facebook facebook
 
 
 
   
 
Извадиха Hatred от Steam Greenlight
15.12.2014

Противоречивата игра Hatred, която се прочу с насилието и етническия си характер, бе извадена от Steam Greenlight.

Ако посетите нейната страница в кампанията, ще видите съобщение за грешка.

"На базата на това, което видяхме в Steam Greenlight решихме да не издадем Hatred в Steam. Поради това ще я премахнем от там", казва лично Дъг Ломбарди от Valve.

Кратко и ясно.

И намирисващо на цензура. 

напиши коментар
 


291 мнения
профил »
bushido каза на 16.12.2014, 09:36 ч. :

Ами добре са направили. Тая болна игра е мечтата на всеки психопат.

570 мнения
профил »
dr_gilotin каза на 16.12.2014, 09:56 ч. :

Тази игра е един много социологически и психологически експеримент за мен, защо ?

Ако хората която я правят не са освидетелствани (а те не са), имат семейства и прочие, защо тяхните мисля, слова не бъдат оставени да им се даде възможност да ги изкажат (доразвият) говорим за свят със свобода на словото в който само потребителя може да определи дали да се възползва от дадения материал или не. Ти, аз и всички консуматори (надявам се) не сме овце и можем сами да решим дали нещо такова си заслужава или не.

От тук и може да определим колко е тънка границата за добро или лошо, която трябва да е индивидуална за всеки и дали тя не е направлявана за нас коствено от други групи хора.

Ако тази игра беше написано че биеш зомбита или хора с извънземен паразит в тях, или да трепеш марсиански деца (например) никой нямаше и капчица внимание да и обърне.


291 мнения
профил »
bushido каза на 16.12.2014, 11:07 ч. :

Дали ще са зомбита или хора е все тая. По принцип много хора се кефят на концепцията за зомби апокалипсис, защото искат да убиват хора без да има последици от това. :)
И все пак самите убийства в игрите може да не изглеждат толкова брутални, ако се сложат в правилния контекст. В GTA и Postal също има насилие и провокация, но там поне има някакво social commentary или пародиен елемент на съвременния социум. Докато Hatred си е чист симулатор за психопати и социопати, който не заслужава пукната стотинка. Клане на беззащитни жени и деца. Напълно заслужено са й били бана в стийм. И без това ще си я изтеглите от замунда, какво се оплаквате?

1616 мнения
профил »
nightwarrior каза на 16.12.2014, 11:57 ч. :

До голяма степен съм съгласен с dr_gilotin. Не мога да разбера логиката, насилието в игри не провокира насилие в реалния живот. Ако се сметнат всички убийства, които съм извършил в стратегии/рпг-та/шуутъри, то ще изляза един доста сносен масов убиец, а най-голямата проява на насилие в живота ми е, детинско сбиване в 6ти клас. Цялата тая мания ми е абсурдна, ако играта/книгата/филма/музиката(казвам го, защото в различните периоди от време е било модерно да се забранява някое от тях, понеже провокирало насилие) не струва, ако разчита само на насилие, към което никой няма интерес - оставете я на пазара, тя ще се самоизяде. Няма по-добър коректив от свободния пазар. Нека я пуснат, ако наистина толкова хора са отвратени от нея, ако наистина играта няма добри качесества, тя ще направи слаби продажби и толкова, ще бъде унищожениа от ревюта и толкоз, до няколко месеца никой няма да я помни.

291 мнения
профил »
bushido каза на 16.12.2014, 13:08 ч. :
Редактиран на 16.12.2014, 13:12 ч.

Не казвам, че насилието в игрите провокира насилие в реалността, просто играта е... болна бе хора! :D Всъщност не мога да преценя коя е по-болна - тази или Manhunt. Айде в Manhunt поне пак имаше някаква идея - снъфф филмите и психарските хобита на богатите хора. А тука просто хващаш карабина и влизаш в киносалон ;)

1616 мнения
профил »
nightwarrior каза на 16.12.2014, 13:55 ч. :

A в Postal ходиш и пикаеш на хората в устите(не само, но надявам се разбра). Играта не е представлявала интерес за мен, честно казано, преди тази новина, дори не бях чувал за нея(или ако съм чул, не съм обърнал внимание), просто съм против идеята, че игра трябва да се забранява, заради това, което някой вижда в нея. Както казах, нека я пуснат, като е толкова абсурдна, отвратителна и безсмислена - ще се провали на продажбите и ще се забрави, че я е имало.

117 мнения
профил »
4ovka каза на 16.12.2014, 10:38 ч. :

Кви лайна се случват по света, а хората се възмущават от няколко умрели пиксела.

