facebook facebook
 
 
 
   
 
Догодина няма да има нов XBOX
15.06.2009

Aaron Greenberg, директор в Microsoft заяви в интервю, че компанията не възнамерява да пусне на пазара нова версия на своята конзола. През последните няколко дни в интернет се появиха упорити слухове че нов XBOX ще бъде на пазара през есента на 2010 г. и ще има пълна съвместимост с досегашния 360. Greenberg категорично потвърди, че когато стане реалност, Project Natal ще работи с XBOX 360 и поради това не е необходима нова версия на конзолата. 
 

напиши коментар
 


2206 мнения
профил »
iddqd каза на 16.06.2009, 15:01 ч. :

е нали са казали 2011 2012 кво е тва 2010

26 мнения
профил »
boyski33 каза на 01.09.2009, 08:19 ч. :

:D:D iddqd!!! Тва не беше ли чийта за Безсмъртие в Doom 2

Doom 2 4 life братле ;)

366 мнения
профил »
Mersin каза на 16.06.2009, 15:05 ч. :

eee i po-dobre da nyama.....vsi4ki sme fenove na PS3

45 мнения
профил »
SeigarX каза на 16.06.2009, 15:39 ч. :

Говори за себе си. Аз съм XboX Fan.

71 мнения
профил »
stanimirmn каза на 16.06.2009, 15:54 ч. :

Абе дори и да има се моля да е евтиничък :) щот усещам, че ша е соленко.

2206 мнения
профил »
iddqd каза на 16.06.2009, 16:13 ч. :

Абе 2012 вече може да има нещо ама дори и да го пуснат 2011 ще е към края на годината и споредмен няма да е по малко от 900$ в началото

162 мнения
профил »
ThePunisher каза на 16.06.2009, 16:42 ч. :

Хора аз лично предпочитам PC.

366 мнения
профил »
Mersin каза на 16.06.2009, 18:34 ч. :

Xbox fan li?abe neme karay sega da ti predstavya harduera na PS3 i Xbox >>360.......posle vednaga se prevri6ta6 v PS3 fan....

61 мнения
профил »
Mercer каза на 16.06.2009, 18:53 ч. :

И какво като хардуерно >PS3360?Преди време измежду PS2,Xbox и GC,2-ката като хардуер беше най-слаба,ама най-добре продавана!

366 мнения
профил »
Mersin каза на 16.06.2009, 19:06 ч. :

da taka si e no,da ti kaja v dnesno vreme gledat pove4e harduera........

2206 мнения
профил »
iddqd каза на 16.06.2009, 19:03 ч. :

Хардуерно по добре ама игрите бавят повече хаха ебаси якото а

260 мнения
профил »
ThI SanDmaN каза на 16.06.2009, 19:05 ч. :

Абе я си играите на Пс-тата и стига сте се занимавали с някви конзоли. То няма смисал да си земеш наи-новата конзола ако след една-две години ще има много по хубава конзола с нов хадуер по хубава графика и такива неща. Все пак винаги можем да да си слижим нови компоненти на ПС-тата на не чак толкова голяма цена.

366 мнения
профил »
Mersin каза на 16.06.2009, 19:08 ч. :

da prav si...no taka nyakoi kato sporyat s mene-mnogo se yadosvam...
gleday go ti Mercer kazva,4e Xbox 356 e bil po-dobir da da........

108 мнения
профил »
Soul_collector каза на 16.06.2009, 19:13 ч. :

Mersin не се пъни много щото имам и двете конзоли и с чиста съвест мога да кажа, че Xbox е мноого по-добра на Сонито само блурея му е хубав а Сони могат да продалжават да си дрънкат ,че тепърва сме щяли да видим цялата мощ на конзолата им тва ше стане когато колите почнат да летят сигурно...

366 мнения
профил »
Mersin каза на 16.06.2009, 19:25 ч. :

ne ne to taka nyama da stane sled malko 6te napisa tuka linka za ps3 vs xbox 360 posle cyala bIlgariya da zyapa rezultatite....

