facebook facebook
 
 
 
   
 
Игрите през новата седмица 14.05-20.05
12.05.2012

Diablo III е вълшебната дума, която вълнува геймърите по цял свят. Дългоочакваната ролева игра на Blizzard най-вече е факт, а ние ще я подложим на най-подробен анализ и ще ви запознаем с всичко, което си струва да знаете за нея.

Ако искате да пробвате нещо различна през новата седмица и разполагате с една от двете водещи конзоли, то Max Payne 3 е играта, която попада във вашето внимание. Докато РС версията бе забавена за 1 юни, конзолните геймъри ще имат възможност да проверят дали и тук дългото чакане си заслужава.

В същата тази седмица се очаква и РС версията на отборния зомби шутър Resident Evil: Operation Racoon City и ние ще надникем в заспалото градче, за да видим дали алтернативния прочит на класическата хорър поредица е успешен.

Diablo III (ролева, РС) - 15 май
Hitman Sniper Challenge (аркадна, PC/PS3/XBOX360) - 15 май (PC версията излиза на 1 август)
Max Payne 3 (екшън, PS3/XBOX360) - 18 май
Resident Evil: Operation Racoon City (екшън, РС) - 18 май 

напиши коментар
 


369 мнения
профил »
emsito каза на 13.05.2012, 05:37 ч. :

Moже би една от най силните седмици до сега ^_^

142 мнения
профил »
Skygleam каза на 13.05.2012, 06:35 ч. :

Ако не R* не изкарат GTA V тази година, сега (14-20.05) ще е най-силната седмица за годината.

292 мнения
профил »
Dumbaldor каза на 13.05.2012, 06:45 ч. :

За мен, който каквото и да изкарва, това ще е най-силната седмица за десетилетието. ;)

26 мнения
профил »
beastkillerBG каза на 13.05.2012, 07:18 ч. :

Тази седмица е наистина велика. Излиза Diablo III :)

219 мнения
профил »
khassad каза на 13.05.2012, 07:43 ч. :

Най-накрая успях да видя тази новина тук и най-важното е остават 2 дена.За мен това заглавие е най-голямото за изминалите години.

1072 мнения
профил »
BoBiTy666 каза на 13.05.2012, 07:45 ч. :

Йеееее дългоочакваната ми игра!
Resident Evil: Operation Racoon City ^^

145 мнения
профил »
Fenrir каза на 13.05.2012, 07:45 ч. :

Вие тази седмица ще излизате ли от домовете си изобщо? :D

17 мнения
профил »
titanat каза на 13.05.2012, 09:15 ч. :

Аз ще излизяза за да си взема Diablo 3 кутията.

404 мнения
профил »
Revive_ каза на 13.05.2012, 08:59 ч. :

:D Декарт Кейн е много направен на тази снимка....:D
След 15 лета отново ще видим Диабло игра...с много яки неща, затова бързо като излезе направи Ордъра.......това звучи запоследък

1565 мнения
профил »
n00b каза на 13.05.2012, 09:04 ч. :

Ми да го духат Близард.

Диабло 3 ще е с 4 трудности, тоест една и съща история я въртиш само за да се приготвиш за следващата трудност, където ще си с по-слаби резистънси, а гадините ще са по яки. Време беше тоя жанр да разнообрази тая простотия с различните трудности и Д3 щеше да избие тотално рибата, ако го бяха направили.

Все едно

Да го духат

Милиони балъци винаги ще има :)

17 мнения
профил »
titanat каза на 13.05.2012, 09:14 ч. :

Като че ли изобщо не си играл Diablo II момче ...

29 мнения
профил »
bulLshi7 каза на 13.05.2012, 09:29 ч. :

Доста мъка има на този свят... Ти сигурно и на супер Марио си се тварил, че има едно ниво с 1000 трудности. Цъкай си MW и остави легендарните игри на нас.

20 мнения
профил »
Panovski каза на 13.05.2012, 09:41 ч. :

n00b ти ще им духаш на Blizzard и то при положение, че са в настроение за извращения с гадни тролчета, като теб =) капиш ?

242 мнения
профил »
Труповоз каза на 13.05.2012, 10:50 ч. :
Редактиран на 13.05.2012, 10:52 ч.

А Devil May Cry като има един милион трудности, какво ви спираше да се кефите? Всеки нормален човек ще изиграе играта поне 2 пъти, а Inferno ще е доста по-различна игра от останалите трудности.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 13.05.2012, 12:47 ч. :

Някой ден като загубите девствеността си, ще осъзнаете колко много сте пропуснали, докато сте събирали айтъми за да прециклите и инферно трудността, но дотогава продължавайте да пиете преварена урина от монитора :)

242 мнения
профил »
Труповоз каза на 13.05.2012, 14:05 ч. :

/facepalm
Гаджето ти да не е казала сутринта, че е бременна?

