facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Battlefield: Bad Company 2
Ревю | 07.03.2010 | автор: Иво Цеков


оценка:
Производител:
Digital Illusions CE
Издател:
Electronic Arts
Жанр:
Шутър
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Разнообразие от карти и интригуващи отборни игри

Уникални класове с различни функции и умения

Отборен дух и чувство за развитие

минуси

Мултиплейърът все още не е достатъчно стабилен

Дребни технически и визуални проблеми

Сингъл кампанията не впечатлява

Изглежда онлайн шутърите са доминиращият вид игри на пазара в последно време. Не е трудно да се отгатне, че стандартите в това отношение налага не кой да е, а Modern Warfare на Infinity Ward. Battlefield: Bad Company 2 обаче дебютира на пазара с нескритата амбиция - ако не да отнеме короната на MW 2, то поне да постави свой собствен стандарт. На пръв поглед играта има всички основания да се надява на успех: идва от популярна поредица, дело е на майсторите от DICE и се радва на издателската подкрепа на гиганта Electronic Arts.

Подобно на Modern Warfare 2, и Bad Company 2 разполага със сингъл режим, за който може да прочетете в карето по-долу, но и двете игри не залагат особено много на него. Истината е, че когато кампанията бъде премината веднъж, няма да имате много поводи да се връщате към нея. Затова да си дойдем на думата – какво ни чака в мултиплейъра на играта? 

Препъване в самото начало

Ако трябва да определим мултиплейър режима на Bad Company 2 до момента с една-единствена дума, то тя неминуемо ще бъде „неоптимизиран”. Проблеми с версията на Punkbuster, чакане цяла вечност да влезете в сървър, само за да бъдете изхвърлени малко след това, невъзможност да активирате DLC кода си или да добавите някого към списъка си с приятели и просто крашове, които ви изхвърлят директно на десктопа – всичко това бе част от суровата действителност на Bad Company 2 в първите няколко дни от дебюта й. Вероятно можем да приемем, че това са проблеми, съпътстващи старта на всяка мащабна онлайн игра – при Modern Warfare 2 и до днес има някои от тях – но чувството най-сетне да държиш в ръцете си чаканата игра и да не можеш да направиш нищо с нея е вбесяващо.

Хубавото е, че когато в даден момент успеете да се логнете, бързо забравяте тези досадни подробности. Играта е в разгара си и бойното поле ви очаква.  

Забравете Modern Warfare 2!

Ако сте фен на шутърите, шансът през последните няколко месеца да сте играли на Modern Warffare 2 е съизмерим с вероятността Бербатов да не бъде избран за най-добрия играч на Ман Юнайтед за този сезон. Поради тази причина е необходимо да се отърсите от всичките навици и очаквания, преди изобщо да започнете игра в мултиплейра на Bad Company 2. Той е крайно различен от този на шедьовъра на Infinity Ward във всяко едно отношение. И за добро, и за лошо.

Забравете за пълзенето, тичането настрани с клавиатурата и всичко останало, на което сте свикнали. Но преди всичко се отърсете от манталитета, който вероятно сте придобили в MW 2. В основата на Bad Company 2 стои отборният дух. Големината на картите и стриктно разпределените роли на различните класове просто налагат да замените бясното тичане напред с по-внимателно поведение и прецизно оглеждане на картата. Смъртта в MW 2 просто означава, че след секунди отново ще бъдете в игра с пълен комплект оръжия и муниции. В някои от режимите на BC 2 тя може фатално да подкопае шансовете на отбора ви за крайната победа.

Нуждата от тактическо мислене обаче не се изчерпва дори когато умрете. Отново за разлика от MW 2, тук можете да избирате в коя част на картата да се появите отново. Това може да стане на произволно място, близо до някоя от точките, които владеете или дори непосредствено до някой жив ваш съотборник. Бъдете внимателни и използвайте секундите, с които разполагате, за да огледате картата и да прецените къде е най-безопасно за вас и най-изгодно за отбора ви. Ако не внимавате, може още с появяването си да се окажете под обстрел или в безизходна ситуация.

Какъв ще бъдете днес?

