facebook facebook
 
 
ИГРИ » PC
 
   
 
Alice: Madness Returns
Ревю | 04.07.2011 | автор: Иво Цеков


оценка:
Производител:
Spicy Horse
Издател:
Electronic Arts
Жанр:
Екшън от трето лице
Платформа:
PC
сайт на играта »

плюсове

Страхотна визия и атмосфера


Солиден и разнообразен геймплей


Битките са изненадващо динамични


Самата Алиса

минуси

Действието започва да се влачи след време


Някои дребни, но дразнещи недоизпипани елементи

Всеки геймър ще се съгласи, че персонажи като зомбитата и нацистите се радват на неувяхваща обич от страна на десетки гейм дизайнери. В същото време обаче класическите произведения и приказки остават странно пренебрегнати, въпреки че от тях биха станали страхотни игри. Представете си например как би изглеждал сървайвъл хорър по „Приключенията на Робинзон Крузо”, в който трябва да оцелеете на непознат тихоокеански остров, изпълнен със заплахи. Или пък отборен онлайн шутър по „Бременските музиканти”, където играчите избират различни класове на базата на въпросните животни и се сражават в напрегнати мачове. А какво ще кажете за леко извратена интерпретация на „Алиса в Страната на чудесата”, в която невинното момиче е заменено от проблемна тийнейджърка със склонност към остри предмети и насилие над животни?

А, тук май са ме изпреварили

Човекът с причудливо малко име Американ и фамилия МакГий направи блестяща интерпретация на романа на Луис Карол преди цяло десетилетие, а едноименната American McGee’s Alice се превърна в една от недооценените класики на РС игрите.

Оттогава изтече доста време. Американ се пробва с още няколко също толкова алтернативни, но определено по-слаби игри, хвана си гадже, премести се в Шанхай, скъса с девойката, но пък създаде Spicy Horse – студиото, отговорно за новата Alice: Madness Returns.

И така, Алиса се завръща, този път като по-зряла млада жена, чийто здрав разум е съкрушен от изминалите събития. Но Страната на чудесата отново е в опасност и Алиса трябва да се върне там, опитвайки се да спаси онова, което е останало както от вълшебното място, така и от собствената си психика. Лудо? О, да. Шантаво? Категорично. Неконвенционално? Просто няма накъде повече. Madness Returns е упражнение по стил, издържано в мрачни краски, демонични образи и дебнещи сенки.

Страната на лудостта

Дизайнът на Страната на чудесата е наистина страхотен, но всеки, който е играл оригиналната Alice едва ли е имал съмнение относно висотите, до които може да се издигне въображението на Американ МакГий. Въпреки че на места може да откриете повтарящи се елементи, местата, които ще посетите изглеждат мащабни и уникални. За разлика от доста игри, които често използват повтарящи се елементи в следващите си нива, тук всичко е толкова стилно и впечатляващо, че не ви оставя време да се замислите дали вече не сте го виждали в преден епизод. Някои от образите със сигурност са вдъхновени от писанията на Луис Карол, но авторският почерк на МакГий се усеща във всеки един момент. Всяко едно от нива е колоритно по своему, като особено впечатление прави Chapter 3, която ни отвежда в леко изкривена версия на феодална Япония.

Проблемни момичета

Или поне едно. На име Алиса. Тя може и да е разтърсена душевно, но това не означава, че е беззащитна. Напротив, тя е решена да се справи с всичко и всеки, който се изпречи на пътя й в това лудо приключение. За целта девойката използва най-различни причудливи оръжия – от познатия ни от оригинала Vorpal Blade, през мелничка за пипер, наподобяваща лека картечница до направо шантавия Hobby Horse. Всички те могат да се ъпгрейдват и да се използват с различен успех върху разнообразните врагове, които срещате по пътя си. Освен това самата Алиса е доста пъргава девойка, която може да избягва светкавични атаки, оставяйки след себе си само облак сини пеперуди, наподобяващ на Bayonetta. 

Другият геймплей елемент, който е доста застъпен е платформинга. При това доста. Това определено крие опасност, тъй като за да направите качествена игра с подобен геймплей дизайнът, управлението и физичните ефекти трябва да са на добро ниво. За щастие в Madness Returns като цяло всичко е изпипано. Периодично може и да се натъкнете на някоя проблемна ситуация, но платформингът в играта определено работи. Леко досадни са т.нар. невидими платформи, които се появяват само когато смалите Алиса, но след като веднъж свикнете, че при влизане в ново помещение е добре да го правите дори профилактично, няма да имате проблем.

