facebook facebook
 
 
 
   
 
Германия готви удар по гейм индустрията
08.06.2009

Спорът за влиянието на видео игрите върху психиката на подрастващите не е от вчера, но една европейска държава - Германия - е на път да сътвори прецедент в това отношение. В отговор на искането на представители на всички 16 провинции на страната, Федералното Министерство на вътрешните работи на Германия подготвя нова забрана. Ако влезе в сила, тя ще засегне всички производители и издатели на видео игри, които пресъздават и подклаждат насилие. Така компании като Crytek например ще бъдат принудени да преместят студиата си в други страни или дори да се прехвърлят изцяло някъде извън територията на Германия. Една от причините за радикалното искане е престрелката в малкото градче Виненден по-рано тази година, където 17-годишен ученик уби 15 души.  

напиши коментар
 


685 мнения
профил »
the_presator каза на 09.06.2009, 07:19 ч. :

pecata взе ми думите от устата :)
пък и аз не мисля че всичкото това насилие се поражда от игрите.
по тази логика всички които играят цс, кал ъф дути и т.н. са бъдещи престъпници О_о

4 мнения
профил »
BAnee каза на 09.06.2009, 07:25 ч. :

Тва ако го направят наистина ще стане лошо ми какво да играем Viva Pinata или Tiger Woods или Super Mario о не там скачаш по главите на неща тва пак ли е насилие всъщност видях в един вестник че малко дете облечено като супер марио е скачало вурху костенуката си :D но все пак няма да е добре

4 мнения
профил »
Gore Baby Gore каза на 09.06.2009, 07:28 ч. :

Абсолютно не одобрявам игра, в която дебел италианец се друса с гъби и настъпва до смърт беззащитни животни!!!

99 мнения
профил »
Statis каза на 09.06.2009, 15:56 ч. :

Подкрепям!

562 мнения
профил »
ivo tsekov каза на 09.06.2009, 07:52 ч. :

Темата за това дали видео игрите подклаждат насилие е много обсъждана и преекспонирана. Лошото е, че отделни хора (спомняте си Джак Томпсън, нали?) или институции, които най-честно нямат нищо общо с игрите, се опитват да я използват, за да прокарат свои виждания. Хареса ми горния коментар за Марио и специфичното му отношение към представителите на определен вид фауна - по тази логика доста голяма част от игрите днес могат да бъдат окачествени като "пораждащи насилие" и накрая ще се окаже, че ще тетрисът ще се превърне в най-играната он-лайн игра, а Microsoft ще престанат да включват Minesweeper в Windows-а, защото може да доведе до нездрави аналогии с тероризма. Жалко е, когато съвременното общество страда от толкова много реални проблеми, а видео игрите се превръщат в изкупителна жертва.

143 мнения
профил »
viviboy каза на 09.06.2009, 07:56 ч. :

Според мен вина имат родителите, но на всички им е по лесно да търсят вина в игрите. Нямам никаква представа защо, но явно е така. Моето мнение е, че един здраво мислещ младеж няма да хукне, да трепе.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 09.06.2009, 10:36 ч. :

Не мога да кажа, че съм изненадан. Спомнете си как C&C Generals беше забранена в Германия след като войната в Ирак започна. Проблем обаче наистина съществува. Той е свързан по-скоро с пхиката, характера и начина на мислене на хората, от колкото с насилието в игрите.

Освен това, възпитанието също е решаващ фактор. Всички онези неща, които оформят човека като личност трябва да се вземат в предвид и всяко отклонение от "правия път" да бъде коригирано в зародиш.

Спирането на компютърните и видео игри няма да доведе до нищо друго освен до тълпи от подивели геймъри. Всички сме виждали студентски протести в Германия (гледате ли новини?). Не помня кога беше последния, но беше грандиозен - побойща, палежи и т.н. Нека не забравяме, че геймърите не са само сред студентите, но и сред подрастващите, младежите и възрастните дори.

Като завършек мога само да се повторя - Геймърите (и всички останали разбира се) се нуждаят от радикална промяна в начина си на мислене!

22 мнения
профил »
Dark Archon каза на 09.06.2009, 10:57 ч. :

Не мисля че да си геймър значи че имаш нужда от радиклна промяна на мисленето. Германците - може би. Не познавам германци, не мога да кажа какви хора са. Те са правили разни ужасий и по време на Втората Световна, та тоя насилствен ген май си го имат, игри или не.

