facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Alien: Isolation - ВИДЕО РЕВЮ
Ревю | 10.10.2014 | автор: Диян Каролев


оценка:
Производител:
The Creative Assembly
Издател:
SEGA
Жанр:
Сървайвъл хорър, Приключение
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Максимално автентична

Стряска адекватно

Изкуствен интелект от най-висок клас

Дълга и интересна кампания

Възможности за преиграване

минуси

Леко мудна в началото

Разчита твърде много на фенщина

Чат-пат засядах в стени

„В Космоса никой не може да чуе твоя писък“

Това е таглайнът на оригиналния „Пришълец“ от ’79-та година. Филмът разказваше за товарния кораб „Ностромо“ и неговия екипаж, на които бива наредено да направят „спирка“ на непозната планета. Това обаче не води до нищо хубаво и „Ностромо“ се сдобива с още едно живо същество на борда. То е адски бързо, нечовешки силно, може да се катери практически навсякъде, трудно се убива с конвенционални оръжия, а за капак кръвта му е мощна киселина, която прояжда всякакви сплави. Съществото, официално наричано „ксеноморф“, а не „пришълец“, успява да убие всички членове на екипажа освен един... Елън Рипли, която с помощта на своята съобразителност, една огнехвъргачка и малко късмет успява да активира режима за самоунищожение на кораба и да стигне спасителната капсула, след което потъва в криогенен сън.

Особеното на филма, и това което успява да го класира в категория „хорър“, вместо най-обикновен „слашър“ е чувството за неизвестност и опасност, с което е пропит всеки един от 24-те кадъра в секунда. Напрежението и неизвестността, очакването зад всеки ъгъл да се появи гнусното, лигаво и сляпо създание, както и познанието, че то е там... някъде. Именно това направи „Пришълецът“ толкова добър филм някога. Както и преди съм заявявал, щом има хитов филм, непременно има и поне една игра по него. В случая с любимия ни ксеноморф, те са десетки. Държа да отбележа, че не броя също десетките вариации на тема „Пришълец срещу Хищник“, защото те са повлияни повече от втория филм – „Пришълци“, в който група космически пехотинци... и Рипли отиват на разузнавателна мисия на колония, пострадала значително от мистериозните същества.

Лошото е, че до този момент адекватна адаптация на първия филм така и не е правена. Има няколко куеста, които неособено прецизно следват сюжетната нишка, но го няма онова усещане за несигурност и дебнеща опасност, за което споменах по-рано. Повечето адаптации са повлияни предимно от втория филм и съответно ксеноморфите са на килограм и мрат от по няколко картечни изстрела. Без значение дали става въпрос за игра по конкретен филм или такава, която уж допълва вселената, все стреляме по пришълци. И се получава едно безкрайно меле, което макар да е фън, дори за дай-хард феновете на оригиналния материал, не го интерпретира както трябва. И изведнъж, сякаш от нищото, се появи Isolation.

В Космоса никой не може да чуе твоя писък...

След гръмовния провал на Aliens: Colonial Marines, едно гейм студио, известно със своята поредица стратегии Total War – уж на майтап – подхвърля на SEGA идеята за хорър игра по първия филм. Шегата обаче се харесва толкова много, че Creative Assembly получават зелена светлина за проекта, както и пълен достъп до декорите и архивите от снимките на „Пришълец“. Следва година разработка, като през цялото време идеята е да се пресъздаде атмосферата на филма. Цялата технология в играта е или директно извадена от него, или е базирана на декорите. Мониторите в играта са предимно монохромни, могат да изобразяват само елементарни 3D вектори, а за да са максимално автентични, видео съобщенията са записвани на видеокасети, лентите са намачквани и после дигитализирани. Ето това е старание! И след това предълго интро да видим какъв е резултатът.

