :

превъртях я отдавна много е яка и смислена с много добри идеи и як край но я прехлалват

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 05.04.2013, 11:57 ?. :

Впечатленията ми след около 4 часа игра - първите 2 часа (един час за по-пъргавите) от играта действието се развива доста бавно и на моменти дори ми стана скучно. След тия 2 часа обаче всичко ескалира ужасно бързо и нещата стават по-интересни. За разлика от другите две Байошок игри, тази ми се вижда доста линейна. Личи си обаче, че са отделили доста време на Елизабет. От години не бях виждал компютърно контролиран спътник да се държи толкова интересно/забавно. На моменти имаш чувството, че Елизабет е истински човек - обикаля насам-натам, оглежда предмети от околността, посочва по-важните от тях, а дори и снабдява с муниции в критични моменти. Идея си нямам колко време ще ми отнеме да изиграя играта до край и дали ще има смисъл от преиграване, но от това, което виждам до момента съм приятно изненадан.

Също, забелязвам тенденцията в игрите, където стават доста убийства (Фаркрай 3, Тум Рейдър, а сега и Байошок Инфинит) да се правят някакви опити да се обясни на играча, че убийствата не са за забавление. Не знам дали да се зарадвам или да изчакам да видя какво се ще последва по-нататък през годината, но няма да е зле да продължат и тенденцията да стане мода, понеже моралът на сегашното общество никакъв го няма та поне във видеоигрите героите да имат такъв =)

497 мнения
профил »
Ton4o каза на 07.04.2013, 10:36 ?. :

Когато ти се иска да преиграш една игра веднага след като я приключиш за първи път, знаеш, че е добра и че си струва! Игрите, за които мога да кажа такова нещо се броят на пръстите на едната ми ръка и тази е сред тях!

4 мнения
профил »
seazar каза на 09.04.2013, 19:45 ?. :

Играта не струва.Не се подлъгвайте по ревюто и коментарите на болни мозъци.Има само един добър саунд, гадна графика, и много бъгове.Геймплея е мноо зле, скачаш на некви жици , и мое да ти се завие свят, като шутър също е кръгла нула..аб изобщо платена статия.Последните игри които изиграх като том рейдър, фар край 3, дарксайдърс 1 и 2 , батманите-светлинни години по-добри от тая боза.Даже първия биошок повече ми хареса.

280 мнения
профил »
MadMax31 каза на 12.04.2013, 12:24 ?. :

Eй човек ако те видя на улицата ще те обезглавя!!!

4 мнения
профил »
seazar каза на 13.04.2013, 14:52 ?. :
Редактиран на 13.04.2013, 14:54 ?.

По-добре всеми си пусни принца на персия или цар лъв.Като гледам си падаш по анимациите.Или разцъкай още 1 рунд на прехвалената игра-разликата не е голяма.

4 мнения
профил »
seazar каза на 04.05.2013, 21:49 ?. :

http://www.youtube.com/watch?v=Yc15KgfNJsw
Ето линк, пича доста добре се е справил.

346 мнения
профил »
Gusto каза на 31.07.2013, 11:10 ?. :

http://img94.imageshack.us/img94/2537/fpa1.jpg

20 мнения
профил »
vpk каза на 15.08.2013, 19:07 ?. :

Въобще не ми хареса. Много смотана игра. Първата игра, която изиграх с отвращение, само за да видя как ще се развие сюжета, но и той беше доста смотан. Като шутър е кръгла нула. Първите 2 части са в пъти по-добри.
напиши коментар
 
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /noc/www/domains/pcmania.bg/right/games-detail.php on line 19: Invalid argument supplied for foreach()
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
BioShock Infinite

[phpBB Debug] PHP Notice: in file /noc/www/domains/pcmania.bg/right/games-detail.php on line 42: Invalid argument supplied for foreach()
новини:
Както обикновено, те искат игрите и историите им да са еднакво вълнуващи и предизвикателни.
Кино адаптацията на модерната шутър/RPG класика BioShock е била адски близо до реализация.
2K Games разкри системните изисквания за компилацията BioShock: The Collection, която излиза тази седмица.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
BioShock 2 28
BioShock 4
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Duke Nukem Forever 280
Crysis 2 200
Call of Duty: Modern Warfare 2 139
Battlefield 3 133
Call of Duty: Modern Warfare 3 121
RAGE 98
Call of Duty: Black Ops: сингъл и кооп 74
Crysis 3 74
Call of Duty: Ghosts 70
Bulletstorm 69
СПОНСОРИРАНИ ЛИНКОВЕ
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /noc/www/domains/pcmania.bg/right/games-detail.php on line 147: Invalid argument supplied for foreach()