facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Assassin's Creed: Brotherhood (PC)
Ревю | 25.03.2011 | автор: Владимир Тодоров


оценка:
Производител:
Ubisoft Montreal / Ubisoft Annecy
Издател:
Ubisoft
Жанр:
Екшън от трето лице
Платформа:
PC
сайт на играта »
Цена:
109 лв.
купи играта »

плюсове

Динамичен и красив свят

Увлекателно разказна история

Хитри нововъведения тук и там

Мултиплейър режим

минуси

Натрапчивото чувство, че играем предъвкан Assassin's Creed II остава през цялото време

Някои хрумки (като арбалета) улесняват прекалено много играта

Assassin’s Creed II бе едно от най-качествените екшън-приключения, което бе попадало в ръцете ми през последните години. Ubisoft Montreal се поучиха от почти всяка една грешка от зрелищния, но еднообразен оригинал, и ни поднесоха игра, която спокойно може да се оприличи като Grand Theft Auto в Ренесансова Италия.

Когато научих за Brotherhood обаче, нямаше как да не остана с впечатлението, че Ubisoft ни подготвя някакво полупродължение, чиято цел е да ни пробута някакъв полупосредствен онлайн режим. Все пак играта излиза едва една година след предшественика, развива се в същия времеви период и продължава историята на добрия стар Ецио.

И сега – близо четири месеца след конзолната версия на играта, и ние – феновете на PC – имаме възможност да се докоснем до новото приключение на Ubisoft и да разберем дали наистина си струва…

Действието в Brotherhood

продължава точно от там, откъдето свърши и втората част (ще ви спестим подробности от нея, в случай че все още не сте я изиграли). Родриго Борджия е победен, а Ецио най-накрая може да си отдъхне в своята вила (напук на апокалиптичните пророчески думи, които все още кънтят в съзнанието му). Но не би. Синът на Родриго - Чезаре - има съвършено други планове. Той събира цяла армия и напада вилата на Ецио, унищожавайки почти всичко по пътя си. А вие губите всичко, за което работехте толкова усърдно в Assassin’s Creed II, и буквално сте принудени да започнете от нулата, готови за поредното си отмъщение.

За тази цел Ецио отпътува за Рим, който е контролиран от потисническите сили на фамилията на Борджиите. Градът е разделен на 12 района, във всеки от които се извисява гигантска кула, представляваща своеобразен символ на властта. Докато тя е цяла-целеничка, магазините в района са недостъпни, а хората – потиснати. Тук се натъкваме и на първия нов геймплей елемент в Assassin’s Creed: Brotherhood. Стига да иска, Ецио би могъл да се опита да освободи района, като убие местния главен капитан и подпали самата кула. Впоследствие ще може да облагородява и инвестира в магазините (ковачници, банки и т.н.) по начин, наподобяващ вилата ви в двойката. Те ще увеличават прихода ви от пари и същевременно – ще ви дават достъп до нови и по-добри предмети и бонуси. Така например колкото повече шивачници притежавате, толкова повече ножове ще може да носите със себе си.

Нещо повече -

с унищожението на всяка кула ще получавате достъп до един потенциален наемник

(След определен момент от историята в играта, разбира се.) Веднъж щом му помогнете в битката с Борджиите и го освободите от лапите им, той ще се запише във вашата гилдия на асасините и ще може да бъде повикван с натискането на един бутон всеки път, когато предпочитате някой друг да си изцапа ръцете (е, не можете постоянно - има определен таймер).

Вашият антураж трупа опит с всяко поръчково от ваша страна убийство или след успешното изпълнение на мисията, на която сте ги изпратили. Така например може да ги накарате да отидат до Флоренция и да убият някой куриер или пък да откраднат нечий ценности. Всеки „договор” предоставя различно ниво на трудност и се изпълнява в рамките на десетина минути. Добре е в началото да ги пращате на по-лесни мисии, ако искате да се върнат живи. Веднъж щом качат няколко нива и подобрите броните и оръжията им обаче, може да ги натоварвате и с по-сериозни задачи, които ще им носят и много повече опит (но ще ви струват по-скъпо за заплащане).

За съжаление нововъведение като наемните убийци, макар и интересно като цяло, прави играта още по-малко предизвикателна, отколкото всъщност е. За това допринася до голяма степен и въвеждането на арбалета като оръжие. Чрез него елиминирането на патрулиращите по покривите на града охранители се превръща в детска игра и онези от вас, които не искат да се прокрадват до тях и да ги отстраняват безшумно, могат просто да изстрелят една стрела в главата им от разстояние.