ем няма оправия за промитите мозъци

173 мнения
профил »
PCMANIA каза на 16.12.2014, 11:24 ч. :
Редактиран на 16.12.2014, 11:24 ч.

Умрели текстури*
Защото ако пикселите ти "умират" значи, монитора ти е "прее*ан"

769 мнения
профил »
Soviet Reunion каза на 16.12.2014, 12:26 ч. :

Не че е някаква трагедия изваждането на въпросната игра, но много по-важно е от Steam да изчезнат бъгави недоразумения, които никога няма да бъдат завършени, като DayZ...

173 мнения
профил »
PCMANIA каза на 16.12.2014, 12:29 ч. :

ХЕАЛОУУУ!

569 мнения
профил »
King igra4 каза на 16.12.2014, 12:44 ч. :

Тая GayZ още ли съществува :D ?

53 мнения
профил »
pretender каза на 16.12.2014, 14:17 ч. :

GayZ? Ти на колко си бе? На 3 ли? Велика шега ХАХХАХАХАХАХА

1076 мнения
профил »
Deroni76 каза на 16.12.2014, 15:39 ч. :

Сякаш гледам как 8 годишни обсъждат някой учител, който само те мразят.

15 мнения
профил »
stasko6 каза на 16.12.2014, 15:37 ч. :

Добре че вече купих сто и двадесед копя от тази игра за мен и моите многоброини приятели. С радост ще се наситим на тази недостапна игричка. Радвам се че съм на толкова високо ниво в българия.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 16.12.2014, 17:04 ч. :

Играта не е спряна от продажба, а само в Стийм Грийнлайт =) Радвам се, че си на толкова високо ниво в една от умиращите държави в света.

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 16.12.2014, 16:43 ч. :
Редактиран на 16.12.2014, 16:49 ч.

Тази игра ми напомни за оня джихадист дето взел заложници в Сидни. Принципно обичам игри с пуцане, но тази игра наистина си е чист " терористичен симулатор " ...
Пък и със всичките неща като ISIS, тези девелопъри са уцелили момента да пуснат играта. Не бих се учудил ако я спрат от разпостранение в САЩ - и с право ..

Направо да я бяха кръстили ISIS SIMULATOR 2K14 и да сложат за иконка черен флаг, с бял кръг и арабски(?) надписи.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 16.12.2014, 16:56 ч. :

ИДИЛ са проект на ЦРУ също както беше и Алкайда... и еврофашистите в Украйна и "Бунтовниците" в Сирия и Либия и още редица други "спонтанно" случили се събития =)

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 16.12.2014, 17:08 ч. :

То това е ясно, но искам да погледнем нещата, как да ти кажа ... от гледна точка на обикновенния човек. Например си преживял инцидент, или твой близък е имал такъв инцидент от сорта на това в Сидни или Бургас. Би ли ти било приятно да се правят такива игри, които един вид провокират тероризма ( с големи букви - НЕ КАЗВАМ ЧЕ ВСЕКИ КОЙТО ИГРАЕ ИГРАТА БИ БИЛ ПОТЕНЦИАЛЕН ТЕРОРИСТ ) . А че има разлика от ГТА, има. Убийства като в ГТА от всякакъв сорт се случват всеки ден, и ЩЕ продължават. Но замисълът на ГТА не е просто да вържиш по улицата и да избиваш всичко живо както в Hatred.

- My entire life is pure hatred. And i always wanted to die violently .. It's time for me to kill, and its time for me to die ..

Както се беше казало, има една тънка линия в игрите, която не бива да се пресича.
Е, според мен Hatred я пресече.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 16.12.2014, 16:52 ч. :

Не разбирам къде по-точно е разликата в убийствата? В ГТА още от първата част на играта може да избиваш цивилни по всяко време. Практически във всеки шутър избиваш хора, животни и т.н. безнаказано. Асасинс Крийд поредицата се върти около тайното обществото на убийците. Във Фаркрай 3 и 4 имаш пълната свобода да застреляш, заколиш или взривиш всичко, което шава.

Както и да го погледнеш игрите са пълни с насилие. Не ми се вярва Хейтрид да е премахната зареди насилието в нея. Също така, нека не нагазваме в твърдения за насилие предизвикано в следствие от играене на видеоигри защото никой не знае колко точно хора са загинали заради религиозни убеждения, цвят на кожата, в трудови злополуки или пък в ПТП. Айде няма нужда.

Не защитавам играта, но е глупавото да премахват игри от Стийм по неясни причини, а в същото време ла*на като Year 2066 и Slaughtering Grounds биват допуснати до продажба.