375 мнения
профил »
grand6master каза на 13.05.2012, 23:12 ч. :

ахха добре си ги натролил браво

90 мнения
профил »
Slackers каза на 14.05.2012, 08:03 ч. :

Тебе май на си ти пускали от бая време да боднеш чушлето........и за това си дошъл да потролиш...и ако незнаеш специално за теб да те ограмотя какво е тролл...

"Троловете се държат, в най-общия смисъл на думата, като хулигани. Някои хора се държат като тролове с цел собствено развлечение, получавайки удоволствие от собствените си действия. Понякога това са хора, които искат да привлекат вниманието върху своята персона или фанатично вярващи в нещо. Троловете от този вид се наслаждават повече от процеса, отколкото от резултата. Самите тролове се делят на два вида - прост и сложен. Простите тролове се разпознават от пръв поглед, поведението им е предизвикателно, отправят директни ругатни и целенасочено нарушават правилата. Сложните тролове отлично познават правилата в сайтовете, където се подвизават и го правят на границата на нарушаването им, често карайки администраторите да превишат пълномощията си или да нарушат собствените си правила. Често троловете имат за цел отклоняване на вниманието от основната тема и превръщането на конструктивното обсъждане в дрязга. Един от основните използвани методи е нападателният - агресивното подмятане на клевети, компромати, слухове и т.н."

За съжеление ти си от простите тролове....

20 мнения
профил »
Panovski каза на 13.05.2012, 09:06 ч. :

Дааа велика дата 15.05.2012 ! А отпуска не съм си взел само, защото мога да играя от работа =)

... AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE ...

17 мнения
профил »
titanat каза на 13.05.2012, 09:18 ч. :

Ееееее доживях и до този момент! В училище не дават отпуски, за съжаление. Обаче следващата седмица не се учи, така че имам предостатъчно време да се зомбирвам докато не ми увехнат пръстите

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 13.05.2012, 09:22 ч. :

В Новината виждам само DIABLO III и некви бели и черни петна след това.


P.S. Да свършва по-бързо сесията и да я почвам :)

321 мнения
профил »
X-ray каза на 13.05.2012, 09:29 ч. :

Много ще се накефя утре да съобщят, че Диабло 3 е отложена.

20 мнения
профил »
Panovski каза на 13.05.2012, 09:37 ч. :

Е и аз много ще се "накефя" да ти скъсят ръцете до лактите =) .... ама какво да се прави, ще трябва да се задоволя, че Господ те е наказал да си гаден трол ^.^

219 мнения
профил »
khassad каза на 13.05.2012, 09:36 ч. :
Редактиран на 13.05.2012, 09:37 ч.

X-ray ако това стане,което НЯМА сигурно ще има размирици и атентати срещи Близард и може би дори жертви.На някои луди фенове просто им се изчака чаканката и просто ще е направо чисто самоубийство спрямо Близард да направят точно това.

150 мнения
профил »
gambit_12 каза на 13.05.2012, 10:07 ч. :

макс пейн за комп?

466 мнения
профил »
Ronaldo9 каза на 13.05.2012, 10:48 ч. :

На 1-ви юни.И аз я чакам с нетърпение.

85 мнения
профил »
nike_97_ каза на 13.05.2012, 10:23 ч. :

оо усещам стопена видео карта до няколко дена :D:D

219 мнения
профил »
khassad каза на 13.05.2012, 10:39 ч. :

Само да вметна че от няколко дена има бета на Torchlight 2 играя тази игра от снощи,но взе да ми писва от нея.Доста бързо омразва,защото има голямо еднообразие.Може би са се опитали да копират малко от Диабло,но самата графика е някак си детска.Видях за какво става въпрос,но Диаблото ще си каже тежката дума в края на краищата.Все пак цената на Д3 е много по висока от на Torchlight 2-29 лева от стийм-а.

20 мнения
профил »
Panovski каза на 13.05.2012, 11:34 ч. :

Да и аз поиграх Torchlight 2 бетата. Графиката на мен ми беше забавна, определено се вписва в очевидната им концепция да вкарат хумор във всеки елемент на играта. Но и на мен ми беше еднообразна, еднообразни гадинки срещу, които се биеш, еднообразни куестове, еднообразна заобикаляща героите среда. Да това е само бета, но съдейки по първата Torchlight, където еднообразието в един момент те кара да не ти е интересно да играеш, мисля че този огромен проблем са го допуснали и във втората част, а очаквах да са се поучили, но уви май не е така.