Интересен факт е, че не е нужно да се занимавате с кулите в Brotherhood. Може да преминете съвсем спокойно през цялата история и без подпалването и на 12-те. Решите ли обаче да посветите времето си на изкореняването на влиянието на фамилията на Борджиите в Рим, определено ще направите живота си по-лесен. Пък и елиминирането на капитаните само по себе си е интересно. Някои кули са слабо защитени и можете да свършите работата си за броени минути напук на факта, че охраната в района бди за всеки потенциален нарушител. При други обаче се изисква малко по-внимателно планиране, преди да се опитате да нанесете фаталния удар. В противен случай рискувате да вдигнете десетки войници на крак, които ще ви залеят буквално като малък мравуняк. Междувременно пък капитанът ще успее да се измъкне и да се скрие, ако е сред по-страхливите, което означава, че ще трябва да почакате до изгрев или залез слънце, за да се появи отново с новата смяна.

Подобно на Assassin’s Creed II, и Brotherhood

е един огромен пясъчник, в който може да си играете с часове

Може да загубите половин ден в странстване из величествения Рим, в кръстосване на подземните тунели на града в търсене на скрити съкровища (Tomb Raider елемент), в изпълнението на различни второстепенни мисии за различните гилдии (които ще подобряват репутацията ви с тях) и какво ли още не… Буквално може да потънете в геймплея на играта, стига да поискате, разбира се. Въпреки това обаче не мога да се отърва от натрапчивото чувство, че преигравам Assassin’s Creed II. Това не е нещо непременно лошо. То обаче би могло да подразни сериозно онези фенове на поредицата, които са жадни за нещо наистина ново.

Леонардо да Винчи отново се завръща като ваш основен помощник и снабдител със странни оръжия и изобретения. Този път обаче синът на Родриго Борджия използва уменията му за създаването на всевъзможни военни машини. Затова се пригответе да си имате взимане-даване с някои доста нестандартни за времевия период геймплей елементи. Като например стрелба с картечница от каруца, хвърлянето на бомби от планер, стрелба с оръдие от лодка и управлението на своеобразен ренесансов танк.

Бойната система също е претърпяла известни промени

Ецио вече може да изпълнява поредица от „верижни” убийства, което улеснява сраженията с множество групи от по-слаби противници. Веднъж щом елиминирате някого, трябва бързо да насочите камерата към следващата жертва и да натиснете бутона за атака. Успеете ли, Ецио ще убие и нея с един удар. Това може да бъде повторено до безкрай, стига да сте достатъчно ловки.

Няма как да не споменем възможността да ритате противниците, както и впечатляващите удари, осъществявани с помощта на т.нар. суборъжия (появяват се като малка иконка към основните). Защо просто да посичате даден противник, като може да му пръснете черепа отблизо? За тази цел е достатъчно да осъществите верижно убийство, но вместо просто да натискате бутона за атака, трябва да го задържите към желаната от вас цел. Впоследствие единственото нещо, което ви остава, е да се наслаждавате на крайния резултат.

Ецио е станал по-ловък и в ездата – сега той може да скача от един кон на друг, за да убие някого, както и да се изправя на крака върху седлото, за да скочи върху дадена постройка да речем.. Животното вече е достъпно в почти всяко едно кътче на града. Нещо повече – може да го повикате с натискането на един бутон.

Добра хрумка са и допълнителните условия за изпълнението на дадена мисия. Някои от тях включват определено време, в което трябва да сте готови. При други охраната не трябва да ви разкрива. Трети пък са свързани с по-нестандартни условия (като например да преминете през задачата, без въобще да плувате или пък без въобще да поемете щети). Това до голяма степен внася известен елемент на предизвикателство в Brotherhood. За съжаление обаче възнаграждението за успешното им изпълнение не ви дава нещо кой знае колко смислено, а ако се провалите, ще видите единствено надпис, който ви уведомява, че не сте постигнали пълна синхронизация със спомените на Ецио. Сигурен съм, че повечето от вас ще могат да го преживеят. По-големите фенове обаче със сигурност ще искат да преиграят мисиите, за да ги изпълнят.

Безспорно най-впечатляващото нововъведение в Brotherhood обаче е

прословутият мултиплейър режим

в който ще поемете ролята на тамплиерите от Абстерго Индъстрис - противниците на асасините - които използват Animus машината, за да се обучават. Съответно - ще може да избирате и измежду най-различни герои (свещеник, рицар, благородник, инженер, бръснар и т.н.).

Идеята в онлайн режима като цяло е простичка – убий целта си, докато някой друг междувременно се опитва да убие теб самия. За да откриете своята жертва, трябва да използвате радара на картата. Но дори това не гарантира успех. Ако човекът отсреща е достатъчно хитър, може да използва едно от специалните си умения, точно преди да се опитате да го намушкате. Тогава то ще направи така, че всички NPC-та в района да изглеждат като вашата жертва.

