facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Assassin’s Creed: Syndicate
Ревю | 29.11.2015 | автор: Филип Станиславов


оценка:
Производител:
Ubisoft Quebec
Издател:
Ubisoft
Жанр:
Екшън от трето лице
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

изненадващо стабилен технически порт

разнообразие от опции за графика и управление

жив и динамичен град

по-балансирани битки

минуси

бъгове тук-таме има

Не е тайна, че екшън поредицата Assassin’s Creed по традиция има трудности, що се отнася до нейните РС портове. Въпреки, че споменът за миналогодишната Unity е най-пресен, тази неприятна тенденция датира още от първата игра, чието управление с мишка и клавиатура бе ужасно. По-късно се появи печалния порт на третата игра, а и вече споменатата Unity, която ни забавлява цяла есен със своите технически проблеми, бъгове и неоптимизация за РС. Колкото и да харесвате продълженията, едва ли ще отречете, че Unity бе доста слаба. При това дори и да оставим настрани техническите проблеми на порта, играта бе бъгава във всяка от своите версии, битките не бяха балансирани, тъй като враговете масово използваха оръжия от разстояние, които просто няма как да контрирате. За капак, ко-оп режимът изгелждаше като пълна недомислица, която просто е вкарана насила в играта.

Затова съвсем закономерно пристъпваме с голяма доза предпазливост към тазгодишното издание Assassin’s Creed: Syndicate и най-вече неговият РС порт. Как се сранява то със своите предшественици? Оказва се, че изненадващо добре, при това именно на РС.

Най-напред, като технически продукт Assassin’s Creed: Syndicate определено е един от най-добрите портове, който поредицата е предлагала на РС геймърите. Графичните опции са доста богати, така че дори и да не разбирате какво означават дадени термини също получават информация какво ще се промени, ако активират ambient occlusion или anti-aliasing. Впечатление прави и лентата в горния десен ъгъл на екрана, която показва каква част от паметта на видео картата се използва, така че да може да увеличавате настройките, доколкото системата ви го позволява.

Assassin’s Creed: Syndicate поддържа 4К резолюция за онези геймъри, които имат наистина мощни конфигурации и големите екрани, на които да ги пускат. Една от малкото опции, които липсва, е тази за Field-of-View настройката, но предвид, че това е игра от трето лице, това не е толкова съществено, колкото в един FPS.

Струва си да добавим, че РС версията на Assassin’s Creed: Syndicate предлага доста сериозна функционалност, що се отнася до управлението - възможност да промените всеки един клавиш, да зададете настройки на мишката или просто да се откажете от всичко това и да играете с контролер така, както е предвидено по принцип. Поддържани са всички възможни варианти - геймпад за ХВОХ360, XBOX One и PS4, а винаги може да включите и DualShock 3 с MotionInJoy.

Както вече споменахме, поредицата е печално известна с някои от своите РС превъплъщение, като винаги ще помним Assassin’s Creed III и Unity, които страдаха от особено слаба оптимизация и не можеха да задържат дори 30 кадъра в секунда, въпреки добрата конфигурация. Оставяйки настрана перфекционизма за 60+ FPS, самия факт, че Assassin’s Creed: Syndicate успява да предложи стабилни 40 кдъра в секунда на високи настройки е като приятна и дългоочаквана изненада. Дори и най-натоварените сцени във викторианския Лондон не карат кадрите да паднат с повече от минимална стойност и имайки предвид колко голям е светът на играта, това е сериозно постижение.

Всъщност единствените пъти, когато може да усетите по-значителен спад е в началото на играта при първото зареждане, което донякъде е очаквано, както и при преседванията с каляски. Assassin’s Creed: Syndicate връща превозните средства в поредицата и това е добре, но пък производителността страда, тъй като тогава кадрите в секунда често падат до 20-25. Вероятно това се дължи на факта, че се движите по-бързо в света, отколкото той може да зареди, но е разочароващо. Като цяло обаче, портът на Assassin’s Creed: Syndicate е далеч от разочарованията на предните части и дори можем да кажем, че изглежда не по-малко стабилно от по-добрите игри в поредицата като Rogue и Black Flag.

Както вече споменахме, светът е огромен и красив - улиците са пълни с детайли, парните влакове се движат с пълна пара, а лодките и корабите в Темза са десетки. Изобщо, светът на Assassin’s Creed: Syndicate изглежда така, сякаш ще влезли в роман на Дикенс. Можем да кажем, че играта има някои заемки от Watch Dogs, които на свой ред са подобрени, що се отнася до това колко динамичен е светът. Лондон е пълен с каляски, каруци, влакове и плавателни съдове, които го правят по-жив от всеки един досегашен исторически град.