Темата дали компютърните игри пораждат насилие е безмислена на който и да е зрял геймър, според моето (не)скромно мнение. Тази тема се повдига от хора, който са обикновенно над 40 и дори не са психолози, не че психолозите имат някакви знания или компетенций в тази сфера. За наше съжаление истински компетентните психолози (когато става дума за комп. игри) ще са хората от нашето поколение и от следващите. Не може, повтарям, не може човек(психолог или не) които хал хабер си няма от каквито и да е игри да коментира за ефекта им на психиката. Това е същото, все едно Папата да дава инструкций на учените от Церн.

Имало си е хора с лабилна психика, винаги ще има. Джак Изкормвача да не е играл Conicles of Riddik: Escape from Dark Athena (или как беше) преди да е колил проститутки??? Хитлер да не е играл на Medieval Total War???? По същата логика телевизията и киното, че и книгите пораждат насилие. Че в Хари Потър колко убийства има? А се води книга за деца. Тея глупави ли са или да??? Дано само Европа да не стане като Китай. Леле, пепел ми на устата!!!

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 09.06.2009, 11:21 ч. :

@ Dark Archon - Не говори от свое име за сметка на останалите! Това че твоята психика не е податлива нищо не значи. Ти не представляваш геймърското общество... ти си само малка част от него! Едва ли си толкова сляп, че да не забележиш - лека, полека интелигентния геймър "измира". Нима ще го отречеш? Сега разбираш ли какво имах в предвид?

22 мнения
профил »
Dark Archon каза на 09.06.2009, 12:06 ч. :

Е да прав си. Но това не значи че интелигентлият геймър ще изчезне. В момента нещата стоят така, но никой не знае какво ще стане в бъдеще. А имам надеждата че независимо от комерсиализирането интелигентлият геймър ще продължи да съществува. А мисля че написах, че мнението ми не е мн скромно.

Мойта психика си е моя, податлива или не. Просто мисля че геймърите като такива, особено интелигентния подвид, са много по малко податливи към спонтанни насилствени импулси. По много по малко податливи отколкото ни описват.

А относно говоренето от името на другите - ами помисли за геймърската нация като общо и погледни каква митология имаме, каква ни е исторята и тн. Може да сме младо(горе-долу) общество, но образците ни за подражание, обикновенно се категоризиратт като епични. Честно казано ако един геймър издиве, то очаквам да го усмиряват с танкови бригади. Отново това си е моето (не)скромно мнение.

42 мнения
профил »
TryAnal каза на 09.06.2009, 20:31 ч. :

Интелегентството няма нищо общо с насилието, може да си мнинтелегентен образован и умен но просто да си даржиш разни помии в себеси и в даден момент да ги исипеш върхъ някои невинен човечец.

119 мнения
профил »
Destroyer16100 каза на 09.06.2009, 12:08 ч. :

OMG ! Zaradi edin slu4ai OMG ! v "velikata USA " postoqnno ima ubistva takiva ! A otsnosni tozi 17 godishen ... i az bih gramnal hora koito sa idioti i se pravqt na golqmata rabota i me draznqt naro4no ! ! ! Az kazvam 4e tozi 17 godishen savsem normalno se e iznervil ot oligofreni i mu e pisnalo ot tqh !!! Da ne govorim tuka V BG kakvi cingaski idioti ima .... gays otvsqkade ! I az sam tolkova nerven ama ne ot IGRITE a ot otvoreni hora koito nihsto da ne si im kazal pak shte se zaka4at ... tuk necenzorni neshta nemoga da pisha , rofl !

119 мнения
профил »
Destroyer16100 каза на 09.06.2009, 12:22 ч. :

I za kakvo da spirat " NASILIETO " ! NQMA DA SPRAT IGRITE !! I NASILIETO KATO GLEDAM E navsqkade po sveta ! Donqkade e na4in za ocelqvane , nemislite li taka ? Ako zabranqt tozi element v igrite prosto az se otkazvam ve4e ne mi se igraqt igri v koito ne hvar4i krav ili samo si trenirash mozaka ! Iskam si Normalno Call of duty 6 , crysis 2 , splinter cell conviction , ac 2 , half life 3 , left 4 dead 2 , prototype .... prosto ako stane tova igrite nqma da sa sashtite ...... XD

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 09.06.2009, 12:50 ч. :

"Donqkade e na4in za ocelqvane , nemislite li taka ?" - в джунглата - може би.. но в градът сред хората - НЕ! Това не е начинът.

