facebook facebook
 
 
 
   
 
Куестовете в Cyberpunk 2077 няма да са процедурно генерирани
17.09.2019

Процедурното генериране, при което географията на нивата или задачите на куестовете в дадена игра се създава от компютър на полу-случаен принцип, започва да става все по-често срещана практика, тъй като спестява време и творческа енергия. Друг е въпроса обаче за качеството на продукта на процедурното генериране. То всъщност е доста позната практика още от първата Diablo игра, но се наложи през последните години с хитове като The Division, Skyrim, Fallout 4 и No Man's Sky (която малко се оля на тази тема).

Именно тази тенденция до известна степен притеснява и всички, които очакваме Cyberpunk 2077, но от CD Project Red разсеяха притесненията. "Всеки куест в играта ще е направен "ръчно". За нас качеството винаги е било по-важно от количеството, а ние не можем да доставим това качество използвайки процедурно генериране. Искаме не просто да държим играчите заети, а да им дадем нещо, което да ги накара да чувстват, че времето вложено в играта си е заслужавало." - написа Филип Уебер, координатор на дизайна на играта, във форумите на компанията. Той също така увери потребителите, че въпреки че всеки куест ще е ръчно направен, те не трябва да се притесняват за нейните мащаби и че тя ще бъде прилично огромна.

Освен това той сподели информация и за страничните мисии. Те ще варират по своите размери, като някои ще са по-дълги и по-сложни от основните куестове, което едва ли ще е изненада за феновете на The Witcher 3. Това, което звучи по-интересно обаче са т.нар. "Street Stories", които ще са съпоставими с monster hunting мисиите от Witcher 3. Това са задачи, които V (персонажът, който управляваме в Cyberpunk 2077) приема от хора, и изпълнявайки ги трупа улична репутация. "Тези задачи ще са разнообразни и играчите ще могат да извличат различни ползи, в зависимост от техния стил на игра. "Street Stories" се проектират от нашия Open World екип, така че като куест дизанер аз самият нямам търпение да ги изиграя, тъй като не ги познавам толкова добре, колкото други типове куестове в играта и ще мога да ги играя по същия начин, по който ще ги играят и обикновените играчи." - допълни той.

Cyberpunk 2077 се очаква на 16-ти април 2020 г. за PC, Xbox One и PS4. 


напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Cyberpunk 2077

новини:
В страната на изгряващото слънце не гледат с добро око на голотата и сексуалните сцени.
Това е второто отлагане на излизането на дългоочакваното ново заглавие на CD Project Red.
Наблюдателни фенове забелязват, че в малък квадрат на гърба на машината са изписани думите Uniform, Victor, Mike, Echo

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122