90 мнения
профил »
Slackers каза на 14.05.2012, 08:07 ч. :

Просто като се потопиш в атмосферата която близард са направили няма да те интересува нищо останало.И аз пробвах тъпия "барни го" но не става, мога да ги сравня трезво защото цъках бетата докато не я спрая на 1-ви.Само незнам днес след 1 часа ще е мн. натоварено ще се прескачаме...

219 мнения
профил »
khassad каза на 13.05.2012, 12:28 ч. :

+1 така си е,много смисъл няма в самата игра.Има две основни неща да дигаш левел и да биеш еднообразни мобове-леко скучно и досадно става,като поиграеш 1-2 часа.

91 мнения
профил »
demona каза на 13.05.2012, 12:47 ч. :

Е дългото чакане най-после е към края си... а дали си е струвало.... е след 2 дни ще разберем...

969 мнения
профил »
Serious Sam каза на 13.05.2012, 13:03 ч. :

Напиши коментар срещу Дибало, получи 1000 гневни отговора...

369 мнения
профил »
emsito каза на 13.05.2012, 13:09 ч. :
Редактиран на 13.05.2012, 13:10 ч.

Въпреки че очаквах Diablo 3 с голямо нетърпение, очаквах и една друга игра, а именно Torchlight 2. Смешно ми става, когато от Rinic Games казваха, че тяхната игра ще излезе преди Diablo 3... както и да е, все пак очаквах и Torchlight 2 в тази седмична надпревара.

188 мнения
профил »
Spook4o каза на 13.05.2012, 13:48 ч. :

Аз очаквам с голямо нетърпение и Grim Dawn.

219 мнения
профил »
khassad каза на 13.05.2012, 14:40 ч. :

Да и аз също така чакам играта Grim Dawn,но очакванията ми за нея не са кой знае какви,все пак като излезе по нататък ще я прегледам,но залагам за момента на Д3.Относно Торчлайт 2 бета-няма да се задържи много на харда още 1 ден и давам най-много и заминава.

503 мнения
профил »
The Chameleon каза на 13.05.2012, 15:02 ч. :

дойдохме си на думата

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 13.05.2012, 16:03 ч. :

@ n00b - Браво, стискам ти ръката! Един човек дето да си енаправил труда да види за какво става въпрос. Аз не бях в бетата, но имаше тонове бета стрийм в туич-а, и честно да си кажа - въобще не се впечатлих. Старият гриндеж и почти същата гейм механика от преди 12 години. Сериозно, когато Дюк Нюкъм 4 евър излезе всички го наплюха и зачекнаха заради старарият геймплей дето имал, и колко дървено изглеждало всичко.... СК2 и Д3 имат същите дървени гейм механити от едно време обаче виж - всеки ги боготвори. Какво му става на света в последно време? =)

1565 мнения
профил »
n00b каза на 13.05.2012, 17:13 ч. :

Така де, време беше заглавието, което вече е метафора за хек енд слеш РПГ, да направи една иновация, като например адски дълга кампания и много сайд куестове примерно, вместо хиляда пъти едно и също. Едни руни, дето по-малко ме кефят от предишните като употреба, в инвентара всичко заема еднакво място(!?!), пазар на предмети. За мен играта фейлва здраво. Интересна ми е само историята, която ще е изнасилена. Какво Диабло бе, нали го убихме, заедно с братята му.

ВК, поздрави :)

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 13.05.2012, 21:37 ч. :

Пичове, не съм фен на играта, нито пък тепърва запалващ се, но мисля, че не е редно да говорите при положение, че изобщо не сте я тествали. VK_ едно е да зяпаш клипчета, друго - да мине през ръцете ти. n00b, играта наистина може да е с поизнасилена история, но е пипната много, нищо, че си остава в общи линии все същата касапница за итеми. Сайд куестове има много и те представляват така наречените рандом евенти.
Играх бетата предоволно и смятам, че играта е хубава, но определено не задоволи представите и очакванията ми. Нека излезе, да поиграем, който иска разбира се, пък тогава ще се види наистина кое си струва и кое не. Относно циклежа по различните трудности, само там падат хубавите итеми, не е колкото само за престижа, че си бил играта на всеки режим. Нормал е само за разгрявка и за историята. Същинската игра ще бъде открита на максимум само на последните трудности.