Вие сте Аманда – дъщерята на Елън Рипли, която получава вест, че орбиталната станция „Севастопол“ се е сдобила с черната кутия на „Ностромо“. Доказателство за това са единствено последните думи на единствената оцеляла, с които завършва и първият филм. За Аманда обаче това е напълно достатъчно, заради което тя и още двама души от екипажа на кораба, на който работи, се отправят на мисия към „Севастопол“. Както често става по сай-фай игрите, нещо при трансфера се обърква жестоко и нашата героиня се озовава сам-сама на полуизоставената станция. Без комуникация, без инструменти, оръжие или дори фенерче, Аманда поема на изследователска обиколка из „Севастопол“. Или по-точно ние – все пак ние контролираме Аманда.

Станцията изглежда потискаща отвсякъде. Коридорите са пусти, мрачни и в застоялия въздух тегне усещането, че нещо ужасно се е случило тук. Повечето сектори на „Севастопол“ са без енергия, голяма част от осветлението е изгоряло, от тавана висят хвърлящи искри електрически кабели, а тишината се оглася единствено от стъпките и дишането на Аманда, както и от предизвикващо студени тръпки по гърба металическо скърцане на места. Постепенно започват да се появяват трупове, след това и един от малкото оцелели. Неговото име е Аксел и той обяснява, че всичко е отишло по дяволите, екипажът се бори за оцеляване, а той самият бил сигурен, че на станцията има „келър“ – създание, което се крие в сенките и избива всички един по един.

Зад всеки ъгъл, Рипли, зад всеки шибан ъгъл!

Не след дълго разбираме, че е бил прав – опасностите на борда на „Севастопол“ не са една и две. Оцелелите бродят по коридорите с насочени напред автоматични оръжия, готови да вкарат по един профилактичен откос на всеки движещ се обект. След кратка игра на криеница, по време на която Аманда се оборудва с няколко полезни вещи, следва и първия сблъсък, макар и косвен с основния ви противник в играта – ксеноморфът. Да, той е един. И досущ като в едноименния филм, ще го виждате рядко. И ще се надявате да не се налага. Първата близка среща с него е достатъчно впечатляваща и изпълнена с напрежение, че ще ви държи влага доста дълго време. Тук е моментът да кажа, че ксеноморфът е в движение постоянно и се нагажда според вашето поведение и шума, който издавате. Дори да се скриете, дори да му блокирате пътя, той ще ви намери. Рано или късно.

Андроидите, които обслужват станцията също не са в ред. Напълно забравили първия закон на роботиката – в никакъв случай да не нараняват човешко същество, те се обръщат срещу живите. А ако не помните – андроидите в „Пришълец“ са изключително силни и тежки създания. В безизразните червени очи на хуманоидите в Isolation няма омраза, нито гняв. А само заповедта, която сбъгясалият се алгоритъм им дава – убий! Именно това е най-страшното в тях – в повечето игри знаем, че съществата се управляват от изкуствен интелект и не ги възприемаме насериозно. Тук обаче и техниката е срещу вас, а задвижващият я алгоритъм е изненадващо „жив“ и непредвидим. Не бях пищял от уплах скоро, но като ме хвана за крака един вече проверено „мъртъв“ андроид и Аманда се строполи на пода, подскочих и ми се прииска да се скрия под бюрото.

It’s dangerous to go alone, take this


Но стига - вероятно вече ви стана ясно колко пропит с напрежение е всеки миг от играта. Да обърнем поглед и към геймплея. Той се случва от първо лице, единствено число и се изразява предимно в изследване на тъмните коридори на „Севастопол“ и поне в началото – в преодоляване на препятствията по пътя ви към настоящата цел. Ще разбивате компютърни терминали, ще хаквате заключени врати и асансьори, ще търсите ключови карти и ще се промъквате покрай дебнещите ви хора, андроиди и други потенциални опасности. На места има разпръснати разнообразни предмети, които можете да комбинирате и да майсторите от тях полезни нещица – аптечки, заслепяващи гранати, електромагнитен пулс, генератор на шум и други такива чудесии.