22 мнения
профил »
Dark Archon каза на 09.06.2009, 14:16 ч. :

Имаше едно изразче - бетонната джунгла. Мон ами ти сериозно ли си толкова наивен че да мислиш пацифизма за пенкилер на човешките проблеми, хехехе,де да беше така. Съжалявам ако аз съм първия които ше ти каже - so long as there is man, there will be conflict. Безконфликтността е липса на индивидуализъм и липса на мнение. А насилието е естествен, макар примитивен начин да се себеизразяваш в конфликти. То e част от човешката природа. Destroyer е прав - постоянно стават такива неща, особено в Америка. Просто немците дигат много шум за нищо.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 09.06.2009, 16:07 ч. :

аха.. така значи... ок! Да речем, че хвана пищова и застрелем теб и още няколко човека, които не ме кефят. И какво? К`ва бетонна джунгла? Нищо не може да ме оправдае. Това не е начинът! Няма да се потретвам.

П.П. Престани да апострофираш хората, а погледни себе си. Стига си философствал, а започни да мислиш. Не може да даваш за примери разни цитати и същевременно да твърдиш, че имаш собствено мнение а останалите са "сиви". А това за конфликтостта на личността е пълен "ташак". Дай се бием и караме за да сме различни! Глупости! Именно мирното разрешаване на конфликти е "разликата". Всеки може да се крещи и да се бие..... А! Да... с хора като Дистройър и Дарк .. Фолаут е неизбежен =) Тогава ще ви видя вас "коравите" пичове от "Бетонната гора".. или джунгла ли там кво беше? хахаха...

716 мнения
профил »
Drecher каза на 09.06.2009, 14:33 ч. :

малко го обърнахме тоя разговор на антропология.всякка подобна забрана е безмислена и не само за игрите. всяка забрана поражда ефекта на Сухия режим.Все ще се намери някой който да ги внася и пражи тия игри. Не ми е приятно да го кажа но сум сигурен, че човечеството го чака Fallout 3

112 мнения
профил »
gogott каза на 09.06.2009, 15:04 ч. :

Глупаво! Точно игрите са виновни за престрелките,убийствата,войната в Ирак,войната по пътищата,грабежите,изнудванията,изнасилванията и квото там им утърва.Игрите нямат нищо общо с това,ама нищо!Ей тоя дето гръмнал 15 души,ако нямаше от къде да се снабди с пистолет ,това нямаше да стане.Сигурно си го е купил от разработчиците,че игрите са им виновни...

83 мнения
профил »
indigo каза на 09.06.2009, 16:14 ч. :

Има луди убийци, които играят игри. Има луди убийци, които слушат Моцарт. Има луди убийци, които имат проелбми със съня. Има луди убийци, които закусват корнфлейкс.
**************************
От друга страна - игрите подстракават насилие. Метълът подстракава сатанизъм. Вегитерианството подстрекава глад.
**************************
Иван гледа бокс. Иван пребива някой. Бокса е виновен.

*************************

Та като чета горе се чувствам точно толкова тъпо, колкото и вие при прочитането на моите редове.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 09.06.2009, 16:28 ч. :

... на това отгоре и аватарът ти е "Убиец" =)

190 мнения
профил »
Freedom каза на 09.06.2009, 16:41 ч. :

Според мен престрелките и насилието няма нищо общо с игрите.Човек или е чалнат или не.Ако не са игрите ще са филмите или нещо друго.Защо всички използват игрите за всяко едно насилие?

1565 мнения
профил »
n00b каза на 09.06.2009, 17:03 ч. :

Тези, дето започнаха втората световна война и сринаха Европа, подлъгани от един болен мозък ли ще забранят игрите с насилие ?!?

ДА ГО ДУ*АТ!

32 мнения
профил »
iRoNWiLL каза на 09.06.2009, 17:15 ч. :

Аве тия са по-лесно за манипулиране от американците ве деа ROFL ZOMFG XD xD за толкова "висша раса" са големи смешници,да правят каквото искат ама другите да не следват смотания им пример

70 мнения
профил »
Arag0rn каза на 09.06.2009, 18:57 ч. :

Nasilieto nqma ni6to ob6to s igrite - Prosto izvar6itelite na ubiistvata lajat za da obvinqt firmite na igrite a ne tqh !!! Dori igrite pomagat za namalqvane na prestapleniqta za6toto v tqh vijda6 kakvo 6et stane ako ubie6 nqkoi - 6te te arestuvat , a znae6 4e nqma da ima6 speed hack za da izbqga6 ot kukite !!!