366 мнения
профил »
Mersin каза на 16.06.2009, 19:41 ч. :

e dobre i 6te vidim......da naistina tepIrva 6te vidi6 podobreniyata v harduernoto 4udovi6te na Sony........ti ako ne vyarva6 na Sony...tova prosto si e druga tema

61 мнения
профил »
Mercer каза на 16.06.2009, 19:16 ч. :

Mersin да съм казал по-добра?Просто хардуера е по-добър.Нямам никоя от тези конзоли ,но съм играл и на 2-те.Иначе си прав затова,че има и хора където гледат хардуера да по-добър.Паралий :D

242 мнения
профил »
StormChaser каза на 16.06.2009, 19:20 ч. :

Sandman, говориш глупости. Изглежда изобщо не си запознат с темата, тъй като нови модели конзоли излизат горе-долу на 5-6 години. А за да можеш да джиткаш на най-новите PC игри е наложително да се прави на 2-3 години хардуерен ъпгрейд на PC-то - я процесор, я видеокарта, я още малко RAM. Тъй че си направи сметка коя от двете алтернативи ти излиза по-скъпа.

242 мнения
профил »
StormChaser каза на 16.06.2009, 19:23 ч. :

Edit: Че понякога се налагат и по-чести ъпгрейди.

223 мнения
профил »
Маце Борко каза на 16.06.2009, 20:07 ч. :

Е, за да изчерпаме напълно темата, трябва да споменем все пак, че конзолните игри са приблизително двойно по-скъпи от тези за компютър...

253 мнения
профил »
GiantR каза на 16.06.2009, 20:38 ч. :

И освен това особено на ПС3 ги няма в мрежата кат безплатни(Нямам Пс3 но поне така съм чувал)

41 мнения
профил »
nafta каза на 16.06.2009, 21:28 ч. :

Аз се чудя, кой нормален човек би могъл да избере Xbox360 или PS3 пред PC. При PC-тата всичко е по-добре от конзолите (изобщо не се сещам нещо което да е по-зле при PC-тата относно качество на картината или experience-a). Един нормален "геймърски" компютър в момента струва около 900 лева (без монитор и периферия), при това положение и игрите са по-евтини за него. Може да са малко по-тромави машини и да дърпат повечко ток, но това си е нормално при положение, че имаш в пъти по-мощен хардуер. В момента конзолите са причината почти да нямаме игри специално направени за PC-та - а почти само кофти порт-нати и пълни с бъгове, неоптимизирани контроли, графично незадоволителни и лишени от възможности, които PC-тата могат да използват по-добре отколкото конзолите. Да не говориме, че на PC-тата можеш да правиш всичко, DRM-free и какво ли още не.

2206 мнения
профил »
iddqd каза на 16.06.2009, 21:43 ч. :

Първо игрите зареждат по бързо от наи якото пц на конзолите нензам как става номера.
Второ никога не забиват аз лично цъкам доста яко и никога неми е забила козолата.
Оперативната система зарежда за секунди изключва се за секунди.
Вървът такива игри които бават на висоекарти от сорта на 9800 гт и тем подобни за новата серия 280 на нвидия нензам несъм тествал игри на таква карта, но просто на силни пц та с много рам и видокарти 8800 9800 игрите вървът по зле, а тези конзоли се пак съвсем неса първа младост става дума на нензам колко години са от тук сам си правиш сметката че когато излезе една конзола тя лети като компютър които е 5 години напред в бъдещето, само дето за този компютър ти трябват хиляди левове а за конзолата по малко от 1000, но дори и на този компютр ще чакаш повече да ти лаудва ще ти крашват игрите ще ти и злзиа син екран на смърта ще има нот респондиг и сякви други шитни

11 мнения
профил »
Алминатора` каза на 16.06.2009, 21:47 ч. :

@nafta в пълна грешка си братле хардуера на конзолите може и като цифри да не е по-мощен от този на РС-тата,обаче ако пуснеш едно и също заглавие на компютър и конзола ще видиш огромни разлики в перформънса.Конзолното заглавие по дефолт си върви на макс детайли,а на РС-то трябва да се пънеш да нагласяш как да изкараш най-добро съотношение кадри/графика.Такова нещо отсъства при конзолите,просто пъхаш диска и играеш,на макс детайли,на макс кадри и с макс фън.
И все пак аз си оставам РС фен,просто защото харесвам игри,които в конзолен вариант биха били пълен боклук.