По отношение на видовете режими, Brotherhood предлага няколко достатъчно разнообразни - 4 в основната версия на играта (и още 4, които са достъпни след инсталирането на съответните DLC пакети). В Wanted и Advanced Wanted всеки играч е за себе си, като в последния радарът не е толкова точен. Ако предпочитате отборната игра пък, може да се насочите към Alliance, където геймърите се разделят по двойки (за по-големи предизвикателства може да изберете и Advanced версия). Не по-малко любопитен е и Manhunt, в който два отбора се изправят един срещу друг. Единият гони и иска да избие останалите. Докато другият се крие. И колкото по-дълго остане неразкрит, толкова повече точки ще спечели (плюс допълнителен бонус, ако играчите не се отдалечават твърде много един от друг).

Няма как да не споменем и Chest Capture (в който трябва или да защитавате, или да плячкосвате разпръснатите из картата сандъци), Assassinate (вариация на Wanted) и Escort, в който играчите трябва или да ескортират ВИП персона, или да се опитат да я елиминират (в зависимост от това в кой отбор се намират).

Като цяло мултиплейър режимът е голяма зарибявка. В момента в сървърите на играта има достатъчно хора, с които може да премерите сили, да качите ранга на героя си и да го екипирате с най-готината екипировка, оръжия и умения. Колко време ще продължи това обаче, можем само да гадаем.

Какво излиза в крайна сметка?


Brotherhood е одрала кожата на своя предшественик. Това обаче не я прави по-малко качествено екшън-приключение, което ви предоставя неограничени възможности – буквално може да го играете така, както вие сметнете за добре. Пък и какво друго ни остава, докато чакаме появата на Assassin’s Creed III?  

 
системни изисквания
Intel Core 2 Duo 1.8 GHz или AMD Athlon 64 X2 2.4 GHz, 1.5 GB RAM (Win XP) / 2 GB (Vista, 7), Nvidia 7900 256 MB или ATI Radeon X1950 256 MB, Win XP / Vista / 7
напиши коментар
 

707 мнения
профил »
sturba каза на 26.03.2011, 14:38 ?. :

"Някои хрумки (като арбалета) улесняват прекалено много играта"
Защо трябва да е минус.Арбалета можеш да си го купиш можеш и да не си го купиш.Ако искаш го ползваш ако искаш се промъкваш с hidden blade.Аз лично го ползвам в редки случаи.Например когато може да ми прецка мисия, имаща допълнително условие да не те детектнат.Така ми спестява ядове.

247 мнения
профил »
ivaillo.asenov каза на 26.03.2011, 15:46 ?. :
Редактиран на 26.03.2011, 15:47 ?.

Мдам, а пък Ецио с брадва е голям смях :D "Casapin Creed' :D

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 28.03.2011, 07:30 ?. :

Ивайло +1
:Д:Д:Д:Д:Д:Д:Д:ДД::ДД:Д

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 26.03.2011, 15:45 ?. :

Играта е доста лесна(отново).Затова аз реших да я мина само с hidden blade, иб ез да копувам армори.

247 мнения
профил »
ivaillo.asenov каза на 26.03.2011, 15:50 ?. :
Редактиран на 26.03.2011, 16:02 ?.

Мдам "Armor of Brutus" е яка обаче нали?

174 мнения
профил »
t3h_MaSt3r каза на 26.03.2011, 16:30 ?. :

Всъщност Armor of brutus изглежда доста нелепо според мен. Винаги ми става смешно когато мина покраи пазачи замаскиран сред група селяни и никои от пазачите не си направи труда да хвърли един поглед на човека с одраната кожа от мечка на гърба които ходи сред група дрипави селяни :Д

673 мнения
профил »
the_presator каза на 26.03.2011, 16:57 ?. :
Редактиран на 26.03.2011, 16:58 ?.

Съгласен съм. Бронята изглежда доста не на място. И за разлика от Altair's Armor не е дадено точно обяснение защо не се чупи и как е оцеля толкова много векове.

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 27.03.2011, 00:01 ?. :

Да, гледах амора в нета и е доста готин.Ама не ми се занимава да я тегля пак за един армор.Прилича малко на War от Darksiders :D.