42 мнения
профил »
TryAnal каза на 09.06.2009, 20:25 ч. :

Е такива предложения ме карата да се ядосвам и да исползвам насилие.Къв е тоя shit нз, кои им е виновен че някъв си хаху хихи решил да си постреля и исползвал някъ си модел от игра или филм или бог знае какво.По телевизията няма ли насилие, порнография, бозави филми и промиващи мозака реалита.Имам чуството, че това се прави умишлено поневе пазара и производството наигри и сварзаните с тях конзоли компоненти и др взе да измествадруги пазара по печалба.Просто не има харесва че има прекалено мн пари в този бизнес и мисляят как да го поспрат.Но няма как да стане, нито торентите ще спрат нито пиратството нито геим индустрията. Ае стига сам писал ми да седна д си вратна некоя игрица.:)

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 09.06.2009, 20:32 ч. :

Ахахаха, тия пък смотаняци кво измислиха! Пффффф, от историята човек доста лесно може да разбере точно колко им е нафакана психиката на тия. Не е ли бира и вурстове, другото ги побърква. Живял съм 2 години там и се нагледах на цензурирани игри. От рязани моменти, до розова/зелена/пембяна кръв. Тва е изкл. малоумно, дано не се приеме! Аре да спрат и порноиндустрията си, дето се води за една от най- извратените да не прецакват младежта!

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 09.06.2009, 20:43 ч. :

Indigo, къде видя/чу пък, че метълът подстрекавал сатанизъм бре? (rofl) Подбирай примерите си! ... вегетарианството пък подстрекавало глад... браво, браво, логика! (clap)

83 мнения
профил »
indigo каза на 09.06.2009, 21:46 ч. :

Да те еба у глупака, кух си като 1000 горски хралупи /facepalm. Кво написах, кво си разбрал... абе защо ли се занимавам, обсъждайте си, оплаквайте се помежду си.

223 мнения
профил »
Маце Борко каза на 10.06.2009, 08:08 ч. :

Moon_Burn, ако четеше малко по-внимателно, а не по диагоналата, щеше да осъзнаеш колко точно тъпо се изказа.

80 мнения
профил »
LUDIA666 каза на 09.06.2009, 22:51 ч. :

Moon_Burn, от коментарати разбирам, че не си наясно с някой факти относно музиката и то по-тежката. Много правилно е написал Indigo, нно просто е трябвало малко да се замислиш или да почетеш или да поровиш из нета за да схванеш смисъла. Понеже мога да пиша много по тая тея, а тя е много-близо до темата за кояте в момента се обсъжда, ще ти дам един пример. В LA през 80-те години има сериен удушвач и изнасилвач. Когато го хващат обвинява за висчко музиката на AC/DC, че го била накарала да ги направи. Мога да ти спомена за жената на Ал Гор един бивш вице-предзидент на Хамерика, която доста години участва в един комитет за забрана и т.н. глупости срещу мизката на групи като W.A.S.P., Twisted Sisters и много други. Да не споменавам, че батко Ози Озбърн са го обвинявали точно в това - в сатанизъм, защо бил разскъсал един прилеп дето си мислел, че е гумен, а се оказал истински на един концерт. Точно заради такива луди хора и неразбиращи, неоценяващи, незаинтересувани имаш на всеки диска с музика дали има ругатни или по така език, същото го виждаш на вскя игра ESRB е точно това. Това пак произлиза от такива групички като на госпожа Гор и по горе цитираният луд адвокат, който преди няколко години си напрви доста реклама с всякакви всевъзможни идиотски причини да съди компаниите произвеждащи игри с насили и прочие. Та моля другият път преди да пишеш нещо се замисли и се информирай.

Съжелявам за лекото лирично отклонение, но не се стърпях просто да не отговоря.
Относно самата тема, какво мога да кажа, пълна олигофренщина и пак някой просто се прави на велик за сметка на игрите. Както се спомена по-горе, това определно няма как да влезе в сила, защото е пълно глупост.

149 мнения
профил »
Императора каза на 10.06.2009, 00:46 ч. :

Да се изразя, така да се каже, меко:
КУР ЗА ГЕРМАНИЯ!