41 мнения
профил »
nafta каза на 16.06.2009, 23:33 ч. :

@iddqd и Орк - Паладин: Разликата между игрите за Xbox360/PS3 и PC е там, че за конзолите те са олекотени няколкократно, и са специално нагаждани да вървят с 30 или 60 (най-често) кадъра за секунда (кратни на refresh rate-a на мониторите/телевизорите) и затова обикновенно не засичат (има и игри специално направени за конзоли които си засичат). Докато при PC-тата няма лимит на графичните възможности. Тоест ти можеш да зададеш една игра да бъде 20 пъти по-тежка (да сложиш повече ефекти, по-високорезолюционни текстури, които заемат повече памет, шейдъри, които са много по-комплексни (хардуерно погледнато) от възможните за една конзола, повече модели с повече полигони и т.н.). При PC-тата също така имаш графични технологии(напр. Direct3D 10, скоро и 11), които са с 3 години по-напред от конзолите (Xbox360 и PS3 излязоха преди около 3 години), също така и технологии, които ги е имало но е било нерентабилно да бъдат използвани в конзолите (напр. Antialiasing (изглажда назъбените ръбчета) - това без което милиони PC-геймъри немогат да живеят в днешно време). Общо взето ако смъкнеш една PC игра на конзолно ниво на детайли и резолюция (смятайки че имаш 8800/9800GT) - ти със сигурност ще я играеш с над 300 кадъра за секунда и няма да имаш никакви засечки.
Иначе съм съгласен за предимството на конзолите, че просто трябва да натиснеш 1 копче, да сложиш диска и да играеш, без да правиш инсталации и каквито и да било настройки, но пък ако избираш козолите пред копютрите само защото те мързи ... е това вече е друга тема :-) .

129 мнения
профил »
ivo333 каза на 17.06.2009, 07:48 ч. :

Mersin ти дори не си играл на Xbox. Просто завиждаш, че си се прецакал. Сравняваш хардуера, който е най-големият минус на конзолата. На производителите им отнема много повече време да оптимизират игра за PS3 отколкото за Xbox360.

366 мнения
профил »
Mersin каза на 17.06.2009, 08:51 ч. :

Ivo priyatel az ne kazvam,4e sIm igral na Xbox,az prosto vi predstavih testovete.Nali v dnesno vreme vsi4ki se interesuvat ot harduera?nali taka?i izliza,4e PS3 ima po-mo6ten harduer...nali taka?...da tova e vyarno,koeto si kazal za optimiziraneto na igrite,no neka nay-otvoreno da si kajem:Kolkoto pove4e vreme otdelya6 za edna igra tya e tolkova po-ka4estvena....

61 мнения
профил »
Mercer каза на 17.06.2009, 08:52 ч. :

@nafta прав си за всичко! :).Това винаги е било предимството на конзолите,натискаш едно копче слагаш диска и играеш.Игрите за PS3-ката ги направиха почти всички със инсталация на по 5-6 ГБ,което няма никаква логика.Blu-Ray диска 50 ГБ и да трябва допълнителна инсталация :|

97 мнения
профил »
i6mi6 каза на 17.06.2009, 09:41 ч. :

Момчета , аз лично имам и 2те конзоли. Отделил съм седмици за да видя коя е по-добрата.На листове съм записвал + и - на конзолите , и мога да ви кажа , че PlayStation 3 е доста по-добър от Xbox 360.Както казват от Sony , че все още не сме видяли моща на ps3-то , да , прави са.Вземете например новият Killzone 2 - ефекти , достойни за кино , и едва малка част от възможностите на ps3.Това е лично мнение.Винаги ще има спор коя конзола е по-добра - е какво ви пука вземайте някоя и започвайте.(Все пак неможе всички да харесваме едно и също , нали?) :)