За да се чувствате защитени, въпреки че реално няма да сте, има и оръжия – започва се от изпълняващ двойна функция гаечен ключ, минава се през револвер и се стига, макар и за много кратко, до еблематичната огнехвъргачка. Амунициите обаче са страшен кът, а на един андроид му трябват четири-пет изстрела в главата, докато се гътне. Представете си какво се случва, ако срещу вас тръгнат трима, а вие имате седем куршума. Трудно ще намерите повече от 40-ина в цялата игра, а само основната й кампания отнема 12-13 часа. Така че моят съвет е – крийте се и ако ви нападне нещо различно от ксеноморфа – плюйте си на петите и не поглеждайте назад. Шансът за оцеляване е драстично по-голям, отколкото ако решите да се правите на герой.

На разположение имате и подробна – но не прекалено – карта, която можете да ъпдейтвате чрез специални светещи терминали. Дори и без нея обаче, е трудно да се загубите. Не съм сигурен доколко това е плюс, но като се имат предвид размерите на „Севастопол“, е по-добре да я има, отколкото да трябва да помните наизуст цялата станция. Малко по-късно на помощ идва една чудесна играчка – сензорът за движение, който писука тревожно, когато има нещо наблизо. Той, също като картата, оставя доста на въображението. А това е страхотно, защото така реалната му функция е единствено да качи напрежението и да ви накара да се оглеждате трескаво в търсене на визуално потвърждение на влудяващата светеща точка на малкия му екран.

Неземно, като на кино

Графично играта не е най-впечатляващото възможно постижение в индустрията, но пресъздава отлично и в детайл визията на филма. Рядко се срещат ръбчета, текстурите са достатъчно детайлни, ефектите са на място и най-често имат за цел да подсилят въздействието на случващото се по екрана. Самият ксеноморф е доста по-близък до оригиналната концепция на Ханс Гайгър, а ефекта от намачканите дигитализирани ленти е невероятен. Музиката, където я има, също е силно вдъхновена от киното – засилва се и вдига напрежението, когато е необходимо, свири нежно и ненатрапващо се, когато играе ролята на фон. Цялостното оформление по отношение на аудио и видео е дълбок поклон на разработчиците към първоизточника. И това прави Alien: Isolation още по-въздействаща.

Присъдата? Изиграйте това заглавие. Ако не сте фенове на „Пришълец“ или хорър заглавията от този тип, има шанс да не ви допадне, но може да се случи и тъкмо обратното. Ако обаче спите с плюшен ксеноморф и имате закачен facehugger на стената, а кошчето ви за боклук е във формата на яйцата от филмите, не виждам защо си губите времето – пускайте играта още сега!

  

 
системни изисквания
OС: Windows 7, 8; CPU: Intel Core 2 Duo 3.16 GHz/AMD Phenom II X3; GPU: GeForce GTX 430/Radeon HD 5550; RAM: 4 GB; Място на харда: 35 GB
напиши коментар
 

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 10.10.2014, 14:43 ?. :
Редактиран на 10.10.2014, 14:50 ?.

Не съм предполагал, че Пришълецът е сляп! Каролев, вЕрно ли е това?

Освен това тоя Аксел не казва ли Килър вместо Келър?

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 10.10.2014, 20:02 ?. :

Абе от филмите човек остава с впечатление, че въпреки явната липса на очи все пак вижда =)

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 10.10.2014, 21:06 ?. :

Забавното е, че наличието или липсата на очи никога не е било регистрирано от мен и никога не ме е глождил този въпрос, а сега Каролев хвърли фишека и ме остави замислен. Щото много въпроси произлизат от това. Требе да издиря фен форум на Пришълеца, да видим онези маниаци какво мислят по въпроса :)

1153 мнения
профил »
teodosi_ivanov каза на 10.10.2014, 23:44 ?. :

Ами прочетох тук там и се оказа че нямат очи(Поне не и в развит стадии). Сладурите които изкачат от коремите туко-що имат някакви очи, но после явно...се губят.

68 мнения
профил »
Bat_Lo6ko каза на 14.10.2014, 19:32 ?. :

Технически, пришълецът не е сляп. Ако съдим по игрите и третия филм от поредицата, той "вижда" с помощта на феромони. Всъщност никой във вселената на филма не е задълбавал по въпроса, но по всичко личи, че гадинките си виждат идеално.

