facebook facebook
 
 
 
   
 
Новите цели в Project Eternity
02.10.2012

Общо над 50 хил. души решиха да подпомогнат Project Eternity - бъдещата ролева игра на Obisdian, а общата сума вече надхвърля 2.2 млн. долара. Това означава, че ще получим и хардкор режим!

Каква е следващата цел? При достигането на 2.4 млн., авторите ще добавят и занаятчийска система и възможност за enchant на предметите.

Същевременно Obsidian допълни, че по случай достигането на 50 хил. поддръжници, компанията ще добави и The Endless Path of Od Nua - подземие на три нива, което ще става все по-голямо на всеки 2500 души, които решат да подкрепят играта с дарение.

До края на Kickstarter кампанията на Project Eternity остават още близо две седмици. 

напиши коментар
 


524 мнения
профил »
white storm каза на 03.10.2012, 08:44 ч. :

Могат много повече.Не съм впечатлена.

199 мнения
профил »
moroel каза на 03.10.2012, 10:40 ч. :

То е ясно че могат ама парата.........

285 мнения
профил »
RogueSpeed каза на 03.10.2012, 12:58 ч. :

Какво точно не те впечатлява ? Студиото има нужда от пари за да изработи играта. То е ясно че разработката на хардкор режима не струва 200 хилядарки, но нали трябва да се постави някакъв чекпойнт, който хората да искат и по този начин да подкрепят играта. Едно студио не се нуждае просто от работници, повечето софтуер, който се използва за направата на игрите е скъп, някои дори изискват месечни такси. Отделно остават и страничните разходи като поддръжка и т.н.

524 мнения
профил »
white storm каза на 03.10.2012, 21:53 ч. :

Имам в предвид занаятчийската система и някакво си подземие.Предишните добавки бяха много по-добри.Не ми казвай,че това е нещо оригинално.

285 мнения
профил »
RogueSpeed каза на 03.10.2012, 22:01 ч. :

Тук съм отчасти съгласен, но RPG без крафтинг е тъпичко. Можеха да сложат крафтинга за по-ниска сума.

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 04.10.2012, 08:08 ч. :
Редактиран на 04.10.2012, 20:23 ч.

Крафтинг? Не знам... Някак тичането и обикалянето за билки и кожи от язовци, за да си направя ботуши с +3 броня, след това да събирам кожи от мечка за по-яки ботуши и накрая - драконови люспи за епик ботуши (какво, не се знае дали ще има дракони? Всяко уважаващо РПГ има дракони, дори това да не се вързва с концепцията на играта - ДРАКОНИ ТРЯБВА ДА ИМА, МАМКА МУ!). Хич не ми се вързва тази концепция за крафтинга с презентацията им за "олдскулмадафака".

Някак по би ми стояла идеята за уникални НПЦта в играта, с подходящ бекграунд и внедрени в историята, от чийто услуги играчът да се ползва еднократно. Най-клишираният и експлоатиран пример - спасяваш щерката на местния ковач от злите ДРАКОНИ!!! и той за благодарност ти подобрява някой предмет с енчант, недостъпен по друг начин в играта, много по-уникален от свойствата на другите магически предмети. Трябва да направиш компромис какъв да е предметът и сега ли да се ползваш от услугите му или да го потърсиш на по-късен етап. Така привнесени НПЦ на определен етап в играта, с подходяща история, която да оправдава уменията им и не толкова начесто, че да се обезсмисли цялата уникалност на този процес ми се струва по пленяваща, отколкото брането на билки и дрането на животни.

Лично на мен тази концепция ми допада повече и вероятно е въпрос на лични предпочитания, а не е концепция, обвързана с някаква "олдскул" представа.

*edit - баси, що никой не ми каза, че всяка трета дума ми е "концепция"? Трябва да си сложа сам един минус! :)


399 мнения
профил »
Dreadz каза на 04.10.2012, 19:38 ч. :

За моженето трябва парички. Не може да се очаква да работят без заплата.
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Pillars of Eternity

новини:
Ролевата игра Pillars of Eternity и строителната симулация Cities: Skylines ще излязат за PlayStation 4 и Xbox One тази година.
Obsidian Entertainment пусна мистериозен пост в Twitter с линк към страница с името Project Louisiana.
Предвидена за премиера преди края на годината, Tyranny няма да бъде наследник на Pillars of Eternity, но ще ползва същия енджин.

Ревю:
Тази ролева игра е достоен наследник на великите си предци, но в същото време успява да постигне невъзможното и да пренесе сложния си интерфейс на конзоли.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122