366 мнения
профил »
Mersin каза на 17.06.2009, 09:46 ч. :

Bravo be i6mi6 nay-setne nyakoy da me razbere........!!!!!!!!!!!the winner is SONY PLAYSTATION 3

35 мнения
профил »
VladoSkyFox каза на 17.06.2009, 09:45 ч. :

Mersin като не разбираш недеи да даваш и толкова стара информация. Нещата не са точна така както са описани в саита които си посочил поради това, че е стара, а когато конзолите излязаха имаше промени на Xbox няколко пъти за да навакса понеже сони закъсняха почти година с тяхната конзола. Не ми се спори, но конзолите като цена са си много на далавера особенно тука в БГ и с тези торенти.Фен съм на SONY, но със PS3 се издъниха много сериозно. Като цяло с тези техни собствени стандарти се осраха, че и дори някои заглавиа като Final Fantasy няма да е вече ексклузивно само за PS3. Това познай какво значи, няма продажби. Дори производствените разходи смятаха да намалят и да вадят напълно нова конзола, която да е с по-ниска производствена цена. Имат няколко култови заглавия които си струват и са само за тях и дотам GT5 и GOD of WAR. Това е горе долу информационен сайт кои колко е продал като конзоли. http://nexgenwars.com/ . Можеш и сам да видиш, че NINTENDO Wii като конзола е най-слаба с процесор ако не се лъжа на 800Mhz, но удря в земята като продажби всичко, така че не е само параметри, а и интересни игри. А за PC всичко което излиза е портнато от конзоли, че дори и менютата са на Xbox360. Това е моето мнение и информация.

366 мнения
профил »
Mersin каза на 17.06.2009, 09:55 ч. :

da vyarno nintendo bie po prodajbi,no PS3 si ima ka4estveni zaglaviya.PC MANIA posleden broy-stranica 58-kakvo pise nay-otgore God of WAR III "DOKATO IMA PLAYSTATION,6te ima I KREYTOS,a dokato ima God of War ste ima PLAYSTATION.BLAGODARYA NA IVELIN G. IVANOV za ka4estvenoto izre4enie ili po-to4no dokazatelstvo.moje da si fen na XBOX 360,no PS3 e v pIti po-dobIR.a dokato ima i XBox 360,o6te mnoooooogo 6te sporim........

2206 мнения
профил »
iddqd каза на 17.06.2009, 10:21 ч. :

Ти си пс3 комплексар.

45 мнения
профил »
SeigarX каза на 17.06.2009, 11:02 ч. :

Offtopic: Това ме изкефи ^.^

25 мнения
профил »
maik каза на 17.06.2009, 10:31 ч. :

playstation 3 e nai dobrata konzola

366 мнения
профил »
Mersin каза на 17.06.2009, 10:32 ч. :

bravo be mayk ayde i nie PLAYSTATION 3 fenovetes i podobryvame skorosta......


THE WINNER IS SONY

http://www.dailymotion.com/relevance/sear ch/PS3+vs+Xbox+360/video/xq635_ps3-vs-xbo x-360_ads

70 мнения
профил »
elianbg каза на 17.06.2009, 10:48 ч. :

дано никога повече да не излиза нов фагбох или хомостеисион

61 мнения
профил »
Mercer каза на 17.06.2009, 11:25 ч. :

@Mersin ставаш смешен и жалък вече!

366 мнения
профил »
Mersin каза на 17.06.2009, 11:55 ч. :

AWE EY TI KATO SI FEN NA xbox KAKVO da napravya,ti si ostani taka......ve4e nyama da vlizam v Xbox temite,za6toto mi omrizna da sporya.....