А защо нямат очи? Ами въпрос на дизайн. Според създателя Ханс Руди Гигер, понеже очите са прозорец към душата, логично е подобно създание да няма душа. Освен това в първия филм донякъде е заложена идеята, че гадината е мрачната страна на гостоприемника си, тъй че...

449 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 10.10.2014, 15:50 ?. :

Каролев,първо поздравление за ревюто.Второ,съжалявам за off topik-а,но винаги.ми ебило чудно едно нещо.Когато имаш поставен срок да напишеш ревю.за еди коя си игра и тя е хубава не ти ли се убива част от удоволствието докато я играеш? :)


1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 10.10.2014, 16:26 ?. :

При Sacred 3 определено му се беше позагубило час от удоволствието, залевам се! :)

Иначе, почти сигурно, че губи голяма част от съня си.

449 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 10.10.2014, 17:40 ?. :

Драконоколячо,аз зa това уточних,хубава игрица.Ти къде отиде на Sacred 3. :)

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 10.10.2014, 18:33 ?. :

Просто ми даде чудесна възможност да му припомня за несъмнено хубавото преживяване с играта. :)

449 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 10.10.2014, 18:45 ?. :

Какъв си гадняр. :)

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 10.10.2014, 19:20 ?. :

Че как, Sacred 3 си е абсолютен "шедьовър"!

1326 мнения
профил »
sollider каза на 10.10.2014, 17:51 ?. :

За колко часа геймплей говорим?

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 10.10.2014, 18:50 ?. :

От играта могат да се извадят доста, ако те изкефи. На мен кампанията ми отне около 12 часа на Easy, отделно пробвах Survivor-a.

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 10.10.2014, 19:23 ?. :

Добро ревюто, добра игра, всички са доволни. Има противни моменти, но е търпимо. Хареса ми как реагира пришелеца на малките детайли и че постоянно променя тактиката си когато те преследва като те държи под напрежение. Единствения недостатък е че точно в това време не разполагам с достатъчно време че да и се насладя.

155 мнения
профил »
igra4. каза на 10.10.2014, 19:28 ?. :

Игра за максимум 4 от 6.

769 мнения
профил »
Soviet Reunion каза на 10.10.2014, 21:01 ?. :

Доста скучна и еднообразна игра, но на който му харесва - ok.

155 мнения
профил »
igra4. каза на 10.10.2014, 21:11 ?. :

+1

1074 мнения
профил »
Deroni76 каза на 10.10.2014, 21:11 ?. :

Напълно съм съгласен. Трябват й повече безмозъчни пуцалки, по-кратка кампания (3 до 5 часа макс), мултиплейър режим и клиширана история. Примерно, оказва се че Пришълецът е агент под прикритие на Русия или нещо подобно.
Иначе така е много тъпа и скучна - прекалено дълга е, изкуствения интелект е прекалено умен и графиката е твърде добра.
2/10

769 мнения
профил »
Soviet Reunion каза на 10.10.2014, 21:16 ?. :
Редактиран на 10.10.2014, 21:19 ?.

Лютеница, ако искаш вярвай, но предпочитам дори недъгавата Colonial Marines пред това.
Поне там няма да умра от скука, обикаляйки из празни тъмни коридори, в очакване на нещо случайно да се случи...а какво би могло да се случи, освен да видя извънземния дегенерат да притичва в края на коридора, или пък опашката му да се люлее пред мене от тавана, и аз видиш ли трябва да се стресна от това.
СКУКА АМА СКУКАААААААААААААА!
Чакам The Evil Within, японците знаят как да правят стряскащи и брутални игри. :D

155 мнения
профил »
igra4. каза на 10.10.2014, 21:32 ?. :

Аз им казах че дават на куцо и сакато 5-ци и 6-ци.

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 10.10.2014, 21:48 ?. :

@Deroni76,иска се филмова култура,за да се оцени играта. ;)

769 мнения
профил »
Soviet Reunion каза на 10.10.2014, 21:53 ?. :
Редактиран на 10.10.2014, 21:59 ?.