Но екшън и платформинг не са единствените елементи в Madness Returns. Както стана модно напоследък в доста заглавия играта предлага и кратки 2D секции (не са кой знае колко добри, но стават за разнообразяване на темпото), които са добре дошло разнообразие. Освен това тук ще откриете пъзели и мозайки, тайни помещения и скрити предизвикателства, както дори и забавна музикална игра, наподобяваща Guitar Hero, която е толкова не на място, че всъщност още повече засилва чара на играта.

От другата страна на Заешката дупка

Въпреки всичко Alice: Madness Returns не е перфектна игра. Дребни технически недостатъци като пикселирани текстури, тромави битки (lock-on системата например не функционира достатъчно прецизно) и лошо качество на озвучението тук-таме безспорно развалят впечатлението. Но най-големият проблем с играта сякаш е нейната дължина. Факт е, че напоследък много заглавия попадат под прицела на критиката, защото предлагат безобразно къс сингълплейър с несериозното обяснение, че от своя страна мултиплейърът им ще ви залепи за екрана с месеци. Madness Returns обаче отива в другата крайност – Американ МакГий сякаш се е притеснявал, че десетгодишното чакане трябва да се компенсира с максимално материал и не е пестил нива и епизоди. Вземете например Chapter 2 - след като прекарате доволно много време помагайки на Carpenter да подготви своето представление (тук се занимавате с пишещ октопод, пееща риба и трупа кокетни стриди - казах ви, тази игра е странна), нивото би трябвало просто да приключи. Вместо това без никакъв смисъл сте изпратени на нова половинчасова мисия да спасявате моряшки души, която отново се изразява в битки и платформени елементи. Няма как действието да не се провлачи чувствително след няколко подобни изпълнения.

Друг пример за това са разклоненията в нивата. Действително Madness Returns разполага с доста отклонения от типа на тайни стаи, невидими платформи и други на пръв поглед незабележими места, които може да откриете и да посетите. След като обаче се порадвате първоначално на това, неминуемо ще усетите и известна скука от изследването на нивата, тъй като често пъти се налага да прекарате десетина минути в трудни платформени изпълнения, само за да съберете две или три зъбчета, чиято полза е под въпрос. Да не говорим за откъслечните спомени, които не допринасят с нищо за консолидирането на и без това твърде сюрреалистичната история или пък бутилките, чието събиране е просто безсмислено.

На практика дължината на Madness Returns може спокойно да се съкрати с една трета, без това по никакъв начин да повлияе негативно на крайния продукт. Така че бъдете спокойни, може би няма да стигнете края на приключението, но със сигурност ще прекарате приятно всичкото време, посветено на него. 

 
системни изисквания
OS: Win XP, Vista, 7; CPU: Core 2 Duo 1.6 GHz или AMD Athlon X2; 2 GB RAM; видео: GeForce 7600 или AMD Radeon X1650 с 256 MB RAM
напиши коментар
 

179 мнения
профил »
TheManiac каза на 05.07.2011, 17:55 ?. :

Минуса е напълно излишен. Просто последните 1-2 години свикнахме за една безсънна нощ да превъртаме поредната игра. Аз лично съм много приятно изненадан, че след близо 5ч. игра все още съм минал по-малко от 25% от играта (поне така пише срещу профила ми, но забелязах, че не е много точно).

30 мнения
профил »
Mardok каза на 05.07.2011, 18:17 ?. :

The Maniac. Такам супер ревю на Алиса най - накрая. хмм нека първо да видим плюсове и минуси... хмм не може да бъде... КАКВО?!? Това е единствения минус... ми да така е само че и той не е минус както The Maniac каза. Велика игра ей!!!
П.С.The Maniac процентите зависят и от колко бутюлки, зурли, и други неща, които си събрал.

332 мнения
профил »
Tranquil каза на 05.07.2011, 18:40 ?. :

"Можеше да бъде и по-кратка"
Ахъм, напоследък в минусите все се оплаквате (и с право де), че игрите били много кратки, а пък сега... Аз лично си я изиграх до края... и исках още.

261 мнения
профил »
bo6kata каза на 06.07.2011, 09:08 ?. :
Редактиран на 06.07.2011, 09:08 ?.