Това, което отличава Bаd Company 2 от останалите шутъри, е силно застъпения тактически елемент. Разбира се, бихте могли да започнете игра и без особено да се замисляте, но така се губи огромна част от удоволствието. Разполагате с четири класа – Assault, Engineer, Medic и Reckon – като всеки от тях има специфично въоръжение, екипировка и функции на бойното поле.

Assault е най-стандартната роля е с най-малко отборни задължения. Мощните оръжия и гранатомет ви дават свобода в играта, която може да използвате, за да атакувате всеки противник. Това е и класът, с който е най-лесно да направите първите стъпки в ВC 2.

Една от особеностите на играта е наличието на най-различни машини, които може да управлявате. Някои от тях имат само транспортни функции, други са тежковъоръжени и всички се развалят. Ако сте в ролята на Engineer, трябва преди всичко да се грижите за изправността на танкове, джипове и какво и още не. В режим като Squad Deathmatch, където на картата има само една бойна машина, това е от ключово значение.

Следващите два класа оперират предимно от по-задни позиции. Като Medic ваше задължение е да лекувате и съживявате съотборниците си, така че когато например сте в ролята на нападатели, да не изчерпвате отборната си квота. Накрая, като Reckon имате пълната свобода да обикаляте картата в търсене на удобно място за своя снайпер. Не забравяте обаче и експлозивите, с които също разполагате, както и възможността да маркирате вражеските играчи и да ги съобщавате на съотборниците си. Всъщност една от тенденциите в ранните моменти на играта е преобладаващото количество "снайпери", които просто развалят удоволствието. С две думи, Reckon не е снайпер; този клас е много по-интересн и разнообразен, ако пушката се използва по-малко.      

Две думи и за графиката

Във визуално отношение определено има какво още да се желае. Независимо дали става въпрос за временен проблем, който ще се реши след един оптимизиращ пач или за сериозни пропуски в енджина, новият Frostbyte разочарова в някои аспекти. Както в сингъла, така и в мултиплейъра се срещат графични бъгове и дори при иначе максимални настройки под непретенциозния DirectX 9 има проблеми с фреймрейта. Ако обаче разполагате с наистина добра конфигурация, под DX11 вече може да се насладите истински на играта. В противен случай може да си поиграете с някои от настройките като редактирате файла settings.ini, опитвайки се да изстискате някой допълнителен кадър.

Ако оставим чисто техническите бъгове настрана, Bad Company 2 страда от още един графичен парадокс. Пейзажите в играта, независимо дали става въпрос за тропически джунгли или снежни планини, изглеждат добре, но какво да кажем за по-дребните детайли? Особено потресаващи са „къщите”, които по-скоро наподобяват картонени кутии, а интериорът им явно е бил напълно унищожен от отстъпващите врагове, защото отвътре те са напълно празни. Вярно, че това не е симулатор на архитектурен дизайн, но някакво внимание към детайла можеше да има само положително отношение към цялостния вид на играта.

Вместо заключение

Въпреки по-неубедителната сингъл кампания и техническите си проблеми, Battlefield: Bad Company 2 е солиден онлайн шутър. За това се грижат четирите режима на игра, десетте карти (ако сте въвели кода си), различните класове и екипировка, която може да бъде отключвана. Bad Company 2 не е Modern Warfare 2 и не бива да бъде сравнявана с нея. И двете игри имат своите предимства и за дълго ще се задържат в списъка сред най-играните онлайн заглавия. Да се надяваме само, че EA и DICE ще бъдат бързи в отстраняването на проблемите, така че да съвсем скоро да се видим отново на бойното поле! 


Престън Марлоу и лошата му компания

За всички ни е ясно, че сингъл режимът в Bad Company 2 е просто допълнение към основното меню. Затова прави чест на DICE, че все пак са се постарали да създадат цялостна кампания, която да ви държи пред мониторите около 7-8 часа.

В нея след кратко въведение назад във времето поемате ролята на Престън Марлоу и отряда Bravo Two, който е по следите на тайнствено оръжие за масово поразяване, което руснаците искат да придобият. Дузината мисии в играта ви пренасят в най-различни географски точки, а на техния фон ще се запознаете отблизо с останалите от отряда. Сардж, Хагарт и Суийтуотър са достатъчно симпатични за едно изиграване, но не са колоритни като персонажи от рода на капитан Прайс и Соуп например.