90 мнения
профил »
Slackers каза на 14.05.2012, 08:15 ч. :

Абе ти сам си го каза,че не си играл бетата.Не знам какво му стискаш ръце като всички знаеме, че не си голям фен на диабло...било старо от преди 12 години, добре нали това е целта, да се запази стария облик.Те и нямат голям избор или правят иновация или се придържат към старото, което е най добре.Представиси да го бяха направили като УОУ и какво правиме после тролиме.Що не кажеш нещо за стар крафт 2, където само едениците уж са променили???????Всичко друго си е по старо му, да различен жарн но това не е важното в момента.Старо но детайлно незнам с какви очила си но нормалния човек който не е чак такъв фен няма да троли толкова.И да 4 трудности но да си беше направил труда да прочетеш каква ще бъде разликата, а тя няма да е никак малка....Другото за което никой незнае е PvP-to, за което никой няма право да троли защото незнае какво е.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 14.05.2012, 09:05 ч. :

Слакърс, ПвП режима няма да излезе с премиерата на Д3...

90 мнения
профил »
Slackers каза на 14.05.2012, 09:54 ч. :

Пределно ми е ясно това, че ще получиме орязана игра и после ще се пачва....
За PvP-to си казаха, че няма да го пуснат веднага...

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 13.05.2012, 17:00 ч. :

Същия геимплеи и същия безкраен грайнд било. Абе вие гневните пичове какво точно очаквахте от Диабло 3? Не ви разбирам. Успях да поиграя 10-15 часа като имаше отворена бета и ми хареса. Игрите, които се очакват от този жанр, за които се сещам в момента, а именно Torchlight 2 и Grim Dawn не мисля, че ще предложат нещо по-различно. Torchlight 2 ако е като 1цата ще е един безкраен dungeon crawler само дето този път са се опитали да вкарат по-добра история. Grim Dawn за нея още е рано, но ако съдим по Титан Куест, то тя ще бъде игра с хубава история, добре измислени герои и системи, но сигурно ще носи и недостатъците на този жанр , а именно старите еднакви механики и донякъде грайнда за итеми.




П.С. Само не се палете просто се опитвам да ви разбера, защо не ви харесва, ако някой му се говори по въпроса без да се гневи да дропне един коментар тука.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 13.05.2012, 17:16 ч. :

Като цяло жанра доста е зациклил от години и беше редно Диабло 3 да вкара доста свеж въздух, ама май няма да стане.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 13.05.2012, 17:32 ч. :

Ако само имаш търпението да изгледаш тези клипове ще ти стане ясно http://www.youtube.com/watch?v=r4ZH9trHqO Q&feature=player_embedded - Играта ще бъде безплатна и по всичко личи, че бъде по-зрелищна от Диабло, също така виж бойната система - поддържа жестове с мишка.

А тази? http://www.youtube.com/watch?v=ylXyw28-KN g - също безплатна, и така като гледам покрива Диабло.

Още едно безплатно заглавие http://www.youtube.com/watch?v=DuPwHYlrHC A

Отделно, Торчлайт 2 и Грим-а - По-скоро подценяваш индитата. При наличните сведения за задаващите се заглавия и опита от бетата на Д3, аз мисля че е редно да не се изпада в екстаз покрай излизането на Д3, защото реално няма да предложи нещо революционно и неповторимо, което безплатните (подчертавам) игри няма да покрият. Останалото е проста логика:

1) Ако искаш да даваш пари за нещо, от което знаеш, че няма да си изненадан - Диабло 3 е за теб.

2) Ако обаче искаш да пробваш нещо ново - ще си купиш Торчлайт 2 или Грим-а.

и 3) Ако си го закъсал с парите или просто не ти се дават винаги можеш да играеш безплатните заглавия, които също имат доста потенциал да предложат нещо различно, и то за никаква цена =)

При толкова много алтернативи Д3 ще бъде последната в списъка ми.

636 мнения
профил »
Dumb_Joe каза на 13.05.2012, 17:53 ч. :
Редактиран на 13.05.2012, 18:10 ч.

Добре. Съгласен съм с вас за това, че няма нищо ново. Аз обаче (нямам представа за другите) съм от тези, на които това е любим жанр (хак & слаш РПГ) и всяка игра е ценна и забавна и като изключим ултрасите на Диабло може би затова се вълнувам толкова и в момента се чудя от къде да скътам още 30 кинта за играта. Мерси все пак за кличетата сега поне ще знам какво още да чакам.




