facebook facebook
 
 
 
   
 
Assassin's Creed 3: гадно е да я правиш
30.01.2014

Бивш служител на Ubisoft, който е участвал в разработката на Assassin's Creed 3, направи скандални разкрития относно тежкия процес на работа.

Използвайки изрази като "mindfuck of an experience" и "a perfect storm of bullshit", разработчикът изнася пикантни подробности за историческото приключение в Reddit.

Човекът нарича Assassin's Creed 3 "развалина" и коментира, че работата по нея е била съпровождана с проблеми на всяка една крачка - от броя хора, които са били прикрепени към проекта до бруталните крайни срокове, поставени от шефовете.

"Очакванията им бяха уникално нереалистични, а продуцентите непрекъснато добавяха нови и нови функции", разказва бившият служител на Ubisoft. "Поради това, че искаха да набутат вътре всичко, броят на хората от екипа варираше непрекъснато. Най-много бяха тези от нашето студио в Монреал, но освен това Ubi Quebec, Ubi Annecy, Ubi Bucharest и Ubi Singapore също работиха по играта. Преди изобщо да бъде пусната, между 500 и 600 души оцапаха Assassin's Creed 3".

"Това беше първият проект, който ползваше енджина AnvilNext, който бе създаден с идеята да се ползва на next-gen конзолите и мощни бъдещи РС-та. Затова работата по PS3 и XBOX360 версиите на играта с него беше супер неефективна", завършва анонимният служител.
 

Фатална грешка от MySQL ManagerФайл: /noc/www/domains/pcmania.bg/public_html/managers/mysql.php, ред: 25
Заявка:
Номер на грешката: (1030)
РҐРѕСЃС‚: localhost
База: pcmania_site
Грешка: Got error 28 from storage engine