Геймплеят в сингъла по-скоро ще ви загрее за това, което ви очаква в мултиплейъра. За разлика от първата игра, която разчиташе на хелтпакове и риспоун, тази залага на чекпойнт система и регенериращо се здраве. Нивата са линейни, но в същото време достатъчно широки, за да имате място за маневри. А от такива ще се нуждаете, тъй като от самото начало стрелбата и хаоса стават ваши постоянни спътници.

В сингъла ще видите как изглежда на практика новата система Destruction 2.0, широко рекламирана от DICE. Факт е, че авторите не са преувеличавали – повечето от преградите, които имат отношение към геймплея, могат да бъдат напълно разрушени, стига да разполагате с подходящото оръжие. Това действително създава нови тактически възможности, но на моменти изглежда и малко прекалено. Само за секунди някоя от къщите може да бъде сведена до шепа трески, след като стените й са паднали пред очите ви някак неестествено бързо и изкуствено.

Когато веднъж изведете Престън и екипа му до успешен край, трудно ще намерите причина да се върнете отново към тях, освен ако не сте успели да съберете всички оръжия. Въпреки това сингъл режимът ще ви осигури известна занимавка, докато – надяваме се – мултиплейърът най-сетне стане стабилен.

 
системни изисквания
OS: Win XP/Vista/7; CPU: Core 2 Duo 2.0 GHz; 2 GB RAM; Video: GeForce 7800 GT или ATI X1900
напиши коментар
 

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 08.03.2010, 09:46 ?. :

адски много ми хареса играта
особено Сингъл кампанията
доста по-дълга от тази на COD и ги нямаше и баналните обрати в историята.Отделно предлага солидно чувство за хумор, но може би най-много ми хареса физиката- как всичко около теб се руши, и реализма на играта - това да чакаш гръмотевица и тогава да стреляш със снайпера, за да не те чуят = Максимален Кеф

143 мнения
профил »
viviboy каза на 08.03.2010, 17:51 ?. :
Редактиран на 08.03.2010, 17:57 ?.

... не се обиждай, но...
1.Банална история- лоши руснаци- добри американци.
2.Дразнещ изкуствен интелект на team mate-овете и противниците (липса на какъвто и да е на моменти).
3.Еднакви и грозно направени нива, сгради, еднакви противници.
4.Главната бомба, директно крадната от CoD MW2.
5.Реалистичност... аи да не казвам никаква, за да не вкисвам всички. Ето и няколко аргумента:
-стоиш зад стена взривена от танк- резултат стената я няма, ти си без драскотина.
-до теб се взривява подпалено превозно средство- резултат... няма такъв... не не има остават само гумите му.
6.Хуморът не беше нещо особено (в единицата е стотици пъти по-добре).
7.Всичко извън стрелянето на безмозъчни гадове бягащи наляво надясно и стрелящи във въздуха се случва в кът сцени през 4 минути.
8.Оръжията се държат еднакво... да не споменавам малкия им брой и грозните им скинове... няма откат няма нищо aim-а сложен за да не кажат, че няма.
9.Това, че не може да се ляга е мега дразнещо на моменти, още повече, знаейки че всичко, зад което можеш да застанеш изчезва за секунди.
10.Графиката е добра... (скрития плюс в изказването ми xD)

Ще ги оставя 10 в името на символиката, но има още повярвай ми... иначе играта е добра без сингъла. xD Дано не повтарям нещо по-долу, но ме мързи да чета коментарите, за което се извинявам.

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 08.03.2010, 18:26 ?. :

Всеки с вкусовте си, не съм се обидил.
На мен просто ми достави голямо удоволствие да изиграя сингъл-а

323 мнения
профил »
Ic3S каза на 08.03.2010, 18:31 ?. :
Редактиран на 08.03.2010, 18:40 ?.

И въпреки това което каза на пета точка играта пак си остава по-реалистична от МW2

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 09.03.2010, 06:19 ?. :
Редактиран на 09.03.2010, 06:20 ?.

Скиновете на оръжията в MW2 бяха пък 2 пъти по-грозни от тези в BBC2+калашникът(или негова версия)си имаше откат.