180 мнения
профил »
Grubiqn каза на 14.05.2012, 05:19 ч. :

VK имах търпението и изгледах клипа.Честно да ти кажа като я гледам тая игра все едно гледам клип от Д3.Ще ме извиняваш но колко игри след Диабло и Диабло 2 окрадоха бойната система и я караха 10 години на копи пейст м????Доколкото видях битките са същите защо ли....А на господин n00b бих му казал че трудностите варират във всяка една игра.Ако му пречи че трябва да минава същата история на по-голяма трудност откажи се от гейминга братле.Нямам нищо против никоя игра когато е направена така,че да ме грабне.Съгласен съм за безплатните и платените,но дълго време играх в пиратски сървъри на една друга игра на Близард и след като видях оригиналните платени сървъри съвсеееем друго ми стана като представа.Така че и аз като всеки нормален човек съм за безплатните неща :) но айде да си помислим и за труда на хората.Освен това само ще вметна че тия free2play игри ВИНАГИ имат едни премиумчета които аджеба да ти отворят по-голямата трудност,повечето итеми,по-хубавите неща общо взето.И в крайна сметка какво става?Давам 100лв веднъж и играя доживот,а в другата?Давам всяка седмица/месец по 20-30лв за премиуми и други подобни тъпотий....Е извинявам се ама предпочитам утвърдените неща :) Ест това си е мое лично мнение не ангажирам никого да ми вярва.Наслука.

20 мнения
профил »
Panovski каза на 14.05.2012, 06:19 ч. :

+1 за Grubiqn, точно така си е !

90 мнения
профил »
Slackers каза на 14.05.2012, 09:52 ч. :

Какво ми ги хвалиш тези NCsoft не мога да разбера с графика ли ????В днещно време графика болл....Гейм плей ли???Като ги удариш и те изчезват само кръвта плиска, стълби падат още преди да се докоснат до пода изчезват....Замахва във въздуха и мобите умират няма проблеми, нещо там скача прави..ако искаш да покажеш нещо найстина качествено да беше пуснал Guild Wars 2, която за мен е едно от яките заглавия тази година без много реклама и шум хората са направили една великолепна игра...Каква алтернатива никои не те е вързал да даваш пари за игра, още по малкото купуваш един път и забравяш.Какво ново искаш да има ти мн добре знаеш, че няма как да стане те филмите гледаме 2-ра,3-та 4-5-6-7-8 част, ка моли за игрите и все пак не чакаме Диабло 1, а Диабло 3 и не виждам какъв е смисъла да тролиш като хората са си направили Диабло просто, какво ново да очакваш в продължението?????Метороиди да падат у вас ли????Чакай още 1 години ще пуснат и kinekt за PC пък ще си ръкомахаш у вас......и пак едно и също ще си играеме.
Та въпроса е защо не ни оставиш да си се накефиме, а пък ти си играи фрее орязани игри с мн. слаб съпорт.Само не ми ги хвали NCsoft, защото като си взех Aion чаках за тикет да ми отговорят 1 месец просто нямам думи, да ми хвалиш недоказали разработчици.....Да не говориме, че всички бяха с ботове в Aion и ти си ги репортваш те си си седат няма проблеми дигат ти рамене.Да ти кажа и за друга фрее игра като си тръгнал да ги хвалиш на "Perfect World" Forsaken World и останалите серии бяха толкова бъгави, че не може guild basa да вземеш защото е дръппната версия и там у азия нямат 14566532 гилдий като в европа и просто нямаше начин да дигнеш 4лв. без база като гилда ти е 3лв. и с две думи имаш 20 гилдий и това е не може повече.За BlackLight Retribition пак на същите уж "безплатни" разработчици(трябва да си шчупиш телефона от смс за някои друг криптик защото трябва да играеш 10 милиона часа за да си земеш ъбгрейд на оръжие и т.н. за повече от 1 ден наем.......Така, че не ми ги хвали тея уж безплатни защото после ти режат главата и вместо да имаш 20 слотова чанта примерно ще имаш 5 за друготот трябва да платиш примерно 2 долара.Моля ти се и ти си един промит мозък....безплатно ама само ти си мислиш, че е безплатно...

748 мнения
профил »
rosniak каза на 13.05.2012, 17:24 ч. :

На феноветеи играчите, които са чакали играта и които са си я поръчали- да им е честито Diablo-то.

407 мнения
профил »
Damnation каза на 13.05.2012, 18:09 ч. :

Lol, две тролчета са открили че в D3 няма нищо иновативно и различно от досегашната формула - нещо което май беше очевидно от първите алфа клипове които изтекоха в нета преди.... няколко години ? До тук нищо лошо, но двете тролчета си позволяват да ръсят етикети и обиди спрямо хората, които видиш ли,са осъзнали очевидното доста преди тях, и изглежда то не им пречи. Не знам дали има скала на жалкарството, но ако има, вие момчета ( предполагам сте момчета ? ) може да се борите за първенство в нея :) Айде играйте си индитата и със здраве :)

242 мнения
профил »
Труповоз каза на 13.05.2012, 18:13 ч. :