261 мнения
профил »
Xelian каза на 10.06.2009, 06:53 ч. :

Еми щом са толкова глупави да сринат едно печелившо звено от индустриятата си ОК. Тяхна си воля. Иначе колкото и да я дъвчем тая тема няма никъв смисъл. На хората им тряя жертвено агне и някой на които да си го "искарат". Независимо дали е виновен или не. Съгласен съм че игрите могат да повлияят на психиката на едно малко дете, но в крайна сметка родителите са тези които имат решаващата роля. Се едно да кажеш, че като сме играли с дървени мечове и пръчки като малки сме потенциални убиици. Щото и това си е един вид насилие. Убиването с дървен меч е също толкова реално колкото и убийството при ЦС например. Че даже и малко по опасно...

22 мнения
профил »
Dark Archon каза на 10.06.2009, 07:13 ч. :

Не съм такъв човек - да троля, съответно няма да го правя. Дотук съм съглесен с мненията по въпроса. Особено Indigo - пич, мн яка логика...хахаа, нема грешка, спуках се от смях.

На VK_ ще му кажа това:

1 Не се обиждай, тук обсъждаме темата, не сме писали за да се псуваме един друг.

2 Не ми слагай думи в устата, след като не си разбрал за какво говоря. Има разлика межди конфликти и насилие, индивидуализъм и прочие. Може би аз не съм обяснил мнението си правилно, сори.

3 Бих ти препоръчал да изгледаш Neon Genesis Evangelion. Това е перфекната вселена за илюстриране на моето мнение, относно конфликтите между хората.

За другите - бравос пичове, само така! Нема да им се даваме на динозаврите. Който беше писал за сухия режим е прав.

119 мнения
профил »
Destroyer16100 каза на 10.06.2009, 11:35 ч. :

" Ubiici pravqt igri " ahahhaha LAMERI ! !! tuka ima hora koito neznaqt 4e prestapnicite sa v zatvora po-golqmata 4ast i otnosno KAK SE PRAVQT IGRITE vsi4ko se plashta dori edin zvuk za igrata dori trailera ..... NE MI SE VQRVA DA ODOBRQT NQKVA IGRA PRAVENA OT po-to4no proekt na UBIEC KAKTO VIKATE ... IMA IGRI PO VOINI ISTINSKI IMA IGRI S VETERANI ... S INSTINSKI HORA .... Ave tuka nqkoi hora imat shtaigi i zatova vikat " dano stane tova v Germaniq " AZ SAM PROTIV Germanskoto iskane zashtoto PO-DOBRE DA SE KEFQ NA NASILIE V IGRI OTKOLKOTO DA SE MA4A DA SAZDAVAM V ZIVOTA DA SE KEFQ NA NASILIE ... kazvam i az : MAN MADE HELL , Dokogato ima hora po zemqta dotogava shte ima conflicti AVE DORI ZIVOTNITE se trepqt pomezdu si ..... i tova v GERMANIQ nqma da stane 100 % !!

119 мнения
профил »
Destroyer16100 каза на 10.06.2009, 11:43 ч. :

* EDIT * : "Ubiici igraqt igri" --- LOL ami IGRITE se igraqt v cql svqt .... DA , IMA LUDI UBIICI NA SVOBODA AMA PROIZVODITILITE NA IGRI NE SA VINOVNI 4E KILLLERS IGRAQT IGRITE IM PROSTO PROIZVODITELQ ISKA DA POKAZE NA IGRA4A KAKVO STAVA ILI KAKVO E STAVALO , KAKVO SHTE STANE 4REZ IGRITE I PE4ELI PARI OT TOVA ...

35 мнения
профил »
tikira каза на 10.06.2009, 12:37 ч. :

Игрите нямат никаква вина. Виновни са тези които се повлияват от тях как може да има едни които не се повлияват, а пък ония да се повлияват.То отгоре на всичко производителите са си определили на колко трябва да си за да я играеш ама аз тва не го спазвам :D

951 мнения
профил »
Moon_Burn каза на 10.06.2009, 13:14 ч. :

Хех, indigo, порасни първо, пък тогава се научи да е*беш. Айде малко да смекчиш тона? Пиши си псувните в тетрадката по литература, която и без това доста вероятно е празна.
Ludia666 искам да уточня само, че слушам такава музика откакто се помня. Напълно наясно съм за какво става въпрос. И все пак ако пречукам котката пред блока и обвиня хазяйката к'во ще излезе? Едно е нещо НАИСТИНА да те подстрекава, друго е да си изпаткал в главния и да хвърляш обвинения както е в случая с Швабландия.