51 мнения
профил »
cimotic каза на 08.03.2010, 10:35 ?. :

Да, да.. няма що!

Максимален кеф е да тичаш 2 часа в джунгла и нито едно от листата да не се мърда, максимален кеф също така е да рипаш във водата със всичка сила и тя дори да не помръдва, да не забравяме какъв кеф е също управлението на превозните средства.. няма толкова ограничено и простовато.

116 мнения
профил »
kingofhell978 каза на 02.02.2012, 12:20 ?. :

Подробности.

51 мнения
профил »
cimotic каза на 08.03.2010, 10:37 ?. :

Оо да, забравихме да отбележиме колко супер гига мега хипер добри са ръбовете по оръжието и някои от сградите! С максимални детайли под DX10 с максимален AA и пак е ус*ано!

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 08.03.2010, 10:52 ?. :

Стига бе пич , сега ако ми кажеш ,че на MW 2 графиката е по качествена направо си ходи на очен лекар :)

56 мнения
профил »
explod каза на 08.03.2010, 11:07 ?. :
Редактиран на 08.03.2010, 11:08 ?.

MW2 RLZ

116 мнения
профил »
kingofhell978 каза на 02.02.2012, 12:21 ?. :
Редактиран на 02.02.2012, 12:21 ?.

Fanboy.

716 мнения
профил »
Drecher каза на 08.03.2010, 13:41 ?. :

Да си вземеш Battlefield заради сингъла, е все едно да гледаш порно заради диалога на актьорите. ВС 2 е заглавие което още в главното меню ти показва, че си си дал парите за нещо стойностно. Мултито е адреналиново, хаотично забавано- точно каквото го искат феновете. А проблемите със свързването са преходни. Време е MW2 да абдикира!

42 мнения
профил »
Vanmaster каза на 08.03.2010, 14:58 ?. :

Няма съвършена игра ...каквото и да направят разработчиците все нещо не е наред.Така че, ако някой иска перфектни игри да играе,по-добре с Gaming да не се ангажира....

61 мнения
профил »
Mercer каза на 08.03.2010, 16:33 ?. :

Да си призная-не очаквах,че ще е толкова добра играта!Просто по-увлича от MW2.Мултито е на светлинни години пред MW2.А бе с 2 думи-супер игра! :)

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 08.03.2010, 17:04 ?. :
Редактиран на 09.03.2010, 06:17 ?.

Абе по-добро от MW2,ама не ме впечетли особено,въпреки доброто мулти.FPS винаги ми куцат.За мен MW1 и Crysis са си на върха.Въпреки това BBC2 e може би наи-добре направения шутър засега.Откатът,помпите,всични вдижения на вашия герои.Това не се забелязва в много игри напоследък.

240 мнения
профил »
cobra11ben каза на 08.03.2010, 17:48 ?. :

Относно коментарите по-горе и ''очният лекар'' мога да ви кажа, че MODERN WARFARE 2 ИМА 100 ПЪТИ ПО-ЯКА ГРАФИКА ОТ Bad Company 2... Моделите и детайлите са страхотни, както и ефектите а този енджин куца яко - скапани детайли, неприятна е за окото(особено в снежните мисий - там едва оцелях от това слънце) само ефектите са хубави.
Играта е страхотна, но графиката не радва...

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 09.03.2010, 06:25 ?. :

Друго нещо е,че MW2 има по-ниски изисквания.Аз успях да я подкарам на макс без нито секунда забиване,а Battlefield се мъча на low.

92 мнения
профил »
copogame каза на 08.03.2010, 17:57 ?. :

В пъти по-добра от ламерската и конзолна MW2!

31 мнения
профил »
Cpl. D.Hicks каза на 08.03.2010, 18:18 ?. :

За мен това е играта, която измести MW 2 от челното място в сърцето ми! (говоря за мултиплейъра, понеже в сингъл кампанията MW поредицата няма равна ;)

143 мнения
профил »
viviboy каза на 08.03.2010, 21:33 ?. :

+1

33 мнения
профил »
Blur каза на 08.03.2010, 21:33 ?. :

Дали са хакнали мултито ,защо много ми се играе па н ми се дават пари

350 мнения
профил »
Ghost_Leader каза на 08.03.2010, 22:08 ?. :

Хората в оригиналните сървъри не могат да играят,а ти искаш пиратски. xD Сега сериозно - играта СИ заслужава купуването.Играх бетата и беше наистина адски забавно,особено когато отборът ти играе добре.Обмислям още тези дни да си поръчам играта оригинална,когато от Ozone получат обикновеното издание.