Не бе, Nreth, музикална култура трябва, хахахахаха.
Мен не ме интересува филма и какво общо има между него и играта, аз играя и оценявам играта.
Така както не съм гледал и епизод от сериала The Walking Dead, но пък епизодите от играта на Telltale ме хванаха много, The Last of Us да не говоря също колко е добра...
А трябва ли да гледам всички Batman-и за да оценя Batman игрите от последните няколко години (които харесвам много), или Spider-Man филмите за да оценя правилно игрите с човекът-паяк (които не стават за нищо)?
Приеми този мой отговор на поредното ти инфантилно и глупаво мнение като комплимент.

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 10.10.2014, 22:00 ?. :

@Deroni: Забрави да отбележиш че Пришелеца е бомбардирал всемогъщите "хамериканци" и накрая си отнася боя ;)

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 10.10.2014, 22:15 ?. :
Редактиран на 10.10.2014, 22:23 ?.

@Токси,то Каролев го е написал много хубаво в ревюто,но кой да чете...първо трябва да се прасне идиотски коментар.



П.П Ся забелязах нещо смешно.След като излязоха изискванията за The Evil Within,Играчката и Токси вече най-големите фенове,нямат търпение и т.н. :D
Дори не са чували за RE,но TEW rlz.

155 мнения
профил »
igra4. каза на 11.10.2014, 00:49 ?. :

Че ти Evil Whithin с тая нискобюджетна помия ли сравняваш. БУХАХАХАХАХА.
А какво да съм чувал за RE, RE умря след третата част, но няма да се учудя да се кефиш на доказани помии като RE5 и RE6, щом за тебе AC е шедьовър :D
С Токсик имаме на 90% един и същ вкус за игрите, тоест и двамата може да разграничим качественото от боклука.

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 11.10.2014, 09:00 ?. :

@igra4: Според мен RE4 е най-добрата сред RE игрите като цяло ;)

742 мнения
профил »
jenssn каза на 11.10.2014, 19:25 ?. :

Да та еба в тъпия токскик честно мноо дразниш с немислещия си мозък а таз игра не е за ретардирали дественички ..ай с пожелание за турбеколоза по коледа ... приятно изкарване боклук тъп !!!! Честно ама мноооо дразниш капут недъгав ... !!! от FEAR насам не съмн виждал по добро AI което в случая е 2 пъти повече от игра4а и токсикеидиота взети заедно ... ай !!! Въз хамстери !!

944 мнения
профил »
Serious Sam каза на 10.10.2014, 22:16 ?. :

http://www.youtube.com/watch?v=8J8SzBhjqaQ

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 10.10.2014, 22:22 ?. :

Хубава е играта, цъкайки нощем със слушалки- удоволствието чупи скалата. Не съм съгласен с автора за патроните, цъках пестеливо- да, но си пострелях и почти през цялото време имах всичко запасено на макс (+ асайннати части за 4ти итем) и патроните бяха на около 75% от капацитета. Цъках на средното и докато се поекипирам беше малко дет фест. Играта е дългичка най- добре, има какво да се види, но на места ми прави впечатление заемки от Dead Space. Критиките ми са малки, но правят кофти впечатление. За да не спойля, ще спомена само, че на едно място с тригър сцена, след като я минах- отидох да посъбера материалки и после да продължа. Добре де, обаче на връщане Рипли си каза своята реплика, а човечето отдавна беше или филетирано или в родилни мъки. Второто е, че (да го ева) що не може да си сдържаш въздуха повече от 10 секунди в шкафчето без да почне да ти точи кръв... И третото, което повече ми беше смешно- като ходя/тичам с W + D Рипли не издава грам звук! :D Не разбрах има ли ефект върху онова зъблестото, ама така по- лесно чувам кво става около мен. Anyway удоволствието е голямо и щом се навих да изгледам пак филмите значи играта си нацели мястото.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 10.10.2014, 23:26 ?. :
Редактиран на 11.10.2014, 00:43 ?.