673 мнения
профил »
the_presator каза на 26.03.2011, 16:55 ?. :

PCM много сте ми странни. В ревюто на конзолната версия оплюхте играта по всеки възможен начин, а тук е точно обратното... Има някои неточности в ревюто- Родриго Борджия не е убит в началото на Brotherhood. Именно за това Чезаре атакува вилата. Също така тези допълнителни условия към мисиите ви дават 100% синхронизация, а тя отключва доста бонуси и скрити мисии, които е интересно да се видят. И отново не сте написали кой знае колко за мултито. Не знам при pc версията как е, но при конзолите има 7 мултиплеър режима (с DLC-то, което за комп би трябвало да е безплатно). Иначе като цяло ревюто е добро :)

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 26.03.2011, 18:17 ?. :

Благодаря за забележките. :)

145 мнения
профил »
Fenrir каза на 26.03.2011, 17:06 ?. :

Това, което най-много ми хареса в Brotherhood е, че имаше развитие по отнишение на героите от настоящето - Дезмънд, Луси и т.н. Нещо ,което беше в застой в 2ката.
Играта си е добра, нито много дълга, нито много кратка. Има достатъчно нововъведения, така че си струва парите.
А аз лично си исках арбалета още откакто го видях в интрото на първата игра. ;д

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 26.03.2011, 17:24 ?. :

Новостите, които са добавили наистина са добри. Играта обаче е прекалено лесна, дори ако използваш само hidden blade, eдинственият начин да умреш е да паднеш от високо. Отделно имам чувството, че играта ме води за носа, няма го избора за минаване на мисия, специално за тази, в която спасяваш Катрина от затвора, чекпойнт през 30 секунди и ми казват точно откъде да мина за да стигна до нея. Мисиите в 1вата игра (просто Assassins Creed) бяха доста по интересни и разнообразни като това да подслушваш разговори, да крадеш карти с местоположението на стражите. Липсват ми на мен тези неща. Очевидно на мнозинството не му се е понравила идеята за стелт игра и сега можеш да скочиш срещу 25 противника и да ги смачкаш както и си искаш...

192 мнения
профил »
toptony каза на 26.03.2011, 18:46 ?. :

Много истина има в думите ти, за жалост. :(

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 30.03.2011, 18:56 ?. :
Редактиран на 30.03.2011, 18:58 ?.

Малко по-лесна
МНОГО по-интересна :)

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 26.03.2011, 17:30 ?. :

Родриго не е мъртъв в началото.
Играта е просто ЕКСПАНЖЪН към 2-ката.
И въпреки това като че ли точно Brotherhood най-много ми хареса от всички игри, излезли през 2011 досега.
Заради мултиплейъра, 100% sync мисиите(че да ги преиграваш), и огромното време геймплей(много повече от 2-ката, допълнителните мисии са МНОГО) си струва парите.
Но въпроса е колко време ще се играе мултито?2 месеца?1 година?

390 мнения
профил »
juni0r каза на 26.03.2011, 17:33 ?. :
Редактиран на 26.03.2011, 17:34 ?.

Какво значи "предъвкан АС2"?! Аз след като превъртях 2ката ми се искаше да играя още поне 5-6 часа мисии, свързани с историята на играта. Просто толкова готина атмосфера има тая игра, така те грабва още от началото. А с brotherhood всичко се завръща - велико! Мечтата на един фен! Предъвкани можеш да наречеш CoD игрите след Modern Warfare.

191 мнения
профил »
MartoG каза на 26.03.2011, 18:22 ?. :

+1

707 мнения
профил »
sturba каза на 26.03.2011, 18:31 ?. :

Следващата да е във феодална Япония и направо ще избият рибата.И ако съчетаят умело мисии със Дезмънд в модерния свят да правиш мизерии на тамплиерите и в същото време в анимуса с някой нов предшественик да се събира важна информация ще е направо супер.

247 мнения
профил »
ivaillo.asenov каза на 26.03.2011, 19:28 ?. :

И аз тoва искам

157 мнения
профил »
blackmaster каза на 26.03.2011, 19:42 ?. :

В Япония !? хехе- Ninja's Creed

668 мнения
профил »
Wind of Revenge каза на 26.03.2011, 20:11 ?. :

Ако го направят в Япония веднага я купувам.

117 мнения
профил »
R4Z0R каза на 26.03.2011, 21:04 ?. :

Американец със арабско-италиански и чак даже японски произход!!! :D:D

407 мнения
профил »
Theron Fears каза на 26.03.2011, 21:29 ?. :

You may never know...

320 мнения
профил »
dido_y каза на 26.03.2011, 21:46 ?. :

+1

7 мнения
профил »
wolf950524 каза на 27.03.2011, 12:04 ?. :

Стурба що пък да не е в някоя балканска държавица ;д направо ще цепи мрака.
Врътнах я направена е кратка щото е продължение на АС2. Обаче то с братсвото е много яко като я купя ще кажа нещо и за мултито ама сигурно ще е много яко.
Ако някой я играе в нета да пише дали си струва да я купувам плс .

