facebook facebook
 
 
 
   
 
Калкулатор на талантите в Mists of Pandaria
27.11.2011

Не е тайна, че Blizzard планира сериозни промени в системата на талантите в World of WarCraft: Mists of Pandaria. Накратко - ще се сбогуваме със старите "дървета". В четвъртия експанжън играчите ще могат да избират таланти от отделни групи, до които получават достъп през 15 нива. Всяка група разполага с три таланта, обединени от някаква основна идея. Някои ще увеличават бързината на героя ви и ще го правят по-издръжлив. Други групи пък ще намаляват „цената“ за изпълнението на уменията. 

Интересното в случая е, че ще може да избирате само по един талант от група. Това означава, че когато достигнете до 90 ниво на опит (новият таван на развитие), ще имате 6 активни таланта. 

Искате да видите как всичко това действа на практика? Ползвайте новия калкулатор на таланти. Но имайте предвид, че той не включва новия клас (монаха) и освен това Blizzard изрично споменава, че системата подлежи на промяна. Т.е. това, което виждате сега в него, може и да намери място във финалната версия на експанжъна. 

напиши коментар
 


40 мнения
профил »
DestroY каза на 28.11.2011, 09:44 ч. :

Цяла новина за това? Уау..

190 мнения
профил »
Freedom каза на 28.11.2011, 10:18 ч. :

Имайки в предвид сегашната система за таланти, да това променя играта на 50% и мисля че ако го направят ще загубят адски много играчи, което не е лошо тъкмо ще се понапълнят световете на останалите светове.

399 мнения
профил »
Dreadz каза на 28.11.2011, 13:03 ч. :

от 18 възможни таланти за всеки клас имаш право на 6, какво е това безумие ?!!
От години не съм играл, но си спомням много ясно че всеки клас имаше три клона всеки с по 10-20 таланта на които им вдигаш до 3-5 нива, а те сега толкова го опростяват...

Не ми е ястно какво точно се опитва до постигне с това Близард, да привлече умсгвено изостанали и да отблъсне две трети от старите играчи или какво...

7 мнения
профил »
gamer34 каза на 29.11.2011, 14:27 ч. :
Редактиран на 29.11.2011, 14:28 ч.

е тва е излагация по ми харесват талантите в cataclysm 1-3 точки на талант и и са си добре на брои

526 мнения
профил »
shpekovsalam каза на 28.11.2011, 13:54 ч. :

Да, и някой класове стават imba! Всеки път като ударя hunter-a ще му се свалят 4 секунди от Disengage или един вид ще е >>DisengageDisengageDisengage..... И още такива има. Death Knight ще прави AoE Death Grip, а Druid пък AoE Root-in-place и разни други шитове. Много не ми харесва тази талант система, а да не говорим за целия експ като цяло!

481 мнения
профил »
last son of krypton каза на 28.11.2011, 14:37 ч. :

WOW СТАНА ЗА ДЕЦАТА НА 10-12 АРЕ ДЕЦА РЕТАРДИ НАЛАЗВАЙТЕ НЕМА ИГРАЕМ ВЕЧЕ ВОВ ДА ГО ДУХА БЛИЗАРД

43 мнения
профил »
Chronos каза на 28.11.2011, 15:51 ч. :

Всъщност го правят, за да премахнат cookie-cutter спековете. В момента всеки играч вдига последно ниво, отива в някой специализиран сайт и копира спека, който някой си е направил труда да изчисли, че дава най-големи бонуси към dps-а или healing-а.

Промените реално премахват всички таланти, в които е заложена проста математика и оставят само ситуационни и utility таланти, така че всеки да може да си направи спека както предпочита да играе, а не както изискват офицерите от по сериозните гилдии за да се постигнат по-големи числа на DPS и Healing метрите.

Освен това респека ще е супер лесен (нещо като текущото реглифване), така че спека може да варира за всеки бос, в зависимост от това кой с какво ще занимава в самата битка.

Имено тези причини доведоха и до текущата ситуация при билдовете в Diablo 3. Utility + playstyle вместо математика.

113 мнения
профил »
Celebtuile каза на 28.11.2011, 16:31 ч. :

@Chronos, само аз ли се кефя да си изчислявам талантите, с т.нар. 'проста математика', и да смятам кое аджеба повече ми отива на плейстайла, а не цялото смятане да го няма? Щото ако досега почти всички играеха с cookie-cutter spec-ове, то сега всеки един поначало е cookie cutter, със само мъничка възможност от 6 (шест!!!!) умения, които го различават от съседа от същия клас. И веднага и от тях ще се разбере кое за коя роля (tank/healer/dps) работи, и пак ще сведем всичко до 3 spec-а. Само дето ако преди имаше малко хора, които си правеха различни спекове, то сега няма дори да имаме тази възможност.

43 мнения
профил »
Chronos каза на 29.11.2011, 08:15 ч. :

Всеки талант дава бонуси и за трите спека на даден хибриден клас. Ако ги разгледаш по-подробно ще видиш, че почти няма безполезни, за който и да е спек, различават се предимно по ситуационни показатели. Ако някъде има проблеми, най-вероятно вече работят по тях, все пак talent calculator-ът е в много ранен стадий на разработка.

Това което Близард казаха е, че са съгласни да има cookie-cutter spec-ове за отделни босове, но не и като цяло. Ако си хващал Retribution паладин в PvE трябва да знаеш, че спека му се прави сам, дори не ти трябва гайд. Такъв модел е безинтересен и реално обезмисля цялата механика с билдовете.

113 мнения
профил »
Celebtuile каза на 28.11.2011, 16:26 ч. :
Редактиран на 28.11.2011, 16:28 ч.

А в следващия експанд всеки герой ще има 3 таланта - син, червен и жълт. Общо талантите, от които ще можем да си избираме, ще са по 5 в цвят. Ще им викаме Perk-ове, и ще са еднакво безсмислени, обаче винаги ще има 1 OP, който всички ще използват. С други думи, ще играем CoD.

248 мнения
профил »
LetMeFindOut каза на 28.11.2011, 21:05 ч. :

Представих си Warrior или Rogue с Commando...плъзга се по земята и те заколва от 10 метра :D:D:D

503 мнения
профил »
The Chameleon каза на 28.11.2011, 23:23 ч. :

садвам от високоинтелигентните ви коментари, манафи

64 мнения
профил »
Xitera каза на 29.11.2011, 05:28 ч. :

Добре искам да зема 2 таланта от 15лв и да скипна 30 но това не е възможно :(
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
World of Warcraft: Mists of Pandaria

новини:
Activision Blizzard обяви приходите и загубите си за последното тримесечие на тази година и същевременно допълни, че WoW продължава да губи играчи.
Компанията успя да получи подкрепата на съда и сега Ceiling Fan Software ще бъде разпусната, а създаваните от нея ботове - незабавно спрени.
Според доклад на SuperData Research масовата мултиплейър онлайн ролева игра World of WarCraft на Blizzard е донесла приходи от 93 млн. долара през април.

Ревю:
Приключението ни в Пандария е към своя край. Време е да разгледаме и някои от последните елементи в поредния експанжън на World of WarCraft.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122
Blizzard също прави разпродажба на игри 122