facebook facebook
 
 
 
   
 
Всичко, което знаеm за Ancestors: The Humankind Odyssey
12.04.2019

Последният проект на Patrice Désilets (творческия директор на Assassin's Creed) ще се казва Ancestors: The Humankind Odyssey. Играта ще бъде сървайвъл екшън от трето лице и ще се публикува от Private Division. Ето какво друго знаем за нея, поднесено в телеграфен стил:

• Играта е в разработка вече няколко години за PC, PlayStation 4 и Xbox One и ще се появи до края на 2019 година. Точната дата ще бъде обявена есента.
• Тя е вторият проект на Désilets като независим разработчик. Преди пет години той основава собствено студио наречено Panache и започва да работи по играта 1666: Аmsterdam. По ирония на съдбата издателят на играта THQ фалира и проектът е купен от Ubisoft, с които той се изпокарва.
• Събитията в играта ще започват да се развиват преди 10 000 000 години, в епоха, когато еволюцията на маймуните върви с пълна скорост, но развитието ви в играта никога няма да ви позволи да играете като съвременен човек.
• Действието на играта се развива в почти реално време и задължително трябва да яде, пие и спи. В противен случай ви очакват глад, жажда и слабост, които могат да доведат до смърт.
• Трябва да бъдете внимателни - лесно е да се нараните и дори по-лесно е да умрете. Например, когато падате от височина има шанс да счупите костите, а когато опитате непозната храна - може да се разболеете.
• Ще може да превключвате между различни герои, а уменията и знанията на всяка маймуна ще бъдат достъпни за целия клан.
• Придвижването ще е като в Assassin's Creed, само че този път играчът ще се катери по дърветата, ще се хваща за клони и ще се люлее по лианите. Ще има и планини, които ще трябва да се изкачат, за да достигнат нови области.
• Играта ще започне в африканската джунгла, но след това ни очаква миграция в много други региони - савана, планински масиви и речни долини.
• Играта ще има обширно дърво от умения, което обхващат всички поколения маймуни, като те ще се изучават по време на сън. Препоръчително е да откриете всички умения, налични в дадена епоха. Ако оставите нещо неизследвано, то може да блокира цял клон от умения в следващата ера.
• В геймката ще има три начина на игра: един обучаващ, един custom, в който вие определяте настройките и броя на маймуните в клана и чист сървайвъл режим.

Като за финал може да видите едно видео от играта, но определено всичко това и поднесено ни от един от създателите на Assassin's Creed звучи страхотно и не ни остава нищо друго освен да чакаме и да стискаме палци. 


напиши коментар
 
НАЙ-ЧЕТЕНО ПРЕЗ СЕДМИЦАТА
Падна двадесет и две годишен рекорд за оригиналния DOOM 1107
Sigil на Джон Ромеро - отново забавен 987
Assassin's Creed може да помогне за възстановяването на Парижката Света Богородица 963
Sonic 3 & Knuckles с чудесен фенски римейк! 952
Голямото пролетно Xbox намаление започна. И то ударно! 783
Като че ли се задават още Тоmb Raider игри... 779
Black Ops 4 най-накрая получи Combat Record статистики 718
Conan Unconquered остава незавладян от Epic Games Store 711
Ако се интересувате от създаването на игри, този филм е за вас 643
НАЙ-КОМЕНТИРАНО
Игрите през новата седмица 17.08-23.08 177
Завръщането на една легенда! 163
Grand Theft Auto V идва за PS4, XBO и PC 158
Петото "яйце", награди и регламент 154
Слух за изискванията на АС: Unity 152
The Division за PC няма да е прост порт 145
Assassin's Creed: Syndicate е официална, но закъснява за РС 131
Най-разочароващо заглавие за 2014 г. 122
Blizzard също прави разпродажба на игри 122