487 мнения
профил »
BlindGuardian каза на 26.03.2011, 19:42 ?. :

Играта за мене е уникална и нея си купих т.е имам и 3те части и не съжалявам въобще :) Колкото до това, че е лесна е лесна е. То и първата не беше трудна нито пък 2-рата, като научиш контра убийствата и играта става лесна, но това не пречи да е интересна и зарибяваща.Нововъведенията които са въвели са много добри т.е до развиват 2-ката.Казвате, че е експанжън еми вие какво повече искате от AC ? т.е аз не се сещам за нищо вече в тази игра което могат да измислят или до развият освен историята и някакви нови неща в бойната система в оръжията и т.н . Играта е нещо уникално Рим е пресъздаден много добре не съм ходил там и не знам как е в действителност, но трябва да се има в предвид, че играта е правена за 1-2 години и то в какви мащаби :) Браво на Юбисофт за пореден път показват, че знаят как да прават адвенчъри :)
Колкото до самото ревю хареса ми Владо, но наистина, когато писа ревюто за конзоли много лоши неща изрече :) до колкото си спомням най те дразнеше това, че трябва да убиеш капитана за да бутнеш дадена кула хаха :)
Играта е много добра, който има възможност да си я купи, който не може да тегли :)
Madness???? this is Bulgariaaaa

318 мнения
профил »
Владо Тодоров каза на 26.03.2011, 20:06 ?. :

Ревюто за конзолната версия не е мое, а на Ивелин. Аз принципно съм впечатлен от постиженията на Ubisoft - както в Assassin's Creed II, така и в Brotherhood.

294 мнения
профил »
VGKitov каза на 26.03.2011, 20:14 ?. :

Арбалета го ползвам най-вече да свалям тези на конете, защото ме дразнят като ми дойдат повече хора :)

Играта много ми хареса във всяко отношение. Добра идея е, че вече може да взимаш всякакви неща от труповете.
Има някой глупави моменти, но нищо фрапиращо.
На истина е лесна играта, но на мен и предишните не ми бяха трудни, само взимаш броня и може да си биеш 50 човека (Много любезно ти идват по един).
Едно странно чувство се загнезди в съзнанието ми, а именно възрастта на Езио, имам мисля, че вече е прекалено стар ?

352 мнения
профил »
thewhitenigga каза на 26.03.2011, 20:35 ?. :

познатата ни асасин игра! страхотна както винаги!!!

2 мнения
профил »
ivanes каза на 27.03.2011, 23:41 ?. :

Здравейте приятели , новата игра Assassin's Creed: Brotherhood наистина в много отношения е една ква с предната версия , но също така и много различна.

Започнах да я играя в автономен режим защото е кракната версия , но се получи един ПРОБЛЕМ / НЕ МИ РАЗРЕШАВА ДА Я ЗАПИША ПО НИКАКЪВ НАЧИН .
Директно ми казва , че ако изляза от играта ще се изгубят всички данни ,но в същото време не ми дава възможност да я запиша,пробвах всичко , започвах я на 2 /3 пъти но уви не успях да я запиша нито един път.

МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ ,КАЖЕТЕ КЪДЕ ТОЧНО ДА ВЛЯЗА ЗА ДА УСПЕЯ ДА ЗАПИША ДО НИВОТО КЪДЕТО СЪМ СТИГНАЛ

457 мнения
профил »
spark6665 каза на 26.03.2011, 21:37 ?. :

Тези минуси са ги сложили просто колкото да има. Пълни глупости. Въобще даже не чувствах, че играя AC2... Бях скептичен и мислех, че ще е така, но като видях, че дори и графиката са променили, останах абсолютно изумен. Страхотна игра с незабележими минуси, това са пълни глупости.

487 мнения
профил »
BlindGuardian каза на 26.03.2011, 22:10 ?. :

Специални извинения към Владо Тодоров!! Извинявай просто не се съобразих подведоха ме горните коментари наистина не го беше писал ти объркал съм се :)

73 мнения
профил »
Xtremal каза на 27.03.2011, 06:32 ?. :

За мултиплейъра не съм съгласен, че има хора. Играта я имам от една седмица, но реално я играя от няколко дни и от тогава съм изиграл само 3 игри в мулти режима. Незнам на какво се дължи, сигурно не нацелвам точното време, но съм доста разочарован заради това. Влизам и чакам 10 минути, за да намери хора за една врътка, точно ме пуска да си избирам герой и гледам, че са ме кикнали :D Не знам колко нерви избих тогава, но са много. Ако някой има повече опит да сподели, за да мога да изиграя играта пълноценно.

Благодаря предварително

673 мнения
профил »
the_presator каза на 27.03.2011, 07:25 ?. :

Това че не намираш хора вероятно се дължи на интернета ти. Ако си с рутер той може да ограничава свързването ти с другите.