Амиии... аз стигнах до средата и толко се вманиачих, че когато видя нещо по-шарено, където и да е, веднага се сещам за Алиса и за гадните луди неща които я преследват... имам чувството че ако я изигтая до края ще изпадна в психоза :D

562 мнения
профил »
ivo tsekov каза на 05.07.2011, 18:45 ?. :

Разбира се, темата за дължината на една игра е доста субективна и може да се тълкува по различни начини. В последно време наблюдаваме заглавия, които предлагат твърде кратка сингъл кампания (Medal of Honor, Vanquish, последната James Bond игра и т.н.) и това безспорно вреди на крайния потребител - геймъра.

От друга страна дължината на дадено заглавие не трябва да се превръща и в самоцел - не винаги количеството е гаранция за качество, както всички добре знаем. Има игри, при които дължината на сингъл кампанията се удължава чрез плоски и изтъркани подходи като рециклиране на стари нива или често "убиване" на играча, така че той да загуби повече време в игра. Подобни методи са изкуствени и обикновено си личат от далеч.

В този смисъл Alice: Madness Returns не е типична изкуствено удължена игра; тук не става въпрос за copy/paste функция при нивата, защото както бе споменато и в ревюто, дизайнът на приключението е изключително стилен и никога не омръзва. По-скоро неприятна е чистата дължина на играта и усещането, че вече няколко часа правите едно и също нещо, а краят на съответната глава все още не се вижда. Ако крайния обем на играта бе съкратен с 10-20 процента, това по никакъв начин няма да навреди на нейното качество и на привлекателността на приключението, а просто щеше да създаде по-стегнат продукт, който да има притегателна сила за максимално широка аудитория.

Въпреки това Alice: Madness Returns е една чудесна игра и независимо дали ще изиграете до край приключението или ще оставите Алиса в някакъв момент, пътуването до Страната на чудесата си заслужава времето и усилието.

179 мнения
профил »
TheManiac каза на 05.07.2011, 18:49 ?. :

Добър и обстоен отговор, напълно си прав. В този случай, играта просто е направена качествено.

115 мнения
профил »
bob4estia каза на 06.07.2011, 12:44 ?. :

+1

560 мнения
профил »
dogma каза на 05.07.2011, 18:55 ?. :

Темата за дължината на игрите е интересна, но в случая мисля, че виждам какво е имал предвид автора. Ще ви дам един съвсем конкретен пример - Dante's Inferno и Darksiders. Всеки, който е имал удоволствието да изиграе и двете игри, знае че те си приличат доста: солиден хак-енд-слаш геймплей, тук-там някои пъзел, стилна презентация, комбота и т.н. Една от малкото, но съществени разлики е в дължината - успях да превъртя Dante's Inferno за около 8 часа, което ме зарадва доста, тъй като аз също не съм привърженик на прекалено дългите игри и наистина се накефих, че стигнах края на приключението. От друга страна оставих в Darksiders около 20 часа и бях на, грубо казано, 85 процента от цялата игра. Страхотна е, спор няма, просто в един момент загубих интерес и... спрях. Наистина съжалявам, че не видях какво се случи накрая, но дължината ми дойде малко нанагорно. Какво да се прави, може би ако играех ролеви игри, щях отдавна да съм свикнал с "някакви си" 20 часа геймплей :))

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 06.07.2011, 06:59 ?. :

Аз лично, харесах много Darksiders!
Данте я изиграх малко насила, бях дал 35 лева за нея.

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 05.07.2011, 18:58 ?. :

Изчетох статията с голям интерес и по всичко личи, че играта си я бива. Жалко, че не съм заделил пари иначе с удоволствие бих си купил.

179 мнения
профил »
TheManiac каза на 05.07.2011, 19:15 ?. :

Купи си я, върви в комплект с първата част (което си е много готино)

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 06.07.2011, 05:45 ?. :

Охооо това си е добра сделчица! Определено ще си я закупя.

144 мнения
профил »
Castor каза на 05.07.2011, 19:28 ?. :

Още не съм играл играта, но мисля че минусът, даден в статията е най-големият и плюс всъщност. Все по-малко стават заглавията, които да седят на компютъра няколко месеца и човек да си ги пуска за по половин-един час всяка вечер дни наред, удължавайки удоволствието максимално. Дори РПГ-тата стават все по-къси, и точно когато човек се почувства обвързан и привързан с историята, тя свършва, оставяйки чувството че човек е лапнал нещо вкусно, но не го е преглътнал. Ако играта наистина е добра(голям фен съм на първата) и най-важното - достатъчно дълга, нищо чудно и да се окаже сбъдната мечта :)))))))))

32 мнения
профил »
mD-Rahl каза на 05.07.2011, 19:59 ?. :
Редактиран на 05.07.2011, 19:59 ?.