323 мнения
профил »
Ic3S каза на 09.03.2010, 12:45 ?. :

Знам че си заслужава но 70лв за мен за много. И дори да исках родителите ми пак нямаше да позволят да пропилея толкова много пари за една игра. Ако цената беше наполовина щях да я купя веднага.

33 мнения
профил »
Blur каза на 08.03.2010, 22:59 ?. :

Да прав обаче немам кинти.....Може да ограбя некой магазин,да ограба баба и да побачкам малко и Ще си я поръчам :Д:Д:Х

16 мнения
профил »
Ssteiss каза на 09.03.2010, 10:04 ?. :

ако някой знае няколко свободни CD key-я да ми пише на скайп ASTEISI ще съм му много благодарен

31 мнения
профил »
Cpl. D.Hicks каза на 09.03.2010, 12:36 ?. :

Хаха, е не ти си ебати паразита баце! Ако може и да ти донесат играта с кутийката и книжката до вас не щеш ли?

4 мнения
профил »
Miroslav Kostadinov каза на 09.03.2010, 10:47 ?. :

Много турски сериали започнахте да гледате всички и все ви куцат сюжетите. На мен играта си ми хареса, мисля че е малко по-добра от MW2. Има разрушения, превозни средства, разнообразни оръжия и интересни ситуации. Кампанията е завладяваща, мултит-то също. Сори, но аз не искам по-комплексни сюжети, този ми стига и най-важното е екшънът, който е повече от задоволителен! :)

14 мнения
профил »
Lylelovett каза на 09.03.2010, 10:52 ?. :

Играта не е лоша :P

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 09.03.2010, 15:28 ?. :

Играта е добра и достатъчно зарибяваща, за да си заслужи парите. Отива в шопинг листа... само да мине малко време, да очистят бъговете, да оптимизират. Ще се играе с години, както се играеше и БФ2.

2 мнения
профил »
fix3r каза на 09.03.2010, 22:16 ?. :
Редактиран на 09.03.2010, 22:24 ?.

И на това му викате реалистичност.... С помпата стрелям една стена и не само, че стената падна ами и арматурите "изчезнаха". Кажете ми това когато стане....
Сингъла беше АДСКИ скучен, нямаше моменти с които да запомня играта... и този "хумор" - (facepalm).

Друго- никакъв саундтрак или просто нищожен със сравнение на MW2, или по точно на Hans Zimmer и Lorne Balfe, а то това би трябвало да предава по-динамична игра.

Звукът на ефектите - все едно съм включил "hall" режима на 5.1 системата (знам ,че в сградите кънти ,но и отвън също).

Графиката - Текстурите са по-добри от на MW2, но детайлите и моделите на оръжията и на персонажите БЛЕДНЕЯТ пред тези на MW2. Просто детски играчки....

Геймплей - ИЗОБЩО, ама ИЗОБЩО не може да се говори, че е в пъти по добър от на MW2. Просто вървиш с едно и също оръжие, но с различен скин. Да не говорим, че red dot sight и ACOG sight куцат от всякъде. Когато скоча с вдигнат scope падайки нищо не се променя... просто все едно ми е залепен на окото - отново реалистичност WTF ?!
За мултито не мога да говоря, поради простата причина, че не съм я играл. Но съдейки по клипчета не е нещо особено. Направи ми впечатление UAV-то което ти дава червен триъгълник над врага - WTF ?! да не сме роботи пък сега ?
Също и ако една игра продължи повече от 15-20 минути и няма сгради - всичко срутено няма ли да стане малко тъпо. Е, на мен не ми се играе в руини дае*а..... ходете и играйте....