291 мнения
профил »
bushido каза на 16.12.2014, 17:13 ч. :

Ама не четете. Тук не говорим за насилието в игрите като цяло (това е много тъпа и безсмислена тема, все едно да говорим за рок музиката и насилието), а за контекста, в който се представя. Hatred лансира идеята колко е готино да ти кипнат лайната в даден момент, да ти писне от всичко, да хванеш една карабина и да почнеш на месо. Обикновения чиновник, пасивния нервак, който намразва живота и му избиват чивиите. Самото послание на играта е болно. Имаше един подобен филм "God Bless America", но той беше по-скоро черна комедия и сатира на съвременното общество с неговите порядки и ценности. Както и да е, не ще да ви чета морал, но ако се кефите на игра като Hatred, значи имате нужда от помощ. :)

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 16.12.2014, 17:15 ч. :

Много точно казано, @Bushido! ;)

1616 мнения
профил »
nightwarrior каза на 16.12.2014, 17:59 ч. :

Postal лансира идеята колко готино е да си откачен пощаджия.
Manhunt лансира идеята колко готино е да си маниакален убиец.
Hitman и Аssassin's Creed лансираt идеята колко готино е да си професионален убиец.
GTA лансира идеята колко готино е да си престъпник(и убиец).
Need for Speed лансира идеята колко готино е да си ненормалник, каращ с 200 в насрещното.
Far Cry(а и почти всеки шуутър) лансира идеята колко готино е да си маниакален стрелец, избиващ стотици.

Следите ли ми мисълта? Да, може да се спори дали има някакъв смисъл зад всички тия действия. В АC, асасините се борят за идеята си, в NFS състезятеля иска да стане първи, във FC3 се бориш срещу поробител психопат,убил брат ти, но уверявам ви, всеки масов убиец също има някаква рационализация на действията си. Колкото изброените по-горе от мен игри са с болно послание, толкова това важи и за тази. Ако сте съгласни с това - какъв ви е проблема, като излезе играта, не я играйте, та нали не всяка игра е за всеки. А ако не сте съгласни, кажете какво играете вие, ама честно тетрис или пинбол?

291 мнения
профил »
bushido каза на 16.12.2014, 19:03 ч. :

В Manhunt изобщо не се лансира такова нещо. Просто изпълняваш прищявките на умопобъркан богаташ "режисьор". А Постал... добре де Постал е много изкъртена игра :D Но дори и тя в основата си беше една пародия на абсурда със всичките си карикатурни образи на известни личности и клишета. Не че я харесвам. А NFS се прави прави с основната цел да рекламира и продава коли. За всичко друго, дето си написал съм съгласен и тези игри не ги оправдавам. Но там поне "болното" послание е повече косвено, отколкото пряко, а насилието е само вторичен продукт. Друг е въпроса как играете Хитмен или Крийда - пурист или като Hatred. Какво играя ли ме питаш? Играя тва, дето ти е на аватара ;) И изобщо предпочитам да съм Dragonborn, шеф на гилдиите и кво ли не, отколкото масов убиец. Но щом ви влече, дерзайте :) Дано и този тренд отшуми. Без жертви! :)

1616 мнения
профил »
nightwarrior каза на 16.12.2014, 19:18 ч. :
Редактиран на 16.12.2014, 19:21 ч.

Както казах играта не бих я играл, дори до днес не бях я чувал. Не съм за играта, а срещу цензората. Пак повтарям, не всяка игра е за всеки. Не става въпрос дали посланието е по-косвено или пряко, в двата случая в крайна сметка избиваш хора, както казах - дори масовите убийци по някакъв начин разционализират действията си, това прави ли ги по-леки? Проблема ми не е нито посланието на играта, нито това което представлява, проблема ми е, че в случая се преиграва страшно. Ако игрите не диктуват поведението ти в реалния живот(за което доколкото разбрах сме на едно мнение) и никой по никакъв начин не те задължава да играеш въпросната игра, тогава къде ти е проблема играта да я има? Не я купувай, аз не бих, но самата идея да се премахне дадена игра, понеже не отговаря на някакъв виртуален морал е абсурдна. Ок, сега е това, ами ако след няколко месеца махнат третия Вещер от Steam, понеже виждаш ли Гералт можел масово да ходи и да сече наред, пак ли ще си ок? Да, съгласен съм, че това е почти невероятна и имагинерна ситуация, но след като на свободен принцип се изваждат игри...

291 мнения
профил »
bushido каза на 16.12.2014, 20:27 ч. :
Редактиран на 16.12.2014, 21:44 ч.

