facebook facebook
 
 
 
   
 
Разкриха Bodycount - шутъра на Codemasters
08.03.2010

Както преди време ви съобщихме, английската компания Codemasters обяви, че започва работа по нов шутър от авторите на Black. Проектът се оглавява от самия Стюърт Блек, някогашен главен дизайнер на Black. Днес вече стана ясно, че името на играта ще бъде Bodycount и те ще представлява "впечатляващ и определено луд шутър", по думите на The Official XBOX Magazine, което ще я представи в новия си брой. Според статията, играта ще допадне на всички, които "обичат просто да стрелят". Все още не са потвърдени платформите, за които ще излезе Bodycount, но предвид появата й в списанието, версията за XBOX 360 изглежда сигурна. 
 

напиши коментар
 


87 мнения
профил »
inFamous каза на 09.03.2010, 08:03 ч. :

Колкото и онзи 3D shooter shit дет не му помня името,от codemasters.Ще има революция в 3d shooter игрите,ще бъде най-добрата игра незнам си кво...и на края fail.

2746 мнения
профил »
Zlob каза на 09.03.2010, 10:52 ч. :

Ами какво друго да кажа освен,че заглавието на играта кърти :D

260 мнения
профил »
ThI SanDmaN каза на 09.03.2010, 12:02 ч. :

"Според статията, играта ще допадне на всички, които "обичат просто да стрелят".

Ако се намери един геимър (нали сериозен геимър) които не обича "просто да стреля" аз ще се застрелям.

110 мнения
профил »
Изход каза на 27.04.2010, 11:22 ч. :

стреляй

746 мнения
профил »
Blackbird каза на 09.03.2010, 13:26 ч. :

До колкото разбрах, играта се води за наследник на BLACK. Помня когато я играх средата на 2006-та за мен това беше най-великия шутър. И все още е доста напред от повечето съвременни шутъри.

Първо, OST-то му беше върховно. Вижте за какво иде реч: http://www.youtube.com/watch?v=DWxWaBIAK6Q&featur e=related

Второ, оръжията бяха изпипани на макс. Всеки истрел от пистолета беше поднесен със звучно ехо, което се разпространяваше между сградите. Чуваше се механиката на оръжието, заглушителите освен, че приглошаваха шума, намаляваха инерцията на патроните.

Трето, мисля че това беше първата игра, в която околната среда можеше да се руши в по-големи детайли. На отделни нива даже можеше дървета и сгради да се бутат

Историята беше на ниво, войс актинга също и всяка мисия беше уникална сама по себе си. Въобще, като цялостно изпълнение играта е великолепна. Надявам се обаче, Codemasters да не развалят шедьовъра изваян от Criterion.


напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Bodycount

новини:
Дизайнерът, който за последно работи по военния шутър Enemy Front, има творчески различия с компанията и няма да продължи работата си по играта.
Духовният наследник на Black се провали на пазара и сред критиците и това накара британците набързо да прехвърлят част от екипа в другите си филиали.
В очакване на премиерите на Dead Island и Space Marine по-следващата седмица, засега ще трябва да се задоволим само с Bodycount, който е конзолно заглавие.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122