Разочаровате ме.
Първо на първо, Дюк Форевър не беше нищо общо с олдскуул геймплея, който трябваше да бъде.
Второ, защо Близ да поправят нещо, което не е счупено? Геймплея на Starcraft и Diablo се хареса на достатъчно хора и все още се харесва. Очаква се Диабло, а не друга игра, затова да го променят никога не е добра идея. Феновете на двете поредици не искат нова игра, а просто бонус контент. Чудя се дали има човек, който е преордърнал Д3, който ще играе играта защото е точно Диабло 3, или защото е от Диабло поредицата? Ако е от първия вид, значи скоро ще разбере колко е преебан, след като види игрите, които ВК е представил отгоре. Човеко дава пари за Диабло, Диабло получава. Колко успешна ще е, предстой да се види.
Трето. За 3-ката каква изнасилена история става дума? Белаял и Азмодан са още живи, хората са безпомощни срещу ордите им след LoD. Близард сами си казаха, че с 3- ката завършват историята на оригиналния D1. А самия Диабло никога не сме го убивали във първичната му форма, а винаги превъплътен в нещо друго. Мъртвия демон се връща в Abbyss и оттам само се очаква някой да го призове. Така че можеш да убиеш Дявола в 100000000000000000 игри по 10000000000000000 пъти и пак ще се върне.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 13.05.2012, 21:41 ч. :

Хехе =) Ами то, Труповозе, разочерования в живота колкото щеш, не виждам защо тукашните коментари трябва да са изключение. Преди "първо на първо" ще отбележа, че не целя да те обиждам или по някакъв начин да ти наранявам достойнството. Представи си следното:

Първо на върво, приеми, че няма как да ме убедиш в тръвдението си с едно единствено изречение, което е лишено от съдържание. Нищо, затова пък аз ще ти кажа защо смятам, че ДН4Е е по-скоро олскул шутър.

Най-явното нещо е концепцията. Имаме игра с морално остаряла концепция, която не отговаря на сегашните стандарти за ААА шутър. Иначе много от характерните за Дюк неща си бяха вътре - арсеналът, цинизмите, персонажите, атмосферата дори, че и времето за изиграване. Като се върнем назад във времето, игрите като Куейк 2, Ънрил, Хаф Лайф (за сведения, да, така се произнася), имаха едни и същи характерни черти - ниско полигонести модели, слаб левъл дизайн, поразмазани текстурки тук и там. Повечето от това го имаше и в ДН4Е, и то не беше никак случайно, нито непредвидено. Рандал Пичфорд го беше обявил в едно интервю, разказа как когато прохождал в бизнеса, 3Д Релмс го взели на работа при тях, затова той се почувствал морално задължен да докара този прект до завършек, и то не как да е, а както е бил планиран от самите 3Д Релмс. На лице имаш морално остарял шутър, с концепция отпреди сумати години, и геймплей от там някъде. Единственото ново/съвремено (що годе) нещо беше енджина =)

Второ, ами, едно време Москвича е бил голяма работа, но се появили едни германски коли като БМВ и Мерцедес и тотално го изместили от българският пазар. Кажи ми честно, ако ти връчат една сума достатъчна да си купиш една средна класа БМВ (примерно, втора ръка ако щеш), какво ще направиш с тая сума ще си вземеш БМВ или ще си купиш чисто нов Москвич? Същото и с механиките в СК и Диабло, на времето са били супер, но сега отстъпват на по-модерните. Точно по тази причина фейлна и ДН4Е. Затова не ги признавам, без значение колко ще ми ги пропагандират.

Трето, малко е неприлично да коментирам от чуждо име, но предполагам че Нууба е имал в предвид колко банално става вече това изтребване на едни и същи злодеи. Не съм запознат в детайли с демонологията, но ако някой зъл демон/дивелъпър се опита да ми пробута 100000 игри, в които да обивам едни и същи демони по 100000 пъти... е, тоя демон си проси тоягата мен ако питаш.

Айде и със здраве =) Аз пак да припомня, че не целя да затапвам или да се заяждам, просто си представи, че може би има и други гледни точки, и че може би, твоята не е най-правилната.

242 мнения
профил »
Труповоз каза на 13.05.2012, 23:53 ч. :

Малко е странно въведението и финала ти, предвид факта че почти всеки твой пост, свързан с Близард е оплюване на продуктите им и антиреклама, която крещи :"Ако купите WoW, ще я изпуснете, ще се подхлъзнете на нея и ще си счупите лакътя. След 3 дни мъчение ще умрете от кръвозагуба". Тежко налагаш лично мнение, според мен, което не е винаги нужно. Аз от друга страна не правя подобно нещо в последния ми пост, ако изглежда така, значи ме е мързяло да използвам по-богат речник.
Не смятам, че техническата част от ДНФ може да я сложи в графата на олдскул. Размазаните текстури и прочие трудно ще ме накараш да повярвам, че са били там по друга причина, освен мързел от страна на разработчика. Ако наистина са сложили подобна техника, само за да наложат олдскул атмосфера... wtf?
Самата атмосфера на играта също няма как да е част от олдскул изживяването. Тя е част от франчаиза. Дюк е екшън комедия, нима това е жанр, който вече не се използва и няма място в модерния свят? Проблема си беше в геймплея (пъзели/2 оръжия). Хумора отстъпи на глупостта.