Хм, Догма това вече си завиви и от човека, колко му се занимава с дадена игра, а и дали му е интересно какво прави в нея. Аз darksiders я минах 1 път, и тъй като останах разочарован, че не взех абсолютно всички секрети в играта я минах още 1 път, с целта да събера всичко, и пак ми беше много интересно. Колкото до алиса, в момента я цъкам, забавна е, но имам някакви странни лагспайкове когато завъртя камерата, незнам защо. Някой друг да има подобен проблем?

715 мнения
профил »
Sonic The Hedgehog каза на 05.07.2011, 20:59 ?. :

Ае на бас, че Алиса ще се превърне в бъдещия кошмар на Крейтос! :D

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 05.07.2011, 21:14 ?. :

Много съм доволен - най-сетне ревю на Alice! При това - добро ревю... Пропуснали сте наличието на първата игра в комплект с тази, но то е отразено в коментарите! Браво, Иво! Браво, Цеков! BTW - 13 часа, на 89% я превъртях. По едно време наистина започва да омръзва търсенето на зурлите, които стават и невидими на всичкото отгоре, а и левъл дизайна от четвъртия чаптър нататък е такъв, че хич не му се занимава на човек с друго, освен да зяпа. Аз например се изкъртих на нивата със замъците от карти... Уникално яко!

375 мнения
профил »
grand6master каза на 05.07.2011, 22:08 ?. :

аз съм доволен от играта ама нещо я повредих като инсталирах един драйвъри за картата , може би защото е кракната моята версия

120 мнения
профил »
UnKnown каза на 06.07.2011, 05:56 ?. :

И аз пробвах играта,когато излезе тепърва започнах да стигам в интересните нива и ми заби,после я изтрих ама сигурно щото бях с нек'ъв руски релийз :D
Определено това ще е една от игрите,които ще изиграя това лято !
Ех лято лято за,какво да мисли човек освен за игри ? :D

556 мнения
профил »
ciborg каза на 04.08.2011, 20:55 ?. :

Плажове, купончета, паркове, жени, И*ТИНСКИ Ж*ВОТ (съжалявам за мръсните думи)?

240 мнения
профил »
cobra11ben каза на 06.07.2011, 06:15 ?. :

ПЦ МАНИЯ кога ще напищете ревю на ф.е.а.р. 3?! Играта илезна преди месец вече?! Толкова ли не можете една проклета статия да напишете? Мога да ви напиша качествена статия за всички ф.е.а.р. игри за по-малко от 30 мин............

278 мнения
профил »
fizo каза на 06.07.2011, 06:35 ?. :
Редактиран на 06.07.2011, 06:37 ?.

Абсолютно те подкрепям. Но като се замисля аз вече я превъртях и това ревю ще и дойде със закъснение.

п.с. По мое мнение FEAR3 е прекрасна с хубаво управление,мисии,оръжия,графика, но за съжаление има един сериозен недостатък и това е че вече не е страшна...

1014 мнения
профил »
nvision89 каза на 06.07.2011, 09:32 ?. :

Следващото ревю трябва да е за нея - Алиса излезе на 14 Юни, F.3.A.R. - на 21 Юни, нормално е да се появи първо това ревю. Иначе - да, новото Ш.У.Б.Е. мачка и кърти мивки и... абе, буквално се изс**а в устата на новия Duke Nukem :)

261 мнения
профил »
CheGuevara каза на 06.07.2011, 07:13 ?. :

„Можеше да бъде и по-кратка“
един път се оплакваме че игрите са кратки а сега
били прекалено дълги ....
няма угодия..

2 мнения
профил »
DEF каза на 06.07.2011, 07:48 ?. :

Играте ме накефи доста!
Як арт, як дизайн,геймплея също ,
но както беше казано в ревюто някои неща куцаха но като цяло яка игра!
Дано да има продължение или да направят някаква подобна игра,
ще чакам с нетърпение! (:

19 мнения
профил »
Gabe Newell каза на 06.07.2011, 08:12 ?. :

кой ще ти играе Алиса като има далеч подобри пъзел адвенчари.
тва е за малки деца спред мен.