Никой да не бара Wild Hunt в Стийма, щото аз ще стана като Hatred!! :D Ами не знам, човече, просто тоя Hatred явно ми уцели горницата и ми е малко краен. Те и да я цензурират, банват, хората ще си я намерят по всякакви канали.
Бай дъ уей: Вещерот го забавят за края на май 2015г. :(

1616 мнения
профил »
nightwarrior каза на 16.12.2014, 20:57 ч. :

Meжду другото да, че на всичкото отгоре с този ход и направиха бахти рекламата. Играта до днес ми беше тотално под радара, вярвам, че не съм единствен. Аз не бих я играл, но все някой, дето днес я е чул за сефте ще и се нахъса.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 16.12.2014, 21:03 ч. :

Бушидо, мисля, че си нещо афектиран от интернет истерията покрай това заглавие и това ти пречи да гледаш нещата обективно. Представи си същата игра като концепция и геймплей, само че в света на Мас Ефект примерно =) Всички щяха да се радват на командир Овчаров как трепе извънземни и им взривява главите с плазмения си шотгън =) Каква е разликата? Убийствата са си убийства, а игрите са си игри. Нека излезе тая игра та да видим колко е страшна и как ни кара да се поздравяваме с нацистския поздрав и да видим как ни възпитава на расизъм и психарщина.

1-во това е игра, 2-ро има си рейтинг система според която не е за деца, 3-то не знаем нищо за играта освен някъф трейлър. Представи си, че има морален урок на края от който всички ще се почувстват тъпо, че въобще са пуснали играта. Нека да излезе и тогава ще видим, тогава ще коментираме пак. Пак казвам, не я защитавам играта, но имаме твърде оскъдна информация, за да правим финални заключения, а и представи си възможността, че трейлъра е нарочно направен провокативен.

291 мнения
профил »
bushido каза на 17.12.2014, 09:55 ч. :

Не знаех, че има истерия, просто еднъж гледах трейлъра и ми стана лошо. Ти пак не ме разбра, аз говорих за посланието, не за самите убийства. Шепард се бори за кауза и трепе рийпъри. И аз си коля орки в Мордора, но това е друго :D Иначе тоя Hatred няма да има никакакъв морален урок. Тази игра се прави с ясната цел за скандал и провокация. Като Постал. :)

117 мнения
профил »
4ovka каза на 16.12.2014, 18:28 ч. :

Абе бътхъртовете вместо да пречат на други хора да се рдват на играта могат просто да вземат един лубрикант и да си намажат дупенцето че да не ги боли толкова.

41 мнения
профил »
NaSakotoQkata каза на 16.12.2014, 22:15 ч. :

Какъв "човек" трябва да си за да се "наслаждаваш" на такава игра?
Някой психо, какъвто си ти?

117 мнения
профил »
4ovka каза на 16.12.2014, 22:40 ч. :
Редактиран на 16.12.2014, 22:53 ч.

Никаде не съм писал че се наслаждавам на играта
Аз не съм някаква институция( за каквито се имат много хора тук) която да определя кой на коя игра трябва да се наслаждава

Адски е лицемерно да скачат хората срещу всеки нападнал ГТА заради насилието в нея, а сега да прави същото с тази игра

А и чесно ми кажи когато играеш някой шутър на кое му се наслаждаваш
на самото избиване на шваби,китайци,тероряги или на 2та реда текст между мисиите(историята).
Вие верно не виждате повече от 2 метра пред носа си.

41 мнения
профил »
NaSakotoQkata каза на 16.12.2014, 23:35 ч. :

Насилието води до насилие!

Може да сме в 21-ви, но все още не сме се превърнали в психопати( поне някои от нас).

НЯМА ДА ИМА 3-ТА СВЕТОВНА ВОЙНА!

968 мнения
профил »
Serious Sam каза на 16.12.2014, 20:42 ч. :

Спомням си, че някакви такива брожения имаше и срещу Manhunt.

66 мнения
профил »
heartfall каза на 24.12.2014, 10:05 ч. :

дано излезе за писи, че от толкова убийства на невинни в Мас Ефект и Драгън ЕЙджовете вече не издържам, трябва ми по реален "симулатор". Хайде стига в другите игри все едно не ти дават шанс да избиваш милиони или да мъчиш жени... Be real.
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Steam

новини:
От компанията също така дават практически съвети към крайния потребител, за да намали доколкото е възможно натоварването на Steam сървърите.
От Valve значително подобряват начина по който платформата предлага музикалното съдържание към любимите ви заглавия.
Epic Store предлага безплатно три заглавия, a Steam - да пробваме безплатно последното издание на GRID.

Превю:
Gamescom - най-голямото гейминг изложение в Европа и второто най-голямо в света - се проведе за осма поредна година в Кьолн, Германия.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122