1565 мнения
профил »
n00b каза на 10.06.2009, 13:42 ч. :

Играя игри вече 14 години. Не съм конфликтен и никога не съм предизвиквал пръв. Ако има как да избегна конфликт, предпочитам да направя така, но мога и да се защитавам доста добре (физически). Сега превъртях GTA IV за втори път ... и какво, да изляза с RPG и да гърмя пред НДК ли? Да, ама като стана от компа, не ми се стреля и не ми се кара с никой, предпочитам да има хахо-хихи и всичко да е наред.

Който е психопат, ще избие със или без игри. Дори в тях може би излива агресия вместо на улицата.

Това е някакъв популистки политически ход, който се надявам да бъде блокиран от интелигентната част от германското общество. А и историята показва, че на хората нищо не може да им се забрани. Да го духат тие смешни псевдо-моралисти.

83 мнения
профил »
indigo каза на 10.06.2009, 15:08 ч. :

Добре бе, аз ли много остро пиша, вие ли много тъпо четете :D Как и да е, трий ми писаното, админе, че не ми е драго как всеки си има интерпретация на думите ми.

192 мнения
профил »
toptony каза на 10.06.2009, 15:11 ч. :

Човек ако е лабилен и да не играе игри друго ще го подтикне към такъв тип случки като случая със 15те човека.Създателите на игри немогат да се съобразяват със секи перко по света....ако беше така тука всички щяхме да сме обезглавили по няколко човека!

642 мнения
профил »
WidowmakeR каза на 10.06.2009, 17:54 ч. :

Хитлер сигурно е играл Civilization.

346 мнения
профил »
Gusto каза на 17.01.2014, 19:04 ч. :

Сигурно..

97 мнения
профил »
EpidemicOfHate каза на 10.06.2009, 19:32 ч. :

нещо не мога да разбера как така само в България нито са забранени игри нито пък някой си ученик е убил не знам си колко души, деца на по 10-12 год. цъкат GTA IV та се късат. Ами постоянно по другите страни - толкова ли слаби психики имат хората там или са просто по-малоумни.

4164 мнения
профил »
VK_ каза на 11.06.2009, 12:28 ч. :

Прав си! Тук все още няма такива случаи. Но пък агресията сред подрастващите расте. Спомни си убийствата на абитуриентите през изминалите 2 години. Не говоря вече за влияние от игри. Говоря за отношенията между хората. Нещо кара младежите да се озлобяват, но това едва ли са игрите. Както казах и преди вижте, Футбола и "футболните холигани". На тоя принцип трябва и футбола да забранят. Защо ли? защото побеснелият геймър ще троши клавиатурата си, а футболния холиган ще строши прозорците на колата ви! Мисля, че няма да постигнат нищо като обвиняват видео игрите. Всеки, който обвинява игрите за мен е родител неуспял да "вкара в пътя" собсвеното си дете. Супер типична постъпка. "Дай да обвининя някой друг за собствения си провал!"

119 мнения
профил »
Destroyer16100 каза на 10.06.2009, 19:38 ч. :

saglasqvam se s toptony , windowmakeR i nOOb napalno ! TAKA SI E ! Ave golemi prostotii stavat okolo qkite geimki ! Naprimer : RESIDENT EVIL 5 bila Rasiska igra zashtoto v neq charactera ti e bql i trepesh 4ernilki ot africa ! Ave te sa zombita ne sa normalni 4erni hora .... AVE Az na RE 5 mnogo se kefq mnogo me kefi da trepq 4ernilki ! SIEG HEIL ! Samo 4e igrata ne e s ideq Rasizam i gazovi kameri za evrei , a ADVENTURE SURVIVAL HORROR SHOOTER ot poredicata RE !

51 мнения
профил »
Brain каза на 11.06.2009, 14:29 ч. :

ADVENTURE SURVIVAL HORROR SHOOTER


.... егати .... :O
напиши коментар
 
НАЙ-ЧЕТЕНО ПРЕЗ СЕДМИЦАТА
Нова порция инфо за Diablo 4 – Blizzard обещават, че няма да е ММО 650
Геймплейни кадри от българската игра Fabled Lands 427
PlayStation дават 50 хил. долара, ако пробиете защитите им 405
Valve тестват нов подход срещу чийтърите в CS:GO 388
Torchlight 3 с нов in-game трейлър 387
CD Project Red показаха нов геймплей от Cyberpunk 2077 374
Излезе нов 9-минутен трейлър на Biomutant 345
Fortnite излиза от Early Access 342
Изтече геймплейното видео за Crysis Remastered 338
НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Blizzard също прави разпродажба на игри 122
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122