806 мнения
профил »
pi4aama каза на 06.07.2011, 08:37 ?. :

"Другият геймплей елемент, който е доста застъпен е платформинга. При това доста"
Лошо пичове , лошо .
А към iqqd тази игра НЕ е като за малко дете , бъди сигурен .

332 мнения
профил »
Tranquil каза на 06.07.2011, 08:56 ?. :

Митьо, стига спамил.

210 мнения
профил »
Dr.Falus каза на 06.07.2011, 09:03 ?. :

Нямате си и представа колко съм се нервил с тази игра заради прецаканият скок,но иначе я обожавам. :)

179 мнения
профил »
TheManiac каза на 06.07.2011, 10:34 ?. :

Пробвай да играеш малко с Х360 контролер. Ще разбереш за коя платформа са направени този вид игри.

332 мнения
профил »
Tranquil каза на 06.07.2011, 15:44 ?. :

+1 за TheManiac. С контролер се играе перфектно.

32 мнения
профил »
mD-Rahl каза на 06.07.2011, 10:58 ?. :

И точно това е жалкото в цялата работа.

278 мнения
профил »
fizo каза на 06.07.2011, 11:13 ?. :

Абе по едно ревю на седмица в гейм сайт си е направо, както се пее в песента на Ъпсурт "По песен на година, стига им работлив съм като млад циганин" :)

Иначе следя една друга медия която не е изобщо гейм ориентирана, но редовно има ревюта на всички готини нови игри. Срамота за ПС мания :)

http://www.avtora.com/games

там ревюто за FEAR 3 е публикувано на 27.06.2011 | 12:24 и никак не е лошо като за НЕ гейм ориентирана медия :)

1715 мнения
профил »
Danivanov каза на 06.07.2011, 20:09 ?. :

PCM, засрамете се! Нима грамотните хора в България, са на изчерпване(няма да се учудя)? Трябват ви хора.
Имате нужда от по-добра поддръжка на форума, както и на останалата част от сайта! Защо махнахте раздела за Download от сайта? Честно казано, вие бяхте единственият ми източник за кратки и ясни ревюта на безплатен софтуерец и програмки, но изгаснахте! Бива ли така?

@fizo Ревюто, наистина е добре. Кратично и с пунктоационни грешчици на места, но се разбира за какво става дума ;)

2187 мнения
профил »
iddqd каза на 06.07.2011, 12:39 ?. :
Редактиран на 06.07.2011, 16:20 ?.

Първата алиса беше по-яка. Тази ми досадя след 2 часа разцъкване. Къртим чайници като луд и някакви комари а обстановката нещо не е изпипана добре.

1715 мнения
профил »
Danivanov каза на 06.07.2011, 19:37 ?. :
Редактиран на 06.07.2011, 19:58 ?.

Отново глупавият Unreal Engine! Това е, което спъва играта и откъм бойна система и откъм качество на графиката. Не че е грозна, но такова нещо като универсален енджин, просто няма.

Едно време, се използваха толкова много енджини и рекламата им беше нищожна. В днешно време, с нетърпение очакваме(обикновените геймъри) новата 3.5 версия на "REAL LIFE Engine", powered by "Момчетата, които направиха шутъра на годината".

Истината е в личното разработване. Да си създаваш инструментите, в зависимост от това, което си замислил за своя проект.

Напълно оценявам това, че ни пускат безплатен софтуер за разработване на игри и модове, но професионалистите трябва да упражняват това за което са учили(говоря за програмистите). В момента, развитие в това отношение - няма.

Не разбирам, какво изключително намират в Unreal. GoW - добре, ME - много добре, Darksiders - супер, но не може всяко второ заглавие на пазара, да носи логото, което така жестоко намразих. Не е здравословно ;)

Колкото и банален да стана IW(Quake III) енджинa на CoD, той поне се използва за една, единствена поредица(съвременна).

Игрите за Ридик, са страхотен пример за това, как трябва да се разработват качествени продукти.
Енджина предлага уникално усещане, графика и много добре реализира идеите, замислени от екипа, работил по нея. Можем да го наречем, просто - "Двигателя на Ридик" и да забравим за него. Ще остане в сърцата ни и няма да се забива като игла в задниците ни.

43 мнения
профил »
Darkthrone каза на 07.07.2011, 09:52 ?. :

кажете откъде да си купя играта в комплект със старата,защото нито в озон,нито в пулсар е представена с бонус?