Това с колите ми звучи неуместно (може би защото от коли не се интересувам). За мен е важно даденото нещо да не се разпадне по пътя курс София-Видин и да не се чупи всеки 2 месеца. Каква аналогия имат игрите в това не знам.
За геймплея на Близард, както вече споменах, той все още работи и има хора, който го харесват. Не мога да си представя човек, който не играе игра, защото е "стара". Също така "игра" е съвкупност от геймплей/атмосфера/история и други елементи. W40k DoW1 за мен е стратегията с най-добър геймплей въобще, но пред неговата иконка на десктопа стой SC, заради съвкупността на атмосфера и история, които повече ми харесват от тези на DoW1. Важно е цялостното изживяване, а не много игри докарват мрачното европейско усещане на Диаблото. Лайнейдж я следя и изглежда супер, но там (засега) се забавлявах само с големината на огньовете направени от мага, не със смъртта на мобовете (както в Д3). Японски/китайски мотиви не харесвам. Вижда се ясно, че нововъведенията в Д3 не са същите, както например кампанията на SC2, но остава ден, преди сървърите да са пуснати, така че 100% финален резултат няма. И нека да сме честни. Ако Д3 фейлне като ААА игра, ще им е за първи път на Близард и ще си вземат поука. Иначе просто като игра няма начин да не се хареса. Последното, за което се сещам е Prototype1 хич не беше върховната игра на годината и все пак беше достатъчно забавна да бъде изиграна по няколко пъти от значителен брой хора. Ами Splinter Cell:Conviction? Това са само 2 бързи примира, много подобни игри има. И нека да отбележим, че паричната сума е проблем само в нашата шибана държава.
За сюжета. Диабло е на пръв поглед като анимационните сериали. Имаме зъл тип, който се появява във всеки епизод и интересната част е с какво оръжие ще погуби света и как ще го спрат. Самия сюжет на самостоятелна никога не е бил сложен и оплетен. Аз си го спойлнах и ми хареса. Както и на друг приятел. И + това в Д1 Лазар беше доста по-голям злодей от Диабло, а в 2-ката Баал също го превъзхождаше. Незнам дали нууб е играл игрите, но според мен Диабло никога не е бил "Дъ Злодея" а просто обект, който създава истинските вилъни.
Не мога и да разбера какъв е проблема тука? Диабло е тъпа игра? Диабло е тъпа игра за времето си? Близард имат милиарди, ама правят тъпа игра? Не съм сигурен,ама ако използвам цялата си умствена сила, дадена на мен Свети Свинеубиеца, стигам до отговор : Не давам пари, не го играя. Тъпо е? Не ме интересува.
Ако се опитвате да опазите хората от лош избор, първо имаше бета и един милион видеота. Ако сте им нужни вие, за да кажете че играта е лоша, значи са тъпи фусари и трябва да умрат в кофа. Не е все едно ние тъпанарите фенове на Диабло ще отглеждаме и възпитаваме децата ти или подобни глупости. Бащата казваше едно време :Троши си главата. Който си строши главата и не е зарадван от играта, негов си проблем. Който е зарадван, нека си спомни кретена, който даде 1700 за MW3 и да се усети че хора има всякакви, едни със вкусове по-тъпи от тези на другите.
И за финал, доста текст си отделил да ми покажеш, че не желаеш да ме обидиш. Смешно е как го изкарваш все едно съм полуидиот и не мога сам да разбера, че с аргументите не ми желаеш зло. Ако всъщност ме интересуваше, бих бил 2 пъти по-яден точно заради мирните послания, отколкото ако ме беше наругал на 20 реда и казал, че личното ми мнение е грешно.
Сериозно... пиши си поста. Ако оня е торба с месо и кокали с надпис "Дебил" да мисли каквото ще.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 14.05.2012, 05:08 ч. :

Страшен коментар, отдавна не бях виждал такъв тук. А що се отнася до налагането на лично мнение, това го правя само с една единствена цел - да предизвикам критично миселне, и то не към моето мнение, а към онова, което ни го рекламират. Е, този метод удря на камък в 95% от случаите, но хора като теб вдъхват вяра в човечеството (както е модерно да се казва). Явно ще останам с различия по темата, а вероятно и по други, но важното е че се стигна до този извод без да се употребяват обиди. =)

1978 мнения
профил »
DragonSlayer каза на 13.05.2012, 19:21 ч. :

Хм, някак съм по-любопитен какво ще предложат Path of Exile и Grim Down (и поне две от заглавията, които VK спомена), отколкото Д3. Не че не съм цъкал Д1 и Д2 до припадък месеци подред, но някак бетата на Д3 не успя да разпали тръпка в мен, както може би очаквах след толкова чакане.