Решен е и проблемът със смъртоносните далечни оръжия от Unity, тъй като тук просто можете да ги отбягвате с едно движение. По отношение на стелт геймплея, вече има отделен бутон, който кара Джейкъб и Иви да нахлупят качулката си и да се слеят със заобикалящата среда. Стоенето извън вражеското полезрение и внимателното прикриване зад стени и зидове играят важна роля за разлика от криенето в тълпата, което сме виждали толкова често в поредицата.

Assassin’s Creed: Syndicate има своите проблеми - паркурът понякога не е толкова интуитивен и губите правилната посока, а ако се заглеждате достатъчно дълго ще видите AI контролирани персонажи, които просто се въртят в кръг или пък може да умрете само ако се докоснете до някой влак, въпреки че той не се движи - но това не прави играта по-малко интересна и забавна. Бъгове и известни проблеми с произодителността има, но не им позволявайте да ви попречат, защото както запалените фенове, така и онези, които търсят нещо ново, ще открият в Assassin’s Creed: Syndicate нещо, което ще ги изненада приятно. 

 
системни изисквания
OS: Windows 7 SP1 or Windows 8.1 or Windows 10 (64bit versions) Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz / AMD FX 6350 @ 3.9 GHz Memory: 6 GB RAM Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon R9 270 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) Sou
напиши коментар
 

1331 мнения
профил »
sollider каза на 29.11.2015, 19:44 ?. :

Играта е хубава, пак успяха да ме изненадат приятно с тази поредица след Black Flag, но за съжаление има много бъгове, които я правят неиграема...

79 мнения
профил »
Злостар каза на 01.12.2015, 12:33 ?. :
Редактиран на 01.12.2015, 12:56 ?.

ами не е играй ..Кафа от глупости.Половин свят е превъртя,само за теб е неиграема.

1331 мнения
профил »
sollider каза на 01.12.2015, 15:10 ?. :

Де да беше само на мен. Поразрови се в Гугъл и ще видиш за какво говоря. На Sequence 7 има един безкраен loading, който ако искаш да го избегнеш трябва да стигнеш на уреченото място преди да приключи разговора ти с NPC-то. А на 3-тата странична мисия на Dickens пък има един дълъг loading, от който пак няма излизане, но за него все още няма решение. Точно там съм зациклил и аз, и за да ти го онагледя ще ти дам и линк - https://youtu.be/bQGbnzRnsVs?t=3m10s

Погледни как точно в момента, в който трябва да те пусне в игра те връща отново на checkpoint - и това се повтаря до безкрай. Има го и на PS4/XBO версиите, а месец по-късно го има и в РС версията. Ubisoft отново се осраха. А ти вместо да пишеш наизуст, да си беше проверил информацията предварително.

242 мнения
профил »
DA_ROK каза на 29.11.2015, 20:20 ?. :

Щом дори пцм който по принцип се празнят на всякакви идиотщини са дали на играта едва 5 значи наистина е трагедия.

117 мнения
профил »
Бай Хой от Ханой каза на 29.11.2015, 21:17 ?. :

Да!

86 мнения
профил »
DeanWin каза на 30.11.2015, 10:46 ?. :

Много бездушно ревю. Имам чувството, че авторът е играл 20-30 минути докато стигне до Лондон, поразходил се е около 15 минути там и е тръгнал да прави ревю.

53 мнения
профил »
Dveidve1 каза на 30.11.2015, 13:49 ?. :

Разтягане на локуми за това как върви играта и нищо за персонажите и историята.

93 мнения
профил »
Okab3 каза на 30.11.2015, 14:45 ?. :

Ревютата в този сайт за жалост отдавна загубиха чара си. В този си вид, това изглежда като статия сравняваща оптимизацията на Syndicate с останалите игри от поредицата. Никъде не се споменава нищо за историята, геймплея, двамата нови протагонисти, роуп лаунчъра и т.н.

Имах щастието да играя играта след като превъртях двойката, а преди това бях играл само единицата, и смея да кажа, че е наистина невероятна. Играта е всичко, което очаквах да бъде, за разлика от хайпнатата двойка, чиито единствен плюс е завършекът. Възможностите с които разполагаш за да неутрализираш своите противници са много, като към тях може да прибавим и т.нар. unique kill oppurtunities, които ти позволяват да убиеш целта си в стил ала хитмен.
Сайд куестовете също са доста интересни, като за пръв път в подобна игра се занимавам да ги изпълнявам.