35 мнения
профил »
VladoSkyFox каза на 17.06.2009, 11:59 ч. :

То фенщината добре ама цифрите друго казват. Докато се наканят да изкарат GT5 и GOD of WAR, а това е през 2010г. дотогава много вода ще изтече и не се знае дали няма да изглеждат стари като графика и геймплей на фона на това което ще направи конкуренцията, а там нещата са жестоки и никои няма да се остави да е назад. Гледаите реално на нещата, а не се подлъгвайте кои какво има. И те докато Playstation3 съумеят да си използват коравия хардуер може и на луната да ходим на разходка, така че като няма какво да го ползва каква файда и с този BluRay версия 1.0 дето ако си разглобиш конзолата ще разбереш колко е калпав просто нямам думи. А и 90% процента от продадените конзоли са с изчаткала оптика след 3 месечно ползване. Не че и Xboxa не грее като печка РАХОВЕЦ, но определено с малки модове проблемите се отстраняват. За съжаление Playstation 3, не оправда очакванията на феновете, а и новия джоистик с тези спусаци които се парзалят след по-продължителна игра не се трае направо, стария на 2 ката беше в пъти по-удобен, а аналога им се чупи за норматив от човек които за първи път сяда. Това при Xbox е избегнато с по-високия ръб на аналога, и спусака е много добре направен. И в заклучение Сони трябва да се научат, че не са единствени и прекалено напред скочиха тоест изхвърлиха се, с технологично по-мощна конзола която не си изби разходите и това ги разклати много сериозно, но се надявам да се поучат за следващата си конзола. Защото определено ги харесвам повече, но правят много грешки, а това се наказва в този бранш.

15 мнения
профил »
epedos каза на 17.06.2009, 12:01 ч. :

Мен хбокса ми даде червените светлини за 20 минути игра, вие сериозно ли...?

Не напразно е по-евтин с 200лв от ПС3..

61 мнения
профил »
Mercer каза на 17.06.2009, 12:18 ч. :

@Mersin ей ама ти въобще не четеш!Аз понагоре написах,че нямам нито една от 2-те конзоли!Аз съм фен на SONY,но много разочарован от 3-тата версия на Playstation!

366 мнения
профил »
Mersin каза на 17.06.2009, 12:39 ч. :

OtkIde na KIde si razo4orovan,kato nyama6 PS3?....ti ako ima6e PS3,6te6e da kajej,4e e nay-dobrata.za6toto PS3 si struva mnogo.....(neznam kolko e cenata mu v momenta,no pone e nagore ot 600 lv.pomislisi...ako be6e dal golyama suma pari za PS3,nyama6e da kajej,4e ne si >dovolen?nali?

2757 мнения
профил »
Zlob каза на 17.06.2009, 12:49 ч. :

Майко мила!Няма да е зле някои хора да се научат да пишат на кирилица...Та по темата-хубаво е да има 3-4 различни конзоли на пазара,за да има конкуренция.Там където има конкуренция се появява качественият продукт.Първата конзола до която се докоснах бе Ps1 и не бях изумен от самият хардуер или джойстици,а от самите игри,които конзолата предлагаше.За мен това беше просто една ошлайфана версия на на старите телевизионни игри с дискети.За жалост не съм имал щастието да разцъквам на Xbox затова не мога да кажа нищо лошо или добро за нея.Знам за някои проблеми,които се появяват при Xbox-а и за които съм чел доста из интернет,същото се отнася и за Ps3.Производителите на конзоли винаги ще правят така че да докарват страхотна графика на игрите,които могат да се играят на тях.Въпроса е да се предлагат достатъчно добри заглавия за дадена конзолата,които да те провокират да купиш именно нея,а не тази на конкурентната компания.Относно това дали игрите за конзоли са в пъти по-скъпи от тези за PC-да,това е така и никой не може да го отрече.Работата е там че в нашата мила родина те са ооще по-скъпи.Ако човек има роднини или приятели,които живеят някъде в границите на Европа проблема с цената на игрите е решен тъй като излизат горе-долу,колкото цената на едно CD на някоя група,плюс някакъв бонус към него(Англия). ;) Спорът PC vs console е вечен и темата е безкрайна.Ще ми е любопитно наистина ако се направи съпоставка между едно геймърско PC и една конзола и в края на един 5-6 годишен период се сметнат разходите за PC-то и после за конзолата.Може би тогава спорът ще бъде решен поне от финансова гледна точка.Трябва да се знае едно нещо със сигурност-конзолата е замислена още от самото и начало да се използва за игри,а допълнителни и приложения са просто като добавка.Само си спомнете с каква цел е бил създаден първият компютър...в последствие след усъвършенстването му започва да се развива и създаването на игрите.Приложенията на PC-то са много на брой и не бива да се сравнява с конзолата по показател "игри".Лично аз никога няма да спра да ползвам PC,дай боже да имам възможноста някъде през есента да се сдобия и с конзола :)

156 мнения
профил »
hyper каза на 17.06.2009, 13:09 ч. :

Че на кого му е изтрябвал нов XBOX?!?