2187 мнения
профил »
iddqd каза на 07.07.2011, 10:43 ?. :

То са на еидн диск и 2 те. Просто продавачите сигорно не знаят това иначе автоматично се качват като инсталираш новата и старата в нейната папка.

601 мнения
профил »
Seigar -X- каза на 07.07.2011, 12:15 ?. :

LoL на 4-тия screenshot знака на Ultramarines ^.^

45 мнения
профил »
Daath каза на 08.07.2011, 19:37 ?. :

Аз пък казвам, че това е буквата Омега от физиката а?

18 мнения
профил »
necroshey каза на 10.07.2011, 14:10 ?. :

Щом е от физиката не мислиш ли че трябва да е Ом ? Но и двамата грешите, това си е просто подкова, която тя носи на вратът си. :)

1715 мнения
профил »
Danivanov каза на 10.07.2011, 17:48 ?. :

Носи я на вратА(та) си. И ти грешиш :)

761 мнения
профил »
Sabaka каза на 10.07.2011, 14:17 ?. :

За толкова слаби минуси, оценка 4 е малко...неадекватно.

2187 мнения
профил »
iddqd каза на 10.07.2011, 16:54 ?. :

Играта е доста бъгава, и мен лично на места ми се струва слаб дизайна. Дорста силни минуси си има ако я разцъкаш ще видиш.

332 мнения
профил »
Tranquil каза на 10.07.2011, 17:01 ?. :

Абе на мене ли ми се струва или оценката е паднала? Като качиха статията съм почти сигурен че имаше 5 звезди :O

1715 мнения
профил »
Danivanov каза на 10.07.2011, 17:48 ?. :

+1 Хм...

241 мнения
профил »
mooncrosser каза на 11.07.2011, 09:54 ?. :

Не само това, в ревюто се появи още 1 абзац, по мои наблюдения. Не смятам, че играта заслужава по-малко от 5 звезди, тъй като това е най-добрата игра, която съм играл от началото на годината. За тези които питат, първата игра върви с тази и може да се играе през главното меню, ако не в началото, малко след това се отключва.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 14.07.2011, 18:27 ?. :

Е наистина ли търсите реална оценка в сайта и от автора, които дадоха на Криза 2 почти пълно 6 ? :D

26 мнения
профил »
B.R.U.M. каза на 16.07.2011, 03:23 ?. :

Сто пъти ми мина това ревю през очите и чак сега видях оценката O.O Сериозно пичове WTF?!?!

116 мнения
профил »
Red Master FFX каза на 17.07.2011, 11:32 ?. :

търся картинки от дъвки турбо, който има от старите от 1 до 50, че ми трябват, да пише на скайп : red.master.ff3 ( давам и пари )

128 мнения
профил »
qcetoo каза на 31.07.2011, 11:03 ?. :

Най сетне едно по-положително ревю напоследък тея на последните няколко игри бяха доста критични.Ако бяха направили играта с Havok щеше ли да е по-добра?

65 мнения
профил »
zh4w каза на 03.08.2011, 19:53 ?. :

Най-сетне нещо добро на таз игра напрао се размазах.....

23 мнения
профил »
Xman каза на 09.09.2011, 18:56 ?. :

Много яка игра !!

30 мнения
профил »
slawek каза на 14.02.2012, 01:00 ?. :

Страхотна!!
напиши коментар
 
ОЩЕ ЗА ИГРАТА
Alice: Madness Returns

Интервю:
Алиса се завръща. А с нея и лудостта, мрака, странностите и сюрреализма на чудака Американ Макгий. Лошото момче отново ще ни изправи на нокти!

новини:
Той сподели, че вече работи по конкретно предложение към ЕА за нова игра и е приготвил визия, дизайн и финансов модел.
American McGee’s Alice и Alice: Madness Returns имат доста фенове, които не престават да питат дизайнера за бъдещето на серията.
Първоначално той се опита сам да вземе правата от издателя, но не успя и сега прикани геймърите да настояват за същото.
ОЩЕ ИГРИ ОТ ЖАНРА
Watch_Dogs - видео ревю 149
Star Wars: The Force Unleashed II 125
Tomb Raider 103
The First Templar 91
Assassin's Creed: Revelations 90
Darksiders 2 87
Assassin's Creed 2 81
Grand Theft Auto V - Втори поглед 80
Prince of Persia: The Forgotten Sands 80
Assassin's Creed III 80