В един момент играта наистина става леко еднообразна, но това така или иначе си е характерно за цялата поредица от самото й начало. Колкото до историята, към момента не мога да кажа дали е добра, защото все още не съм я превъртял.

2762 мнения
профил »
Zlob каза на 02.12.2015, 18:40 ?. :

Не е уместно да се сравняват по-стари игри от поредицата с тази. Естествено че ще ти се стори по-разчупена. Те са се и напъвали да я направят такава, за да задържат интереса към франчайза. Въпросът е че историята след оригиналната трилогия, включително Brotherhood и Revelations, се разводнява излишно и се правят някакви експерименти, които аз лично недолюбвам. За мен няма по-добра от трилогията.

Това което ми направи кофти впечатление в тази от геймплей видеа е малоумното помпане на копчетата за атака, за да убиеш противник, когато си срещу него. Все едно играеш beat 'em up игра.

77 мнения
профил »
Kailox каза на 02.12.2015, 16:49 ?. :
Редактиран на 02.12.2015, 16:50 ?.

Основният проблем на играта е ,че е прекалено лесна. Както и всички останали игри от серията.

93 мнения
профил »
Okab3 каза на 03.12.2015, 11:03 ?. :
Редактиран на 03.12.2015, 11:08 ?.

Двойката беше доста по-лесна и еднообразна дори и от единицата от към геймплей. Убивах всяка от жертвите си от първият път по невъобразимо лесни начини. Промените, които са добавени в Syndicate, нямаше да бъдат нищо революционно дори за времето в което излезе двойката.

Колкото до историята на втората част, отново ще кажа, че освен jaw-dropping момента в края на играта, нямаше нищо особено. Единственото нещо, което правеше през цялата игра бе да отмъщаваш, при положение, че времевият период в който играта се развива заедно с основният антагонист в играта, дават възможност за създаването на една наистина богата и интересна история. Вместо това, единственото което виждаме е как бай ти Ецио отмъщава наляво и надясно за смъртта на баща си, дори и на хора за които не е особено ясно как са свързани със смъртта на баща му.

Kолкото до злодея в играта, Родриго Борджия, за цялата игра се появява в десетинна кътсцени и в края на играта видиш ли вече е папа. Историята около фамилията на Борджиите е била източник на вдъхновение за редица книги, сериали и филми, включително и Игра на Тронове, а в играта просто има някакви бегли намеци за влиянието им.

Сравнение правя, защото много хора непрекъснато повтарят как двойката е най-добрата игра в поредицата, докато обективно погледнато освен историята не предлага нищо по-добро от Syndicate.

Бойната с-ма е доста по-изпипана от останалите части, няма гo one-shota oт unity, противниците ти те атакуват по няколко наведнъж, докато в по-старите игри повечето стояха от страни и гледаха сеир. Button mashing има, но това присъстваше и в по-старите игри с разликата, че помпаше предимно countera.

1331 мнения
профил »
sollider каза на 15.12.2015, 17:15 ?. :

Бойната система е абсолютно по-зле от тази на Unity. Движенията са адски нереални и бързи, анимациите - неадекватни, а с това помпане на мишката все едно играеш някаква beat-em-up игра (както някой по-горе много точно се изрази).

В Unity, от друга страна, анимациите са в пъти по-реални, особено при контраатака, а и там те нападаха по няколко противника наведнъж. Друг е въпросът, че играта е тотално дърво (Unity), но си има своите плюсове и тя.
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Assassin’s Creed: Syndicate

новини:
Според източниците, играта отново ще е с отворен свят, ще заложи повече на изследването на картата и ще има известен ролеви елемент.
Поредицата Assassin’s Creed направи пауза през 2016 г. - нещо, което не се е случвало от 2009 г. - и сега феновете с нетърпение очакват новата игра.
"Не мога да гледам логото им на телевизора", казва Дезиле, който през 2013 г. повторно напусна компанията и по-късно я съди за 400 000 долара.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Watch_Dogs - видео ревю 149
Star Wars: The Force Unleashed II 125
Tomb Raider 101
The First Templar 91
Assassin's Creed: Revelations 90
Darksiders 2 87
Assassin's Creed 2 81
Assassin's Creed III 80
Prince of Persia: The Forgotten Sands 80
Grand Theft Auto V - Втори поглед 80