120 мнения
профил »
UnKnown каза на 27.03.2011, 06:58 ?. :

Проблема явно си е в теб,аз например когато и да влезна винаги ми намира сървър и играя ! Е и на мен се случва някой път да чакам много без резултат но нали знаеш,че това е част от тръпката :D

73 мнения
профил »
Xtremal каза на 27.03.2011, 07:03 ?. :
Редактиран на 27.03.2011, 07:09 ?.

Сега като влезнеш има ли хора? Защото аз не мога, чакам, чакам, но без резултат.

ПС-Ако желаеш си дай скайпа, за да не спамим темата. Напиши ми го на лично.

69 мнения
профил »
Skarhead каза на 27.03.2011, 07:27 ?. :

Мен играта ми хареса страшно много! Досега съм играл 26 часаи съм още на 86 % sync


Има някой мисии които не са толкова лесни, пък и ми е трудно някои lairs да ги мина за 8 минути хаха

18 мнения
профил »
no_regrets каза на 27.03.2011, 09:44 ?. :

Не знам защо вцички се кефят на идеаята с Япония. Ако направаят такова нещо то ще е супер тъпо. 1.Япония няма нищо общо с тамплиери(една от основите на историята на играта) 2. Еми бих казал че да играеш с нинджа ще е доста тъпичко :)

390 мнения
профил »
juni0r каза на 27.03.2011, 10:34 ?. :

+1

Наистина ще е голяма гавра. Виж, ако направят отделна игра, да не е АС, да е с подобен геймплей, и да се развива в Япония -ок. Ама да се изсерат на всичко, което до сега са изградили ще е много тъпо. Според мен ако направят нещо в средновековна Франция/Англия ще е интересно.

112 мнения
профил »
DevilBringer каза на 27.03.2011, 11:23 ?. :

Не смятам, че ще се върнат в Средновековието (като гледам хронологически се предвижва историята напред :Д ), а няма да е лошо следващата АЦ да е steampunk.

30 мнения
профил »
veabe каза на 28.03.2011, 10:07 ?. :

аз мисля 4е 6те се върнат о6те назад в времето , египет, рим nekude tam

291 мнения
профил »
bushido каза на 28.03.2011, 10:47 ?. :

Имам усещането, че следващата игра ще се равива по време на Великата френска революция и Наполеон. Едва ли ще е Япония, колкото и да искат всички.

65 мнения
профил »
zh4w каза на 05.05.2011, 13:02 ?. :

+1no_regrets
Най-сетне някои се сети да им го каже...

73 мнения
профил »
Xtremal каза на 27.03.2011, 11:48 ?. :
Редактиран на 27.03.2011, 11:50 ?.

Нещо на тема мускетари няма да е зле. И мен ме привлича тази тематика, Франция от 18 век. Доста освежаващо ми подейства нивото с французите в AC:B.

2 мнения
профил »
ivanes каза на 27.03.2011, 23:39 ?. :


Здравейте приятели , новата игра Assassin's Creed: Brotherhood наистина в много отношения е една ква с предната версия , но също така и много различна.

Започнах да я играя в автономен режим защото е кракната версия , но се получи един ПРОБЛЕМ / НЕ МИ РАЗРЕШАВА ДА Я ЗАПИША ПО НИКАКЪВ НАЧИН .
Директно ми казва , че ако изляза от играта ще се изгубят всички данни ,но в същото време не ми дава възможност да я запиша,пробвах всичко , започвах я на 2 /3 пъти но уви не успях да я запиша нито един път.

МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ ,КАЖЕТЕ КЪДЕ ТОЧНО ДА ВЛЯЗА ЗА ДА УСПЕЯ ДА ЗАПИША ДО НИВОТО КЪДЕТО СЪМ СТИГНАЛ

73 мнения
профил »
Xtremal каза на 28.03.2011, 04:07 ?. :

С кой релийз си? Защото аз пробвах и двата в Замунда и ми тръгна перфектно и си ми записваше и я превъртях. Ако имаш парите бих ти препоръчал да си я купиш, ако ти хареса разбира се :)

801 мнения
профил »
Ajax fen каза на 28.03.2011, 05:27 ?. :

Хора искам да попитам нещо.Гледам,че на кутията на играта пише ''Pernament internet conection is required to play the game'' това вярно ли е ?

278 мнения
профил »
fizo каза на 28.03.2011, 06:53 ?. :

Assassin-a кърти от всякъде. Страхотна история,страхотна атмосфера, страхотен геймплей,добра графика, оптимицирана. Бъгове и да има някакви са незначителни. Играта е перфектна. Харесвам това, че повечето неща мога да ги мина от веднъж. Това да трябва да преиграя едно тегаво катерене по 10 пъти би ми скъсало всички нервички. 1-2-3 опита максимум и то не във всяка мисия. Всичко повече би било досадно.