А и нещо не мога да схвана цялата истерия около излизането на Д3 - все едно на 15 Близард ще презентират лек срещу Алцхаймер, а не игра!

4 мнения
профил »
jerichoholic каза на 13.05.2012, 19:44 ч. :

Само на мен ли не ми пука особено за Диабло, а за пича на аватара ми?

268 мнения
профил »
Demon II каза на 13.05.2012, 20:59 ч. :

Да !

2059 мнения
профил »
Zipy каза на 13.05.2012, 21:03 ч. :

you're all alone there dude

353 мнения
профил »
[BG]QQ каза на 14.05.2012, 04:53 ч. :
Редактиран на 14.05.2012, 04:54 ч.

Не! И на мен не ми дреме за диабло.

149 мнения
профил »
fridge каза на 14.05.2012, 03:48 ч. :

Fapfapfapfapfapfpafapfapfapfapfapfap...........

360 мнения
профил »
Fallout FAnbOY каза на 14.05.2012, 05:34 ч. :

Махайте го това диабло, играйте SKYRIIIIIIIIIIIM

296 мнения
профил »
TheOnlyHero каза на 14.05.2012, 05:44 ч. :

-1 Не съм съгласен с теб, диабло за мен е религия и нямам търпения да я играя тая игра !

203 мнения
профил »
Stunkata8 каза на 14.05.2012, 05:53 ч. :

Diablo със сигурност се чака повечко, но Max Payne ще е наистина добра игра!

38 мнения
профил »
doni каза на 14.05.2012, 06:10 ч. :

Стига писахте неверни неща РС мания!

Hitman PC, PS3 Xbox 360 - 20. ноември!!!

Моля проверявайте хубаво без да пишете стари нщ!

278 мнения
профил »
fizo каза на 14.05.2012, 06:16 ч. :
Редактиран на 14.05.2012, 11:02 ч.

Ейййййй от години чакам нещо хубаво да излезне писна ми от еднодневки, които инсталирам играя има няма 5 пъти и изтривам.

Диабло 3,а в почивката Макс Пейн малко bullet time и здраво пуцане :) Като в доброто старо време Диабло 2 + Макс Пайн 1 и по-късно и 2 :).

160 мнения
профил »
gamble каза на 14.05.2012, 12:32 ч. :
Редактиран на 14.05.2012, 12:33 ч.

Басси едно време с аверите се ебавахме, че внуците ни евентуално ще цъкат на Дибало 3. А то к'во стана... ?!?!?!?! Утре излиза... не мога да повярвам... а и също не мога да повярвам, че дадох 100 кинта :D

407 мнения
профил »
Damnation каза на 14.05.2012, 21:20 ч. :

брат, не знам какво да ти кажа, освен да побързаш с внуците... за първия експанжън на Д3 ( а този път се очакват 2, не един ) може и да успееш ;)

139 мнения
профил »
davion100 каза на 14.05.2012, 15:03 ч. :

Diablo 3 и Max Payne 3

219 мнения
профил »
khassad каза на 14.05.2012, 21:04 ч. :

Честита Нова Диаблочна Година на Всички Фенове!Успех!

5 мнения
профил »
Borend каза на 15.05.2012, 07:38 ч. :

Алелуя..... изгоря ми видеото... прокълната истрория :(

Diablo I`ll miss you ;(

1320 мнения
профил »
Finalrequiem каза на 15.05.2012, 15:38 ч. :

Лятото се очертава добре - Диабло и Макс Пейн, чакаме и други заглавия естествено :)
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Diablo III

новини:
Версията на Blizzard North, която така и не видя бял свят, си остава забулена в мистичност.
Ежегодното in-game събитие е отворено до 31-ви януари.
Не се съобщава за откраднати данни или други щети, така че атаката е предизвикала единствено неудобство.

Ревю:
Eдна доста мащабна кръпка, която добавя много нови неща, но не променя играта изоснови

Превю:
Популярната ролева игра вече не е РС ексклузив, а конзолната й версия е оптимизирана във всяко едно отношение за максимална наслада на играчите с геймпад.

Интервю:
Главният дизайнер на света на дългоочакваната игра Леонард Болярски разкрива как се правят куестовете за играта, нейната история и как се създава едно чудовище.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122