P.S. Не целя да обидя някого с моят коментар. Това си е мое лично мнение относно BC2 и MW2

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 10.03.2010, 08:03 ?. :

Взимал ли си оспокоителни скоро?... Имаш нужда =)

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 10.03.2010, 09:59 ?. :

COD MW 2 Singleplayer > Battlefield BAD Company 2 Singlepleayer
Battlefield BAD Company 2 Multiplayer >>>> COD MW 2 Multiplayer
Като си играл смотаната пиратка в сингъл ,който в тая игра е само за колорит не може толко да тролваш :)
Have fun и аз съм на мнение че на Battlefield сингъла е смотан

116 мнения
профил »
kingofhell978 каза на 02.02.2012, 12:28 ?. :

fix3r това е военен FPS и се очаква усещането да бъде като на истинска война.

1115 мнения
профил »
vanmx каза на 10.03.2010, 11:28 ?. :

Обаче определено си личи че за сингъла са се "вдъхновили" от MW. Добър е сингълът но не колкото на конкуренцията. Ако си говорим за сингъл плейър най-много ми харесва този на първия MW. Втората част вече е много претруфена - има всичко което го има в първата част, но по много повече и става досадно.
Bad Company иначе радва, това е пример за ползата на нас геймърите, когато има конкуренция. Жалко че нямам възможност да играя мултито...

1565 мнения
профил »
n00b каза на 10.03.2010, 12:55 ?. :

turop, тоя Претенций къв е - некъв римски император ли е?

Радвам се че БК2 е различна от модърн гейфеър. Отборната игра е много по-сложен и интересен процес от егоистичното трупане на скалпове. За да играеш пълноценно в отбор трябва да превъзмогнеш совственото си его, което на повечето геймъри и хора въобще им е доста трудно :) Затова игрите, които искат силни екипни действия, са едно ниво над тези, в които се играе 1vs1 умножено по броя на играчите. BC2 ownz.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 11.03.2010, 13:26 ?. :

Изискванията и за двете игри са приемливи и в момента конфигурация от 800 лева ще се справя доста добре и с двете. Знам че има разлика в изискванията, но на това му се вика технически прогрес.

51 мнения
профил »
cimotic каза на 11.03.2010, 17:28 ?. :

E къде е PC MANIA без господин професор? Можеш да смяташ..? Похвално !

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 10.03.2010, 14:28 ?. :

Ебава се с правописа ти :D

43 мнения
профил »
Chronos каза на 10.03.2010, 15:10 ?. :

Изискванията са по-високи заради разрушенията. Не ми казвайте колко реална била MW2, след като дори най-тежките оръжия нямат никакъв ефект върху околната среда.

Относно сингъла. Ако бъдат сравнени, наистина този на BC2 е малко по-назад, но и този на MW2 въобще не е цвете за мирисане. Изобщо след феноменалния сингъл на Call of Duty първата част (не MW, а истинското първо Call of Duty, което не знам колко от вас са играли), никое от продълженията не успя да го догони.

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 10.03.2010, 15:31 ?. :

Да прав си, call of duty и call of duty opposing fronts бяха невероятни :)

151 мнения
профил »
Vicarious каза на 10.03.2010, 22:07 ?. :
Редактиран на 10.03.2010, 22:25 ?.

Хе хе, така е, още повече, че когато Call of Duty излезе, повечето от тези дето пишат тук, са били или в детската градина или 1-2 клас!Откъде могат да знаят например че всъщност това е оригинала, започнат от Infinity Ward (сформиран от кадри, напуснали екипа работещ по поредицата Medal of Honor и мракобесието на EA Games , but little did they know - само за да бъдат взети под крилото на Activision, която по онова времe не беше такъв алчен хищник - Боби Котик ТРЯБВА да умре!!)!Интересно ми е дали знаят за съществуването на Battlefield 1942 - родоначалника не само на поредицата, ами може би на цяло ново поколение от шутъри включващи превозни средства,(Unreal Tournament 2004 ми идва на акъла а той излезе 2-3 години по-късно, даже Half-Life 2 в последствие интегрира бъгито и лодката)предполагам, ще се изненадат да разберат че и тя е била на тема WW2(ех, спомени)!!!