Пак повтарям невероятна атмосфера, мога да си се разхождам и катеря с часове.

Нововъведение което много ми доапдна са тези LIFTS които режеш въжето и те качва на покрива на сградта :) Много готино :)

898 мнения
профил »
Nightbringer каза на 28.03.2011, 07:31 ?. :

Невероятна игра. Като всякога, но този път повече....

30 мнения
профил »
veabe каза на 28.03.2011, 10:02 ?. :

igrata e mnogo hubava o i gore v obqvata WARCRAFT region of chaos li pi6e

291 мнения
профил »
bushido каза на 28.03.2011, 10:40 ?. :

Въпреки изключително интересния геймплей, смятам че последните две продължения идейно осакатиха поредицата. Пистолети, танкове, парашути, картечници, бомбардировачи. Това не е асасин, това е Бонд. В тройката сигурно ще му дадат и водородна бомба.

120 мнения
профил »
UnKnown каза на 28.03.2011, 19:12 ?. :

Съгласен съм макар,че до някъде тези неща ми допадат !
Рядко,когато се прави поредица първата част не ти липсва,Assassin's Creed определено не е от тези поредици !
Много често си спомням за приключенията на Алтаир,античната обстановка стелт геймплея и кефа след,като убиеш цяла армия от темплери !
Докато тук всичко е прекалено лесно :D

18 мнения
профил »
fantastic_eed каза на 03.04.2011, 19:20 ?. :

Тези работи са за да става играта п интересна .Повечето хора ги харесват на първата част(не че беше лоша даже точно обратното) имаш един меч един скрит нож и това е горе долу просто го правя за да е по интересна плюс това танковете и тея другите са само за по една мисия.

2746 мнения
профил »
Zlob каза на 28.03.2011, 10:58 ?. :

А ако направят игра в периода на Студената война дали няма да е добре?С такъв стил като в Spiderman Shattered Dimensions с Noire визията!

374 мнения
профил »
Blacck каза на 28.03.2011, 13:58 ?. :

Това е добра идеа! +1

638 мнения
профил »
generalan1 каза на 29.07.2011, 19:05 ?. :

Ще заприлича леко на Splinter Cell само че без някой джаджи

668 мнения
профил »
Wind of Revenge каза на 28.03.2011, 19:45 ?. :

Играта е добра.Продължили са историята на втората част, въвели са някой интересни геймплейни нововъведения, сложили са мулти и дори са подобрили съвсем леко графиката.Историята е много интересна и играта е като цяло заинтригуваща през цялото време, обаче има някой сериозни недостатъци.
Например тия верижни убийства много развалят кефа от играта.Просто вече със по един удар могат да бъдат изтребени цели армий без никакви усилия.Просто я няма вече тръпката от боя, защото всичко е някак си прекалено лесно и предвидимо.

278 мнения
профил »
fizo каза на 29.03.2011, 11:10 ?. :

Не е чак толкова лошо това което казваш. Все пак си Assassin и е гот да си полунинджа и да можеш да се справяш сравнително лесно с противниците :)
Малко ме дразнеше въе втората част, че толкова бавно ги биех когато са няколко. Сега са повече и става по-бързо. И в предишната част пак не можеше да умреш просто се занимаваше повече. Арбалета можеше да го направят по-бавен и с по-малко стрели. Иначе и той е готин. Но дали е арбалета или пистолета все тая ...

Иначе атмосферата и геймплея е страхотен, графиката е напълно достатъчна за да не е прекалено тежка играта и да е доста красива. Супер е нямам забележки изобщо това са дреболии, които изброяваме. Те не променят невероятната история :)

18 мнения
профил »
fantastic_eed каза на 03.04.2011, 19:16 ?. :

Играта е много добра единствено ме дразни че на допълнителните мисии в 80 процента от случаите не успявам да ри мина на 100 процента а на 50 заради разни малки бъгчета и тем подобни не знам дали е само при мен.

Вие на коко процента сте я врътнали играта за сега -аз на 75 ?

777 мнения
профил »
veluvian каза на 04.04.2011, 10:57 ?. :

Аз съм много доволен от тази игра. Вярно, че Ецио в един момент става истинска машина за масова смърт, но някои особености истински ме карат да вярвам, че заглавието Assassin все още си стои на мястото - страшно многото опции за стелт минаване на мисиите и разбира се грижите, които играчът полага за разрастването на братството. Рим е пресъздаден брилянтно, бил съм там и мога да потвърдя, но това Убисофт си го могат.
Интересен момент е пренасянето на битките на по - ниска височина, ако мога така да го нарека. Липсват колосалните и високи сгради от предишните части (то и няма как да не е така, самият Рим няма толкова високи сгради като във Виена или Флоренция например), което пренася усещането на друго ниво. Повечето терени са два-три етажни сгради, убийствата, презследването и битките добиват друг цвят. Казвам го, защото при предишните части обикновено прекарвах повече време по скачане и висене по покривите, а сега Ецио повече тича по улиците и обикновено се придвижва с кон.
Подобно и преди, сега отново си направих говора на италиански, с ангийски субтитри, съветвам повечето, ако искате да се вкарате в атмосферата на Италия.