За реномето на Пришълеца е много по-добре земляните да го свързват с Alien: Isolation, отколкото с Alien: Colonial Marines.

1153 мнения
профил »
teodosi_ivanov каза на 10.10.2014, 23:39 ?. :

Добро ревю г-н Каролев. Аз лично пуснах играта, играх 1 час и от два дена не съм я пускал :D. Харесва ми визуално(не знам защо има оплаквания от геймплея), оптимизацията е добра.Най-важното за мен - усетих атмосфера.

Иначе да питам нещо друго: Възможно ли е да започнем петиция за прилагането на перманентен бан на дадени потребители и ако да - ще бъде ли приложен ако вотът е положителен?

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 11.10.2014, 00:23 ?. :

Ай ся, бан! Тамън започнах да се доближавам до 2к коментар. Що така с лошо...?

1212 мнения
профил »
Nreth каза на 11.10.2014, 12:49 ?. :

Ще има купуване на гласове,по-добре не!

4179 мнения
профил »
VK_ каза на 11.10.2014, 18:23 ?. :

"Купуването и продаването на гласове няма никакво значение"

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 11.10.2014, 21:58 ?. :
Редактиран на 11.10.2014, 22:00 ?.

"Ей режисьора, Куката гласове не купува!"

В нашия случай трябва да е нещо от сорта на "Ей Стелт, DragonSlayer/Драконоубиеца/Драгънслейър/У биеца на огнедишащи/всички останали имена които са те наричали/ гласове не купува :D :D"

П.П: Има някакъв бъг и думата "Убиец" не излиза слято o.O

118 мнения
профил »
Baldur каза на 11.10.2014, 01:21 ?. :

Половината ревю не е за играта. А другата половина е добра.

А самата игра е хубава. Страшна и с отлична атмосфера но само ако сте фенове на поредицата. Направена е с много любов към първият филм и е добре да се играе когато падне тъмното.

Изтеглих я от замунда, за да я видя. Искам да си я купя за конзола, но не издържах. Върви и на слаби компютри, затова няма да се притеснявате, ако нямате онази супер свежа нова видео карта, която костюмарите искат да си купите и да хвърлите парите си на вятъра. Понеже реално всичко е коридори и няколко бота.

Единственият ми минус е, че е твърде дълга. Историята почва да се размива. Затова не си правете маратони, защото ще ви омръзне.

Движенията на изрода не са скриптирани, сиреч може след време да си я пуснете отново.

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 11.10.2014, 01:42 ?. :

Хубаво е, че играта е дълга. Разчита се на фенското в играчите и атмосферата, ерго- не може да предложат кратък продукт, тъй като просто не става докато се потопиш и да се свърши.. Dead Space беше аналогичен случай. И за двете игри обаче факторът преиграване не важи. Stoy driven цепалните споделят тази съдба... за радост или жалост...

445 мнения
профил »
goblin каза на 11.10.2014, 08:56 ?. :

Дължината е плюс за феновете на поредицата които се кефят да се потопят в атмосферата (която е майсторски пресъздадена), но за останалите след няколко часа почва да се акумулира досада от мудния, еднообразен и повтарящ се геймплей.

А за DS не знаех че не става за преиграване - иначе нямаше да преигравам единицата два пъти и тройката във всичките режими ;)

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 11.10.2014, 13:11 ?. :

Е нее, и DS и тази могат да се преиграват от към желание на играча и тръпка, но говоря чисто структурно, че игрите не предлагат нови неща на потребителя при повторна игра. Надявам се разбираш точно какво имам предвид. :)

805 мнения
профил »
Ajax fen каза на 11.10.2014, 14:25 ?. :

Атмосферата на играта е доста близка до филма ! Харесва ми играта на котка и мишка...в тихия страшен космос ! Може да звучи тъпо, но ми напомня за Prince of Persia 2 ,когато нямаш никакъв друг избор освен да бягаш от Дахака :)

742 мнения
профил »
jenssn каза на 11.10.2014, 19:31 ?. :

С добрия Camrbidge Soundworks 5.1 този невероятен звук и композиция оооооооооооооооооооо на 27 инча о йеяяяяяяяяяяяяяяяяя играта е невероятна най накрая ТРУДНА игра и AI в нея. ОНез ретардиралите хипстъри дето токсика им лиже ташаците дават с5.9 а на колониала са дали 5.0 тоест едва ли не е тъпа играта за тях щото е много трудна бахти балъците.