61 мнения
профил »
Mercer каза на 17.06.2009, 13:24 ч. :

Mersin,приятелю ти вече наистина се правиш на интересен!!Казах ти,че съм играл и на 2-те конзоли!!И то не малко време.Ако си вземе конзола това ще е 360 и не защото е по-евтина.

366 мнения
профил »
Mersin каза на 17.06.2009, 14:17 ч. :

Ama az ne se pravya na interesen,nie prosto razsIjdavame i tolkoz

97 мнения
профил »
i6mi6 каза на 17.06.2009, 13:42 ч. :

Mercer , братле , от както излязоха и 2те конзоли какво е , PS3 си я купих , защото всеки ми я препоръчваше, а Xboх 360 ми беше подарък. От начало харесвах Хbox 360 , защото бях фен на Microsoft , но с течение на времето разбрах , че PS3 просто няма равна.Затова купи си конзола ( ти реши каква ) , усвои я добре и тога , моляте навиквай притежателите на PS3 . Казвам ти го като 23 годишен мъж.Айде със здраве :).

129 мнения
профил »
ivo333 каза на 17.06.2009, 15:25 ч. :

Mersin като е толкова яка Плейстейшът 3, закакво стоиш тук и се правиш на комплексар вместо да играеш в момента на твоята велика конзола. Хората, които имат двете конзоли само могат да коментират. Един приятел има и двете. По-цял ден играе ЕксБокс, а Плейстейшъна му седи в ъгъла и сабира прах. Единствената пречина, зареди която не го е продал е God of war 3, която не е излязла още.

366 мнения
профил »
Mersin каза на 17.06.2009, 16:14 ч. :

az ne se pravya na Kompleksar........nyamam nito Playstation 3,nito Xbox 360.igraya si na PC-to.dobre spiram do tuk!,vie pobedihte.za6toto vie ne sporite kat horata,vie mi kazvate,4e se pravya na kompleksar,4e se pravya na interesen,i razni drugi >glupostiDOBRE SPIRAm.vie pobedihte....i neznam za6to vsi4ki tuka vse edno sa sre6tu mene.dano nyakoy da izleze i da za6titi PS3.to vie PS3 go napravihte na televizionna igra.....

25 мнения
профил »
maik каза на 17.06.2009, 17:03 ч. :

temata e xbox a ne playstation 3

242 мнения
профил »
StormChaser каза на 18.06.2009, 11:39 ч. :

Моля, престанете с личните нападки и PS3 фенщината - това не е подходящото място.

70 мнения
профил »
elianbg каза на 20.06.2009, 13:24 ч. :

ПЦТО СЕРЕ ВЪРХО ВСИЧКИ ФАГЗОЛИ _!_

2 мнения
профил »
mmoonnsstteerrmaster каза на 09.08.2009, 09:08 ч. :

то хубаво 6е има ама да бе6е и по евтин 4е на тия пари сега бая време 6е сам с psp
напиши коментар
 
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Project Natal

новини:
Известната геймърска верига магазини Gamestop вече предлага новия контролер на Microsoft както поотделно, така и в комплект с игри или ХВОХ360 конзоли.
В навечерието на Е3 2010 от Microsoft потвърдиха, че името на известния контролер, който се очаква на пазара до края на годината, вече ще бъде Kinect.
Броени дни преди старта на най-популярното гейм изложение в света, сайтът Gaming Nexus задава въпроси около най-интересните потенциални теми на Е3 2010.

НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122
Blizzard също прави разпродажба на игри 122