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 11.03.2010, 08:11 ?. :

Стига ба човек това не беше толко одавна :D
Аз помня half life 1 като излезе колко и се кефехме ,че то Call of duty си е нова игра бе

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 11.03.2010, 09:15 ?. :

Все пак той каза "повечето", което не значи непременно "всички". Така че не го вземай толкова навътре =)

560 мнения
профил »
dogma каза на 12.03.2010, 11:34 ?. :

Не знам, на мен мултито ми се струва надценено - не че разпалвам спор, просто изказвам мнение, но в MW2 всичко е повече: режимите на игра, оръжията, attachments и perks. А тук всичко на всичко имаш дори не 4, а направо три режима, защото между Rush и Squad Rush практически няма разлика.

48 мнения
профил »
legolas1994 каза на 12.03.2010, 12:38 ?. :

Тая игра е пълна боэа!!!!!!!!!!
И Modern Warfare 2 e 100 пъти по яка и грабваща каквото и да се говори!!!!!!!!!

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 13.03.2010, 07:29 ?. :

Ти като един изтъкнат музикален водещ предполагам знаеш най-добре. Позволи ми да не съм съгласен =Р

26 мнения
профил »
boyski33 каза на 22.03.2010, 11:15 ?. :

аз съм фен на Call of Duty от 2005 и това е една от любимите ми игри! Battlefield също много съм я играл, но ако сравнявам COD 6 и BFBC2 ще кажи Call of Duty!!! ;)

51 мнения
профил »
cimotic каза на 30.03.2010, 11:23 ?. :

Американците немогат да стъпят и на малкия пръст на руснаците, затова в PC игрите ги бият.. само аххах

7 мнения
профил »
djolev каза на 29.06.2010, 15:57 ?. :

ем все някъде трябва да бият :D неможе все да са губещи

32 мнения
профил »
Drago9205 каза на 31.08.2011, 15:37 ?. :

Абе и коли по хубави правят от руските и компании като Интел, Нвидиа са басирани в щатите, така че не можете да кажете, че "руснаците бият".
П.С. Не съм някакъв американофил, даже мразя консуматорското им отношение, но такъв коментар като този все едно е казан или от човек на по-малко от 14 години, или на такъв по-възрастен от 60

24 мнения
профил »
PCgamer_94 каза на 05.04.2010, 08:42 ?. :

как играете на мултиплеъра.Аз не можах да я подкарам иначе играта си е супер.Според мен по яка е от MW2 ама на мулти...

247 мнения
профил »
ivaillo.asenov каза на 20.11.2010, 06:14 ?. :

Една от най-добрите, който съм играл.

40 мнения
профил »
ManovBG каза на 01.09.2011, 11:44 ?. :

БК2 възкръсна от пепелта :) Не, че не се играе денонощно от стотици хиляди де, но пепелта на PC Mania :)

390 мнения
профил »
juni0r каза на 01.09.2011, 21:48 ?. :

Хаха, да, от нищото се появи на първа страница :)

24 мнения
профил »
(CRAZY)ness каза на 03.08.2012, 10:14 ?. :
Редактиран на 03.08.2012, 10:18 ?.

Добре PCMania, написали сте Reckon, Frostbyte, (при положение, че е правилно да се напише Recon и Frostbite) и то не веднъж. Вие въобще играхте ли я тази игра? А да и също през цялото ревю сравнявате играта c MW2, а накрая казвате, че не трябвало двете игри да се сравняват?
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Battlefield: Bad Company 2

Превю:
Да вземе короната на краля е мечта на всеки претендент, но когато зад него стоят ветераните в мултиплейър игрите от DICE, тази възможност е съвсем реална.

новини:
Поредицата Battlefield ще продължи с трета игра от серията Bad Company, твърди горещ слух.
Electronic Arts потвърди, че на този етап не работи по нова част на шутъра, тъй като голямото заглавие в каталога на компанията е Battlefield 4.
Fox разработва екшън-комедиен сериал по Battlefield: Bad Company, пише Deadline.com. Негов изпълнителен продуцент е Джон Ейзендрат.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield 2: Special Forces
Battlefield 2
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Crysis 2 200
Call of Duty: Modern Warfare 2 139
Battlefield 3 133
Call of Duty: Modern Warfare 3 121
RAGE 98
Call of Duty: Black Ops: сингъл и кооп 74
Crysis 3 74
Call of Duty: Ghosts 70
Bulletstorm 69
Aliens vs. Predator 68