352 мнения
профил »
thewhitenigga каза на 12.10.2014, 01:13 ?. :

Направо ме изненада тази игра, изобщо не съм очаквал толкова добре да я изпипат, Мисля че тази игра ще е една от най-добрите за тази година ! Определено си заслужава !!!

1293 мнения
профил »
hyper' каза на 12.10.2014, 16:52 ?. :

Жестоко видео ревю, обожавам когато кадъра във видео илюстрира това, за което ревюиращия говори. И това, че са мачкали ленти, за да направят автентични записи, ме впечатли много, браво и на студиото, дано да е успех за тях заради цялото старание.

416 мнения
профил »
Revive_ каза на 13.10.2014, 17:34 ?. :

Страхотно ревю! Браво!

31 мнения
профил »
u3MaMHukaaA каза на 14.10.2014, 00:36 ?. :

"Страхотно ревю - браво" ???- ......Ти некъф идиот ли си?Винаги съм се чудил на такива коментари.Човека е написал ревю ,което мен лично ме подтикна да я изиграя тая игрЪ.При мен именно факта , че се криеш , и че имаш избор да не гРмиш постоянно(доколкото разбрах) , а просто да обикаляш и да се страУваш ,ме кара да се заинтригувам.Това е истинския пришълец.По-старите читатели да имат в предвид , че когато ние сме гледали филмите ,тийновете , известни още като кьосета чикиджии , не са били родени и нЕма как да разбЕрат това за което си говориме.

416 мнения
профил »
Revive_ каза на 14.10.2014, 18:07 ?. :
Редактиран на 14.10.2014, 18:07 ?.

u3MaMHukaaA аВе.... младеж! Нека всеки да си има мнение а?! "Ко ше каеш" ?!
На мен играта много ми харесва! Сега я изпиратсвах... но като падне малко цената й в Steam определено ще си я купя! Ревюто също е добре сътворено!
Къде виждаш Хейт...!? Не съм ти никакъв Трол ! "Объркал си рейса пич"!

31 мнения
профил »
u3MaMHukaaA каза на 19.10.2014, 12:22 ?. :

Това е чист хорър , може би най-добрият който някога съм играл.
Играта предизвиква чист страх , AI е на много високо ниво.Пришълеца всеки път те убива по различен начин.Понякога , когато си се скрил по същия начин при който те е подминала гадта , следващият път те намира и те убива. Винаги има една несигурност , която те подтиква да се скриеш и никога да не се покзаваш.
С няколко думи , не е за пропускане , но не е мой тип. Не мога да приема , че ще си образувам стресове , заради нереалните фантазии на некви болни мозъци.

1078 мнения
профил »
vanmx каза на 09.11.2014, 23:53 ?. :

Откъде мога да си купя плюшен ксеноморф ? :)
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Alien: Isolation - ВИДЕО РЕВЮ

Превю:
Дори на този етап тя изглежда по-добра от Colonial Marines, но това наистина не е повод за гордост. Все пак надеждата, че ще видим една качествена игра, е жива.

новини:
Модификацията премахва едноименното чудовище от играта на The Creative Assembly, оставяйки ви да се наслаждавате на атмосферата.
Анализатори определят постижението като средно - не е провал, но не оправдава и очакванията и вложените ресурси в този ААА проект.
Геймърите, стигнали до заветния трофеи Ripley, Signing Off на PS3 и PS4, всъщност са доста малко на брой.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Dead Space 2 101
Dead Space 3 80
Alan Wake 73
Metro: Last Light 61
Metro 2033 44
Dying Light 33
Don't Starve 32
Resident Evil 5 31
The Walking Dead: Survival Instinct 29
The Walking Dead 22