1 мнения
профил »
danteleon каза на 06.04.2011, 13:28 ?. :

ha LESNA E IGRATA NAPRAVETE NA VSEKI MEMORY FULL SYNCHORAZATION I TOGAVA KAJETE 4E E LESNA

107 мнения
профил »
sub_zero01 каза на 11.04.2011, 19:18 ?. :

+1

777 мнения
профил »
veluvian каза на 07.04.2011, 11:23 ?. :

Да, съгласен съм!

120 мнения
профил »
UnKnown каза на 08.04.2011, 15:20 ?. :

Дали следващата игра няма да е в Париж ?
http://media1.gameinformer.com/imagefeed/featured /ubisoft/assassinscreed3/assassinIIIrumorbig.jpg
Лично на мен идеята ми допада много повече от това да е в Япония,Русия и т.н
Някак промяната няма да е толкова рязка.
А и мисля,че е вече време за изява на Дезмънт,като цяло идеята в Асасинс Крийд 3 героите,историята и всичко останало да е ново не ми допада.
Но каквото дойде :)

1715 мнения
профил »
Danivanov каза на 14.04.2011, 17:41 ?. :

Ще е бая педалско с тия французи xD Ще поживеем, ще видим...
Катеренето по Айфеловата кула е страхотна идея де(поне за мен).

150 мнения
профил »
gambit_12 каза на 22.04.2011, 10:23 ?. :

Първо ходил ли си във Франция и второ Айфеловата кула е построена 1889 година по случай 100 години от революцията. Това че в мн филми французите са ппоказани кат женчовци не значи че са такива. Вземи иди и виж свят преди да обиждаш

45 мнения
профил »
tunderlight каза на 09.07.2011, 15:11 ?. :

UnKnown и Danivanov -естествено,че е възможно да има АС във Франция.Създателите на тази игра са френскоговорящи,макар и от Монреал(Канада).Тъй че надявам се да видим такава игра за в бъдеще.Ала първо ще се колят турци в Константинопол(Истанбул не става,по-добре гръцки,отколкото турски!)

91 мнения
профил »
Mitaka963 каза на 25.10.2011, 19:17 ?. :

В следващия АC дезмънд ще изпадне в кома и ще го сложат в анимуса защото тялото му е почти мъртво а анимуса поне поддържа мозъчната функция, но Дезмънд забравя всичко от живота си. След завършване на 1-ва мисия се появява големия надпис Assassin'S CreeD Revelations и после се показва Animus System Failure. После Дезмънд попада в Black box/room и там трябва да направи нещо като мисиите с томб раидър елемента за да си върне спомените. По нататък не знам. А 3-тата игра доколкото знам ще се развива в нещо от сорта на 1811 или 1911 може би.
Междо другото Eagle Vision вече е Eagle Sense
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Assassin's Creed: Brotherhood (PC)

Ревю:
За малко повече от година си имаме чисто нов нов Assassin's Creed. Е, добре де, може би не точно "чисто нов". Но поне си има мултиплейър...

новини:
Пакетът включва Assassin's Creed 2, Assassin's Creed Brotherhood и Assassin's Creed Revelations, които са графично преработени за актуалните конзоли и в 1080р.
РС геймърите най-сетне имат повод за радост, след като в следващите дни ще се появят както противоречивия шутър Homefront, така и позакъснелия AC: Brotherhood.
При стартирането си, PC версията на AC: Brotherhood ще проверява онлайн дали копието ни е оригинално, но впоследствие няма да иска интернет връзка за соло игра.
ОЩЕ ЗА ПОРЕДИЦАТА
Assassin's Creed: Revelations 90
Assassin's Creed 2 81
Assassin's Creed IV: Black Flag 71
Assassin's Creed 2 (PS3 и Xbox 360) 62
Assassin's Creed: Brotherhood 29
Assassin’s Creed 23
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Watch_Dogs - видео ревю 149
Star Wars: The Force Unleashed II 125
Tomb Raider 103
The First Templar 91
Assassin's Creed: Revelations 90
Darksiders 2 87
Assassin's Creed 2 81
Assassin's Creed III 80
Grand Theft Auto V - Втори поглед 80
Prince of Persia: The Forgotten Sands 80